abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110807223
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_110807253
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:13 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Je trok vast weer de vergelijking met ADO
Niet eens, belachelijk :'). Maargoed, we gaan vrolijk verder.

Ik neem zelf nooit een sjaal mee, ik trek mijn bierjas wel aan. Raja, waarom was de sjaal in prijs verlaagd dan? Omdat er een neger mee rondliep dus :o?
pi_110807259
Je was iets te snel met vol roepen ;)
BFF met GGMM
pi_110807294
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Niet eens, belachelijk :'). Maargoed, we gaan vrolijk verder.

Ik neem zelf nooit een sjaal mee, ik trek mijn bierjas wel aan. Raja, waarom was de sjaal in prijs verlaagd dan? Omdat er een neger mee rondliep dus :o?
Ja waarschijnlijk
BFF met GGMM
pi_110807295
quote:
Akkoord met Mulder over contractverlenging

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Erwin Mulder over een verlenging van zijn contract tot medio 2015. De huidige verbintenis met de doelman liep af in de zomer van 2013. Mulder zal op korte termijn in De Kuip zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract.

De doelman is blij dat hij een akkoord heeft bereikt met Feyenoord. ‘Ik ben 23 jaar en heb nog een hoop te verbeteren als keeper’, zegt hij. ‘Ik speel bij Feyenoord wekelijks, dus dat is heel goed voor mijn ontwikkeling. Het was daarom voor mij snel duidelijk dat ik graag bij deze club wilde blijven. Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen.’

Feyenoord ziet Erwin Mulder als eerste keeper voor de komende jaren, zo vertelt technisch directeur Martin van Geel. ‘Erwin heeft een deel van zijn opleiding bij Feyenoord genoten en heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot vaste eerste doelman. Hij is nog jong dus kan zich nog verder ontwikkelen. Dit seizoen heeft Erwin al grote stappen gemaakt. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we met Erwin een uitstekende eerste keeper hebben voor de komende jaren.’
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  donderdag 26 april 2012 @ 11:20:26 #6
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110807321
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik wel, ik heb de officiële puma sjaal. 2 dagen nadat ik hem kocht, was dat ding ineens in prijs gehalveerd...
Hoe duur kosten die sjaals dan? Heb er hier 1 liggen en joost mag weten wanneer ik hem gekocht hebt.
pi_110807370
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Hoe duur kosten die sjaals dan? Heb er hier 1 liggen en joost mag weten wanneer ik hem gekocht hebt.
Nu kost ie 14 euro, toen ik hem kocht volgens mij 29,95
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 11:23:39 #8
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110807423
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef DonRaja het volgende:
Nu kost ie 14 euro, toen ik hem kocht volgens mij 29,95
Aardig prijzig voor zo'n sjaal.
pi_110807466
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:19 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hij doet niet onder voor de rest van de eredivisie keepers. Alleen Mihaylov is overtuigend beter.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_110807498
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Aardig prijzig voor zo'n sjaal.
Was ook een vergissing van mijn kant. Er was toen een actie dat alle sjaals 15 euro waren, met uitzondering van de Pumasjaals (stond in de kleine lettertjes...). En doordat ik die dag meerdere artikelen had gekocht, merkte ik pas thuis dat ik geen 15 euro voor die sjaal had betaald.
BFF met GGMM
pi_110807516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Cara het volgende:

[..]

Hij doet niet onder voor de rest van de eredivisie keepers. Alleen Mihaylov is overtuigend beter.
en die is volgend seizoen ook pleitos..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110807520
quote:

[..]

En die gaat weg deze zomer *O*
pi_110807550
quote:

[..]

Idd. Hij is nog jong en wordt alleen maar beter.
pi_110807562
quote:

[..]

Ik kan me nog wel wat gebitch op Mulder herinneren hoor, dit seizoen nog :X . Ik snap ook nog steeds niet waarom jullie geen Velthuizen hebben opgepikt, of beter nog: Coutinho. Die heeft zich echt stormachtig ontwikkeld bij Den Haag de laatste jaren. Hele goede keeper, voor een habbekrats op te halen (5mln).
pi_110807579
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel wat gebitch op Mulder herinneren hoor, dit seizoen nog :X . Ik snap ook nog steeds niet waarom jullie geen Velthuizen hebben opgepikt, of beter nog: Coutinho. Die heeft zich echt stormachtig ontwikkeld bij Den Haag de laatste jaren. Hele goede keeper, voor een habbekrats op te halen (5mln).
Coutinho was een tijdje niet beschikbaar ivm zijn overige werkzaamheden toch?
BFF met GGMM
pi_110807611
quote:

[..]

Donder nou maar op. Het is allang niet meer grappig meer.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_110807623
Mulder heeft zijn blunders aardig geminimaliseerd en maakt regelmatig hele belangrijke reddingen..
word steeds volwassener, al straalt hij nog steeds weinig uit..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110807658
quote:

[..]

Vind je het zelf nou nog grappig?
pi_110807660
Als je de ena-minst gepasseerde keeper bent en je hebt zoveel belangrijke reddingen verricht, dan ben je gewoon een goede keeper. Klaar.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_110807661
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef Muto het volgende:

[..]

Donder nou maar op. Het is allang niet meer grappig meer.
Doe eens normaal. Velthuizen was toch een hele reële optie? En Coutinho is serieus gewoon een goede keeper, niet eens omdat hij bij ADO speelt :').

quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Coutinho was een tijdje niet beschikbaar ivm zijn overige werkzaamheden toch?
Zijn pa is opgedraaid voor die wietplantage :D.
pi_110807702
quote:
13s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Doe eens normaal. Velthuizen was toch een hele reële optie? En Coutinho is serieus gewoon een goede keeper, niet eens omdat hij bij ADO speelt :').

[..]

Zijn pa is opgedraaid voor die wietplantage :').
Velthuizen is zwaar overschat. Alleen maar omdat hij mooi keept. Als je bij Mulder al loopt te zeuren over uitstraling, dan moet je Pietje zeker niet halen.
pi_110807709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef Muto het volgende:
Als je de ena-minst gepasseerde keeper bent en je hebt zoveel belangrijke reddingen verricht, dan ben je gewoon een goede keeper. Klaar.
Dat hoorde ik jullie begin dit seizoen wel anders over. Nog steeds wordt er binnen Feijenoord heel hard getwijfeld aan de kwaliteiten van Mulder hoor. Hij straalt helemaal niks uit namelijk, en zit er nog vaak genoeg naast..

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef Muto het volgende:

[..]

Velthuizen is zwaar overschat. Alleen maar omdat hij mooi keept. Als je bij Mulder al loopt te zeuren over uitstraling, dan moet je Pietje zeker niet halen.
Dat is dit seizoen inderdaad pijnlijk duidelijk geworden. Goed ingeschat van Feijenoord toendertijd.
pi_110807714
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef Multiply het volgende:

[..]

Vind je het zelf nou nog grappig?
als wij nou met zijn allen in het ADO topic verder gaan ;)
daar komt hij niet...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110807715
quote:
13s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Zijn pa is opgedraaid voor die wietplantage :D.
Ah ok, ik dacht dat de OvJ dat niet geloofde en toch hem ook wilde vervolgen. Maar goed, moet hij maar een goede financiële klapper maken en zijn pa gepast bedanken ^O^
BFF met GGMM
pi_110807736
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat hoorde ik jullie begin dit seizoen wel anders over. Nog steeds wordt er binnen Feijenoord heel hard getwijfeld aan de kwaliteiten van Mulder hoor. Hij straalt helemaal niks uit namelijk, en zit er nog vaak genoeg naast..
Ah, je hebt contact met Lodewijks, Gio, Van Gastel of Koeman? Volgens mij zeggen mensen vanaf begin november al dat hij zich goed ontwikkelt.
pi_110807759
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ah ok, ik dacht dat de OvJ dat niet geloofde en toch hem ook wilde vervolgen. Maar goed, moet hij maar een goede financiële klapper maken en zijn pa gepast bedanken ^O^
Dat is de bedoeling inderdaad :D. Is toch heerlijk man, ik kan me nog wel een wedstrijd tegen Willem II herinneren. 'Er staat een junk in de goaaaaaaal, er staat een junk in de goaaaaaaaaal' :D. Mogen we dat nu ook zingen bij onze eigen keeper, pijnlijk hoor ;( .

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:32 schreef Muto het volgende:

[..]

Ah, je hebt contact met Lodewijks, Gio, Van Gastel of Koeman? Volgens mij zeggen mensen vanaf begin november al dat hij zich goed ontwikkelt.
Dat hij zich goed ontwikkeld, betekent niet dat ze overtuigd zijn van zijn kwaliteiten he..
pi_110807773
Mulder krijgt gewoon de steun van de technische staf, anders had hij nu geen contractverlenging gekregen.
pi_110807796
quote:

[..]

Je hebt er echt schik in he? Lekker op het werk een beetje vervelen, en hier doen alsof je er verstand van heb. Tyft toch heel snel op, alleen die bedragen van je al ;(
pi_110807820
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling inderdaad :D. Is toch heerlijk man, ik kan me nog wel een wedstrijd tegen Willem II herinneren. 'Er staat een junk in de goaaaaaaal, er staat een junk in de goaaaaaaaaal' :D. Mogen we dat nu ook zingen bij onze eigen keeper, pijnlijk hoor ;( .

[..]

Dat hij zich goed ontwikkeld, betekent niet dat ze overtuigd zijn van zijn kwaliteiten he..
Qua keepers hebben jullie sowieso wel een geschiedenis met 'aparte' karakters. Coutinho is niks vergeleken bij die dildo-boy...
BFF met GGMM
pi_110807874
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Je hebt er echt schik in he? Lekker op het werk een beetje vervelen, en hier doen alsof je er verstand van heb. Tyft toch heel snel op, alleen die bedragen van je al ;(
Want jij vindt Coutinho geen goede keeper? Natuurlijk snap ik dat je als Feijenoord zijnde nu vertrouwen blijft houden in Mulder, je hebt namelijk van de zomer de keus gemaakt om geen nieuwe keeper aan te trekken. Je moet roeien met de riemen die je hebt.

quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Qua keepers hebben jullie sowieso wel een geschiedenis met 'aparte' karakters. Coutinho is niks vergeleken bij die dildo-boy...
Haha, is toch mooi? Ik zie in Coutinho serieus een goede keeper, hij heeft een beetje de uitstraling van een Romero en een Esteban..
pi_110807906
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Want jij vindt Coutinho geen goede keeper? Natuurlijk snap ik dat je als Feijenoord zijnde nu vertrouwen blijft houden in Mulder, je hebt namelijk van de zomer de keus gemaakt om geen nieuwe keeper aan te trekken. Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Soms nog wat onzeker verder is Mulder een goede keeper
pi_110807917
Mulder is helemaal zo slecht niet EN bovendien nog jong. Coutinho is al 29, dus hele andere koek.
  donderdag 26 april 2012 @ 11:38:05 #33
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_110807927
quote:

[..]

En dan blijven zeggen dat je zelf nooit over ADO begint..
pi_110807942
Als mulder echt slecht was, dan hadden ze velthuizen wel gehaald aan het begin van het seizoen. Ze geven die jongen gewoon vertrouwen en dat is terecht. Hij ontwikkeld zich prima.
Feyenoord Rotterdam
pi_110808013
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

En dan blijven zeggen dat je zelf nooit over ADO begint..
Ik heb het over een mogelijke versterking voor Feijenoord, dat die toevallig bij ADO speelt kan ik echt niks aan doen.

quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Als mulder echt slecht was, dan hadden ze velthuizen wel gehaald aan het begin van het seizoen. Ze geven die jongen gewoon vertrouwen en dat is terecht. Hij ontwikkeld zich prima.
Eens, je moet gewoon hopen dat hij zich nu doorontwikkeld bij Feijenoord. Je moet gewoon een beetje geluk hebben, het blijft een gok...
  donderdag 26 april 2012 @ 11:41:04 #36
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_110808018
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Haha, is toch mooi? Ik zie in Coutinho serieus een goede keeper, hij heeft een beetje de uitstraling van een Romero en een Esteban..
Esteban vind ik dan ook een waardeloze keeper.. :)
pi_110808037
Leerdam moet bijtekenen trouwens. Vind het een goede speler. Zowel middenveld en als back. Tenger maar toch sterk en duikt nog weleens gevaarlijk op voor het doel. Heb het idee dat ze nooit op hem letten met corners.
pi_110808043
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef TakAFCA het volgende:

[..]

Esteban vind ik dan ook een waardeloze keeper.. :)
En Romero? Toch een beetje hetzelfde type keepers. Esteban maakt gewoon een mindere periode door momenteel..
pi_110808078
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik heb het over een mogelijke versterking voor Feijenoord, dat die toevallig bij ADO speelt kan ik echt niks aan doen.

[..]

Eens, je moet gewoon hopen dat hij zich nu doorontwikkeld bij Feijenoord. Je moet gewoon een beetje geluk hebben, het blijft een gok...
Jij vindt heel ado een versterking voor Feijenoord en dan ook nog met je achterlijke bedragen. Je maakt je alleen maar belachelijk hier, als je dat al niet bent. Ga maar lekker met je ADO vriendjes in je eigen topic spelen :W
Feyenoord Rotterdam
pi_110808141
Als iedereen nou eens begint met er niet meer op reageren.
pi_110808165
Ik moet zeggen dat ik Coutinho wel een goede keeper vind. Komt rustig over, doet geen gekke dingen. Het zou een goede tweede keeper zijn om de druk erop te houden bij Mulder. Die heeft als je het eerlijk bekijkt nu toch geen concurrentie.
BFF met GGMM
pi_110808184
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Coutinho wel een goede keeper vind. Komt rustig over, doet geen gekke dingen. Het zou een goede tweede keeper zijn om de druk erop te houden bij Mulder. Die heeft als je het eerlijk bekijkt nu toch geen concurrentie.
Lamprou doet het toch prima bij de beloften?
Feyenoord Rotterdam
pi_110808190
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Jij vindt heel ado een versterking voor Feijenoord en dan ook nog met je achterlijke bedragen. Je maakt je alleen maar belachelijk hier, als je dat al niet bent. Ga maar lekker met je ADO vriendjes in je eigen topic spelen :W
Alleen Coutinho, Immers en Rado. Oja, en de Kers (want dan kan je dus El Ahmadi behouden voor de club!).

quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Die doet het niet zo best hoor, zit ook al een tijd bij Feijenoord toch?
  donderdag 26 april 2012 @ 11:46:03 #44
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_110808201
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En Romero? Toch een beetje hetzelfde type keepers. Esteban maakt gewoon een mindere periode door momenteel..
Beiden zijn het keepers die mentaal niet helemaal in orde zijn.
Maar door een juiste trainer in het gareel kunnen worden gehouden, hadden/hebben altijd in hun momentjes net als Mulder die af en toe heeft.
pi_110808212
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat hij een serieuze kans maakt 1e keeper te worden.
BFF met GGMM
pi_110808250
Lamprou is 20, moet nog 21 worden in september.
pi_110808255
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat hij een serieuze kans maakt 1e keeper te worden.
Hoelang zit hij al sowieso bij de belofte en niet bij het 1e?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_110808264
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Alleen Coutinho, Immers en Rado. Oja, en de Kers (want dan kan je dus El Ahmadi behouden voor de club!).

[..]

Die doet het niet zo best hoor, zit ook al een tijd bij Feijenoord toch?
Zolang er geen reden is om te twijfelen aan Mulder, dan zal Lamprou ook niet in het eerste terecht komen. Ik zie in hem wel een prima tweede keeper en dan hoef je geen andere keeper te halen wat mij betreft.

Mulder keept dus prima, maar heeft af en toe zijn momentjes. Ik vind wel dat hij dit seizoen een stuk rustiger is geworden en voetballend ook prima mee doet.
Feyenoord Rotterdam
pi_110808282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef Hamilcar het volgende:
Lamprou is 20, moet nog 21 worden in september.
Oh wacht, ik vergis me met Darley...
BFF met GGMM
pi_110808328
Darley sukkelt toch met een nare blessure waardoor het de vraag is of hij sowieso nog op niveau komt? Of vergis ik me nu keihard :/
pi_110808354
Lamprou _O_

Ik hoop dat hij volgend jaar af en toe de kans krijgt in bekerwedstrijden enzo.
pi_110808363
Darley komt ook niet meer terug. Contract wordt niet verlengd, dus dan valt er een aantal ton aan salariskosten af
Feyenoord Rotterdam
pi_110808385
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef Fuszy het volgende:
Darley komt ook niet meer terug. Contract wordt niet verlengd, dus dan valt er een aantal ton aan salariskosten af
Ok, ik heb me duidelijk met Darley vergist. Lamprou heb ik nooit zien keepen.
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 11:52:23 #54
14505 OProg
A Life in Music
pi_110808405
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef Hamilcar het volgende:
Darley sukkelt toch met een nare blessure waardoor het de vraag is of hij sowieso nog op niveau komt? Of vergis ik me nu keihard :/
Darley heeft een blessure idd en komt bij ons niet meer terug. Einde contract dus doei.

Mulder doet het gewoon goed. Een keeper als Veldhuizen maakt inderdaad ook regelmatig enorme blunders. En ik denk dat Mulder ook gewoon het hoogst haalbare is. En dat we moeten hopen op zijn doorontwikkeling. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_110808410
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ok, ik heb me duidelijk met Darley vergist. Lamprou heb ik nooit zien keepen.
Lamprou heeft volgens mij wel de kans gekregen in de bekerwedstrijden. Hij keepte volgens mij prima, maar de rest van het team verzaakte volledig tegen Go Ahead
Feyenoord Rotterdam
pi_110808416
Het is trouwens echt helemaal geen gek idee om Chery naar Feijenoord te halen. Als die band tussen hem en Karim echt zo goed is, kan je El Ahmadi overhalen om bij te tekenen. Ik zeg doen..
pi_110808427
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
o|O
Feyenoord Rotterdam
pi_110808438
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef Fuszy het volgende:

[..]

o|O
Niet? Wat is daar zo raar aan?
pi_110808443
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lamprou _O_

[ afbeelding ]

Ik hoop dat hij volgend jaar af en toe de kans krijgt in bekerwedstrijden enzo.
Echt een baas, hopelijk maakt hij het (ooit) bij Feijenoord
pi_110808478
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Je gaat toch geen middelmatige speler kopen, om El Ahmadi te houden. Als hij echt bij Feijenoord wil blijven, dan moet hij maar bijtekenen zonder rare fratsen.
Feyenoord Rotterdam
pi_110808492
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

We kunnen ook gewoon de transfer + salariskosten voor Cherry :') gelijk aan Karim geven, dan blijft ie ook wel.
pi_110808501
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
Het is trouwens echt helemaal geen gek idee om Chery naar Feijenoord te halen. Als die band tussen hem en Karim echt zo goed is, kan je El Ahmadi overhalen om bij te tekenen. Ik zeg doen..
Hoeveel vraag je er voor De_kromme? Miljoentje of 7?
pi_110808532
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Je gaat toch geen middelmatige speler kopen, om El Ahmadi te houden. Als hij echt bij Feijenoord wil blijven, dan moet hij maar bijtekenen zonder rare fratsen.
Je vergroot de kansen aanzienlijk dat je belangrijkste speler bijtekent, als je Chery haalt. Misschien kan je zelfs een deal sluiten. En Chery is nog jong zat, die kan echt wel tot de nieuwe Elia uitgroeien imo..

quote:
3s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

We kunnen ook gewoon de transfer + salariskosten voor Cherry :') gelijk aan Karim geven, dan blijft ie ook wel.
Chery hoeft niet zo heel veel te kosten hoor.. Karim blijft niet, mits Chery komt..
pi_110808535
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoeveel vraag je er voor De_kromme? Miljoentje of 7?
Dat is nog goedkoop :D
Feyenoord Rotterdam
pi_110808542
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Fuszy het volgende:

[..]

We hebben het met Schaken en Auassar gedaan he. Auassar contracteren om er zeker van te zijn dat Schaken komt.
BFF met GGMM
pi_110808559
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We hebben het met Schaken en Auassar gedaan he. Auassar contracteren om er zeker van te zijn dat Schaken komt.
_O-

Schaken is dan ook een baas
Feyenoord Rotterdam
pi_110808571
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik zou er serieus maar eens over na gaan denken. Ik weet dat de top van Feijenoord hier mee leest (van Geel o.a.). Dus jongens, doe je er je voordeel mee.

Chery moet vijf gaan kosten btw.
pi_110808617
Leerdam verlegen? Gewoon Ammi halen. Ik denk voor 6 miljoen + De Vrij, Vilhena en Manu.
pi_110808635
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik zou er serieus maar eens over na gaan denken. Ik weet dat de top van Feijenoord hier mee leest (van Geel o.a.). Dus jongens, doe je er je voordeel mee.

Vijf wat, broodjes kapsalon? Want vijf kratjes schultenbrau gaat me weer wat te ver :')
pi_110808639
Lamprou is wel een redelijke keeper trouwens.
pi_110808641
quote:

[..]

:') :') :') :') :')
pi_110808643
quote:

[..]

Chery 5 miljoen euro. :D _O- Waar baseer je dit op?
pi_110808652
quote:

[..]

Dat het eerder is gedaan, betekent niet dat het een goed idee is.
BFF met GGMM
pi_110808655
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef Muto het volgende:
Leerdam verlegen? Gewoon Ammi halen. Ik denk voor 6 miljoen + De Vrij, Vilhena en Manu.
Kan je erom lachen, maar dit is gewoon een serieuze zaak hoor. Ik zou Chery gewoon vastleggen (mits El Ahmadi aangeeft 100% zeker bij te tekenen). Win-win situatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Chery 5 miljoen euro. :D _O- Waar baseer je dit op?
Op zijn kwaliteiten, en hij heeft nog een contract tot 2014 (uit mijn hoofd). Hij speelt als een baas bij Den Haag hoor. Hij wordt ook wel de nieuwe Elia genoemd..
pi_110808662
kan dat teringgezeik over al die ado spelers nou stoppen?

immers is de enige waar interesse in is en meer ook niet. graag hou ik dat zo want ado was dramatisch slecht. laten we ons nu maar weer gewoon op AZ richten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_110808663
van Geel gaat een beetje topics vol stront genaamd de Kromme doornemen. Heeft wel wat beters te doen.
pi_110808678
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kan je erom lachen, maar dit is gewoon een serieuze zaak hoor. Ik zou Chery gewoon vastleggen (mits El Ahmadi aangeeft 100% zeker bij te tekenen). Win-win situatie.
Ja, komt goed. We nemen half ADO over voor ondertussen 25 miljoen en we eindigen volgend jaar in de nacompetitie, waarna we degraderen.
pi_110808683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef Cara het volgende:
kan dat teringgezeik over al die ado spelers nou stoppen?

immers is de enige waar interesse in is en meer ook niet. graag hou ik dat zo want ado was dramatisch slecht. laten we ons nu maar weer gewoon op AZ richten.
Wie willen we van AZ hebben dan :+
BFF met GGMM
pi_110808710
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wie willen we van AZ hebben dan :+
Esteban, voor wanneer je weer aangevallen wordt door die neuzen
Feyenoord Rotterdam
pi_110808720
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat het eerder is gedaan, betekent niet dat het een goed idee is.
Waarom niet? Ik zie alleen maar voordelen, je moet het gewoon zien dat je Chery voor graties oppikt. Want je verkoopt El Ahmadi na volgend jaar voor 8 miljoen aan een Russische topclub. Dan draai je gewoon kiet, en heb je El Ahmadi nog een extra jaar tot je beschikking..
pi_110808727
Maar De_Kromme, vanaf nu ga ik niet meer op je berichten in dit topic in.
pi_110808759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef Muto het volgende:
Dat moet jij weten. Het lijkt me helemaal niet zo'n gekke gedachte om Chery aan te trekken om El Ahmadi vast te houden.. De jeugd heeft de toekomst.
pi_110808790
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zie alleen maar voordelen, je moet het gewoon zien dat je Chery voor graties oppikt. Want je verkoopt El Ahmadi na volgend jaar voor 8 miljoen aan een Russische topclub. Dan draai je gewoon kiet, en heb je El Ahmadi nog een extra jaar tot je beschikking..
Het idee is niet zo onzinnig als sommigen hier doen voorkomen, maar dan niet met Chery. Ik denk niet dat hij op onze huidige selectie een toegevoegde waarde heeft. (en dat wil wat zeggen met onze huidige flankspelers...)
BFF met GGMM
pi_110808807
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het idee is niet zo onzinnig als sommigen hier doen voorkomen, maar dan niet met Chery. Ik denk niet dat hij op onze huidige selectie een toegevoegde waarde heeft. (en dat wil wat zeggen met onze huidige flankspelers...)
Cabral gaat toch weg? Prima back-up imo..
pi_110808832
GVD IEDEREEN KAPPEN NU MET HET REAGEREN OP DE_KROMME. DE LAATSTE PAAR TOPICS ZIJN ALLEMAAL GEKAAPT DOOR EEN ADO SUPPORTER. :N
pi_110808835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Cabral gaat toch weg? Prima back-up imo..
Ja, als hij 2-3 ton kost en Cabral ons 5-6 oplevert.
pi_110808856
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Guidetti het volgende:
GVD IEDEREEN KAPPEN NU MET HET REAGEREN OP DE_KROMME. DE LAATSTE PAAR TOPICS ZIJN ALLEMAAL GEKAAPT DOOR EEN ADO SUPPORTER. :N
Doe normaal man. Ik discussier hier echt gewoon normaal mee...

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, zal hij natuurlijk geen vijf miljoen opleveren (maar je moet hoog inzetten he?). Ik verwacht dat je hem voor 2 wel over kan nemen. Als je daarmee El Ahmadi langer aan je verbind...
pi_110808865
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad de bedragen waar we aan moeten denken.
BFF met GGMM
pi_110808925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef Muto het volgende:
pi_110808943
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Guidetti het volgende:
Als de paar obvious trolls negeert, kun je gewoon normaal met die gast discussieren hoor.
BFF met GGMM
pi_110808952
Bij Cabral dacht ik trouwens aan miljoenen, maar misschien is dat de geest van Ricky Royston Babel die over m'n gedachten hangt :')
pi_110808964
IEDEREEN VANAF NU DE KROMME DOODZWIJGEN OF REAGEREN MET EEN :'), DAN IS HET SNEL GENOEG KLAAR MET DIE ONZIN HIER!

ADO GELUL IN HET ADO-TOPIC EN GETROLL EN ONZIN MAG IN DE SC!

:W
pi_110808984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef Hamilcar het volgende:
Bij Cabral dacht ik trouwens aan miljoenen, maar misschien is dat de geest van Ricky Royston Babel die over m'n gedachten hangt :')
Oeh, miljoenen voor Cabral: Ik teken er direct voor, maar het lijkt me niet reeël.
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 12:08:07 #94
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110808999
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als de paar obvious trolls negeert, kun je gewoon normaal met die gast discussieren hoor.
Nee. En anders kan men dat ook in het ADO-topic doen.
pi_110809001
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef Hamilcar het volgende:
Er was toch serieuze interesse vanuit Engeland voor Cabral? Hoe serieus is dat? Kan je voor dat geld een nieuwe flankspeler aankopen..
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 12:08:48 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110809030
Sjezus, mot ik hier nou de kleuterjuf komen spelen?
Je kunt ook eerst lezen wat ie zegt en daarna normaal reageren of doodzwijgen.
Om nou bij iedere vraag de gordijnen in te vliegen is wel zo enorm on-Feijenoords }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_110809046
Ik ben benieuwd of dat Tonny tegen AZ basis heeft of dat Koeman toch voor wat meer ervaring gaat en van Haaren opstelt.
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 12:09:37 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110809055
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Er was toch serieuze interesse vanuit Engeland voor Cabral? Hoe serieus is dat? Kan je voor dat geld een nieuwe flankspeler aankopen..
En ga jij vandaag eens ergens anders spelen, vort.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_110809060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:08 schreef yvonne het volgende:
Om nou bij iedere vraag de gordijnen in te vliegen is wel zo enorm on-Feijenoords }:|
Wat :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 26 april 2012 @ 12:09:42 #100
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110809063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:08 schreef yvonne het volgende:
Gewoon die troll een gebiedsverbod geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')