er komt zondag 21 graden aan, alleen er blijft minimaal 25 % kans op regen en een matige tot krachtige windquote:Op donderdag 26 april 2012 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Van mij mag het want die bewolking/regen ben ik nu wel een keer zat en tis bijna mei!
Oh ja, voor lastige personen kan dat ook ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeft niet perse alleen in het receptenboek maar kan óók
Trusten Krak!
Er was een tijd dat jij zo'n commentaar ook heel akelig had gevonden.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeft niet perse alleen in het receptenboek maar kan óók
Trusten Krak!
Gaat het Krak?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er was een tijd dat jij zo'n commentaar ook heel akelig had gevonden.
Grote jongen!quote:Op donderdag 26 april 2012 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
*knipper*
Is ie af? Hij is af!
Nu ff kopje thee en nog 1x doorlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
*knipper*
Is ie af? Hij is af!
Nu ff kopje thee en nog 1x doorlopen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
*send*
mijlpaaltjeLeuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Uitslapen klinkt goedquote:Op donderdag 26 april 2012 10:21 schreef freecell het volgende:
Steer, vet goed
Uitgeslapen tot 9:30, fantastischEn met een beetje mazzel zo naar de kapper.
Hmm dat hoorde ik gisteren ook maar ik had alleen regen hierquote:
Denk het welquote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef TAV74 het volgende:
Is dit nu het moment dat ik mag vragen hoe het met je afstuderen gaat Steer?
Oeh, dat zijn de betere bonussen!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:37 schreef borisz het volgende:
Altijd leuk een kilootje kaas gratis mee te kunnen nemen van de markt. Spaarkaart vol en de bonuskaart bleek een kilo kaas te zijn
.
Zo een lekker broodje haring
Een half uur staren als je er niet blij van wordt? Zou ik niet doenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn de betere bonussen!
Lekker! Wat voor kaas?
Naar de kapper geweest! Nu nog even douchen vanavond en mijn haar zit weer goed
En net dus een halfuur naar mezelf zitten staren in de spiegel. Men, wat zie ik er moe uit! Van mij mogen ze die spiegel afschaffen
Jonge kaasquote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef borisz het volgende:
Pond jong en pond boeren meegenomen.
Daarnaast nog wat Engelse Stilton meegenomen. Altijd lekker om wat kaasjes in huis te hebben om te snoepen of voor in de salade.
Die boerenkaas is wat ouderquote:Op donderdag 26 april 2012 12:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een half uur staren als je er niet blij van wordt? Zou ik niet doen
[..]
Jonge kaas
Oude kaas
Jong smelt wel beter ja. Boerenkaas vind ik sowieso ook erg lekker, pittige belegen boerenkaas is jummie!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Die boerenkaas is wat ouder.
Jong is vooral voor mijn broertje, die lust alleen maar jong. Voor op de tosti is jong ook wat beter trouwens. Ik zelf hou van bijna alle soorten kaas en heb altijd weer wat anders in huis
.
Oh ik snap haha, dacht dat je gewoon thuis wasquote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef freecell het volgende:
Boerenkaas is lekker
En ik lust oud en jong beide wel,ligt er een beetje aan waarvoor.
FFT: ik zat bij de kapper. Het was staren of mijn ogen dichtdoen
We kijken of alles nog voor juni kan, eindverdediging in mei. If not dan zeker augustus. Als het augustus word dan hou ik mijn eindverdediging wel in juni.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef TAV74 het volgende:
Is dit nu het moment dat ik mag vragen hoe het met je afstuderen gaat Steer?
Ja, ze had het nu zo vastgezet dat ik serieus dacht: leuk! Zou ik thuis ook moeten doenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind altijd dat de kapper zulke leuke dingen met m'n haar doet als ik daar in de spiegel staar
En ja, dan heb ik het dus idd over het handig vastzetten en zo
Wat heb je precies met je haar gedaan bij de kapper?
Ìs ook moeilijk, maar ik probeer er maar zo weinig mogelijk aan te denken bij mijn broer. Het haalt toch niets uit wat je denkt of voelt!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn zusjes scriptie is geslaagd hoorde ik van mn ouders gisteren dus ik wist niet wat ik ermee aan moest maar toch gefeliciteerd. Geen antwoord terug.
Ik wil soms helemaal geen info meer over haar want word er alleen maar verdrietig van omdat ze zelf niks deelt en ik wil ook liever niet dat mn ouders haar over mij inlichten maar dan ben ik ook weer kinderachtig bezig.
Blijft moeilijk, iedere keer word ik er weer mee geconfronteerd. Als ze naar mn ouders gaat wil ik er niet zijn, das toch triest...
Geef je wel op tijd de datum van je verdediging door?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We kijken of alles nog voor juni kan, eindverdediging in mei. If not dan zeker augustus. Als het augustus word dan hou ik mijn eindverdediging wel in juni.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Geef je wel op tijd de datum van je verdediging door?![]()
En dan nèt op eventuele knelpunten en onzekerheden vragen stellenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
En stuur even een versie van je thesis door? kunnen we ons inlezen
Je kunt niks eraan doen en dat is kut.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ìs ook moeilijk, maar ik probeer er maar zo weinig mogelijk aan te denken bij mijn broer. Het haalt toch niets uit wat je denkt of voelt!
Leuk, FCMaar ik vind heel lang bij jou erg mooi, dus niet te kort hè!
en dacht dat we die door gingen bellen aan Steer?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan nèt op eventuele knelpunten en onzekerheden vragen stellen
Wordt krapjes, maar we zullen zienquote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geef je wel op tijd de datum van je verdediging door?![]()
Tis maar een klein buitje hoor, daarna weer meteen strak blauw.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
JA HOOR! Was het vandaag eindelijk blauw, ik jas aan, deur open.... regen! Grrrr
FCquote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan nèt op eventuele knelpunten en onzekerheden vragen stellen
Ok... ik hoop het. Jas is weer uit want het regent nog helaas.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Tis maar een klein buitje hoor, daarna weer meteen strak blauw.
Correlatie of causatiequote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Isabeau het volgende:
SteerSeks en je scriptie ingezonden in dezelfde week!
Had jij ook al die liters maandenlang opgespaard?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Correlatie of causatie
Seks was goed, scriptie af is beterminder rotzooi om op te ruimen ook
![]()
Echt, gaten in die baarmoeder manquote:Op donderdag 26 april 2012 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Had jij ook al die liters maandenlang opgespaard?
Ja , hoi - ik lees goeie berichten.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Correlatie of causatie
Seks was goed, scriptie af is beterminder rotzooi om op te ruimen ook
![]()
Mijn naam is haasquote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef Den_Haag het volgende:
Spare me the details
misschien kun je het met FFT bespreken
Oe van die prachtige woeste luchten die snel voorbij trekken, genieten! Altijd mooi aan de kustquote:Op donderdag 26 april 2012 15:40 schreef golfer het volgende:
Wel harde wind hier aan de kust en verder voornamelijk korte heftige buien afgewisseld met flinke zonneschijn.
/Erwin Kroll
Nou het was vandaag gratis pizza's. Krijg ik een e-mail binnen, staat er dat ik me niet heb ingeschreven (had ik wel). Hen opgebeld en het zou verholpen worden maar heb nog steeds niets binnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef borisz het volgende:
Jeuj De pizzahunt code is binnen. 10e gratis bestellen bij justeat.nl
Wat ga jij eten?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef borisz het volgende:
Jeuj De pizzahunt code is binnen. 10e gratis bestellen bij justeat.nl
De laatste tijd begrijp ik je post (tijden) niet, FFT.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Het was droog dus ik ging fietsen; KNAL! Fiets kapot
Ik half uur teruglopen en was net een kermisattractie met al die herrie die mn fiets maakte. Iedereen keek me aan
Straks maar weer een stukje lopen naar de fietsenmaker.....pfff... pech weer
Vanavond iets andersquote:
Nope!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
De laatste tijd begrijp ik je post (tijden) niet, FFT.
Ben je niet op het werk? Aan het werk
Ik met mijn -7 zie nooit wat in de spiegel van de kapperquote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef freecell het volgende:
FFT: ik zat bij de kapper. Het was staren of mijn ogen dichtdoen
Over een jaar of 2 is hij ook helemaal grijs, net als Bos indertijd.quote:
Blijkbaar, lees ik via zoeken op Internet:quote:Op donderdag 26 april 2012 18:50 schreef freecell het volgende:
• Verhoging alcohol-, frisdanken- en tabaksaccijns (ruim 600 miljoen euro)
Zat er meer dan normale accijns op frisdrank dan?
twitter:SjaakBral twitterde op donderdag 26-04-2012 om 18:43:18Me nieuwe telefoon is binnen. Een Samson Galaxy. Alleen gelul in de ruimte reageer retweet
Lekker!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo, thuis en na een hete douche weer een beetje levend. Wel erg lekker kunnen doorwerken vandaag, nu nog even wat laatste loodjes zodat ik morgen hopelijk op tijd de deur achter me dicht kan trekken voor een weekje vakantie
Ik had ook geen flauw idee en dan die vage getallen ook!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef freecell het volgende:
Nouja!
Daar kom je dan ook nog eens achter.
Raar systeem.
Ja mensen bij de grensstreek zullen er graag gebruik van makenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef z80 het volgende:
het gaat weer extra druk worden in de supermarkten hier in Duitsland.
alle hollanders die goedkoop eten en drank komen halen en op weg naar huis ook meteen even de auto aftanken.
Toen Els Borst in Paars I of II een flinke accijnsverhoging doorvoerde zijn er veel Nederlandse drankenwinkels aan de grens over de kop gegaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef z80 het volgende:
het gaat weer extra druk worden in de supermarkten hier in Duitsland.
alle hollanders die goedkoop eten en drank komen halen en op weg naar huis ook meteen even de auto aftanken.
maken we er een Duitsland meet van.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja mensen bij de grensstreek zullen er graag gebruik van maken
Hier helaas te ver weg maar och, stimuleert het zelf koken etc alleen maar meer
En de maatregel werd teruggedraaid want Nederlanders gingen massaal drank in Duitsland en Belgie halen, maar dat doen veel mensen nog steeds.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen Els Borst in Paars I of II een flinke accijnsverhoging doorvoerde zijn er veel Nederlandse drankenwinkels aan de grens over de kop gegaan.
Haha, -6 en zelfde probleemquote:Op donderdag 26 april 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik met mijn -7 zie nooit wat in de spiegel van de kapperBril moet altijd af en ik zie het pas weer als het klaar is.
Ook heel rot praten omdat ik gezichten absoluut van die afstand niet zie, en dat kwebbelt natuurlijk continue achter me en ik maar proberen om de goeie hoogte van haar ogen te vinden
(ze weten het tegenwoordig wel)
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar zo werkt dat.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
vd Staaij is woest.. Verwijt Pechtold gezwam. Nou dat uit een mond van een SGP'er
.
Hij zal denk ik wel gelijk hebben.. Maar goed vd Staaij was zelf net zo schijnheilig op de achterbank.
Weinig garismaa.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Sap gaat het toch echt niet worden voor GL hoor, ik mis Femke
Drank is ook nog steeds goedkoper in Duitsland, dus dat is wel logisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En de maatregel werd teruggedraaid want Nederlanders gingen massaal drank in Duitsland en Belgie halen, maar dat doen veel mensen nog steeds.
Nou, ik zit al een tijdje te kijken, maar ik deel je conclusie niet. Ik kan er gewoon helemaal geen chocola meer van maken, geen idee wie nou winnaar of verliezer is.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar zo werkt dat.
Grote verliezer is Samsom imo, eerst janken van 'bla bla 3 procent niet heilig'. Toen werd hij niet uitgenodigd bij de besprekingen, voelde hij nat water: 'Oh maar die 3 procent, daar kunnen we over praten'.
En nu nog wat gerommel in de marge. Had Cohen net zo goed kunnen blijven.
Water bij de wijn. Als dit akkoord er niet was gekomen dan bloedde Nederland tientallen miljoenen per dag weg vanwege onrust op de financiele markten. Beter nu ff pleister erop, dan na de verkiezingen verder kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef golfer het volgende:
Ik kijk niet naar het debat. Straks wel even samenvatting kijken of bij P&W het commentaar erop.
Maar zowel Pechtold als Sap vallen flink door de mand bij mij. Vooral Sap.
Het is van GROOT belang om via de kamer nu met een voldoende (niet: perfect) akkoord de financiele markten gerust te stellen, omdat je Nederland zijnde anders je blauw zou betalen aan de gestegen staatsobligatiekoersen de komende tijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik zit al een tijdje te kijken, maar ik deel je conclusie niet. Ik kan er gewoon helemaal geen chocola meer van maken, geen idee wie nou winnaar of verliezer is.
Ik denk ook dat een akkoord goed is nu, maar daar heb je alleen een meerderheid voor nodig, dus niet iedereen hoeft mee te doen, Zegt nog niets over winnaars en verliezers onder de partijen. Ik heb gewoon niet het geringste idee wie hier nu op lange termijn het beste uitkomt. En volgens mij is er niemand die daar iets zinnigs over kan melden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is van GROOT belang om via de kamer nu met een voldoende (niet: perfect) akkoord de financiele markten gerust te stellen, omdat je Nederland zijnde anders je blauw zou betalen aan de gestegen staatsobligatiekoersen de komende tijd.
Er is nu op een prima manier tijd gewonnen tot de volgende verkiezingen.
Dat weet ik ook niet, hangt van de achterban van de partijen af of ze vinden dat ze goed werk hebben geleverd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat een akkoord goed is nu, maar daar heb je alleen een meerderheid voor nodig, dus niet iedereen hoeft mee te doen, Zegt nog niets over winnaars en verliezers onder de partijen. Ik heb gewoon niet het geringste idee wie hier nu op lange termijn het beste uitkomt. En volgens mij is er niemand die daar iets zinnigs over kan melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |