er komt zondag 21 graden aan, alleen er blijft minimaal 25 % kans op regen en een matige tot krachtige windquote:Op donderdag 26 april 2012 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Van mij mag het want die bewolking/regen ben ik nu wel een keer zat en tis bijna mei!
Oh ja, voor lastige personen kan dat ook ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeft niet perse alleen in het receptenboek maar kan óók
Trusten Krak!
Er was een tijd dat jij zo'n commentaar ook heel akelig had gevonden.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeft niet perse alleen in het receptenboek maar kan óók
Trusten Krak!
Gaat het Krak?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er was een tijd dat jij zo'n commentaar ook heel akelig had gevonden.
Grote jongen!quote:Op donderdag 26 april 2012 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
*knipper*
Is ie af? Hij is af!
Nu ff kopje thee en nog 1x doorlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
*knipper*
Is ie af? Hij is af!
Nu ff kopje thee en nog 1x doorlopen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
*send*
mijlpaaltjeLeuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Uitslapen klinkt goedquote:Op donderdag 26 april 2012 10:21 schreef freecell het volgende:
Steer, vet goed
Uitgeslapen tot 9:30, fantastischEn met een beetje mazzel zo naar de kapper.
Hmm dat hoorde ik gisteren ook maar ik had alleen regen hierquote:
Denk het welquote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef TAV74 het volgende:
Is dit nu het moment dat ik mag vragen hoe het met je afstuderen gaat Steer?
Oeh, dat zijn de betere bonussen!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:37 schreef borisz het volgende:
Altijd leuk een kilootje kaas gratis mee te kunnen nemen van de markt. Spaarkaart vol en de bonuskaart bleek een kilo kaas te zijn
.
Zo een lekker broodje haring
Een half uur staren als je er niet blij van wordt? Zou ik niet doenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn de betere bonussen!
Lekker! Wat voor kaas?
Naar de kapper geweest! Nu nog even douchen vanavond en mijn haar zit weer goed
En net dus een halfuur naar mezelf zitten staren in de spiegel. Men, wat zie ik er moe uit! Van mij mogen ze die spiegel afschaffen
Jonge kaasquote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef borisz het volgende:
Pond jong en pond boeren meegenomen.
Daarnaast nog wat Engelse Stilton meegenomen. Altijd lekker om wat kaasjes in huis te hebben om te snoepen of voor in de salade.
Die boerenkaas is wat ouderquote:Op donderdag 26 april 2012 12:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een half uur staren als je er niet blij van wordt? Zou ik niet doen
[..]
Jonge kaas
Oude kaas
Jong smelt wel beter ja. Boerenkaas vind ik sowieso ook erg lekker, pittige belegen boerenkaas is jummie!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Die boerenkaas is wat ouder.
Jong is vooral voor mijn broertje, die lust alleen maar jong. Voor op de tosti is jong ook wat beter trouwens. Ik zelf hou van bijna alle soorten kaas en heb altijd weer wat anders in huis
.
Oh ik snap haha, dacht dat je gewoon thuis wasquote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef freecell het volgende:
Boerenkaas is lekker
En ik lust oud en jong beide wel,ligt er een beetje aan waarvoor.
FFT: ik zat bij de kapper. Het was staren of mijn ogen dichtdoen
We kijken of alles nog voor juni kan, eindverdediging in mei. If not dan zeker augustus. Als het augustus word dan hou ik mijn eindverdediging wel in juni.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef TAV74 het volgende:
Is dit nu het moment dat ik mag vragen hoe het met je afstuderen gaat Steer?
Ja, ze had het nu zo vastgezet dat ik serieus dacht: leuk! Zou ik thuis ook moeten doenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind altijd dat de kapper zulke leuke dingen met m'n haar doet als ik daar in de spiegel staar
En ja, dan heb ik het dus idd over het handig vastzetten en zo
Wat heb je precies met je haar gedaan bij de kapper?
Ìs ook moeilijk, maar ik probeer er maar zo weinig mogelijk aan te denken bij mijn broer. Het haalt toch niets uit wat je denkt of voelt!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn zusjes scriptie is geslaagd hoorde ik van mn ouders gisteren dus ik wist niet wat ik ermee aan moest maar toch gefeliciteerd. Geen antwoord terug.
Ik wil soms helemaal geen info meer over haar want word er alleen maar verdrietig van omdat ze zelf niks deelt en ik wil ook liever niet dat mn ouders haar over mij inlichten maar dan ben ik ook weer kinderachtig bezig.
Blijft moeilijk, iedere keer word ik er weer mee geconfronteerd. Als ze naar mn ouders gaat wil ik er niet zijn, das toch triest...
Geef je wel op tijd de datum van je verdediging door?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We kijken of alles nog voor juni kan, eindverdediging in mei. If not dan zeker augustus. Als het augustus word dan hou ik mijn eindverdediging wel in juni.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Geef je wel op tijd de datum van je verdediging door?![]()
En dan nèt op eventuele knelpunten en onzekerheden vragen stellenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
En stuur even een versie van je thesis door? kunnen we ons inlezen
Je kunt niks eraan doen en dat is kut.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ìs ook moeilijk, maar ik probeer er maar zo weinig mogelijk aan te denken bij mijn broer. Het haalt toch niets uit wat je denkt of voelt!
Leuk, FCMaar ik vind heel lang bij jou erg mooi, dus niet te kort hè!
en dacht dat we die door gingen bellen aan Steer?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan nèt op eventuele knelpunten en onzekerheden vragen stellen
Wordt krapjes, maar we zullen zienquote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geef je wel op tijd de datum van je verdediging door?![]()
Tis maar een klein buitje hoor, daarna weer meteen strak blauw.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
JA HOOR! Was het vandaag eindelijk blauw, ik jas aan, deur open.... regen! Grrrr
FCquote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan nèt op eventuele knelpunten en onzekerheden vragen stellen
Ok... ik hoop het. Jas is weer uit want het regent nog helaas.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Tis maar een klein buitje hoor, daarna weer meteen strak blauw.
Correlatie of causatiequote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Isabeau het volgende:
SteerSeks en je scriptie ingezonden in dezelfde week!
Had jij ook al die liters maandenlang opgespaard?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Correlatie of causatie
Seks was goed, scriptie af is beterminder rotzooi om op te ruimen ook
![]()
Echt, gaten in die baarmoeder manquote:Op donderdag 26 april 2012 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Had jij ook al die liters maandenlang opgespaard?
Ja , hoi - ik lees goeie berichten.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Correlatie of causatie
Seks was goed, scriptie af is beterminder rotzooi om op te ruimen ook
![]()
Mijn naam is haasquote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef Den_Haag het volgende:
Spare me the details
misschien kun je het met FFT bespreken
Oe van die prachtige woeste luchten die snel voorbij trekken, genieten! Altijd mooi aan de kustquote:Op donderdag 26 april 2012 15:40 schreef golfer het volgende:
Wel harde wind hier aan de kust en verder voornamelijk korte heftige buien afgewisseld met flinke zonneschijn.
/Erwin Kroll
Nou het was vandaag gratis pizza's. Krijg ik een e-mail binnen, staat er dat ik me niet heb ingeschreven (had ik wel). Hen opgebeld en het zou verholpen worden maar heb nog steeds niets binnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef borisz het volgende:
Jeuj De pizzahunt code is binnen. 10e gratis bestellen bij justeat.nl
Wat ga jij eten?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef borisz het volgende:
Jeuj De pizzahunt code is binnen. 10e gratis bestellen bij justeat.nl
De laatste tijd begrijp ik je post (tijden) niet, FFT.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Het was droog dus ik ging fietsen; KNAL! Fiets kapot
Ik half uur teruglopen en was net een kermisattractie met al die herrie die mn fiets maakte. Iedereen keek me aan
Straks maar weer een stukje lopen naar de fietsenmaker.....pfff... pech weer
Vanavond iets andersquote:
Nope!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
De laatste tijd begrijp ik je post (tijden) niet, FFT.
Ben je niet op het werk? Aan het werk
Ik met mijn -7 zie nooit wat in de spiegel van de kapperquote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef freecell het volgende:
FFT: ik zat bij de kapper. Het was staren of mijn ogen dichtdoen
Over een jaar of 2 is hij ook helemaal grijs, net als Bos indertijd.quote:
Blijkbaar, lees ik via zoeken op Internet:quote:Op donderdag 26 april 2012 18:50 schreef freecell het volgende:
• Verhoging alcohol-, frisdanken- en tabaksaccijns (ruim 600 miljoen euro)
Zat er meer dan normale accijns op frisdrank dan?
twitter:SjaakBral twitterde op donderdag 26-04-2012 om 18:43:18Me nieuwe telefoon is binnen. Een Samson Galaxy. Alleen gelul in de ruimte reageer retweet
Lekker!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo, thuis en na een hete douche weer een beetje levend. Wel erg lekker kunnen doorwerken vandaag, nu nog even wat laatste loodjes zodat ik morgen hopelijk op tijd de deur achter me dicht kan trekken voor een weekje vakantie
Ik had ook geen flauw idee en dan die vage getallen ook!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef freecell het volgende:
Nouja!
Daar kom je dan ook nog eens achter.
Raar systeem.
Ja mensen bij de grensstreek zullen er graag gebruik van makenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef z80 het volgende:
het gaat weer extra druk worden in de supermarkten hier in Duitsland.
alle hollanders die goedkoop eten en drank komen halen en op weg naar huis ook meteen even de auto aftanken.
Toen Els Borst in Paars I of II een flinke accijnsverhoging doorvoerde zijn er veel Nederlandse drankenwinkels aan de grens over de kop gegaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef z80 het volgende:
het gaat weer extra druk worden in de supermarkten hier in Duitsland.
alle hollanders die goedkoop eten en drank komen halen en op weg naar huis ook meteen even de auto aftanken.
maken we er een Duitsland meet van.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja mensen bij de grensstreek zullen er graag gebruik van maken
Hier helaas te ver weg maar och, stimuleert het zelf koken etc alleen maar meer
En de maatregel werd teruggedraaid want Nederlanders gingen massaal drank in Duitsland en Belgie halen, maar dat doen veel mensen nog steeds.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen Els Borst in Paars I of II een flinke accijnsverhoging doorvoerde zijn er veel Nederlandse drankenwinkels aan de grens over de kop gegaan.
Haha, -6 en zelfde probleemquote:Op donderdag 26 april 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik met mijn -7 zie nooit wat in de spiegel van de kapperBril moet altijd af en ik zie het pas weer als het klaar is.
Ook heel rot praten omdat ik gezichten absoluut van die afstand niet zie, en dat kwebbelt natuurlijk continue achter me en ik maar proberen om de goeie hoogte van haar ogen te vinden
(ze weten het tegenwoordig wel)
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar zo werkt dat.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
vd Staaij is woest.. Verwijt Pechtold gezwam. Nou dat uit een mond van een SGP'er
.
Hij zal denk ik wel gelijk hebben.. Maar goed vd Staaij was zelf net zo schijnheilig op de achterbank.
Weinig garismaa.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Sap gaat het toch echt niet worden voor GL hoor, ik mis Femke
Drank is ook nog steeds goedkoper in Duitsland, dus dat is wel logisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En de maatregel werd teruggedraaid want Nederlanders gingen massaal drank in Duitsland en Belgie halen, maar dat doen veel mensen nog steeds.
Nou, ik zit al een tijdje te kijken, maar ik deel je conclusie niet. Ik kan er gewoon helemaal geen chocola meer van maken, geen idee wie nou winnaar of verliezer is.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar zo werkt dat.
Grote verliezer is Samsom imo, eerst janken van 'bla bla 3 procent niet heilig'. Toen werd hij niet uitgenodigd bij de besprekingen, voelde hij nat water: 'Oh maar die 3 procent, daar kunnen we over praten'.
En nu nog wat gerommel in de marge. Had Cohen net zo goed kunnen blijven.
Water bij de wijn. Als dit akkoord er niet was gekomen dan bloedde Nederland tientallen miljoenen per dag weg vanwege onrust op de financiele markten. Beter nu ff pleister erop, dan na de verkiezingen verder kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef golfer het volgende:
Ik kijk niet naar het debat. Straks wel even samenvatting kijken of bij P&W het commentaar erop.
Maar zowel Pechtold als Sap vallen flink door de mand bij mij. Vooral Sap.
Het is van GROOT belang om via de kamer nu met een voldoende (niet: perfect) akkoord de financiele markten gerust te stellen, omdat je Nederland zijnde anders je blauw zou betalen aan de gestegen staatsobligatiekoersen de komende tijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik zit al een tijdje te kijken, maar ik deel je conclusie niet. Ik kan er gewoon helemaal geen chocola meer van maken, geen idee wie nou winnaar of verliezer is.
Ik denk ook dat een akkoord goed is nu, maar daar heb je alleen een meerderheid voor nodig, dus niet iedereen hoeft mee te doen, Zegt nog niets over winnaars en verliezers onder de partijen. Ik heb gewoon niet het geringste idee wie hier nu op lange termijn het beste uitkomt. En volgens mij is er niemand die daar iets zinnigs over kan melden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is van GROOT belang om via de kamer nu met een voldoende (niet: perfect) akkoord de financiele markten gerust te stellen, omdat je Nederland zijnde anders je blauw zou betalen aan de gestegen staatsobligatiekoersen de komende tijd.
Er is nu op een prima manier tijd gewonnen tot de volgende verkiezingen.
Dat weet ik ook niet, hangt van de achterban van de partijen af of ze vinden dat ze goed werk hebben geleverd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat een akkoord goed is nu, maar daar heb je alleen een meerderheid voor nodig, dus niet iedereen hoeft mee te doen, Zegt nog niets over winnaars en verliezers onder de partijen. Ik heb gewoon niet het geringste idee wie hier nu op lange termijn het beste uitkomt. En volgens mij is er niemand die daar iets zinnigs over kan melden.
Ik neem vrouwen met een zachte g nooit serieusquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef TAV74 het volgende:
Sap is gewoon te gejaagd in haar manier van praten, lijkt daardoor constant in een soort van paniek de verdediging te schieten.
Je vaart wel heel erg op de worst case scenarios van allerlei zelfbenoemde deskundigen die overal komen de laatste dagen. Ik ben er niet van overtuigd dat het zoveel impact gehad zou hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, hangt van de achterban van de partijen af of ze vinden dat ze goed werk hebben geleverd.
Maar dit gaat over meer dan winnaars en verliezers onder de partijen: de grote winnaar niet-verliezer is de Nederlandse staatskist en indirect toch de Nederlandse burger (inclusief de AOW'ers van Wilders) die nu niet de rap gestegen obligatiekoersen hoeven op te hoesten.
Als er helemaal geen akkoord was gekomen, hadden we met z'n allen tientallen miljoenen EUR per dag kunnen ophoesten. Nu is dat bedrag veel en veel lager. Ben ik blij mee, want met dat geld wat niet verdampt is, kunnen weer andere zaken mee gefixt worden.
Gast. De rentes op 2-jarige staatsobligaties waren 30% (!!!!!) van de absolute waarde, dus niet procentpunten, omhooggeschoten de afgelopen twee dagen en zou het niveau van Oostenrijk / Frankrijk naderen. Het was al aan de gang gezet.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je vaart wel heel erg op de worst case scenarios van allerlei zelfbenoemde deskundigen die overal komen de laatste dagen. Ik ben er niet van overtuigd dat het zoveel impact gehad zou hebben.
Middeninkomens betalen inflatie+1%quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Vork het volgende:
En wat moet ik me voorstellen bij marktconform huren?
Ja.quote:En dat hopeloze voorstel om de studiefinanciering in een lening om te zetten? mag ik nu aannemen dat die dan is teruggedraaid? (laten we het hopen).
Er was niet veel tijd, maar het alternatief: géén akkoord, dat was pas prut geweest.quote:De nadruk ligt nu wel heel erg op het zo snel mogelijk met elkaar eens zijn. Wat dat betreft had er vanalles in dat akkoord kunnen staan.
Zolang Geert zelf blijft zitten zal het wel redelijk groot blijven, maar regeren zullen ze niet doen nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Grootste verliezer overigens Wilders. Die komt nooit de oppositiebanken meer uit en laten we hopen dat dit het begin van het einde van de PVV is.
En de kiezer loopt er als Schaapdier achter aanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef golfer het volgende:
Opportunisme is geen politicus vreemd.
Dus kunnen Pechtold en Sap en die Gristengriezel nu de verkiezingen ingaan met de leuze dat ze ons land voor nog veel meer kwaad behoed hebben.
Alleen wie straks de echte rekening betaald is nu nog niet duidelijk. Er moest en zou een akkoord komen en de doorberekening ervan komt later wel.
Het allitereert wel lekker, klinkt als een nieuwe Bob Evers, de Kunduz Coalitiequote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef golfer het volgende:
Zouden ze in Kunduz weten dat ze in Den Haag een eigen coalitie hebben?!
Humor versie 2001 doet het nog steeds leuk.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Moest hier wel om lachen, ook al ben ik geen echte voetbalfan
[ afbeelding ]
Youtube staat in de shortcut lijst, dat is nog niet zo langquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Aan het lettertype te zien idd ja
Wat was precies de maatregel van Erica Terpstra?quote:Op vrijdag 27 april 2012 06:59 schreef borisz het volgende:
Notabene een maatregel van Erica Terpstra destijds.![]()
Mogge
Tijd om een krant te lezen ipv de lawaailamp aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:14 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik moet echt meer nieuws gaan lezen. Sinds we hier wonen en we geen tv-aansluiting meer hebben, loop ik hopeloos achter!
Ik weet het, maar eigenlijk moet ik gewoon journaal terug kijken, dan krijg ik ook de dingen mee die ik niet zou aanklikken, maar wel belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:14 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn voldoende mogelijkheden online, FCEn qua politiek en voetbal word ik hier wel op de hoogte gehouden
Ja,we hebben een krant, maar ik heb ook twee peuters, dus ik kom er te vaak niet aan toe,of hij wordt gebruikt als verf-onderleggerquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tijd om een krant te lezen ipv de lawaailamp aan
Pgb kwam van haar. Juist om mensen de mogelijkheid geven om te kiezen hoe ze de zorg kunnen invullen.Uit de tijd dat de VVD nog liberaal wasquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was precies de maatregel van Erica Terpstra?
Tof wijf, die Erica!quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:19 schreef borisz het volgende:
Pgb kwam van haar. Juist om mensen de mogelijkheid geven om te kiezen hoe ze de zorg kunnen invullen.Uit de tijd dat de VVD nog liberaal was
Ja, want ik hoor net van mijn collega dat ze mensen kent die er per jaar zo'n 8000 euro aan overhouden en daar dan leuke dingen van kopen of op vakanties gaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Den_Haag het volgende:
mag het waarschijnlijk weer niet zeggen maar er moet wel betere controle op het PGB komen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eigen nichtje gaat overigens dit jaar op vakantie van geld wat ze krijgen voor hun kind met leerproblemen. Ik gun ze die vakantie wel hoor, maar ik begrijp niet dat dat soort dingen kúnnen.
Eens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Den_Haag het volgende:
mag het waarschijnlijk weer niet zeggen maar er moet wel betere controle op het PGB komen.
daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:08 schreef Bluezz het volgende:
Wij gingen in het verleden dagjes uit van de kinderbijslag.
Gewoon omdat het kon en we het niet echt nodig hadden
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:08 schreef Bluezz het volgende:
Wij gingen in het verleden dagjes uit van de kinderbijslag.
Gewoon omdat het kon en we het niet echt nodig hadden
Ja, hoe laat kan ik je verwachten?quote:
Dan hebben ze geld dus niet nodig. Toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eigen nichtje gaat overigens dit jaar op vakantie van geld wat ze krijgen voor hun kind met leerproblemen. Ik gun ze die vakantie wel hoor, maar ik begrijp niet dat dat soort dingen kúnnen.
Tofquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef freecell het volgende:
Brood met kaas,mosterd en...rucola uit eigen tuin
edit: sowieso mijn tuinBijna alles is eetbaar!
Later als ik groot ben wil ik ook zo'n tuinquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef freecell het volgende:
Ow wat goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef freecell het volgende:
Hey, Sarabi. Long time no see.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef Sarabi het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook zo'n tuin
Hoezo nederlaag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:06 schreef borisz het volgende:
Hier een kroketje
En nadenken over studie. Lees alles richten op de vakken van nu en de scriptie volgend jaar of de scriptie ook nog tussendoor vlooien. Ik heb wel een start, maar ik kan nu nog makkelijk stoppen/stilleggen zonder al te veel schade.
Volgend jaar mag ik sowieso nog wat vakken over doen en als werken kan wel vanaf febrauari maar dan ben je toch een ;tussenlaag;. In september zit je toch wel allemaal in het zelfde schuitje. Na gesprekken is optie 2 toch wat beter.
Kortom ben er wel uit, maar nu nog even hoe ik het de buitenwacht ga vertellen. /knoop in maag. Als ik alles had gehaald was het geen discussie
. Dus voelt toch als een soort van nederlaag.
Als ik alles gewoon gehaald had, zat ik niet in deze situatiequote:
Joh, je bent nog hartstikke jong en nog lang geen Steer qua studielengte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:37 schreef borisz het volgende:
Als ik alles gewoon gehaald had, zat ik niet in deze situatie. En het wordt mijn zesde studiejaar
. 4 jarige studie in zes jaar, nou ja het maakt niet uit voor de langstudeerboete maar toch, nominaal +1 was wel mijn doelstelling.
Jup dat is waar. Ben dan 25 als mijn leven echt begint. Tegen die tijd moeten wij werken tot ons 70stequote:Op vrijdag 27 april 2012 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, je bent nog hartstikke jong en nog lang geen Steer qua studielengte.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, je bent nog hartstikke jong en nog lang geen Steer qua studielengte.
6 jaar maarquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik alles gewoon gehaald had, zat ik niet in deze situatie. En het wordt mijn zesde studiejaar
. 4 jarige studie in zes jaar, nou ja het maakt niet uit voor de langstudeerboete maar toch, nominaal +1 was wel mijn doelstelling.
Mag niet klagenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, Sarabi. Long time no see.
Hoest ermee?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag niet klagenheb vandaag te horen gekregen dat ik mijn bachelordiploma gehaald heb.
en met jullie allemaal?
Ja weleens gehad, wel een tijd terug, kan me niet herinneren of het enorm bijgedragen heeft aan mijn herstel omdat het in combinatie met een vorm van chiropraxie wasquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:32 schreef freecell het volgende:
Hmmm,kent iemand van jullie dry needling?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dry_needling
Mijn fysio wil naalden in mij rammen,op zich prima, maar ik wil geen acupunctuur.
Volgens haar is dit iets heel anders, gebruiken ze alleen dezelfde naalden.
Feli!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag niet klagenheb vandaag te horen gekregen dat ik mijn bachelordiploma gehaald heb.
en met jullie allemaal?
dankjewel allemaal!quote:
Ja op de scoot vanochtend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker lang vrij Bluezz! Handschoenen??
Toch leuk om waardering te krijgen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja op de scoot vanochtend.
Heb kouwelijke handen gewoon
Vanmiddag had ik 4 spreekurenen een paar complimenten van mensen die vonden dat we ondanks de enOOrme drukte zo vriendelijk en geduldig bleven
Eh dat is mijn werk
Leuk! Winkeltje spelenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Oh enne, vandaag kreeg ik van een collega flink wat mini's erbij voor 'ons' winkeltje![]()
[ afbeelding ]
(let niet op het lilluke poesje, das een erfstuk en hij is mooi van lillukheid)
Ìk heb ook nog 2 dingetjes!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:53 schreef freecell het volgende:
Bluezz, jullie hebben er meer dan mijn kinders, haha
Wel lekker op de scoot al
En de kinderen worden geïndoctrineerd met deze A-merkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:26 schreef golfer het volgende:
Geniale marketing-aktie weer van AH.
Iedereen wil die dingen sparen en het kost ze geen drol, want de fabrikanten/merken betalen zelf ervoor om hun product in mini-vorm te laten maken.
Ik ben er helemaal fan van. Dinnetje ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:32 schreef freecell het volgende:
Hmmm,kent iemand van jullie dry needling?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dry_needling
Mijn fysio wil naalden in mij rammen,op zich prima, maar ik wil geen acupunctuur.
Volgens haar is dit iets heel anders, gebruiken ze alleen dezelfde naalden.
Hoho, zit ook AH eigen merk tussenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de kinderen worden geïndoctrineerd met deze A-merken
Dat is het zeker niet. Hou er wel rekening mee dat de behandelde plek paar uur erg beurs isquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:38 schreef freecell het volgende:
HmmmIk denk er nog even over na
Vind het een beetje alternatieverig klinken
Ik ga geen cent meer uitgeven voor die mini's. Ik ga altijd markt/Lidl/Ah en dan klaar voor de rest van de week. En ik denk pas aan de mini's als de kassamevrouw vraagt of ik ze spaar
Wantquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vreemd dat iemand anders de mini's nog niet bedacht had!
Ruim vijftig jaar geleden al !quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vreemd dat iemand anders de mini's nog niet bedacht had!
Ja, winkeltjes en miniproducten zijn idd al oeroud, maar ik neem aan dat FFT op de actie doelt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ruim vijftig jaar geleden al !
Zie ik op foto's in mijn foto album.in het winkeltje met toonbank en kassa dat mijn vader had gemaakt, de kunstenaar.
En hoe is het bij het plattehandboksen Borisz?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef borisz het volgende:
Tennis: WTA debutante Kiki Bertens naar de finale van het toernooi van Fez. Ze verslaat Simona Halep met 63 64
. Eerste Nederlandse WTA finale sinds kleine Kraaij in november2007.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Werkdagje van 11,5 uurMaar nu lekker relaxen met tv-series
leuke bijnaamquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
SlapieMorgen lekker dagje werken, schrijven en bloed prikken
Dan 's avonds met duckface eten en naar Avengers 3D
Het stond aan, maar ik heb echt totaal niet opgeletquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef golfer het volgende:
Opvallend weinig mensen hebben blijkbaar 24 uur met...van Wilfried de Jong bekeken vanavond.
Ik wil achteraf alleen maar iets over het vliegen horen als het helemaal vlekkeloos gingquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
om nou te zeggen dat ik wakker ben... ehm.. niet echt.
Net wel het bruine geval naar de oppas gebracht. Nu nog alle tijd om de laatste spullen in te pakken dus. Toch best een beetje spannend..
Ik dacht even welk bruine gevalquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
om nou te zeggen dat ik wakker ben... ehm.. niet echt.
Net wel het bruine geval naar de oppas gebracht. Nu nog alle tijd om de laatste spullen in te pakken dus. Toch best een beetje spannend..
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht even welk bruine gevalMaar het bruine beest neem ik aan?
FC veel plezier bij de kledingruilbeurs
Ik heb geen plannen voor vandaag. Eerst maar eens wakker worden.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil achteraf alleen maar iets over het vliegen horen als het helemaal vlekkeloos ging
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil achteraf alleen maar iets over het vliegen horen als het helemaal vlekkeloos ging
Morgen feest? Oh, bedoel je koninginnenach of zo?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:23 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen. Ik kan vandaag mooi weer de handen uit de mouwen steken en morgen werken. Eigenlijk begint mijn weekend dus pas morgenmiddagen ik weet nieteens wat ik ga doen, het schijnt feest te zijn.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk zondag en maandag, 't is me wel best. Een collega zei al: neemt Ross je niet mee naar Amsterdam? En ik zei: als hij een hekel aan me heeft moet hij dat vooral doen.
Dat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Nou, Amsterdam is wel leuk hoor! Absoluut. Maar op Koninginnedag?![]()
tof!quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:44 schreef freecell het volgende:
Zaterdagochtendploeg meld!
Dat was een kort nachtje met een dwalende koortspeuter
Straks lekker achter de 'kassa' staan bij onze halfjaarlijkse kinderkledingruilbeurs.
We hebben idioot veel inbreng dit jaar. 20 tafels helemaal vol
En dan hebben we de zooi er al uitgezocht!
Ik zou er geen geld op zetten als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij wordt het 10x rustiger dan normaal in A'dam. .
Nog wel, wordt wel beter vanmiddag geloof ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
tof!
Wij gaan vanmiddag Groningen stad in. Het is helaas snertweer.
Dat was heel lang geleden leuk, ook Koninginne nacht, helaas te veel vercommercialiseerdquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Nou, Amsterdam is wel leuk hoor! Absoluut. Maar op Koninginnedag?![]()
Hen Wlad Fy Nhadau is wel een stukkie lastiger dan het Wilhelmusquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
In Wales doen ze niet aan Koninginnedag![]()
Goed moment om een nieuwe traditie in te voeren daarquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
In Wales doen ze niet aan Koninginnedag![]()
Snap hem nu !quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:13 schreef freecell het volgende:
AnneX: maandag, dinsdag en vrijdagavond konden ze kleren inleveren in ruil voor waardebonnen.
Vandaag kon je kleren kopen voor die bonnen,of voor echt geld
Het was superleukEr waren heel veel mensen die bijna allemaal blij en met een hele stapel spotgoedkope kleren naar huis gingen.
En ik ben kapotGeen bekken meer over en alles doet pijn
(we moesten ook een tafelt of 20 versjouwen en alle stoelen nadien terugzetten in de kerkzaal en dergelijke)
Er waren geen mannenquote:
En als je toch bij de fysio bent, laat dan nagaan óf die past en evt. aanmeten, want je lichaam is vast veranderd tov vorig gebruik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:28 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel een bekkenband, maar probeer het nog zo lang mogelijk zonder te doen
Misschien nu wel even een goed idee inderdaad
Fatsoenlijk gamenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:45 schreef borisz het volgende:
Niet alleen voor mij trouwens , maar ook voor moeders die wat meer wil doen met video bewerken.. Onze oude bak trekt dat niet echt.
.
Hoe prettig een laptop en tablet ook is. Ik wil toch ook als het kan een goede PC in huis hebben.
Whahaquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
En als je toch bij de fysio bent, laat dan nagaan óf die past en evt. aanmeten, want je lichaam is vast veranderd tov vorig gebruik.
Verder weet je wel dat de band niet continu te gebruiken is ! dus dat er
regels voor zijn en anders vragen.
/ oud modus.
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al een week lang alleen maar Krasvakantie reizen reclame naar Madeira onderin
Ligt die niet gewoon met een dekentje op de bank?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:09 schreef freecell het volgende:
Oeh heerlijk Bluezz
HIer kan ik niet zoveel, nog steeds een flink zieke oudste.
jup,voor sesamstraat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt die niet gewoon met een dekentje op de bank?
Wél een foto hé ? hier of in F&F sc.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:16 schreef Bluezz het volgende:
AnXX die akelei, wat hoog![]()
Bloemetjes staan op springen!
Ze hadden teveel mensen door laten gaan dus moest dit wel... van mij had van die eerste 4 zangers/zangeressen niemand door hoeven gaan alleen.quote:
Ja het is de fout van de jury, stom. Dat moeten ze volgend jaar beter regelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat is dus blij maken met een dooie mus.
Eerst zeggen dat je door bent en dan val je toch af... heb je jezelf allemaal nieuwe pakkies aangemeten bijv. voor niets
Jaquote:
In huize Isa ookquote:
Seizoen 1 laatste afleveringquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:53 schreef Isabeau het volgende:
JaUitstekende aanrader, zowel Ross als ik vinden het erg leuk om te kijken.
Ja. Gewapend beton.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:56 schreef freecell het volgende:
Gaaf
Ik heb trek. Ontzettende zin in zoet vooral!
En dat na elke lunch en na elk avondeten
En een beetje meer eten helpt niet, iets zoets na eten helpt ook niet. Ik lunch tegenwoordig al met 3of 4 boterhammen en dan zou ik er nog wel 3 opkunnen.
Meh.
Is er niet iets wat instant vult?
Als ik de TV-series over de maffia en zo moet geloven, werkt het errug effectiefquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik weet niet of dat nou meteen een optie is
Je hebt daarna nooit meer honger/trek?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik de TV-series over de maffia en zo moet geloven, werkt het errug effectief
Ja, dat is wel jammer dat dat niet tot de zwangerschapsduur beperkt is geblevenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:10 schreef freecell het volgende:
Ik en roomijs...
Meh, dat is gegarandeerd kotsen sinds mijn eerste zwangerschap. Geen idee waarom, maar dat is blijven hangen
Wel lekker trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |