http://www.nu.nl/algemeen/2796271/crisispakket-bijna-rond.htmlquote:'Crisispakket bijna rond'
Laatste update: 25 april 2012 21:55
DEN HAAG - De partijen VVD, CDA, D66, ChristenUnie en GroenLinks zijn het zo goed als eens over een alternatief bezuinigingspakket.
Dat stellen bronnen rond de coalitie tegenover NU.nl.
Demissionair minister De Jager van Financiën is de hele woensdag bezig geweest met het zoeken naar meerderheden voor bezuinigingen.
Ik vermoed dat er een aanzienlijk stukje hervormingen in zal zitten.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Bezuinigen? Dat moeten we niet willen met z'n allen.
Ik noem het gewoon belastingverhogingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een aanzienlijk stukje hervormingen in zal zitten.
Dat lijkt me niet waarschijnlijk, zij kunnen eisen stellen en ze zitten vlak voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben ik benieuwd wat CU, D66 en GL daarvoor terug krijgen. Of laten ze zich gewoon hard nemen door de VVD en het CDA?
Slob krijgt voortaan vrij op zondag, Sap krijgt een parkeerplaats met gras voor haar fiets en Pechtold mag premier worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben ik benieuwd wat CU, D66 en GL daarvoor terug krijgen. Of laten ze zich gewoon hard nemen door de VVD en het CDA?
Dat lijkt mij niet waarschijnlijk. Die zullen best wel wat van hun eigen punten terug willen zien.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Klopt. Ze zijn een schande voor de staten generaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
De PVV verdient het om gebashed te worden.
Daar staat niets concreets!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef Jojoke het volgende:
Het pakket hadden CU, D66 en Groenlinks al gezamelijk ontwikkeld en op de plank liggen, althans ik vemoed dat het hierop gebaseerd zal zijn: http://www.volkskrant.nl/(...)jk-alternatief.dhtml
Ach, dat zit er sowieso dik in. Op een uitzondering na wil geen enkele partij bezuinigen. Enkel meer binnen harken.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
Vergroenen van het belastingstelsel. Dat is een eufemisme voor hogere BTW.
Hogere btw, dat is echt iets wat we niet moeten willen met z'n allen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
Vergroenen van het belastingstelsel. Dat is een eufemisme voor hogere BTW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |