Hij gaat alle kanten op iddquote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef Nielsch het volgende:
Die Samsom, wat een sukkel. Eerst wil hij niet, maar als blijkt dat hij buiten wordt gesloten wil hij ineens wel. Net een klein kind. Treurig hoor.
Al zouden ze willen; cijfermatig is dat volstrekt onhaalbaar nu.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Nielsch het volgende:
Nou hoop ik alleen niet dat CDA en VVD na de verkiezingen weer vrolijk verder gaan regeren met de PVV.
Maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Nielsch het volgende:
Nou hoop ik alleen niet dat CDA en VVD na de verkiezingen weer vrolijk verder gaan regeren met de PVV.
Net of het CDA weer opnieuw met de PVV in zee gaat. Dat zou politieke zelfmoord zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Al zouden ze willen; cijfermatig is dat volstrekt onhaalbaar nu.
Mogelijk. HRA blijft pittig.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:56 schreef alors het volgende:
Ben overigens wel benieuwd, nu het lijkt alsof uitgerekend de VVD de meeste moeite met dit akkoord lijkt te hebben blijkbaar...
Logisch. D66, Groenlinks en Gristenunie gaan natuurlijk niet hun handtekening onder het Catshuisakkoord zetten. Ik denk dat de VVD aardig wat water bij de wijn heeft moeten doen. Anders waren de oppositiepartijen nooit zo snel meegegaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:56 schreef alors het volgende:
Ben overigens wel benieuwd, nu het lijkt alsof uitgerekend de VVD de meeste moeite met dit akkoord lijkt te hebben blijkbaar...
quote:16.57 uur De PvdA is te laat om mee te doen met het principeakkoord, zegt GroenLinks-fractievoorzitter Jolande Sap na overleg met PvdA-fractievoorzitter Diederik Samsom. 'Hij wil meedoen, maar hij is te laat en dat betreur ik zeer', zei Sap. Het principeakkoord ligt er nu en daar gaan de fracties zich nu over beraden, aldus Sap.
Op de vraag of de PvdA te laat had bewogen, antwoordde Sap dat je dat zou kunnen concluderen. Maar er kan volgens haar altijd nog iets door het Kamerdebat veranderen.
Eens. Lijkt me ook niet in lijn met D66- en Groenlinks-standpunten over dingen doorschuiven naar volgende generaties.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:07 schreef Verbal het volgende:
HRA voor alleen nieuwe hypotheken zou weer compleet belachelijk zijn.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |