abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110802702
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

_________________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
_________________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Zwolle
Stibba, hiker regio Rotterdam
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_110803288
Goede TT :D
Ik heb ook zo'n spaarkaart, maar ik vergeet het altijd :') zou trouwens ook niet eens weten waar ik 'm heb liggen, was hem na een paar dagen al kwijt :')
pi_110804989
Ik wilde er ook een keer aan beginnen toen ik op één dag voor 140 euro had getankt met mijn Esso pas. Maar eigenlijk hoef je helemaal niet zo vaak te bellen, en vaak maar voor een 10-20 euro dus het zal wel niet echt opschieten inderdaad.

Ik ben morgen weer beschikbaar, eens kijken of er nu wel wat is.
pi_110805439
Inderdaad, de keren dat ik tank is het ook hoogstens 30 euro. Denk niet dat ik ooit wat bij elkaar spaar.
pi_110805946
Het is weer wachten, wachten, wachten.
Vandaag een klant naar Den Haag gebracht, we waren daar om 09:00 en ik moet wachten tot 13:00, dan rijden we weer terug. Tot die tijd een beetje rondlopen enzo, 't scheelt dat ik nog niet vaak in Den Haag ben geweest dus ik loop een beetje langs het Binnenhof e.d., maar ik heb het nu al wel gezien en ik moet nog 2,5 uur wachten. :(

Wat doen andere PV's als jullie moeten wachten, lopen jullie ook een beetje rond om vervolgens een McD of een la place met wifi te zoeken? :)
pi_110806149
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Het is weer wachten, wachten, wachten.
Vandaag een klant naar Den Haag gebracht, we waren daar om 09:00 en ik moet wachten tot 13:00, dan rijden we weer terug. Tot die tijd een beetje rondlopen enzo, 't scheelt dat ik nog niet vaak in Den Haag ben geweest dus ik loop een beetje langs het Binnenhof e.d., maar ik heb het nu al wel gezien en ik moet nog 2,5 uur wachten. :(

Wat doen andere PV's als jullie moeten wachten, lopen jullie ook een beetje rond om vervolgens een McD of een la place met wifi te zoeken? :)
Kan je niet je studieboeken meenemen en in die tijd lekker betaald studeren?
pi_110806646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:34 schreef DrSnuggle het volgende:

als je de auto meekrijgt stukje rondtoeren (niet de hele tank leegknallen uiteraard), vanuit den haag kun je prima even naar scheveningen rijden en een omeletje eten op het strand ofzo. verder bijslapen, idd kansloos in de mcdonalds hangen en rondlopen. of ff naar de kapper gaan
pi_110806809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:57 schreef mothergoose het volgende:

[..]

als je de auto meekrijgt stukje rondtoeren (niet de hele tank leegknallen uiteraard), vanuit den haag kun je prima even naar scheveningen rijden en een omeletje eten op het strand ofzo. verder bijslapen, idd kansloos in de mcdonalds hangen en rondlopen. of ff naar de kapper gaan
Haha, dat laatste. Heb je dat serieus wel eens gedaan? ^^
maar normaal krijg ik bij deze klant de auto mee, alleen vandaag meteen de auto weg gezet en de benenwagen moeten nemen.
En studeren kan ik wel, maar ik heb geen zin om mijn 1000 pagina tellend financien boek mee te nemen. Dus buiten de online presentaties bekijken studeer ik niet veel.
pi_110807749
Is er bij jullie Pc's nog veel werk overdag? Zit er over te denken om Pc te worden straks, maar dan moet er wel werk zijn
pi_110807878
Ik heb bijna wekelijks wel werk. Ik werk nu zo'n twee maanden en heb 1 week niet hoeven te werken.
Als je 's avonds niet kan dan heb je denk ik wel minder kans, ik werk regelmatig wel tot 19:00 of later. (eerste week twee ritten waarbij ik rond 01:00 's nachts thuis kwam) :')
  donderdag 26 april 2012 @ 12:01:45 #11
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110808736
Ik heb vandaag nog een spoedje naar Apeldoorn en voor dinsdag ook al twee ritten. :)
#26 || Luciano da Silva
pi_110808919
Hoe kom je nu al aan ritten voor dinsdag?
pi_110809071
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:04 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha, dat laatste. Heb je dat serieus wel eens gedaan? ^^
maar normaal krijg ik bij deze klant de auto mee, alleen vandaag meteen de auto weg gezet en de benenwagen moeten nemen.
En studeren kan ik wel, maar ik heb geen zin om mijn 1000 pagina tellend financien boek mee te nemen. Dus buiten de online presentaties bekijken studeer ik niet veel.
Studeren of filmpje kijken zijn bij mij meestal ook de 2 opties. En bij een aantal vaste klanten kan ik gewoon lekker naar huis dat is helemaal ideaal!
pi_110809856
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef Rubenr3 het volgende:
Hoe kom je nu al aan ritten voor dinsdag?
Maandag is het Koninginnedag en dan wordt er niet gewerkt ;)
pi_110810482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef develor het volgende:

[..]

Studeren of filmpje kijken zijn bij mij meestal ook de 2 opties. En bij een aantal vaste klanten kan ik gewoon lekker naar huis dat is helemaal ideaal!
Inderdaad, ik rij ook vaak naar huis..
Anders restaurant of hotel gaan wachten. Of ik vraag of ik de auto mag wassen als hij smerig is (tsja, heb ik toch weer wat te doen).. En ik heb altijd mijn laptop mee, dus wat huiswerk maken, leren, filmpje kijken.
Nee.
pi_110811176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Maandag is het Koninginnedag en dan wordt er niet gewerkt ;)
Zover was ik ook al :p maar het lijkt me logischer dat ze daar morgen voor bellen.
pi_110812309
Ik ga dus niet werken dinsdag :')
Lijkt me geen goed plan na Koninginnedag :P
pi_110812983
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga dus niet werken dinsdag :')
Lijkt me geen goed plan na Koninginnedag :P
Haha, ik heb dinsdag ook niet beschikbaar staan :9
  donderdag 26 april 2012 @ 14:47:34 #19
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110815256
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Zover was ik ook al :p maar het lijkt me logischer dat ze daar morgen voor bellen.
Ach, het zal me wat. Ik heb mijn ritjes al. Octavia en Prius.
#26 || Luciano da Silva
pi_110816115
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, ik heb dinsdag ook niet beschikbaar staan :9
Ik ben inderdaad ook van gedachte veranderd >:)
pi_110817318
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:08 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad ook van gedachte veranderd >:)
In die Amstel maltjes van jou zit geen alcohol hoor ;)
pi_110820668
Morgen maar weer eens een keer vestigingswerk doen. Lekker dicht bij huis (15 á 20 minuten), dus voor een keer vind ik het ook wel prima :)
.
pi_110821755
Ik heb weer eens niks, beetje jammer
pi_110821847
En ik ook niet, twee hele dagen vrij deze week 1 avondje werk. Schiet niet echt op zo..
pi_110823256
Was vanochtend al gebeld, morgen twee ritjes. 320 pk over 3 uur verdeeld in 3 auto's. Niet slecht volgens mij!
pi_110823273
Ik heb nog helemaal geen ritten gekregen :')
pi_110824270
Morgen 3 ritjes, wordt een lange dag. Circa 11 uur in een Hyundai IX35, Laguna en C klasse.
pi_110829078
Die ampera reed echt fijn! Apart dat electrische rijden. Morgen trouwens een lekker krappe tweede rit. Die auto moet op een precies tijdstip opgehaald worden en voor half 5 afgeleverd worden. Als ik niet hoef te tanken of in de file kom en hem binnen 10 minuten inneem en flink doortrap kom ik om half 5 aan :')
pi_110829144
Ik neem aan dat je dan niet op je flikker krijgt als het niet lukt? Wat een belachelijke limieten :')
pi_110829479
Dat lijkt me niet. Ik loop me de laatste ritten al de longen uit mijn lijf te lopen om alle tijden te halen. Ik ga mezelf geen hartaanval of boetes bezorgen.
pi_110830494
Gewoon rustig rijden, en anders gewoon ff doorbellen dat je het niet gaat redden. Zo doe ik het dan gewoon. Ik heb gelukkig niet vaak van die strak geplande ritjes. Ooit eentje gekregen van 174 kilometer waar ik 45 minuten had tussen verplichte ophaal en aflever tijd... :D
.
pi_110843720
Morgen voor de derde dag op rij naar het hoge noorden.
Helaas dit keer geen rit terug richting t zuiden, dus dan maar 2,5 uur in de trein slijten.
Lekker zo in de laatste paar daagjes van de maand :)
pi_110850133
Klaar voor deze maand, afgelopen 3 weken een dag of 2 per week gewerkt, gemiddeld 12u per werkdag :')
pi_110850970
Heb al een bandenwissel voor morgen! Dat worden nog een paar uurtjes erbij schrijven deze maand *)
pi_110851402
Voor mij wordt het een armoedig salaris... ik heb welgeteld 10 uurtjes gewerkt deze maand:O Achteraf misschien toch wel fijn dat ik nog wat salaris te goed heb van vorige maand:p

Tot de zomer wordt het uberhaupt triest weinig werken. Wat een gigantisch kutrooster. En als ik een keer kan dan bellen ze me niet:s
pi_110853012
En dan bellen ze als je net in de trein naar college zit..
pi_110855061
Ik werd nog gebeld voor een spoedje...gaat 1 minuut later de telefoon weer. Verkeerd gekeken, was een rit voor dinsdag :')
pi_110855269
Dat de andere PC's hier zo vaak naar huis kunnen met de auto.. 99 van de 100 ritten van mij zijn naar een plaats minstens 2 uur rijden van mn woonplaats vandaan. dus dan gaat dat lastig.. hebben jullie dan gewoon pc-ritjes zonder de stad uit te gaan?
pi_110855568
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:25 schreef mothergoose het volgende:
Dat de andere PC's hier zo vaak naar huis kunnen met de auto.. 99 van de 100 ritten van mij zijn naar een plaats minstens 2 uur rijden van mn woonplaats vandaan. dus dan gaat dat lastig.. hebben jullie dan gewoon pc-ritjes zonder de stad uit te gaan?
Nee, vaak wat op en neer rijden ofzo. Of een hele lange wachttijd een uur rijden hier vandaan, en dat de eigenaar zegt dat ik best naar huis mag ofzo.
Nee.
pi_110855809
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Nee, vaak wat op en neer rijden ofzo. Of een hele lange wachttijd een uur rijden hier vandaan, en dat de eigenaar zegt dat ik best naar huis mag ofzo.
Idd bij mij eigenlijk hetzelfde. Van 1 man mag ik zoveel rijden als ik zelf wil als ik maar beschikbaar ben en er binnen 45 minuten kan zijn. Wel chill aangezien ik dan een BMW 5 ff heb en ook nog de hele dag wordt uitbetaald!
pi_110855956
Heb ook nog een spoedje naar Gorinchem gekregen! In een crafter dat wel...
pi_110859243
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:19 schreef Viezze het volgende:
Ik werd nog gebeld voor een spoedje...gaat 1 minuut later de telefoon weer. Verkeerd gekeken, was een rit voor dinsdag :')
Haha zoiets had ik ook. Gelukkig nog een nieuw spoedje gekregen, nu maar afwachten hoe of wat want hij staat nog steeds niet op internet. het is in ieder geval Utrecht-amsterdam
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:35:10 #43
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110864232
Spoedjes duren inderdaad wel even, half uurtje meestal voor de details bekend zijn. Ik ben gisteren eerst nog mooi naar de stad geweest nadat ze gebeld hadden.
#26 || Luciano da Silva
pi_110869715
Dinsdag lekker hele dag locatiewerk doen in Utrecht.
pi_110870917
Vandaag 9,5 uur locatiewerk gedaan. Was wel een lekker dagje, vrij veel ritjes. Maar ook redelijk wat auto's moeten schoonmaken, busjes die mee waren geweest op kamp naar de Ardennen ofzo. Wat een blubberbakken vanbinnen :P

Eind van de middag werd het pas echt druk. Hele gezinnen die huurauto's kwamen ophalen voor de vakantie, dus heb toen de hele tijd die huurauto's moeten voorrijden/contracten invullen.
.
pi_110872136
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Pizzabodem het volgende:
Vandaag 9,5 uur locatiewerk gedaan. Was wel een lekker dagje, vrij veel ritjes. Maar ook redelijk wat auto's moeten schoonmaken, busjes die mee waren geweest op kamp naar de Ardennen ofzo. Wat een blubberbakken vanbinnen :P

Eind van de middag werd het pas echt druk. Hele gezinnen die huurauto's kwamen ophalen voor de vakantie, dus heb toen de hele tijd die huurauto's moeten voorrijden/contracten invullen.
Echt exact dezelfde dag gehad als jij, alleen ik in Amersfoort en jij in Utrecht zeker? ;)
pi_110872294
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Echt exact dezelfde dag gehad als jij, alleen ik in Amersfoort en jij in Utrecht zeker? ;)
Jup Utrecht. Eerst zou ik nog een ritje hebben naar Amersfoort, maar die ging niet door omdat er geen tijd meer was vandaag.

[ Bericht 20% gewijzigd door Pizzabodem op 28-04-2012 10:32:22 ]
.
pi_110872960
2,5 uur ge-ov'd naar mijn tweede rit en de auto is kapot kan ik dat hele kloteeind weer terug
pi_110873009
Leuk dat ze zoiets ook even melden
pi_110873192
Ja ik was aardig pissig. De anwb zou de dynamo (?) gefixt hebben en ik zou ermee kunnen rijden. Ik gebeld, nee rijd maar naar de garage in hoogenveen. Ik stap de auto in en ik krijg hem niet eens aan de praat :') Dus dat hele kuteind in de spits terug :{
pi_110874738
Ik heb 2 volle dagen gehad
pi_110874947
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef awar het volgende:
Ik heb 2 volle dagen gehad
Dat verhaal dat je net postte maar inmiddels hebt weggehaald was best wel verontrustend. :')
pi_110876213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat verhaal dat je net postte maar inmiddels hebt weggehaald was best wel verontrustend. :')
Ja, had zoiets van, komt wel een andere keer. Niet echt een verhaal voor een debuutpost :')
Ik heb de lijn wel een paar keer moeten bellen vandaag, en bij elk lomp moment had ik dezelfde kantoormeid aan de lijn :').
pi_110877011
-fout-
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_110877183
Dinsdag eindelijk weer wat anders dan bandenwissels. Peugeot 508sw van Heerenveen naar Tilburg en daarna na twee uren wachten een Opel Astra van Tilburg naar Barneveld. Heb alleen geen idee wat ik twee uur lang in Tilburg moet doen..
pi_110877511
Verdomme 2 uur in de file gestaan. Kwam 6 uur aan ipv de geplande 4 uur. Daardoor een extra ritje gemist.
pi_110899889
Beste fokkers,

Ik heb binnenkort een sollicitatie gesprek bij Autoreset, alleen moet ik hier in pak heen, of is een broek met overhemd voldoende? . Omdat ik bij easyway las dat ze daar een vereiste is om in pak te komen.

Groetjes
pi_110900294
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:42 schreef panajog14 het volgende:
Beste fokkers,

Ik heb binnenkort een sollicitatie gesprek bij Autoreset, alleen moet ik hier in pak heen, of is een broek met overhemd voldoende? .
Ik zou wel schoenen aandoen

quote:
Omdat ik bij easyway las dat ze daar een vereiste is om in pak te komen.
ok... :')
pi_110900298
Bij beide zover ik weet niet verplicht om in pak te komen, gewoon representatief kleden.

Kostuum kan prima, maar nette broek en overhemd is ook prima
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:05:43 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110900409
Ik was in pak inclusief stropdas. Konden ze zeer zeker wel waarderen.
#26 || Luciano da Silva
pi_110901445
Ik was gewoon gegaan met een nette spijkerbroek, nette schoenen en gewoon een normaal (maar wel representatief) overhemd. Volgens mij was dat wel gewoon prima, maar een pak zal inderdaad ook goed zijn.
pi_110902223
Wij hadden laatst info middag voor nieuwe chauffeurs. Van die pareltjes die helemaal in pak komen, stropdas erbij, en dan witte sportschoenen :')
pi_110902681
quote:
Beste fokkers,

Ik heb binnenkort een sollicitatie gesprek bij Autoreset, alleen moet ik hier in pak heen, of is een broek met overhemd voldoende? . Omdat ik bij easyway las dat ze daar een vereiste is om in pak te komen.

Groetjes
Ik had een pantalon aan met overhemd met een nette jas. Way too overdressed.

De andere 2 sollicitanten hadden een spijkerbroek, niet eens een overhemd en ze zijn ook aangenomen. Maak je zeker niet druk, je bent daar bij voorbaat al aangenomen, of je moet rijtest verneuken. Rijtest is trouwens 5 minuten rijden (geen drukke weg).

edit: en ook nette schoenen, dus geen sneakers wat iemand hierboven zei :P
pi_110902828
Nou jongens, we werden allemaal weggestuurd uit Putten :D

De compressor kreeg kortsluiting. Alle autobruggen werkten niet meer. Er was een dame van EW die een Crafter LT met twee banden op de brug had staan _O-
pi_110903158
Gehehe, dan baal je :9
pi_110906163
Een vraagje die ik kreeg tijden het checken van een auto gister. Hoe werkt een compressor?
Ik kreeg in raamsdonksveer de opmerking dat een auto uitgerust is met een reservewiel, óf een compressor.

Ik zou niet weten hoe zo'n compressor werkt en welke van de 2 beter is. Iemand ervaring ermee?
pi_110906340
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Een vraagje die ik kreeg tijden het checken van een auto gister. Hoe werkt een compressor?
Ik kreeg in raamsdonksveer de opmerking dat een auto uitgerust is met een reservewiel, óf een compressor.

Ik zou niet weten hoe zo'n compressor werkt en welke van de 2 beter is. Iemand ervaring ermee?
Doe mij maar een reservewiel. Daar heb je tenminste nog wat aan als je band echt kapot is.
Zo'n compressor gebruik je in combinatie met een spuitbus met daarin een of ander vulmiddeltje, maar als de band echt gescheurd/geklapt is heb je daar totaal niets aan.
.
pi_110907151
Die spuitbusjes en compressor meuk is echt eerste klas meuk. Je het er werkelijk geen fuck aan, wij hebben die rotzooi ook dus spreek uit ervaring.
M'n pa reed een tijdje terug in een bocht waar een gat in het wegdek zat. Die klap kwam zo hard aan dat er in z'n band echt een scheur zat. Dan werkt niets meer en heb je het liefst een reserveband. Auto helemaal laten afslepen naar een garage, dus het kost nog eens een bak geld ook. In het buitenland met een caravan er achter sta je al helemaal raar te kijken :')
pi_110907399
Als je je band hebt gevuld, dan moet je het toch alsnog naar de garage brengen om een nieuwe band te halen? Neem aan dat je niet al teveel op het goedje wilt vertrouwen.
pi_110908977
Je moet dan inderdaad asap naar de garage. Het probleem van die rotzooi is vaak dat je die niet eens haalt, ook al is het maar 50 meter.
pi_110910034
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef S-RS het volgende:
Je moet dan inderdaad asap naar de garage. Het probleem van die rotzooi is vaak dat je die niet eens haalt, ook al is het maar 50 meter.
Dan heb je inderdaad liever een reservewiel. Compressor is zeker goedkoper?
  zaterdag 28 april 2012 @ 21:22:49 #72
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_110910574
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Dan heb je inderdaad liever een reservewiel. Compressor is zeker goedkoper?
Het is sowieso lichter en compacter, maar goedkoper betwijfel ik. Sowieso de tijd die vervanging inneemt is al veel duurder (uurloon), daar komt nog bij dat die set vervangen moet worden, terwijl een nieuwe band gewoon weer achterin gaat.

Ik ben er geen fan van. Volgens mij sta je onwijs te kloten met zo'n kit. Ik zou dan ook lekker ANWB of LM bellen, geen zin om onder de chemische troep te zitten voor zo'n klote band.
pi_110911175
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik ben er geen fan van. Volgens mij sta je onwijs te kloten met zo'n kit. Ik zou dan ook lekker ANWB of LM bellen, geen zin om onder de chemische troep te zitten voor zo'n klote band.
Ik zou zelfs de ANWB/LM laten komen voor een lekke band. Goed voor de uren.. Daag!
pi_110912596
Wanneer krijgen we onze lonen btw gestort? En het is zeker op de wijze dat je eind mei van de maand april wordt uitbetaald zeker?

Ik wil toch best snel wat cash hebben. Mag toch wel hopen dat ik de eerste periode wat mag vangen :)
pi_110913105
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:37 schreef dery1990 het volgende:
Nou jongens, we werden allemaal weggestuurd uit Putten :D

De compressor kreeg kortsluiting. Alle autobruggen werkten niet meer. Er was een dame van EW die een Crafter LT met twee banden op de brug had staan _O-
Stond ik daar toe te kijken hoe ze een bus lieten zakken, om deze op de steunpalen te laten rusten. Tieft er een paal tussenuit :'). Hele pand in chaos. Kwam wel goed achteraf :P
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:55:17 #76
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_110913813
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik zou zelfs de ANWB/LM laten komen voor een lekke band. Goed voor de uren.. Daag!
Bij Easyway wel ja, maar als ik later bij een "serieus" bedrijf zou werken zou ik er zelf nog wel een bandje onder willen gooien.
  zaterdag 28 april 2012 @ 23:00:10 #77
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110913982
Om nog maar te zwijgen over de houdbaarheidsdatum van die chemische troep :'). Maximaal 2,5 jaar ofzo, terwijl een reservewiel veel langer mee gaat. Ik heb vorig jaar een reserveband van 9 jaar oud gebruikt. Beetje lucht er bij en gaan met die banaan.
#26 || Luciano da Silva
pi_110914242
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:55 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Bij Easyway wel ja, maar als ik later bij een "serieus" bedrijf zou werken zou ik er zelf nog wel een bandje onder willen gooien.
Bij AR is het zelfs verplicht om AR te bellen als er iets mis is.
pi_110914405
Ik ga echt geen band verwisselen langs de snelweg. Lekker veilig met die vrachtwagens die soms een halve meter van de vluchtstrook gebruiken.
.
  zondag 29 april 2012 @ 00:12:59 #80
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_110916365
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:00 schreef joppie_saus het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de houdbaarheidsdatum van die chemische troep :'). Maximaal 2,5 jaar ofzo, terwijl een reservewiel veel langer mee gaat. Ik heb vorig jaar een reserveband van 9 jaar oud gebruikt. Beetje lucht er bij en gaan met die banaan.
Serieus? Dat wist ik niet eens! Dat is wel echt waardeloos dan :')
pi_110919238
Voor EW nog een keer een pleuriseind met een opgevulde lekke band gereden.. Bijna 100km, wat rijdt dat ontzettend kut, boven de 80km/h begint te auto te trillen. Heel prettig als 90% van de rit 120km/h snelweg is..
pi_110920015
quote:
Beste fokkers,

Groetjes
Ik was in pak zonder das, maar tegelijkertijd was er ook iemand in spijkerbroek met t-shirt die ook gewoon werd aangenomen. Ik zou het gewoon een pak dragen, maar als je het te veel moeite vindt zijn gewone nette kleren ook goed.
pi_110920033
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:32 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik had een pantalon aan met overhemd met een nette jas. Way too overdressed.

De andere 2 sollicitanten hadden een spijkerbroek, niet eens een overhemd en ze zijn ook aangenomen. Maak je zeker niet druk, je bent daar bij voorbaat al aangenomen, of je moet rijtest verneuken. Rijtest is trouwens 5 minuten rijden (geen drukke weg).

edit: en ook nette schoenen, dus geen sneakers wat iemand hierboven zei :P
Herkenbaar. Er was volgens die man ook nog nooit iemand gezakt bij die rijtest. Als je die test weet te verneuken hoor je ook sowieso niet in een auto thuis :').
pi_110920058
Ik heb trouwens wel begrepen dat Autoreset geen privéchauffeur-ritten heeft?
  zondag 29 april 2012 @ 09:47:57 #85
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110921930
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 02:38 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Herkenbaar. Er was volgens die man ook nog nooit iemand gezakt bij die rijtest. Als je die test weet te verneuken hoor je ook sowieso niet in een auto thuis :').
Tegen mij zeiden ze van wel. De meest extreme gevallen waren meermaals door rood knallen, rechts inhalen over de vluchtstrook en veel te hard rijden.
#26 || Luciano da Silva
pi_110922259
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 09:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tegen mij zeiden ze van wel. De meest extreme gevallen waren meermaals door rood knallen, rechts inhalen over de vluchtstrook en veel te hard rijden.
De andere sollicitant waarmee ik in de auto zat reed helemaal links op de snelweg en stak in één keer 3 banen over toen hij moest uitvoegen. Ook geen fijn gevoel als je achterin de auto zit.. De instructeur reageerde daar nog best rustig op achteraf gezien :').

Evenals toen ik dacht dat ik van onder een viaduct de snelweg op ging rijden en ik met 100 km/h erachter kwam dat het een doorgaande weg van 50 was.
pi_110922505
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 09:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Bij EW of AR? Bij die laatste heb ik één stoplicht gezien of iets, en ben ik niet in de buurt van dr snelweg geweest. Na vijf minuten was ik klaar.
pi_110924097
quote:
5s.gif Op zondag 29 april 2012 02:40 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb trouwens wel begrepen dat Autoreset geen privéchauffeur-ritten heeft?
Volgens mij niet, maar weet t niet zeker. Ik denk dat ik daar een keer naar vraag als ik toch iemand van de planning aan de lijn heb. Lijkt me wel een keer leuk om te proberen, dat PC-en
pi_110925523
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 10:32 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Bij EW of AR? Bij die laatste heb ik één stoplicht gezien of iets, en ben ik niet in de buurt van dr snelweg geweest. Na vijf minuten was ik klaar.
Zal wel EW zijn. Ik heb bij EW volgens mij wel een kwartier of zo gereden, ook snelweg, IKEA parkeergarage, etc. Het was moeilijk te falen maar die 5 min van AR klinken wel heel erg zinloos:p

En ik vroeg er nog naar of die man van EW wel eens naast sollicitanten had gezeten waar hij zich écht niet veilig bij voelde(je bent dagelijks maar aan dat tuig overgeleverd) en dat had hij zeker en die moesten dan ook meteen de auto stilzetten:p
pi_110925688
Tijdens mijn sollicitatie was er een mede sollicitant afgevallen vanwege zijn rijstijl. Leek ook nergens op waar die mee bezig was :').
pi_110927266
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef maxmin het volgende:

[..]

Zal wel EW zijn. Ik heb bij EW volgens mij wel een kwartier of zo gereden, ook snelweg, IKEA parkeergarage, etc. Het was moeilijk te falen maar die 5 min van AR klinken wel heel erg zinloos:p
Bij AR is het gewoon procedure. Iedereen moet gereden hebben. Hards wat ik gereden heb is 50 :P
  zondag 29 april 2012 @ 13:30:08 #92
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110927593
Ik heb zelfs nog een rijles automaat genomen de dag voor mijn sollicitatie. Had nog nooit automaat gereden en wilde niet falen :9
#26 || Luciano da Silva
pi_110927879
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb zelfs nog een rijles automaat genomen de dag voor mijn sollicitatie. Had nog nooit automaat gereden en wilde niet falen :9
Seriously? :{ Alleen even je linkervoet wegdenken, had zelf ook nog nooit automaat gereden.
pi_110927956
quote:
U R joking right :o .. Waarschijnlijk wel.. Joppie kennende.
pi_110930197
quote:
Hahaha, dude :9 Ook echt iets voor jou he :9
pi_110931014
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 02:38 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Een mede sollicitant werd afgewezen omdat ie niet kon rijden. En die andere solicitant zei idd dat het echt vreselijk slecht was. Hij was zo zenuwachtig dat het hele stuur trilde.

Terwijl ik bijna voor een acceptgiro van 180 euro heb gezorgd, en met 140 over het verdrijvingsvlak knalde om uit te voegen, want die vent beweerde dat ik makkelijk als die vrachtwagens in kon halen. Wat jij wilt :).
pi_110932346
Maar wanneer krijgen we nou gestort? :')
pi_110932610
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:44 schreef awar het volgende:
Maar wanneer krijgen we nou gestort? :')
Easy Way iedere maand rond de 15e. 15 mei krijg je dus het salaris van april. Dit kan je ook terugvinden in de hikersmanual. AutoReset wekelijks.
pi_110933712
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:51 schreef Mallet het volgende:

[..]

Easy Way iedere maand rond de 15e. 15 mei krijg je dus het salaris van april. Dit kan je ook terugvinden in de hikersmanual. AutoReset wekelijks.
Wekelijks op vrijdag bij AR idd
pi_110934059
Ik eindig deze maand met 51 uren ^O^
pi_110934530
Heb een vraagje over de verloning van AR en belasting.
Ik merk dat er heel veel belasting af gaat (loonheffing).

Ik ben 19 dus ik verdien 6,08 bruto. Voorbeeld: van de 34,45 bruto krijg ik maar 25,45 gestort.

Ik heb de loonheffingkorting niet toegepast (heb ergens anders een 2de baantje).

Krijg ik iets van de belasting terug (is dit de o zo bekende belastingaangifte dat ik terug krijg, in 2013 dan)?
pi_110936804
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:37 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Heb een vraagje over de verloning van AR en belasting.
Ik merk dat er heel veel belasting af gaat (loonheffing).

Ik ben 19 dus ik verdien 6,08 bruto. Voorbeeld: van de 34,45 bruto krijg ik maar 25,45 gestort.

Ik heb de loonheffingkorting niet toegepast (heb ergens anders een 2de baantje).

Krijg ik iets van de belasting terug (is dit de o zo bekende belastingaangifte dat ik terug krijg, in 2013 dan)?
Klopt, de ingehouden loonbelasting krijg je na je aangifte over 2012 terug.
pi_110937058
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Klopt, de ingehouden loonbelasting krijg je na je aangifte over 2012 terug.
Volle 100%? Ben student en verdien niet heel veel.
Ik schrok best wel van de ingehouden belasting :P Maargoed, het is een baantje waar ik wel lol in heb. Is ook belangijk, behalve bij file...
pi_110939265
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:56 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Volle 100%? Ben student en verdien niet heel veel.
Ik schrok best wel van de ingehouden belasting :P Maargoed, het is een baantje waar ik wel lol in heb. Is ook belangijk, behalve bij file...
100% weet ik niet heel zeker, maar in ieder geval het grootste deel ;)
pi_110939511
Ik heb hiernaast ook idd nog een baan. Maar heb echt geen trek om steeds die 33% ingehouden te hebben. Ik ga er sowieso niet meer overheen dit jaar, dus wat mij betreft hou ik dat er lekker af. Volle 100% over beide baantjes, en bereken intussen wat ik opzij moet leggen voor de belasting.
pi_110942484
Als je jaarlijks tot 6000 euro verdient krijg je de belasting terug, alles daarboven betaald je belasting over.

Dit is overigens een vuistregel, hang me er niet aan op :')
pi_110942569
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:26 schreef Viezze het volgende:
Als je jaarlijks tot 6000 euro verdient krijg je de belasting terug, alles daarboven betaald je belasting over.

Dit is overigens een vuistregel, hang me er niet aan op :')
Ja godver, daar ga ik wel boven komen :')
pi_110942758
Ik kreeg gisteren weer zon mooie blauwe envelop thuis, met de bevestiging dat ik de jackpot dit jaar toch echt heb gewonnen. Kan ik mooi van op vakantie
  zondag 29 april 2012 @ 22:38:00 #109
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110948861
Ik kreeg van de week een blauwe brief dat ik over 2010 ook nog geld kan terug krijgen. Nice.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 29 april 2012 @ 22:39:21 #110
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110948921
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 13:41 schreef Mallet het volgende:

[..]

U R joking right :o .. Waarschijnlijk wel.. Joppie kennende.
Nee. Bloedserieus nu. Bij de ANWB, VW Polo automaat.
#26 || Luciano da Silva
pi_110949345
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kreeg van de week een blauwe brief dat ik over 2010 ook nog geld kan terug krijgen. Nice.
Ik ook! paar tientjes :P
pi_110954306
gegeel ontopic doe ik nu danses met dery
pi_110956699
En onze date in Barneveld dan? ;(
pi_110957571
Daar heb je blijkbaar geen potten kunnen breken.
pi_110957874
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 09:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Daar heb je blijkbaar geen potten kunnen breken.
Je doet het erom he :')
pi_110960701
Oeps. Redelijk beschonken hehe. Maar irritatie, jij zult altijd een plekje in mijn hart hebben hoor :*
  maandag 30 april 2012 @ 12:23:13 #117
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110961036
Om 1 uur 's nachts al niet meer helder kunnen typen :') Je drinkt te weinig alcohol dus ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_110961572
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef joppie_saus het volgende:
Om 1 uur 's nachts al niet meer helder kunnen typen :') Je drinkt te weinig alcohol dus ;)
Absoluut. Drink bijna nooit meer alcohol sinds ik student ben :')
pi_110961960
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef joppie_saus het volgende:
Wat een amateur :P.
pi_110980725
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef MuurStraat het volgende:
Wij hadden laatst info middag voor nieuwe chauffeurs. Van die pareltjes die helemaal in pak komen, stropdas erbij, en dan witte sportschoenen :')
Ja je moet echt in pak komen. Kom ook niet met een oude rugzak ofzo. Je moet echt een mooie leren aktetas meenemen. Daarnaast je etiquettes tonen. Mensen van adel hebben een groot voordeel bij solliciteren. Beter ook als jezelf laat voorrijden. Met het OV komen staat zo onprofessioneel. Uit je CV moet ook goed blijken dat jij de juiste man bent om auto's rond te rijden, dus je kunt het wel schudden als je HBO doet.
  maandag 30 april 2012 @ 23:47:46 #121
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110981471
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Ja je moet echt in pak komen. Kom ook niet met een oude rugzak ofzo. Je moet echt een mooie leren aktetas meenemen. Daarnaast je etiquettes tonen. Mensen van adel hebben een groot voordeel bij solliciteren. Beter ook als jezelf laat voorrijden. Met het OV komen staat zo onprofessioneel. Uit je CV moet ook goed blijken dat jij de juiste man bent om auto's rond te rijden, dus je kunt het wel schudden als je HBO doet.
WTF ben jij voor randmongool?
#26 || Luciano da Silva
pi_110981505
Iemand die denkt dat die grappig is. Pauper :')
pi_110981885
Wie moet er morgen banden wisselen? Zal er wel rond 2'en zijn.
pi_110982690
Morgen even wekker zetten en AR bellen of ze een klusje hebben :)
pi_110982804
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:27 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Morgen even wekker zetten en AR bellen of ze een klusje hebben :)
wordt je dan nooit een dag van te voren gebeld?
pi_110982893
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef awar het volgende:

[..]

wordt je dan nooit een dag van te voren gebeld?
Vandaag was Koninginnedag en vrijdag was ik heel laat pas klaar en vergeten te bellen voor dinsdag.
Heb nog nooit een opdracht binnengekregen via de mail. 9/10 is zelf bellen voor opdracht...
pi_110985353
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Mooie troll *)
pi_110985979
Pff. Alweer bijna op weg, moet voor half 9 in Doetinchem zijn. Ook nog voor de klant waarbij je moet bellen naar EW voor vertrek, dus moet nog geconcentreerd zijn bij schadecontrole ook.
pi_110989322
Wie moet er vandaag een auto afleveren op Schiphol-Rijk? :D
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:41:53 #130
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110998582
Goed begin van de maand met 10 uurtjes vandaag. Vanochtend een beginnende chauffeur op weg geholpen en op sleeptouw genomen naar Lisse, nu net afgeleverd in Almere. Op naar huis.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:43:02 #131
357943 Kevindinhinho
Videokiller
pi_110998630
Vandaag 7,5 uur gemaakt. Ook niet slecht al zeg ik het zelf...
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:47:17 #132
365098 tltgya
Woonboot
pi_110998806
Mensen al gebeld voor morgen?
pi_110999695
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef tltgya het volgende:
Nope. Ik denk niet dat er nog wat komt aangezien ik ook maar tot 3u beschikbaar ben morgen.
pi_111000466
Net gebeld om morgen op de vestiging te werken. Wel fijn zo'n lange dag, en opzich vind ik het ook wel leuk werken, zonder al dat ge-OV er tussendoor :7
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:44:56 #135
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_111001247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef tltgya het volgende:
Ritje naar Groningen morgen
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:53:02 #136
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111001606
Uurtje factuurtje vandaag hoor.. Nu +30 op Amersfoort CS inmiddels. Wat kan die kut NS wel..
#26 || Luciano da Silva
pi_111002005
Dan was ik net op tijd op Amersfoort, ik heb ongeveer 5 minuten vertraging.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:09:42 #138
365098 tltgya
Woonboot
pi_111002240
Wist je dat je geld kunt krijgen van de NS met je OV wanneer je vertraging van 30+ minuten oploopt. Kijk maar: http://www.ns.nl/reiziger(...)-uur-vertraging.html

Voor morgen een ritje Groningen-Coevorden, verder helaas niets.
pi_111002867
haha zou ik gewoon aanvragen die vergoeding hoor, doe ik ook altijd. Mooie aanvulling op het karige loon ook:) Je kan bij de balie gewoon zo'n formulier meenemen en invullen duurt 5 min. Snel verdiend, al is het maar 2,40 ofzo voor vanaf een half uur.
pi_111003757
Drie ritten morgen. Stadskanaal - Hoogezand in een Berlingo. Groningen - Meerkerk in een 308 en dan Nieuwegein Zwolle in een Kangoo met identiteitscrisis want RDW zegt dat het een Expert is.
pi_111004061
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:44 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ritje naar Groningen morgen
Ik ook. In een Audi Q5 :9 Geplande aankomst 12:00
pi_111005633
Voor wie er nog meer nieuw zijn, het is handig om even goed onder de wagen te kijken.
Het bleek dus bij een Polo dat de onderkant van de voorbumper helemaal aan stront was. Vrijwel alle lak eraf. Zie je zo op het eerste gezicht niet, zelfs niet in het licht.

Je kan best even over het wegdek schuren bij een drempel oid, maar dit sloeg alles :')

En die transportformulieren ga ik voortaan ook uitprinten. Hoef ik die dingen alleen over te nemen op de PC zodra ik thuis ben.
pi_111005986
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef awar het volgende:

En die transportformulieren ga ik voortaan ook uitprinten. Hoef ik die dingen alleen over te nemen op de PC zodra ik thuis ben.
Hoe heb je dat nu dan gedaan? :?
pi_111007095
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hoe heb je dat nu dan gedaan? :?
Alles op een leeg A4'tje geschreven, met erbij hoe laat ik begon, aankwam, evt vertraging, etc.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:31:13 #145
357943 Kevindinhinho
Videokiller
pi_111007619
Hoe doe je dat bij de lmij dan?
pi_111007639
oh fuck, niet die formulieren. Die print ik altijd uit _O-

Op een gegeven moment moet je de ritbon invullen. Die bedoelde ik :D. Met je onkosten, tijden, klant startadres en eindadres.

De "schadeformulieren" neem ik altijd mee.
pi_111008787
De ritbonnen print ik nooit uit, vind ik zonde. Ik print de ritinstructies altijd uit en daar pen ik het gewoon ff op hoe laat ik vertrok enzo. Maar 't meeste kan je op je transportformulieren ook wel zien(tijd sleutel afgegeven etc)
pi_111009392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef maxmin het volgende:
De ritbonnen print ik nooit uit, vind ik zonde. Ik print de ritinstructies altijd uit en daar pen ik het gewoon ff op hoe laat ik vertrok enzo. Maar 't meeste kan je op je transportformulieren ook wel zien(tijd sleutel afgegeven etc)
Ik doe precies hetzelfde.
Maar als ik dan toch in de trein zit, vul ik de boel gewoon in. Dan doe je het tijdens je werktijd, en niet nog eens erna.
pi_111009563
Ik gebruik de digitale ritbon en die vul ik in als ik thuis kom op basis van 9292, de tijden op het transportformulier en mijn geheugen. Voornamelijk dat laatste natuurlijk.
pi_111009618
En wat het beste uit komt (lees meeste uren oplevert).
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:13:46 #151
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_111009985
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:59 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik ook. In een Audi Q5 :9 Geplande aankomst 12:00
Astra hier, ook 12.00 trouwens.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:22:05 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111017567
Vandaag een Prius opgehaald. Zegt die man: 'het is een automaat'. Ik zeg: 'dat was mij bekend'. Vraagt hij of ik wel vaker automaat gereden heb, dus ik zeg. Komt hij alsnog met een hele uitleg hoe een automaat werkt. Dude :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111017849
Hij had gewoon gelezen dat je automaatlessen hebt genomen en was benieuwd of je er echt wat van opgestoken had.
pi_111018015
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag een Prius opgehaald. Zegt die man: 'het is een automaat'. Ik zeg: 'dat was mij bekend'. Vraagt hij of ik wel vaker automaat gereden heb, dus ik zeg. Komt hij alsnog met een hele uitleg hoe een automaat werkt. Dude :')
Ik moest pas een Prius ophalen en de man van de rentmij in Rotterdam vertelde me dat ik er wel een eind mee kon rijden, want er zat genoeg electriciteit in. Nu ken ik die man ondertussen wel een beetje, dus ik nam hem totaal niet serieus en begon semi-grappige opmerkingen te maken :') maar blijkbaar wist hij echt niet wat een Prius was en hoe het werkte.
pi_111018332
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef Rubenr3 het volgende:
Hij had gewoon gelezen dat je automaatlessen hebt genomen en was benieuwd of je er echt wat van opgestoken had.
_O-
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:36:52 #156
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111018432
Ach, ik zal mijn flater maar niet vertellen wat betreft mijn eerste keer in een Prius....

quote:

Waar ik trouwens echt een punthoofd van krijg zijn die belachelijke mailtjes over het direct opsturen van je formulier. Om half 1 laat ik mijn TP faxen naar EW, en ik mail hem zelf ook nog eens naar B omdat in de opdracht stond dat hij gemaild moest worden aan B. Krijg ik om half 4 een e-mail in koeienletters dat het TP naar S gemaild moet worden. Ik krijg nu de neiging om een boze mail terug te sturen dat er daar beter gecommuniceerd moet worden... En ik ga het maar eens doen ook denk ik.
#26 || Luciano da Silva
pi_111018595
Net als die reminders dat je kilometerstanden door moet geven, ergens tijdens m'n laatste rit kreeg ik de eerste reminder al..
pi_111018608
Kwam vandaag voor het eerst een collega tegen! Een gepensioneerde man die na maanden weer eens een ritje had. Wel gezellig zo.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:41:41 #159
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111018696
Ik kwam ook een collega tegen in Groningen op het ophaaladres. Daarmee eerst samen met de CP uitgebreid koffie gedronken, toen de auto's gecontroleeerd, doorgereden naar het afleveradres en toen samen doorgereisd naar Delft. In de trein zaten twee oudjes van AR. Eentje woonde in Haarlem vlakbij een Porsche Dealer en deed daar ook de haal en brengservice. Vond hij helemaal geweldig.
#26 || Luciano da Silva
pi_111018786
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef Rubenr3 het volgende:
Net als die reminders dat je kilometerstanden door moet geven, ergens tijdens m'n laatste rit kreeg ik de eerste reminder al..
Ik had een keer een rit niet door was gegaan, kreeg ik de volgende dag ook zo'n boze remindermail van: stuur de kilometerstanden voor 12.00 in!!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:43:59 #161
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111018851
Dan krijg je toch gewoon de neiging om terug te mailen of hun administratie wel op orde is...
#26 || Luciano da Silva
pi_111019616
Ik heb ze toen maar even opgebeld :')
Had ik meteen een goed excuus om toch stiekem een ritje te vragen, ik had ze immers toch aan de lijn. En ik kreeg er nog eentje ook :9
pi_111020390
quote:
0s.gifWaar ik trouwens echt een punthoofd van krijg zijn die belachelijke mailtjes over het direct opsturen van je formulier. Om half 1 laat ik mijn TP faxen naar EW, en ik mail hem zelf ook nog eens naar B omdat in de opdracht stond dat hij gemaild moest worden aan B. Krijg ik om half 4 een e-mail in koeienletters dat het TP naar S gemaild moet worden. Ik krijg nu de neiging om een boze mail terug te sturen dat er daar beter gecommuniceerd moet worden... En ik ga het maar eens doen ook denk ik.
Gewoon doen, heb ik ook gedaan. Verwacht overigens geen reactie.
pi_111020419
quote:
^O^
pi_111021863
Automaat in de file is wel geniaal! File met een benzine schakel is gewoon kut.
pi_111022262
File in de Opel Astra die ik vanmiddag mee had was ook kut, wat een kutkoppeling zat daar in..
pi_111022449
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, ik zal mijn flater maar niet vertellen wat betreft mijn eerste keer in een Prius....

Bij mijn eerste rit in een prius drukte ik de startknop 3x in voordat ik doorhad dat de auto geen geluid maakt bij het starten :') .
pi_111022475
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 23:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Bij mijn eerste rit in een prius drukte ik de startknop 3x in voordat ik doorhad dat de auto geen geluid maakt bij het starten :') .
Sowieso startknop :')
pi_111023937
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 23:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Sowieso startknop :')
Startknoppen waarbij je ook nog een sleutel moet omdraaien of een kaart ergens in moet doen zijn pas dom :') . Dan krijg je er dus een extra handeling bij ten opzichte van een normale sleutel.
.
pi_111026936
Lekker vroeg op! Wie doet mee?

Moest nog wat formulieren uitprinten. Wat doen ze dat onduidelijk met overdracht/inname/afgifte/transport/etc/etc

En dat gebruiken ze door elkaar heen dus ik ben altijd bang dat ik de verkeerde meeneem waardoor ze het weer moeten faxen...
pi_111027074
Soms staat het er super onduidelijk in. Gister moest ik bijvoorbeeld 2 formulieren meenemen en 1 bij 'de klant' achterlaten. Maarja, welke klant dan hè..
  woensdag 2 mei 2012 @ 07:44:54 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111027207
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 23:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik had hier gelezen dat sommige Priussen een 'power' knop hadden voor extra vermogen. Die drukte ik in tijdens het rijden, bleek het gewoon het contact te zijn :') Sta je dan bij het stoplicht niet wetend waarom de auto niet wegrijd :')

Die van gisteren had wel een duidelijke 'pwr mode' en 'eco mode', dus gisteren viel bij mij pas het kwartje wat dat nou eigenlijk voor knop is :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:30:15 #173
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111028706
Vanmiddag nog een spoedrit, Groningen - Burgum als ik het goed verstaan heb.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:49:06 #174
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_111029105
Nog niet gebeld voor een spoedrit, maar ik heb nog hoop ^O^
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_111029414
Ik word alleen voor spoedjes gebeld als ik net iets anders heb
pi_111029758
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 07:44 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik had hier gelezen dat sommige Priussen een 'power' knop hadden voor extra vermogen. Die drukte ik in tijdens het rijden, bleek het gewoon het contact te zijn :') Sta je dan bij het stoplicht niet wetend waarom de auto niet wegrijd :')

Die van gisteren had wel een duidelijke 'pwr mode' en 'eco mode', dus gisteren viel bij mij pas het kwartje wat dat nou eigenlijk voor knop is :')
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:42:06 #177
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111030465
Maar hey, ik durf er gewoon eerlijk voor uit te komen!

Auto van vanmiddag is een Focus. Gelukkig zonder vreemde knopjes enzo.
#26 || Luciano da Silva
pi_111030756
Mijn eerste prius snapte ik niet. Heb 3 minuten lang op alle knoppen gedrukt tot hij een keer startte :')
pi_111032141
Ach, ik heb eens 5 minuten zitten zoeken naar de bediening van een volvo navigatiesysteem. Wie stopt die knopjes nou acgter het stuur!
pi_111033012
Zo stond ik ooit eens met een Fiat 500 met een gerobotiseerde handbak. Dat is zo'n ding die niet vanzelf gaat rollen bij het loslaten van de rem. Dus ik heb getankt en wil wegrijden, krijg ik die auto niet gestart. Alleen een piepje. Kwam er uiteindelijk achter dat ik hem had afgezet in z'n D, en starten kon alleen in N of P volgens mij. Eigenlijk standaard bij alle automaten, maar had er helemaal niet aan gedacht omdat dat ding niet ging bewegen zonder gas toen ik stilstond :P
.
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:57:38 #181
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_111033098
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

WTF ben jij voor randmongool?
Automaatrijlessen zijn dan wel weer overbodig.
pi_111033328
Mijn eerste keer in een auto met startknop was ook leuk. Het was een BMW 120d. Nou hebben wij thuis een Ford Mondeo met startknop, daar moet de sleutel in de auto zijn om hem te kunnen starten. Je kan de sleutel dus gewoon in je zak houden.

Nou dacht ik dat dat in die BMW ook wel zo zou zijn. Dus ik op die knop drukken, alleen er gebeurde niks. Dus ik een paar keer op de knop gedrukt, de handleiding doorgelezen, maar ik kreeg hem niet aan. Uiteindelijk in pure wanhoop maar weer terug naar de CP gegaan om te vragen hoe ik nou moest starten :')
Sleutel in een gleuf steken en dan de knop indrukken dus.
pi_111033377
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:42 schreef joppie_saus het volgende:
Maar hey, ik durf er gewoon eerlijk voor uit te komen!

Auto van vanmiddag is een Focus. Gelukkig zonder vreemde knopjes enzo.
Achja iedereen heeft zo te zien wel gezeik gehad met een Prius. Ik dacht dat hij zo'n automatische handrem had, dus ik probeerde gewoon weg te rijden want bij bijv. Citroen gaat hij er dan gewoon vanaf. Dat ding piepen en schuren, en ik kon die rem maar niet vinden :') Maar ff gevraagd waar die zat
pi_111033397
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Astra hier, ook 12.00 trouwens.
Volgens mij zag ik jou. Ik wist niet waar de bushalte was dus heb hem net gemist. Het is of een uur wachten op de bus, of een uur wandelen. Ben nu naar treinstation met de benenwagen. :-P
pi_111033649
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Volgens mij zag ik jou. Ik wist niet waar de bushalte was dus heb hem net gemist. Het is of een uur wachten op de bus, of een uur wandelen. Ben nu naar treinstation met de benenwagen. :-P
Hoe laat was dat? En waaraan herkende je mij :')?
pi_111036550
Morgen twee ritjes gekregen. Emmeloord - Zutphen en Almelo - Almere, beide in een VW Caddy...
pi_111037393
Ik ben aan het wachten voor morgen, de alcohol van Koninginnedag is wel uitgewerkt, dus ik zou zeggen, kom maar op!!
pi_111040055
Ik werd om 12 uur al gebeld voor morgen. Gouda - Almere in een Renault Trafic en Amstelveen - Breda in een 320d.
pi_111041969
Ik lees al een tijdje mee en ben zelf chauffeur, vandaag een 535i GT met 300pk. Automaat
Rijdt echt heerlijk!
pi_111042615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef Cruisoe het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en ben zelf chauffeur, vandaag een 535i GT met 300pk. Automaat
Rijdt echt heerlijk!
duh, het is eigenlijk een 7serie vermomd als 5. natuurlijk rijdt dat heerlijk
pi_111043422
Nog niet gebeld, duurt lang....
pi_111043444
Ik ook niet, heb niet zoveel zin om morgen de hele dag thuis te zitten..
pi_111043497
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:54 schreef mothergoose het volgende:

[..]

hehe, mocht de auto ff meenemen, toen hij terug kwam vroeg hij of ik ''het knopje'' al had gevonden. Dus ik vroeg: sport mode? bedoelde hij idd en toegegeven dat ik die ff getest had, vond ie alleen maar mooi haha.
pi_111043641
Heb om 1 uur een mailtje gekregen van mijn woonplaats naar groningen :D

Edit: Alleen ophaaladres is op de industrieterrein :(
Ben 1 uur onderwerg waarvan 20 minuten lopen...

Weet iemand hoe het zit bij AR, een auto ophalen in eigen woonplaats? Is het gewoon reistijd - half uur ookal is het in eigen woonplaats?
pi_111044027
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Heb om 1 uur een mailtje gekregen van mijn woonplaats naar groningen :D

Edit: Alleen ophaaladres is op de industrieterrein :(
Ben 1 uur onderwerg waarvan 20 minuten lopen...

Weet iemand hoe het zit bij AR, een auto ophalen in eigen woonplaats? Is het gewoon reistijd - half uur ookal is het in eigen woonplaats?
Als je maar 1 minuut moet reizen in je woonplaats omdat je bijvoorbeeld de auto van je buurman moet ophalen, dan gaat er maar 1 minuut van je werktijd af ipv 30 minuten. Moet je in je eigen woonplaats langer dan 30 minuten reizen, dan gaat er ook maar 30 minuten van je werktijd af.
.
pi_111044161
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:26 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Als je maar 1 minuut moet reizen in je woonplaats omdat je bijvoorbeeld de auto van je buurman moet ophalen, dan gaat er maar 1 minuut van je werktijd af ipv 30 minuten. Moet je in je eigen woonplaats langer dan 30 minuten reizen, dan gaat er ook maar 30 minuten van je werktijd af.
Thanks ^O^ Het is me nu duidelijk.
Heb ik dit gemist tijdens de sollicitatie?
Ik lees het ook niet echt terug in de handleiding...
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:41:56 #197
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111044784
Dan heb je nog geluk bij AR. Als ik pech heb moet ik in mijn eigen woonplaats terug OV'en en dan ben ik soms meer dan een uur onderweg zonder ook maar 1 minuut uitbetaald te krijgen...
#26 || Luciano da Silva
pi_111047317
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef Cruisoe het volgende:
Rijdt echt heerlijk!
535IA is het trouwens, niet zo'n lelijke GT ;)
pi_111047524
Mooi kut, ik zit morgen thuis ;(
Ach ja, nu op naar De Kuip, kan ik tenminste het behalen van de CL uitgebreid vieren :9
pi_111047776
Zo, net gebeld voor twee ritjes morgen.
pi_111049815
haha ik had ook eens een 1-serie en ik zat er ook ff mee te kutten, maar ik had 'm vrij snel door:p Ik had afgelopen vrijdag met een lexus ct200h 5 min nodig om hem van zn plek te krijgen, maar ik vertikte het om het te gaan vragen:p Volgens mij had hij een elektrische storing en wilde daardoor niet starten, want er brandden allerlei lichtjes en ik deed niks verkeerd volgens mij.... Die lexus viel me sowieso tegen, ding was niet vooruit te branden en de hele auto voelde onlogisch.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn eerste keer in een auto met startknop was ook leuk. Het was een BMW 120d. Nou hebben wij thuis een Ford Mondeo met startknop, daar moet de sleutel in de auto zijn om hem te kunnen starten. Je kan de sleutel dus gewoon in je zak houden.

Nou dacht ik dat dat in die BMW ook wel zo zou zijn. Dus ik op die knop drukken, alleen er gebeurde niks. Dus ik een paar keer op de knop gedrukt, de handleiding doorgelezen, maar ik kreeg hem niet aan. Uiteindelijk in pure wanhoop maar weer terug naar de CP gegaan om te vragen hoe ik nou moest starten :')
Sleutel in een gleuf steken en dan de knop indrukken dus.
pi_111053269
Ik had een dag op locatie gewerkt, blijkt dat ze alleen reiskosten vergoeden en geen reistijd!
Ik kan 4 uur op mijn buik schrijven... Op locatie werken NOOIT MEER!
pi_111053458
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:54 schreef mothergoose het volgende:

[..]

Je bedoeld een 7 serie vermomd als een soort busje waar een olifant op is gaan zitten? :P
pi_111054883
Morgen mag ik naar Amsterdam en Almere, in een Golf en een Transit.
pi_111057949
Almere is altijd leuk, hoef je tenminste geen schade te noteren :)
pi_111062358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik had een dag op locatie gewerkt, blijkt dat ze alleen reiskosten vergoeden en geen reistijd!
Ik kan 4 uur op mijn buik schrijven... Op locatie werken NOOIT MEER!
Haha, wat is dat voor onzin.
pi_111063155
Wat krijg je bij AR nou eigenlijk vergoed aan tijd die je met OV doorbrengt?
pi_111064085
quote:
5s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat krijg je bij AR nou eigenlijk vergoed aan tijd die je met OV doorbrengt?
Thuis -> Ophaallocatie (Minus maximaal 30 minuten)
en Afleveradres -> Thuis, dus geen gedoe met betaald krijgen tot het treinstation zoals EW doet volgens mij.
.
pi_111064258
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:21 schreef awar het volgende:

[..]

Haha, wat is dat voor onzin.
Ja man, ik kwam er pas achter nadat ik er zelf naar had gevraagd. Al hadden ze dat meteen gezegd was ik er nooit mee akkoord gegaan.
pi_111064467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ja man, ik kwam er pas achter nadat ik er zelf naar had gevraagd. Al hadden ze dat meteen gezegd was ik er nooit mee akkoord gegaan.
Het staat ook in je chauffeurshandleiding volgens mij. Op zich is het wel logisch de reis onbetaald is, grootste deel van Nederland reist onbetaald naar zijn werk. Ik doe dan ook alleen vestigingswerk waar ik binnen een half uur kan zijn, uurtje onbetaald reizen per dag is nog wel te doen op een werkdag van 9 uur.
.
pi_111064963
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Het staat ook in je chauffeurshandleiding volgens mij. Op zich is het wel logisch de reis onbetaald is, grootste deel van Nederland reist onbetaald naar zijn werk. Ik doe dan ook alleen vestigingswerk waar ik binnen een half uur kan zijn, uurtje onbetaald reizen per dag is nog wel te doen op een werkdag van 9 uur.
Het was zelfs zo dat ik daar om 7:00 moest zijn. Vanuit mijn woonplaats gaat er zo vroeg niet eens OV daarnaatoe. Ik vertrok om 06:20 om 08:30(!) aan te komen...
Ik was moe, ik had honger en het was een kutreis :P
pi_111065348
Voor de AR'ers:
Ik zie dat de handleiding op de site is vernieuwd naar versie "April"
Nieuw kopje dat ik zie: "Het nieuwe rijden." :')

Ja, met mijn eigen auto ga ik wel zuinig rijden maar met de auto's van AR maakt het mij vrij weinig uit.
pi_111076148
Net een ritje gehad in een fonkelnieuwe Peugeot 508 sw, halfautomaat. Rijdt best leuk.
pi_111076550
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Net een ritje gehad in een fonkelnieuwe Peugeot 508 sw, halfautomaat. Rijdt best leuk.
Dan ben je de eerste van heel het forum die die halfautomaat lekker vindt rijden...
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:14:25 #215
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111077113
Inderdaad. Half automaat is pure aids.
#26 || Luciano da Silva
pi_111078337
Haha, altijd ff 15 min nekspiertrainingen uitoefenen voordat ik zo'n bak instap =/
pi_111078469
Ben ik even blij dat ik dinsdag de handbak had :P
pi_111079443
Balen jullie ook wel eens wanneer je niet gebeld wordt, of niet kan? Want elke keer is het toch 70 euro die je door de pot pleurt, die je had kunnen verdienen. Praktisch kost een vrije dag je 70 euro :P
pi_111080514
Ik baal meestal wel ja, want dan zit ik weer een dag thuis te niksen. Ben liever nuttig bezig.
pi_111080907
Middag!
Ben nieuw bij EW, mag evt. wel toegevoegd worden aan de openingspost (regio Leeuwarden). Zal in de toekomst wel vaker in dit topic te vinden zijn.
Heb morgen mijn eerste rit, een bandenwissel in Putten. Totaal dus al zo'n 4 uurtjes rijden, niet slecht lijkt me.
Misschien dat jullie deze beginner met een paar antwoorden op gang kunnen helpen.
- In de extra klant info staat vermeld dat er GEEN transportformulier nodig is. Betekent dit dat ik zo in de auto kan stappen, zonder te moeten controleren op schades, etc? Moet ik in dit geval nog andere papieren meenemen?
- De auto moet eerst door de wasstraat, bij 'De Roos' in Putten. Op het adres (Jan Nijenhuisstraat 10) zie ik op streetview alleen een Citroën/Subaru dealer. Kan iemand mij vertellen of de wasstraat aan de achterzijde zit?
Overige op/aanmerkingen zijn zeer zeker welkom!
Trouwens ook nog mede forummers morgen rond een uurtje of 11 voor een bandenwissel aanwezig zijn?
pi_111081336
Bij een bandenwissel krijg je de sleutel van de eigenaar van de auto en kun je meteen vertrekken inderdaad. Als je op je navigatie het adres van de wasstraat invoert kom je er wel, die zit meteen na de rotonde, niet te missen.
pi_111081420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Middag!
Ben nieuw bij EW, mag evt. wel toegevoegd worden aan de openingspost (regio Leeuwarden). Zal in de toekomst wel vaker in dit topic te vinden zijn.
Heb morgen mijn eerste rit, een bandenwissel in Putten. Totaal dus al zo'n 4 uurtjes rijden, niet slecht lijkt me.
Misschien dat jullie deze beginner met een paar antwoorden op gang kunnen helpen.
1. In de extra klant info staat vermeld dat er GEEN transportformulier nodig is. Betekent dit dat ik zo in de auto kan stappen, zonder te moeten controleren op schades, etc? Moet ik in dit geval nog andere papieren meenemen?
2. De auto moet eerst door de wasstraat, bij 'De Roos' in Putten. Op het adres (Jan Nijenhuisstraat 10) zie ik op streetview alleen een Citroën/Subaru dealer. Kan iemand mij vertellen of de wasstraat aan de achterzijde zit?
3. Overige op/aanmerkingen zijn zeer zeker welkom!
Trouwens ook nog mede forummers morgen rond een uurtje of 11 voor een bandenwissel aanwezig zijn?
Ha ook hier welkom! ^O^

1. Klopt, voor deze klant hoef je geen formulieren in te vullen. Alleen je eigen ritbon.
2. Dat kan niet missen. Die zitten aan de achterkant. Dat leid zich vanzelf wel, aan de balie even je kenteken melden en dan krijg je een bonnetje of munten.
3. Bij dat bedrijf daar waar de bandenwissels worden gedaan vind ik vaak nogal vage lui werken. Als je achterlangs binnen komt rijden zet ik de auto altijd gewoon net binnen neer achter de deur zeg maar. En vraag dan even aan de persoon die er uit ziet alsof die de chef is waar die moet staan. Als je binnenkomt zit er rechts een deur in de hoek met een raam er in. Als je daar door de gang loopt kom je in een kantine en kun je gratis koffie zuipen :+
pi_111081594
Je moet daar geen koffie zuipen, die chocomel moet je nemen. Heerlijk!
pi_111081943
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik sla mezelf nog liever met een honkbalknuppel in mijn ballen.
pi_111082574
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:17 schreef Rubenr3 het volgende:
Je moet daar geen koffie zuipen, die chocomel moet je nemen. Heerlijk!
Of gewoon beide :+
pi_111082883
Morgen weer werk. 2 keer naar Almere, schijnbaar vinden ze mij daar toch nog lief na m'n blunders van vorige week 8-)
pi_111083112
Zo te lezen gaat dat morgen helemaal goed komen! Zal zowel de koffie als de chocomel maar even proberen :P .
Nog even een vervolg vraagje, ik moet dus alleen de 'Ritbon_EasyWay' meenemen? In dat document zie ik per pagina twee identieke formulieren. Neem aan dat ik deze formulieren bij wijze van spreken door midden zou kunnen knippen?
Heb morgen een bandenwissel, moet dus retour naar het ophaal adres. Geldt de terugweg dan als retour transport? Dit is mij in de instructie niet helemaal duidelijk geworden en het filmpje op de website behandeld deze ritformulieren niet eens.

@S-RS, in wat voor vehikel mag jij je voortbewegen? Ik in een Vivaro met een wel 90 Pony's, hoop dat ze alle 90 voldoende krachtvoer hebben gehad, om enigszins vooruit te gaan
pi_111083312
Die ritbon hoef niet, ik vul ze wel altijd in voor eigen administratie maar in principe kun je ook gewoon tijden onthouden en gewoon via internet doorsturen naar EW.

En zo'n volgeladen Vivaro is niet mee te rijden, wat een ondingen zijn dat :'(
pi_111083407
Je stapt morgen gewoon je auto in, rijdt naar putten, doet je ding en rijdt weer terug. Dan ga je rustig naar huis, surft maar www.easyway.nl/ritbon en vult alle gegevens in. Dan hoef je niets op te sturen of wat dan ook!
pi_111083409
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zo te lezen gaat dat morgen helemaal goed komen! Zal zowel de koffie als de chocomel maar even proberen :P .
Nog even een vervolg vraagje, ik moet dus alleen de 'Ritbon_EasyWay' meenemen? In dat document zie ik per pagina twee identieke formulieren. Neem aan dat ik deze formulieren bij wijze van spreken door midden zou kunnen knippen?
Heb morgen een bandenwissel, moet dus retour naar het ophaal adres. Geldt de terugweg dan als retour transport? Dit is mij in de instructie niet helemaal duidelijk geworden en het filmpje op de website behandeld deze ritformulieren niet eens.

@S-RS, in wat voor vehikel mag jij je voortbewegen? Ik in een Vivaro met een wel 90 Pony's, hoop dat ze alle 90 voldoende krachtvoer hebben gehad, om enigszins vooruit te gaan
Die moet je invullen als ritbon idd en zijn idd precies het zelfde en in een dolle bui mag je die best doormidden knippen ja :9
Ik vul voor die dingen altijd altijd 1 ritbon in. Gewoon vertrek plaats naar putten en dan bij opmerkingen ''Retour, winterbandenwissel'' Maar volgens mij zijn er ook zat die er 2 invullen. Ik sprak er laatst eentje die vroeg ook aan mij hoe ik het invulde. Vertelde die dat hij er 2 invult omdat die dan 2x onkostenvergoeding krijgt à 30 cent ofzo voor het printen :')

Heb die 90pk hokken ook al vaak gehad, je mag blij zijn als je vol gas tegen het viaduct op de 120 kan vast houden :9

Ik mag me vermaken in een Peugeot Partner en Opel Combo. Nieuwleusen - Almere en Aalsmeer - Almere.

@Ritbon
Ik vul altijd ritbonnen in, dat gedoe met tijden onthouden. Even printen is ook zo gepiept.
pi_111084529
Hoe zit het eigenlijk met uitbetalen van de reistijd? Ik moet de auto, zoals het er staat OM 9:00u ophalen. Als ik op 9292.nl kijk, en als bestemming voer ik het afhaaladres in. Dan is er een mogelijkheid om 8:56 daar te zijn. M.i. is dat erg krap, zeker voor mijn eerste rit. Een trein eerder, dan kan ik inclusief lopen om 8:27 aanwezig zijn.
Ik kies dus voor het laatste en loop wel wat langzamer. Maar ik zal dus maar de optie van 8:56 betaald krijgen?
pi_111084620
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:15 schreef awar het volgende:
Balen jullie ook wel eens wanneer je niet gebeld wordt, of niet kan? Want elke keer is het toch 70 euro die je door de pot pleurt, die je had kunnen verdienen. Praktisch kost een vrije dag je 70 euro :P
Het is nog veel erger, als ik niet hoef te werken ga ik ook nog wel eens zuipen. Kost dus met gemak 100¤ zo'n vrije dag
pi_111084633
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:26 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Ik sla mezelf nog liever met een honkbalknuppel in mijn ballen.
:')
pi_111084672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:26 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met uitbetalen van de reistijd? Ik moet de auto, zoals het er staat OM 9:00u ophalen. Als ik op 9292.nl kijk, en als bestemming voer ik het afhaaladres in. Dan is er een mogelijkheid om 8:56 daar te zijn. M.i. is dat erg krap, zeker voor mijn eerste rit. Een trein eerder, dan kan ik inclusief lopen om 8:27 aanwezig zijn.
Ik kies dus voor het laatste en loop wel wat langzamer. Maar ik zal dus maar de optie van 8:56 betaald krijgen?
Je hoeft niet stipt 9 uur daar te zijn is mijn ervaring. Heb ook vaak genoeg een auto of te vroeg of te laat gehaald. Zolang je maar rond 9 uur aanwezig bent.
pi_111085274
quote:
De stiptheid van de tijden hangt vaak af van waar je moet zijn. Bij dealers, schadebedrijven etc. komt het niet zo precies want die zijn rond 8 uur vaak al open. Maar als je bij particulieren of een bedrijf met een specifiek contactpersoon moet zijn kan het weleens kloppen al heb ik het ook weleens anders meegemaakt.
pi_111086329
Zojuist de meest ranzige auto tot nu toe afgeleverd in Almere. Een Ford Transit met bijna 3 ton op de teller... oh en het stuur plakte, zo erg dat echt mijn huid nog bleef kleven telkens als ik bijv. de bocht wou nemen. Nooooooit weer! :'(

En welkom gehaktstaaf! Ik werk ook voor EW regio Leeuwarden :)
pi_111086606
quote:
Zoals eerder gezegd ligt het een beetje aan waar je moet zijn, maar ik zou gewoon de optie van 8.56 nemen denk ik. Als je tochvoor de eerdere optie gaat gewoon ook die eerdere tijd schrijven natuurkijk, desnoods met een opmerking erbij.
pi_111088700
Morgen twee ritten. Zwolle -almere in een transit en amsterdam - weidum in een golf... Ben lang onderweg en geen schade's controleren, geen probleem denk ik maar zo
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:01:47 #239
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_111088821
Is er geen manier bij AR om tankbonnen in te scannen ofzo? Zo vervelend elke keer die post en dan moet je ook maar enveloppen hebben.
pi_111089493
Net gebeld voor een ritje morgen, maar dan kan ik niet. Toch jammer om dan nee te moeten zeggen.
pi_111089620
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef Kevindinhinho het volgende:
Morgen twee ritten. Zwolle -almere in een transit en amsterdam - weidum in een golf... Ben lang onderweg en geen schade's controleren, geen probleem denk ik maar zo
Hoe laat ben je in Almere. Ik heb 's ochtends Nieuwleusen - Almere, dus we rijden vlak achter elkaar aan ;)
pi_111089751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:19 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hoe laat ben je in Almere. Ik heb 's ochtends Nieuwleusen - Almere, dus we rijden vlak achter elkaar aan ;)
Uur of tien, half elf denk ik;) Welke auto rijd je?
pi_111089965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:22 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Uur of tien, half elf denk ik;) Welke auto rijd je?
Ik haal hem om 9 uur op, dus rond half 11 daar ook ongeveer. Ik rij in een Peugeot Partner. Groen met oranje, je weet wel van zo'n groot bouw bedrijf ;)
pi_111092095
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:01 schreef Zombiehoofd het volgende:
Is er geen manier bij AR om tankbonnen in te scannen ofzo? Zo vervelend elke keer die post en dan moet je ook maar enveloppen hebben.
Iemand had daar een keer een vraagstuk over ingestuurd: http://www.autoreset.nl/I(...)vraag.php?VraagId=44

Ik heb 1 keer moeten tanken. Ik heb het online ingevuld maar vergeten de bon op te sturen. Ik zag dat het al vergoed was. Heb het alsnog wel opgestuurd.
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:27:21 #245
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_111092749
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:12 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Iemand had daar een keer een vraagstuk over ingestuurd: http://www.autoreset.nl/I(...)vraag.php?VraagId=44

Ik heb 1 keer moeten tanken. Ik heb het online ingevuld maar vergeten de bon op te sturen. Ik zag dat het al vergoed was. Heb het alsnog wel opgestuurd.
1 keer maar? Ik moet steevast altijd tanken tegenwoordig...
pi_111093496
Morgen jammer genoeg maar een ritje. Beter dan niks though.
pi_111094068
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

1 keer maar? Ik moet steevast altijd tanken tegenwoordig...
Naja, heb tot nu toe maar 15 ritjes gehad. Werk er nog niet zo lang.
De tankbeurt was nodig omdat ik anders niet aan zou komen. Aftanken heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Lijkt me echt hel met de huidige benzineprijzen...
pi_111094072
Komende 2,5 weken geen werk voor mij, lekker naar Canada en de VS :). Toedeloe!
pi_111094299
Eindelijk rust.
pi_111094445
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef RTS91 het volgende:
Komende 2,5 weken geen werk voor mij, lekker naar Canada en de VS :). Toedeloe!
Cruisen met de auto? :P
pi_111094518
Volgens mij gaat die met z'n schepje kijken wat daar allemaal in de grond zit. Maar ik kan me vergissen :9
pi_111094673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef S-RS het volgende:
Volgens mij gaat die met z'n schepje kijken wat daar allemaal in de grond zit. Maar ik kan me vergissen :9
Zoeken naar fossiele brandstoffen :P
pi_111094855
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:14 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Zoeken naar fossiele brandstoffen :P
Haha, misschien! Als z'n schepje zo diep komt :9
pi_111094866
Wat is deze, weer geen werk morgen :'(
pi_111095246
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is deze, weer geen werk morgen :'(
Ik ben ook niet gebeld/gemaild. Ben ook vergeten AR te bellen :(
pi_111095602
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:19 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, misschien! Als z'n schepje zo diep komt :9
Schep en zeef zitten al in de tas, goud zoeken it is!
pi_111095710
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:30 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik ben ook niet gebeld/gemaild. Ben ook vergeten AR te bellen :(
Laat maar, heb iets in de mail liggen. Helaas geen 200Km zoals gister en vandaag :P

Het is een renault megane, nog nooit mee gereden dus ik ben benieuwd!
pi_111096711
Vandaag een klein spoedritje :)

Mocht een stuk maar 90 vanwege werkzaamheden ipv 120. Ik kachel lekker 120 op zn CC, met een motor achter me in de verte. En jawel, een motoragent... Ik ga er maar vanuit dat ie niet zo moeilijk gaat doen, want er was weinig aan werkzaamheden te zien. Sloeg na de werkzaamheden af.

Dat stuk tussen haarlem - badhoevendorp
pi_111099112
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Laat maar, heb iets in de mail liggen. Helaas geen 200Km zoals gister en vandaag :P

Het is een renault megane, nog nooit mee gereden dus ik ben benieuwd!
Word jij alleen gemaild i.p.v. gebeld en dáárna gemaild? Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij AR :?
pi_111100039
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Word jij alleen gemaild i.p.v. gebeld en dáárna gemaild? Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij AR :?
Normale gang van zaken: Ik bel de dag ervoor of in de ochtend. Als ze een ritje hebben sturen ze een mailtje.Of ze bellen zelf de dag ervoor of in de ochtend.
Rare gang van zaken: Ik krijg de dag ervoor een mailtje en moet het bevestigen dvm een reply terug.

Dit is het tweede keer dat het zo gebeurd. Op zich geen problemen mee.

Volgens mij kennen ze mijn naam wel onder de planners. Als ik de dag erna kan bel ik vaak naar AR. Ze denken vast dat ik blut ben ofzo :P
pi_111100126
Dubbel
pi_111100421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Normale gang van zaken: Ik bel de dag ervoor of in de ochtend. Als ze een ritje hebben sturen ze een mailtje.Of ze bellen zelf de dag ervoor of in de ochtend.
Rare gang van zaken: Ik krijg de dag ervoor een mailtje en moet het bevestigen dvm een reply terug.

Dit is het tweede keer dat het zo gebeurd. Op zich geen problemen mee.

Volgens mij kennen ze mijn naam wel onder de planners. Als ik de dag erna kan bel ik vaak naar AR. Ze denken vast dat ik blut ben ofzo :P
Ik bel ze ook altijd 8-)
Maar ik was even benieuwd omdat deze 'rare gang van zaken' bij mij nog nooit voorgekomen is.
Ik heb er op zich ook geen problemen mee als ze me mailen.
pi_111101953
Die renault megane vind ik wel een fijne bak! Ik had laatst de 1.5dci. Niet echt een vlotte motor maar in de goede versnelling doettie 't prima en verder ook gewoon een fijn rijdende auto.
pi_111102237
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef maxmin het volgende:
Die renault megane vind ik wel een fijne bak! Ik had laatst de 1.5dci. Niet echt een vlotte motor maar in de goede versnelling doettie 't prima en verder ook gewoon een fijn rijdende auto.
Morgen inderdaad een 1.5DCI.
Automaatjes begin ik wel te waarderen. Altijd leuk om bij een inrit plankgas te geven. Vooral leuk als ze een sportmode hebben :D
pi_111102619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Morgen inderdaad een 1.5DCI.
Automaatjes begin ik wel te waarderen. Altijd leuk om bij een inrit plankgas te geven. Vooral leuk als ze een sportmode hebben :D
Oh ik had een handbak in die megane. Ik heb eigenlijk alleen automaatjes in hybride auto's en toen in een BWM 520d. Met die laatste waren inritten inderdaad wel leuk:p Het industrieterrein bij breukelen ook overigens(A)
pi_111102771
Zit ook te kijken om dit werk misschien te gaan doen met ingang van september omdat mijn studie dan weer begint.

Enigste (probleem) is dat ik in oktober 22 word, dus bij het solliciteren ben ik nog 21, als je 22 bent ben je voor Hiker al te oud, gaan ze hier moeilijk over doen?
pi_111102852
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef maxmin het volgende:

[..]

Oh ik had een handbak in die megane. Ik heb eigenlijk alleen automaatjes in hybride auto's en toen in een BWM 520d. Met die laatste waren inritten inderdaad wel leuk:p Het industrieterrein bij breukelen ook overigens(A)
Ik weet nog niet wat voor bak het is.

Automaat vind ik meestal terug in Audi's en BMW's. Heb 1 keer automaat VW passat gehad, deze was ook erg leuk.
pi_111103511
@ikveranderhemniet: het wordt wel weer eens tijd dat ik audi/bmw rij:p ik heb alleen nog maar die 520 en een 1 serie gereden:s Niet dat ik zoveel werk, maar het helpt ook niet echt als ze me niet bellen als ik beschikbaar ben.....

@morodeepdelver: Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Zoveel moeite is het niet, je hoeft volgens mij nieteens je cv te uploaden. Als je maar niet in de regio Utrecht werkt want dan neem je mijn werk weg;)
pi_111103670
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik weet nog niet wat voor bak het is.

Automaat vind ik meestal terug in Audi's en BMW's. Heb 1 keer automaat VW passat gehad, deze was ook erg leuk.
Ik had laatst een clio (semi)automaat... Verschrikkelijke bak lag daar in. wilde een vrachtwagen inhalen net na het invoegen, dus geef redelijk wat gas, schakelt ie bij 80 terug naar de 2 ofzo. Alles behalve soepel. Vanaf daar maar op semi-automaat gezet en zelf besloten wanneer ik op-of terug wilde schakelen
pi_111103693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef maxmin het volgende:
@ikveranderhemniet: het wordt wel weer eens tijd dat ik audi/bmw rij:p ik heb alleen nog maar die 520 en een 1 serie gereden:s Niet dat ik zoveel werk, maar het helpt ook niet echt als ze me niet bellen als ik beschikbaar ben.....

@morodeepdelver: Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Zoveel moeite is het niet, je hoeft volgens mij nieteens je cv te uploaden. Als je maar niet in de regio Utrecht werkt want dan neem je mijn werk weg;)
Ben je EW of AR?
pi_111104678
Ik snap die hele visitekaartjes ook niet. Je hebt ze om uit te delen, maar ziet er niks van terug als je voor een nieuwe klant zorgt...
pi_111104988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ben je EW of AR?
EW
pi_111104990
Ik heb ze ook nooit bij me, zou niet weten wie ze hebben wil.
pi_111105030
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef awar het volgende:
Ik snap die hele visitekaartjes ook niet. Je hebt ze om uit te delen, maar ziet er niks van terug als je voor een nieuwe klant zorgt...
Ik heb laatst de eerste uitgedeeld, maar dat was geen potentiële klant:p

Die dingen die nog in mn portemonne zitten zijn niet eens meer representatief.. helemaal vergald omdat ze er zolang in zitten:p
pi_111105079
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:36 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb ze ook nooit bij me, zou niet weten wie ze hebben wil.
Nee oke, maar als ik anderen de opdracht zou geven om mijn visitekaartjes te verspreiden, zeg ik gerust dat elke klant die bij ons komt er X bedrag op hun rekening wordt gestort. Motiveert toch veel meer?
pi_111105781
Morgen 400+ km :')
pi_111105869
quote:
13s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik heb laatst de eerste uitgedeeld, maar dat was geen potentiële klant:p

Die dingen die nog in mn portemonne zitten zijn niet eens meer representatief.. helemaal vergald omdat ze er zolang in zitten:p
Die dingen zijn er ook niet om potentiële klanten te werven hoor :9 . Gewoon om uit te delen bij bijvoorbeeld priveadressen, als mensen wat argwanend zijn.
pi_111105954
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef awar het volgende:
Morgen 400+ km :')
Nice!

Ik hoop dat ze morgen iets terug hebben vanuit rdv.
Pik om 9 uur de auto op. ritje is max 1 uurtje als er geen file is.
pi_111107282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Die dingen zijn er ook niet om potentiële klanten te werven hoor :9 . Gewoon om uit te delen bij bijvoorbeeld priveadressen, als mensen wat argwanend zijn.
Dat kan ook verwarring scheppen. Mensen denken dat je voor de leasemaatschappij werkt, vervolgens zeg je dat je voor EW werkt en geef je een visitekaartje waarop alleen Fleetmobility staat. :')
pi_111107321
Een 107 en een smart :D
pi_111107396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat kan ook verwarring scheppen. Mensen denken dat je voor de leasemaatschappij werkt, vervolgens zeg je dat je voor EW werkt en geef je een visitekaartje waarop alleen Fleetmobility staat. :')
Hoe zit het nou met de geheimhouding? De concurrenten zien ons toch zo naar binnen lopen met die EW tassen die we van EW kregen?
pi_111107516
Ik heb m'n EW tas eigenlijk nooit mee, vind m'n gewone rugzak veel handiger.
pi_111107578
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Haha inderdaad :9
pi_111107608
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:14 schreef awar het volgende:

[..]

Hoe zit het nou met de geheimhouding? De concurrenten zien ons toch zo naar binnen lopen met die EW tassen die we van EW kregen?
Bedoel je dat ze zien dat je van EW bent terwijl je voor een leasemaatschappij werkt? Want dat is toch opzich geen geheim, dat zij EW inhuren?
pi_111107756
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:14 schreef awar het volgende:

[..]

Natuurlijk, zo geheim is het ook allemaal niet. Geheimhouding is alleen om te voorkomen dat je van de daken gaat schreeuwen dat je voor die en die persoon een auto hebt bezorgd of dat "bedrijfsnaam" slechte service levert (althans, dat is mijn idee erbij). Iedereen die twee seconden onderzoekt doet kan uitvinden dat EW onder andere werk voor Almere en Meerkerk doet.

Maar goed, om het simpel en overzichtelijk te houden hebben we hier dus afgesproken helemaal geen bedrijfsnamen, kentekens en dergelijke te noemen :)
pi_111107929
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Natuurlijk, zo geheim is het ook allemaal niet. Geheimhouding is alleen om te voorkomen dat je van de daken gaat schreeuwen dat je voor die en die persoon een auto hebt bezorgd of dat "bedrijfsnaam" slechte service levert (althans, dat is mijn idee erbij). Iedereen die twee seconden onderzoekt doet kan uitvinden dat EW onder andere werk voor Almere en Meerkerk doet.

Maar goed, om het simpel en overzichtelijk te houden hebben we hier dus afgesproken helemaal geen bedrijfsnamen, kentekens en dergelijke te noemen :)
nee precies :)
pi_111107960
Overigens, er wordt bijna nooit moeilijk gedaan als ik een auto op kom halen ergens, daar verbaas ik me ook wel eens over. Kom binnenlopen, zeg dat ik een auto kom ophalen voor x, mensen gooien de sleutel toe, vaak genoeg meteen handtekeningetje erbij en hop, ik krijg een auto van 30.000 euro mee.

Heb ook wel eens auto's afgeleverd op plaatsen waarvan ik denk, is dit wel goed. M'n gekste was nog een Audi A6 met alles erop en eraan die naar een krot ergens moest, met een morsig mannetje erin.
Ik typ dit en denk meteen, slechte zin zonder spanningsopbouw en slecht einde, maar vooruit maar weer :P
pi_111108345
Ik was laatst in Meerkerk en reed de leasemaatschappij binnen. Staat er zo'n vent met een Easy Way hesje. Ik zag dat niet dus ik zei: Hoi, ik ben van Autoreset, waar kan ik de auto kwijt?
pi_111109042
Met bandenwissels is het helemaal leuk, daar heb je niet eens een formulier ofzo. Laatst eentje gehad waarbij ik de sleutel bij terugkomst gewoon in de brievenbus moest gooien :P
pi_111109391
Tja, ik ook laatst. Kom ik de auto ophalen blijkt er niemand thuis te zijn. Dus ik bellen naar die man, zegt ie dat de sleutels gewoon in de auto liggen :D
pi_111109467
die visitekaartjes deel ik super veel uit hoor. Vooral voor prettige klanten waarvan ik voorkeurchauffeur ben. Die bellen mij eerst bijv. van kun je zondag werken? en als ik dan geen speciale plannen heb zet ik ff mn beschikbaarheid op 'ja' zodat ik die rit ook echt krijg. als ik dan niet kan dan willen ze vaak niet eens een chauffeur dus hoeven ze EW niet eens te bellen.

En voor lange wachttijden tijdens ritjes is het toch fijner als de klant een stukje papier heeft met je naam en nr erop.

de nieuwe visitekaartjes vind ik trouwens echt ruk. vorige waren beter. wat moet ik als PC nou met fleetmobilityshit erop..? verwarring heerst.
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:57:01 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111109862
Ik heb nog een paar oude met Easyway erop. Had wel gebeld voor nieuwe, week of zes geleden, maar nooit gekregen ondanks toezeggingen wel te sturen... :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111110178
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef dery1990 het volgende:
Tja, ik ook laatst. Kom ik de auto ophalen blijkt er niemand thuis te zijn. Dus ik bellen naar die man, zegt ie dat de sleutels gewoon in de auto liggen :D
Mijn pa had vorig jaar een paar keer een huurauto voor het werk. Die mensen belden niet eens aan, maar legden de autosleutels op het achterwiel. Ook als er niemand thuis was, waardoor die auto's de hele dag gejat konden worden. :')
pi_111110521
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik was laatst in Meerkerk en reed de leasemaatschappij binnen. Staat er zo'n vent met een Easy Way hesje. Ik zag dat niet dus ik zei: Hoi, ik ben van Autoreset, waar kan ik de auto kwijt?
Zeker je pak niet aan :D

Ik had ook zo'n geval waar ik de sleutels door de brievenbus moest gooien.
Heb de auto alleen een halve kilometer verderop moeten zetten, omdat de wijk bomvol was met auto's, aka geen parkeerruimte :'). Meteen een plattegrond getekend + beschrijving waar ie staat _O-
pi_111110535
Ik heb ooit 1 visitekaartje uitgedeeld :') Ik had een rit naar Wieuwerd en destijds hadden ze daar nog geen transportformulieren. Moest de auto bij een prive-adres halen en die wilde wel graag iets hebben, begrijpelijk ook natuurlijk. Heb bij m'n sollicitatie een hele stapel gekregen en toen ik die slipcursus had weer een hele stapel van die nieuwe :')

Dus joppie, ik heb hier een hele zooi van die dingen liggen, voor 50 euro zijn ze helemaal van jou!!
pi_111110655
Maar zondag is er dus wel werk voor hikers, of niet? Ik wil best een zondag meepakken :)
pi_111110744
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit 1 visitekaartje uitgedeeld :') Ik had een rit naar Wieuwerd en destijds hadden ze daar nog geen transportformulieren. Moest de auto bij een prive-adres halen en die wilde wel graag iets hebben, begrijpelijk ook natuurlijk. Heb bij m'n sollicitatie een hele stapel gekregen en toen ik die slipcursus had weer een hele stapel van die nieuwe :')

Dus joppie, ik heb hier een hele zooi van die dingen liggen, voor 50 euro zijn ze helemaal van jou!!
Ik hou ze voor in de winter, wanneer ik weer 55 minuten bij de halte moet wachten en het -10 vriest.
pi_111110941
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef awar het volgende:

[..]

Ik hou ze voor in de winter, wanneer ik weer 55 minuten bij de halte moet wachten en het -10 vriest.
Zo veel heb ik er nou ook weer niet :P
Ik regel wel gewoon ritten naar Meerkerk, ga ik 55 minuten in het cafetaria zitten!
pi_111111010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik regel wel gewoon ritten naar Meerkerk, ga ik 55 minuten in het cafetaria zitten!
Hoezo zo lang wachten?
pi_111111172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')