Charmes, Koos.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
En mod en TT's verneuken.
Wat is dat toch, Erik?
Het is laffe shit, Erik. Je wordt toch geen mod man!quote:
De gedistingeerde user Hoppahoppa.quote:
Dat is de kreet die erik slaakt wanneer 'ie bokje springt met Elias.quote:
Waargebeurde shit.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef Cerbie het volgende:
Oh remlof: http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Sky Deze?
Ja die. Draait ie al?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef Cerbie het volgende:
Oh remlof: http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Sky Deze?
Dat is wel een flinke kreun waard.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is de kreet die erik slaakt wanneer 'ie bokje springt met Elias.
Al sinds begin april zo te zien, te slechtquote:
Cult. Ik wil 'm in de bioscoop zienquote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Al sinds begin april zo te zien, te slecht
POL biosmeet!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Cult. Ik wil 'm in de bioscoop zien
Met php die de hele zaal op stelten zet en door betyar van het balkon wordt geflikkerd.quote:
En VS die D_G gaat betasten in het donker.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Met php die de hele zaal op stelten zet en door betyar van het balkon wordt geflikkerd.
Jaag hem nou niet weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En VS die D_G gaat betasten in het donker.
Die met z'n mond vol ''Hoppa!'' roept als er een dode valt tijdens een vuurgevecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef GSbrder het volgende:
En ik die mijn tas vol meegesmokkelde M&Ms en cola kwijtraak aan Erik.
En jij aan het einde van de avond de lege tas toch wel terugkrijgt.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef GSbrder het volgende:
En ik die mijn tas vol meegesmokkelde M&Ms en cola kwijtraak aan Erik.
Jongens, het is maar een film! Het is maar een film jongens!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die met z'n mond vol ''Hoppa!'' roept als er een dode valt tijdens een vuurgevecht.
En de PVV was maar een droom. Wat ga je de volgende keer stemmen?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jongens, het is maar een film! Het is maar een film jongens!
Studiegenoot is niet hetzelfde als een vriend en haar vriend is haar verantwoordelijkheid. Niks aan de hand, dat alle vrouwen kuthoeren zijn wisten we.quote:Op donderdag 26 april 2012 03:37 schreef Friek_ het volgende:
Oeps. Zojuist met een meisje lopen zoenen die al een relatie had en waarop een studiegenoot verliefd is.
Doe ik handig.
Hij draait niet in de bios in Nederland. HIj is wel te zien op het Imagine Film Festival in Amsterdam, maar dat is vrijdag/zaterdag afgelopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Cult. Ik wil 'm in de bioscoop zien
quote:AMSTERDAM - De FNV wil een verbod op bonussen voor de top van alle banken, staatsbank of niet.
De vakcentrale doet donderdag een oproep om dit te regelen aan de Tweede Kamer als deze ook spreekt over de invoering van een bankenbelasting.
Volgens de FNV is het beloningsbeleid in de financiële sector al meer dan ruim voldoende. Ook vindt de vakcentrale dat de bonussen van bankbestuurders tegengesteld zijn aan de belofte van de financiële instellingen om de klant meer centraal te stellen.
Volgens FNV-bestuurder Peter Gortzak hebben bonussen in de bankensector geleid tot perverse prikkels om risico's te nemen.
''Bestuurders van banken nemen beslissingen die de stabiliteit van ons financieel systeem als geheel kunnen ondermijnen. Maar als het misgaat, wordt de rekening bij de belastingbetalers, de hardwerkende mensen, neergelegd'', aldus Gortzak.
http://www.nu.nl/economie(...)-top-van-banken.html
Met de hondenkar.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:46 schreef Tem het volgende:
Kutkinderen in de trein, vroeger gingen we gewoon met paard en wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |