Beide speelde 4-2-3-1.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Mourinho toch wel aan zichzelf te danken, even een offensief en dan terugtrekken
Volgens mij is dat Esti Ginzburg hoor..quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Schweinsteiger kan samen met zijn vriendin een feestje geven.
http://www.football.co.uk/gallery/sarah_brandner/photo-11.shtml
Real Madrid ging makkelijk winnen aldus de echte fans, maar Mourinho speelt altijd met die Alonso en Khedira, ik zie dan liever Kaka' in de basis maar dat durft die Portugees kennelijk niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken, het gaat om de intentie
Inderdaad, hij is een beetje lafquote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Real Madrid ging makkelijk winnen aldus de echte fans, maar Mourinho speelt altijd met die Alonso en Khedira, ik zie dan liever Kaka' in de basis maar dat durft die Portugees kennelijk niet.
Maar hij bereikte bijna de CL finale, dan was het een fantastische keuze van die speciale one.quote:
Gevalletje je moet het lot niet tarten, hij had er al eentje in geschoten en je moet het niet overdrijven met nederlanders en penalties schieten.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef TheGOAT het volgende:
Verbaasde me trouwens dat Robben geen penalty nam in de serie, goede keuze?
Ik heb wel respect voor die man hoor, zeker als je ziet wat hij bij Inter heeft gepresteerd met een team wat er grotendeels al was, nu bij Real heeft hij nagenoeg het hele team gekocht en had ik wel wat meer durf verwacht zoals bijvoorbeeld jouw suggestie met Kaka te beginnenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij bereikte bijna de CL finale, dan was het een fantastische keuze van die speciale one.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef TheGOAT het volgende:
Die Badstuber, had zo met hem te doen, hij moest huilen, hij wist dat hij er niet bij zou zijn bij een eventuele finale.
Bayern heeft altijd een vaste team die strafschoppen neemt. Als het in de wedstrijd is neemt Robben het meestal maar zoals je kon zien doen Gomez Robben en Ribery niet mee aan de strafschoppenreeks.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef TheGOAT het volgende:
Die Badstuber, had zo met hem te doen, hij moest huilen, hij wist dat hij er niet bij zou zijn bij een eventuele finale.
Zeker.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef TheGOAT het volgende:
Ribery was al gewisseldquote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bayern heeft altijd een vaste team die strafschoppen neemt. Als het in de wedstrijd is neemt Robben het meestal maar zoals je kon zien doen Gomez Robben en Ribery niet mee aan de strafschoppenreeks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |