Klopt, de ingehouden loonbelasting krijg je na je aangifte over 2012 terug.quote:Op zondag 29 april 2012 16:37 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Heb een vraagje over de verloning van AR en belasting.
Ik merk dat er heel veel belasting af gaat (loonheffing).
Ik ben 19 dus ik verdien 6,08 bruto. Voorbeeld: van de 34,45 bruto krijg ik maar 25,45 gestort.
Ik heb de loonheffingkorting niet toegepast (heb ergens anders een 2de baantje).
Krijg ik iets van de belasting terug (is dit de o zo bekende belastingaangifte dat ik terug krijg, in 2013 dan)?
Volle 100%? Ben student en verdien niet heel veel.quote:Op zondag 29 april 2012 17:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Klopt, de ingehouden loonbelasting krijg je na je aangifte over 2012 terug.
100% weet ik niet heel zeker, maar in ieder geval het grootste deelquote:Op zondag 29 april 2012 17:56 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Volle 100%? Ben student en verdien niet heel veel.
Ik schrok best wel van de ingehouden belastingMaargoed, het is een baantje waar ik wel lol in heb. Is ook belangijk, behalve bij file...
Ja godver, daar ga ik wel boven komenquote:Op zondag 29 april 2012 20:26 schreef Viezze het volgende:
Als je jaarlijks tot 6000 euro verdient krijg je de belasting terug, alles daarboven betaald je belasting over.
Dit is overigens een vuistregel, hang me er niet aan op
Nee. Bloedserieus nu. Bij de ANWB, VW Polo automaat.quote:Op zondag 29 april 2012 13:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
U R joking right.. Waarschijnlijk wel.. Joppie kennende.
Ik ook! paar tientjesquote:Op zondag 29 april 2012 22:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kreeg van de week een blauwe brief dat ik over 2010 ook nog geld kan terug krijgen. Nice.
Je doet het erom hequote:Op maandag 30 april 2012 09:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Daar heb je blijkbaar geen potten kunnen breken.
Absoluut. Drink bijna nooit meer alcohol sinds ik student benquote:Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef joppie_saus het volgende:
Om 1 uur 's nachts al niet meer helder kunnen typenJe drinkt te weinig alcohol dus
Wat een amateurquote:Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef joppie_saus het volgende:
Om 1 uur 's nachts al niet meer helder kunnen typenJe drinkt te weinig alcohol dus
Ja je moet echt in pak komen. Kom ook niet met een oude rugzak ofzo. Je moet echt een mooie leren aktetas meenemen. Daarnaast je etiquettes tonen. Mensen van adel hebben een groot voordeel bij solliciteren. Beter ook als jezelf laat voorrijden. Met het OV komen staat zo onprofessioneel. Uit je CV moet ook goed blijken dat jij de juiste man bent om auto's rond te rijden, dus je kunt het wel schudden als je HBO doet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef MuurStraat het volgende:
Wij hadden laatst info middag voor nieuwe chauffeurs. Van die pareltjes die helemaal in pak komen, stropdas erbij, en dan witte sportschoenen
WTF ben jij voor randmongool?quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ja je moet echt in pak komen. Kom ook niet met een oude rugzak ofzo. Je moet echt een mooie leren aktetas meenemen. Daarnaast je etiquettes tonen. Mensen van adel hebben een groot voordeel bij solliciteren. Beter ook als jezelf laat voorrijden. Met het OV komen staat zo onprofessioneel. Uit je CV moet ook goed blijken dat jij de juiste man bent om auto's rond te rijden, dus je kunt het wel schudden als je HBO doet.
wordt je dan nooit een dag van te voren gebeld?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:27 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Morgen even wekker zetten en AR bellen of ze een klusje hebben
Vandaag was Koninginnedag en vrijdag was ik heel laat pas klaar en vergeten te bellen voor dinsdag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef awar het volgende:
[..]
wordt je dan nooit een dag van te voren gebeld?
Mooie trollquote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ja je moet echt in pak komen. Kom ook niet met een oude rugzak ofzo. Je moet echt een mooie leren aktetas meenemen. Daarnaast je etiquettes tonen. Mensen van adel hebben een groot voordeel bij solliciteren. Beter ook als jezelf laat voorrijden. Met het OV komen staat zo onprofessioneel. Uit je CV moet ook goed blijken dat jij de juiste man bent om auto's rond te rijden, dus je kunt het wel schudden als je HBO doet.
Hoe heb je dat nu dan gedaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef awar het volgende:
En die transportformulieren ga ik voortaan ook uitprinten. Hoef ik die dingen alleen over te nemen op de PC zodra ik thuis ben.
Alles op een leeg A4'tje geschreven, met erbij hoe laat ik begon, aankwam, evt vertraging, etc.quote:
Ik doe precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef maxmin het volgende:
De ritbonnen print ik nooit uit, vind ik zonde. Ik print de ritinstructies altijd uit en daar pen ik het gewoon ff op hoe laat ik vertrok enzo. Maar 't meeste kan je op je transportformulieren ook wel zien(tijd sleutel afgegeven etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |