Beide speelde 4-2-3-1.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Mourinho toch wel aan zichzelf te danken, even een offensief en dan terugtrekken
Volgens mij is dat Esti Ginzburg hoor..quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Schweinsteiger kan samen met zijn vriendin een feestje geven.
http://www.football.co.uk/gallery/sarah_brandner/photo-11.shtml
Real Madrid ging makkelijk winnen aldus de echte fans, maar Mourinho speelt altijd met die Alonso en Khedira, ik zie dan liever Kaka' in de basis maar dat durft die Portugees kennelijk niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken, het gaat om de intentie
Inderdaad, hij is een beetje lafquote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Real Madrid ging makkelijk winnen aldus de echte fans, maar Mourinho speelt altijd met die Alonso en Khedira, ik zie dan liever Kaka' in de basis maar dat durft die Portugees kennelijk niet.
Maar hij bereikte bijna de CL finale, dan was het een fantastische keuze van die speciale one.quote:
Gevalletje je moet het lot niet tarten, hij had er al eentje in geschoten en je moet het niet overdrijven met nederlanders en penalties schieten.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef TheGOAT het volgende:
Verbaasde me trouwens dat Robben geen penalty nam in de serie, goede keuze?
Ik heb wel respect voor die man hoor, zeker als je ziet wat hij bij Inter heeft gepresteerd met een team wat er grotendeels al was, nu bij Real heeft hij nagenoeg het hele team gekocht en had ik wel wat meer durf verwacht zoals bijvoorbeeld jouw suggestie met Kaka te beginnenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij bereikte bijna de CL finale, dan was het een fantastische keuze van die speciale one.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef TheGOAT het volgende:
Die Badstuber, had zo met hem te doen, hij moest huilen, hij wist dat hij er niet bij zou zijn bij een eventuele finale.
Bayern heeft altijd een vaste team die strafschoppen neemt. Als het in de wedstrijd is neemt Robben het meestal maar zoals je kon zien doen Gomez Robben en Ribery niet mee aan de strafschoppenreeks.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef TheGOAT het volgende:
Die Badstuber, had zo met hem te doen, hij moest huilen, hij wist dat hij er niet bij zou zijn bij een eventuele finale.
Zeker.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef TheGOAT het volgende:
Ribery was al gewisseldquote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bayern heeft altijd een vaste team die strafschoppen neemt. Als het in de wedstrijd is neemt Robben het meestal maar zoals je kon zien doen Gomez Robben en Ribery niet mee aan de strafschoppenreeks.
Sowieso een drama scheids die Kassai. Overal voor fluiten, niet consequent en onsymphatiek.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:46 schreef Anonymousz het volgende:
de scheids had de pingels te makkelijk gegeven imo
Gebaseerd waarop?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:49 schreef boekenplank het volgende:
Saaiste finale sinds tijden wordt het daar in München.
Grapje?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sowieso een drama scheids die Kassai. Overal voor fluiten, niet consequent en onsymphatiek.
Inderdaad, 18 jaar lange carrière vol prijzen en lofbetuigingen samenvatten met 1 penalty en dan vergelijken met een ordinaire overschatte schopper. Ololquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grapje?
En hoe doe je sympathiek als scheids? Lachen zoals Webb en treurig kijken als je een kaart uitdeelt? Klappen bij een mooi doelpunt?
Geen grap nee. Hij kijkt de hele tijd chagrijnig, hij trekt veel te snel geel (protesteren van Robben bijvoorbeeld) en ik heb een keer een filmpje bij de NOS gezien tijdens het WK, waar vragen aan hem werden gesteld en hij reageerde als een politicus in het Catshuis. Na aanleiding van slechte optredens van scheidsrechters tijdens het WK. Als een marionet van Blatter alles ontkennen.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grapje?
En hoe doe je sympathiek als scheids? Lachen zoals Webb en treurig kijken als je een kaart uitdeelt? Klappen bij een mooi doelpunt?
Ramos heeft niets gewonnen? Hij is een meesterlijke back als je het mij vraagt, altijd op het randje maar nooit eroverheen zoals bijv een Pepe. Niets dan respect voor hem.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, 18 jaar lange carrière vol prijzen en lofbetuigingen samenvatten met 1 penalty en dan vergelijken met een ordinaire overschatte schopper. Olol
Hij is toch bijna geen back meer?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ramos heeft niets gewonnen? Hij is een meesterlijke back als je het mij vraagt, altijd op het randje maar nooit eroverheen zoals bijv een Pepe. Niets dan respect voor hem.
Vind ik ook, die man van vanavond was zo inconsequent als de neten.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:12 schreef Tarado het volgende:
Die Turk bij Barca - Chelsea was beter, dat wel
Hij is toch al enkele jaren over z'n top heenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ramos heeft niets gewonnen? Hij is een meesterlijke back als je het mij vraagt, altijd op het randje maar nooit eroverheen zoals bijv een Pepe. Niets dan respect voor hem.
Wat dan wel?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is toch al enkele jaren over z'n top heen
Echt nietquote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef Equites het volgende:
[..]Hij is een van de beste verdedigers ter wereld op dit moment. Vooral die lange passes van hem
Alaba, Gustavo, Badstuberquote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef tech4u het volgende:
welke spelers van bayern zijn nu geschorst?
Ik zie nu dat hij pas 26 is, ik vind het geen topper daar schopt hij me iets teveel voorquote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef Equites het volgende:
[..]Hij is een van de beste verdedigers ter wereld op dit moment. Vooral die lange passes van hem
Een centrale verdediger is geen back? Weer iets geleerd.quote:
In het engels wel: center backquote:Op donderdag 26 april 2012 01:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Een centrale verdediger is geen back? Weer iets geleerd.
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Een centrale verdediger is geen back? Weer iets geleerd.
Maakt niet uit man. Ramos blijft een meesterlijke back, hij wou zich opofferen voor het team en die penalty nemen, een actie waar ik zeker respect voor heb.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:27 schreef TakAFCA het volgende:
[..]sorry
Zat aan rechtsback en linksback te denken..
Penalties zijn gewoon moeilijk in zo'n situatie, dus hem verwijten dat hij mist lijkt me ook niet terechtquote:Op donderdag 26 april 2012 01:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Ramos blijft een meesterlijke back, hij wou zich opofferen voor het team en die penalty nemen, een actie waar ik zeker respect voor heb.
Mooi, blijft een nuchtere Groninger. Hij kijkt alleen Tom niet aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef tech4u het volgende:
http://nos.nl/video/366522-benieuwd-wat-beckenbauer-zegt.html
Cker, wij kijken een wedstrijdje, de druk die deze jongens voelen is denk ik met maar weinig dingen te vergelijken. Miljoenen mensen kijken naar deze wedstrijd he. En alleen jij moet het doen. Daarom is penalties gewoon puur geluk.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Penalties zijn gewoon moeilijk in zo'n situatie, dus hem verwijten dat hij mist lijkt me ook niet terecht
Is natuurlijk onzin, het is gewoon trainbaar, traptechniek optimaliseren. Alleen komt er bij zo'n wedstrijd ook wat druk kijken. Dat valt dan weer niet te trainen.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Cker, wij kijken een wedstrijdje, de druk die deze jongens voelen is denk ik met maar weinig dingen te vergelijken. Miljoenen mensen kijken naar deze wedstrijd he. En alleen jij moet het doen. Daarom is penalties gewoon puur geluk.
Haha onzin, "wat druk". De druk die deze gasten ervaren moet je echt niet onderschatten. Ga er maar staan, met MILJOENEN ogen op jou gericht.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Is natuurlijk onzin, het is gewoon trainbaar, traptechniek optimaliseren. Alleen komt er bij zo'n wedstrijd ook wat druk kijken. Dat valt dan weer niet te trainen.
Maar puur geluk, nee.
Homo.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Ramos blijft een meesterlijke back, hij wou zich opofferen voor het team en die penalty nemen, een actie waar ik zeker respect voor heb.
Ja, maar penalty's afdoen als puur geluk is gewoon flauwekul. In jouw ogen maakt het dus ook geen fluit uit wie ze neemt?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha onzin, "wat druk". De druk die deze gasten ervaren moet je echt niet onderschatten. Ga er maar staan, met MILJOENEN ogen op jou gericht.
Als je een voetballer meesterlijk vind, ben je tegenwoordig homo?quote:
Penals is gewoon geluk hebben, de keeper moet maar net de goede hoek kiezen. Bij een wedstrijd met zoveel druk is de kans dat een speler raak schiet nog kleiner.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar penalty's afdoen als puur geluk is gewoon flauwekul. In jouw ogen maakt het dus ook geen fluit uit wie ze neemt?
Tuurlijk, maar dan nog is het toch niet puur geluk.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Penals is gewoon geluk hebben, de keeper moet maar net de goede hoek kiezen. Bij een wedstrijd met zoveel druk is de kans dat een speler raak schiet nog kleiner.
Puur gelukquote:Op donderdag 26 april 2012 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Penals is gewoon geluk hebben, de keeper moet maar net de goede hoek kiezen. Bij een wedstrijd met zoveel druk is de kans dat een speler raak schiet nog kleiner.
Wat is er zo meesterlijk aan Ramos? Record aantal gele kaarten en constant bezig met zijn uiterlijk net als die andere homo's bij Real.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Als je een voetballer meesterlijk vind, ben je tegenwoordig homo?
Elke fucking prof is tegenwoordig bezig met zijn uiterlijk. Ik val niet op het uiterlijk van meneer ramos, die ik trouwens aardig sloeber vind. Ik vind hem een prima verdediger die bijna nooit echt te ver gaat en nooit aan de ziekte - aanstelleritus leidt zoals een Busquets, Pepe of Drogba. Hij gaat gewoon altijd vol erin en heb hem nooit zien janken op het veld voor niets. Die meesterlijke lange passes van hem zorgen ervoor dat ik hem waardeer. Jij bent sowieso een standaard Real hater, dus waarom ga ik hier op in.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:56 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Wat is er zo meesterlijk aan Ramos? Record aantal gele kaarten en constant bezig met zijn uiterlijk net als die andere homo's bij Real.
Ja precies hap dan niet. Maar die finale wat denk je daarvan, ga je kijken?quote:Op donderdag 26 april 2012 02:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een standaard Real hater, dus waarom ga ik hier op in.
Tuurlijk. Ik hoop op een aanvallend Chelsea. Winnaar mag van mij Bayern worden, gun het die gasten toch wel in eigen huis, met Robben.quote:Op donderdag 26 april 2012 02:05 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ja precies hap dan niet. Maar die finale wat denk je daarvan, ga je kijken?
Op penalties kan je trainen, nooit gemerkt dat Duitse teams bijna altijd winnen met penalties? De Duitse nationale ploeg verliest al helemaal niet als het op penalties aankomt, puur omdat daar op getrained word. Een goede en hard ingeschoten penalty is namelijk onhoudbaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Madrid ging makkelijk winnen, 4 t/m 8-0 dus...quote:Op donderdag 26 april 2012 01:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha onzin, "wat druk". De druk die deze gasten ervaren moet je echt niet onderschatten. Ga er maar staan, met MILJOENEN ogen op jou gericht.
Moet je even de verlenging downloaden.quote:Op donderdag 26 april 2012 03:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb wel het moment gemist dat Badstuber geel kreeg en bijna ging huilen
Hoe?quote:Op donderdag 26 april 2012 03:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je even de verlenging downloaden.
Jan Roelfs moest huilen toen Lahm de penalty miste, er viel een stilte.quote:Op donderdag 26 april 2012 03:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb wel het moment gemist dat Badstuber geel kreeg en bijna ging huilen
quote:Op donderdag 26 april 2012 05:42 schreef AryaMehr het volgende:
Duitse Bild geeft Ronaldo gewoon een 2 voor zijn optreden.
Compleet waardeloos gewoon.quote:Op donderdag 26 april 2012 06:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 goals maken in een CL-halvefinale, dat is een 1 waard.
Hij miste een penalty.quote:Op donderdag 26 april 2012 05:42 schreef AryaMehr het volgende:
Volgens wie niet meer?quote:Op donderdag 26 april 2012 07:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als Messi nu niet meer de beste speler is, wie dan wel?
Na gister heb ik figuren Als inzanity enzo dingen horen zeggen als "messi valt nu door de mand" en "real neemt het stokje over van Barca"quote:
InZanity en objectief gaat niet samen. Niet naar luisteren dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Na gister heb ik figuren Als inzanity enzo dingen horen zeggen als "messi valt nu door de mand" en "real neemt het stokje over van Barca"
quote:Boskamp: 'Einde van tijdperk-Barcelona? Slap gelul'
In nauwelijks één week tijd helemaal terug op aarde. Nadat het zaterdag al de Spaanse titel verloor, is het grote FC Barcelona na de 2-2 tegen Chelsea ondertussen ook al uitgeschakeld voor de Champions League-finale. Is dit het begin van het einde voor een supersonisch tijdperk? Boskamp steigert: 'Dit is gewoon pech.'
'Natuurlijk ben ik een beetje geschrokken', zo reageert de Nederlander. 'Barcelona speelt toch het beste voetbal ter wereld. Al stelde ik wel vast dat de Catalanen zelfs tegen tien man weinig kansen konden creëren. Dat was tegen Real Madrid ook al zo. Maar meer nog verbaasde het mij hoe Guardiola in het wedstrijdslot Keita moest inbrengen als targetman. Volgens mij gebeurde dat voor het eerst in vijf jaar. Dat geeft aan dat ze het moeilijk hadden.'
Wachten
Toch zou het volgens Boskamp van scorebordjournalistiek getuigen om plots vragen te stellen bij Messi en co.
'Eerst en vooral moet je hem niet aan het kruis nagelen omdat hij toevallig een penalty miste. Die gozer heeft me vier jaar lang alle mogelijke plezier laten beleven. Het is slap gelul om nu al te spreken van het einde van een succesperiode. Wel waar is dat de tegenstanders steeds minder ruimte weggeven. Zo bekeken is Barcelona nu eventjes het slachtoffer van zijn eigen sterkte. Normaal zijn ze het gevaarlijkst wanneer ze de bal niet hebben. Dan denken die anderen dat ze er even kunnen uitkomen. Maar Chelsea deed dat niet, het bleef gewoon wachten. Wees gerust, Barcelona komt dit te boven. Messi is er pas 24, Xavi en Puyol zijn weliswaar al de dertig gepasseerd, maar voor eerstgenoemde staat met Thiago al een vervanger klaar.'
'Ik ga kijken waar ze het beste voetbal serveren', besluit een verongelijkte Boskamp. 'Als dat in Genk of in Anderlecht is, ga ik daar naartoe. Maar tot nader order is dat in Barcelona.'
Inzanty is werkelijk waar nooit serieus te nemen, vraag me af of hij wel goedwijs is.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Na gister heb ik figuren Als inzanity enzo dingen horen zeggen als "messi valt nu door de mand" en "real neemt het stokje over van Barca"
Dat vraag ik me soms ook afquote:Op donderdag 26 april 2012 08:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inzanty is werkelijk waar nooit serieus te nemen, vraag me af of hij wel goedwijs is.
Hoe werkt dat bij Bild? 1 is de beste score, 2 is erg goed, gaan ze van 1 tot 5 ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2012 05:42 schreef AryaMehr het volgende:
- Verkeerd gelezen.
Zoiets zal het zijn jaquote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij Bild? 1 is de beste score, 2 is erg goed, gaan ze van 1 tot 5 ofzo?
Volgens het Duitse schoolcijfer systeem, 1 tm 6 waarbij 1 het beste is en 6 het slechtste.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij Bild? 1 is de beste score, 2 is erg goed, gaan ze van 1 tot 5 ofzo?
Het kenmerk van een goede penalty is dat hij zit.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef TheGOAT het volgende:
. Een goed ingeschoten penalty is altijd raak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |