er komt zondag 21 graden aan, alleen er blijft minimaal 25 % kans op regen en een matige tot krachtige windquote:Op donderdag 26 april 2012 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Van mij mag het want die bewolking/regen ben ik nu wel een keer zat en tis bijna mei!
Oh ja, voor lastige personen kan dat ook ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeft niet perse alleen in het receptenboek maar kan óók
Trusten Krak!
Er was een tijd dat jij zo'n commentaar ook heel akelig had gevonden.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeft niet perse alleen in het receptenboek maar kan óók
Trusten Krak!
Gaat het Krak?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er was een tijd dat jij zo'n commentaar ook heel akelig had gevonden.
Grote jongen!quote:Op donderdag 26 april 2012 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
*knipper*
Is ie af? Hij is af!
Nu ff kopje thee en nog 1x doorlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
*knipper*
Is ie af? Hij is af!
Nu ff kopje thee en nog 1x doorlopen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
*send*
mijlpaaltjeLeuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Uitslapen klinkt goedquote:Op donderdag 26 april 2012 10:21 schreef freecell het volgende:
Steer, vet goed
Uitgeslapen tot 9:30, fantastischEn met een beetje mazzel zo naar de kapper.
Hmm dat hoorde ik gisteren ook maar ik had alleen regen hierquote:
Denk het welquote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef TAV74 het volgende:
Is dit nu het moment dat ik mag vragen hoe het met je afstuderen gaat Steer?
Oeh, dat zijn de betere bonussen!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:37 schreef borisz het volgende:
Altijd leuk een kilootje kaas gratis mee te kunnen nemen van de markt. Spaarkaart vol en de bonuskaart bleek een kilo kaas te zijn
.
Zo een lekker broodje haring
Een half uur staren als je er niet blij van wordt? Zou ik niet doenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn de betere bonussen!
Lekker! Wat voor kaas?
Naar de kapper geweest! Nu nog even douchen vanavond en mijn haar zit weer goed
En net dus een halfuur naar mezelf zitten staren in de spiegel. Men, wat zie ik er moe uit! Van mij mogen ze die spiegel afschaffen
Jonge kaasquote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef borisz het volgende:
Pond jong en pond boeren meegenomen.
Daarnaast nog wat Engelse Stilton meegenomen. Altijd lekker om wat kaasjes in huis te hebben om te snoepen of voor in de salade.
Die boerenkaas is wat ouderquote:Op donderdag 26 april 2012 12:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een half uur staren als je er niet blij van wordt? Zou ik niet doen
[..]
Jonge kaas
Oude kaas
Jong smelt wel beter ja. Boerenkaas vind ik sowieso ook erg lekker, pittige belegen boerenkaas is jummie!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Die boerenkaas is wat ouder.
Jong is vooral voor mijn broertje, die lust alleen maar jong. Voor op de tosti is jong ook wat beter trouwens. Ik zelf hou van bijna alle soorten kaas en heb altijd weer wat anders in huis
.
Oh ik snap haha, dacht dat je gewoon thuis wasquote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef freecell het volgende:
Boerenkaas is lekker
En ik lust oud en jong beide wel,ligt er een beetje aan waarvoor.
FFT: ik zat bij de kapper. Het was staren of mijn ogen dichtdoen
We kijken of alles nog voor juni kan, eindverdediging in mei. If not dan zeker augustus. Als het augustus word dan hou ik mijn eindverdediging wel in juni.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef TAV74 het volgende:
Is dit nu het moment dat ik mag vragen hoe het met je afstuderen gaat Steer?
Ja, ze had het nu zo vastgezet dat ik serieus dacht: leuk! Zou ik thuis ook moeten doenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind altijd dat de kapper zulke leuke dingen met m'n haar doet als ik daar in de spiegel staar
En ja, dan heb ik het dus idd over het handig vastzetten en zo
Wat heb je precies met je haar gedaan bij de kapper?
Ìs ook moeilijk, maar ik probeer er maar zo weinig mogelijk aan te denken bij mijn broer. Het haalt toch niets uit wat je denkt of voelt!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn zusjes scriptie is geslaagd hoorde ik van mn ouders gisteren dus ik wist niet wat ik ermee aan moest maar toch gefeliciteerd. Geen antwoord terug.
Ik wil soms helemaal geen info meer over haar want word er alleen maar verdrietig van omdat ze zelf niks deelt en ik wil ook liever niet dat mn ouders haar over mij inlichten maar dan ben ik ook weer kinderachtig bezig.
Blijft moeilijk, iedere keer word ik er weer mee geconfronteerd. Als ze naar mn ouders gaat wil ik er niet zijn, das toch triest...
Geef je wel op tijd de datum van je verdediging door?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We kijken of alles nog voor juni kan, eindverdediging in mei. If not dan zeker augustus. Als het augustus word dan hou ik mijn eindverdediging wel in juni.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Geef je wel op tijd de datum van je verdediging door?![]()
En dan nèt op eventuele knelpunten en onzekerheden vragen stellenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
En stuur even een versie van je thesis door? kunnen we ons inlezen
Je kunt niks eraan doen en dat is kut.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ìs ook moeilijk, maar ik probeer er maar zo weinig mogelijk aan te denken bij mijn broer. Het haalt toch niets uit wat je denkt of voelt!
Leuk, FCMaar ik vind heel lang bij jou erg mooi, dus niet te kort hè!
en dacht dat we die door gingen bellen aan Steer?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan nèt op eventuele knelpunten en onzekerheden vragen stellen
Wordt krapjes, maar we zullen zienquote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geef je wel op tijd de datum van je verdediging door?![]()
Tis maar een klein buitje hoor, daarna weer meteen strak blauw.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
JA HOOR! Was het vandaag eindelijk blauw, ik jas aan, deur open.... regen! Grrrr
FCquote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan nèt op eventuele knelpunten en onzekerheden vragen stellen
Ok... ik hoop het. Jas is weer uit want het regent nog helaas.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Tis maar een klein buitje hoor, daarna weer meteen strak blauw.
Correlatie of causatiequote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Isabeau het volgende:
SteerSeks en je scriptie ingezonden in dezelfde week!
Had jij ook al die liters maandenlang opgespaard?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Correlatie of causatie
Seks was goed, scriptie af is beterminder rotzooi om op te ruimen ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |