quote:Op woensdag 25 april 2012 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
Robben gaat gewoon even afrekenen met zijn twee voormalige ploegen.
Hey.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even checken of er modjes online zijn? Hallo hallon ?
Vond hem niet zo goed vandaag, t'is dat die penalty er nog in ging maar verder? Gómez had ook vaak te veel tijd nodig dus dat helpt ook niet mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
hij gaat scorenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
eensquote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Vond hem niet zo goed vandaag, t'is dat die penalty er nog in ging maar verder? Gómez had ook vaak te veel tijd nodig dus dat helpt ook niet mee.
Je bent echt fout bezig vriend. Alba pics heeft niks met voetbal te maken, grof schandaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef tralalala het volgende:
Ik vind dat Robben wel wat Alba plaatjes heeft verdiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spelen in je eigen huisquote:
En volgend jaar bij iedere wedstrijd in de CL beelden in de bumper van Bayern in de sterrenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
spelen in je eigen huis
mooier kan niet
Hij is verantwoordelijk voor de uitschakeling door die penalty te missen toen dacht Kaka' ''Maar dat kan ik ook!'' en zo geschiedde.quote:
Nee... hoe weet je dat..quote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
volgens mij kom je niet zo vaak in VBL he humorduck?![]()
Het is altijd een beetje net-niet met hem. Een echte held wint met Portugal van Griekenland en met dit Real van Bayern.quote:
Sorry ik heb al een relatie met Alba, ik ga niet vreemd.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Schweinsteiger kan samen met zijn vriendin een feestje gegeven.
http://www.football.co.uk/gallery/sarah_brandner/photo-11.shtml
Ja maar dit is on topicquote:Op woensdag 25 april 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry ik heb al een relatie met Alba, ik ga niet vreemd.
Misschien gaan ze nog proberen om die kaart van Alaba kwijt te schelden aangezien het aangeschoten hands was.quote:
Vergeef mijn domheid....quote:Op woensdag 25 april 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gif is geen gif maar een bewegende pic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Maar hij ontnam real een scoringskans door zichzelf voor de bal te werpen, dat hij dan toevallig hands maakt is zijn verantwoording. Hij had ook kunnen blijven staan.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien gaan ze nog proberen om die kaart van Alaba kwijt te schelden aangezien het aangeschoten hands was.
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Vergeef mijn domheid....![]()
Natuurlijk herken ik die! Woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet met geel toch? Zou wel eerlijk zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien gaan ze nog proberen om die kaart van Alaba kwijt te schelden aangezien het aangeschoten hands was.
Maria schiet die bal tegen zijn arm aan, had Alaba zijn arm maar af moeten hakken.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar hij ontnam real een scoringskans door zichzelf voor de bal te werpen, dat hij dan toevallig hands maakt is zijn verantwoording. Hij had ook kunnen blijven staan.
Kansloze missie lijkt mequote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Mannelijke kaak, kleine tieten, would not hit.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Schweinsteiger kan samen met zijn vriendin een feestje geven.
http://www.football.co.uk/gallery/sarah_brandner/photo-11.shtml
Tuurlijk trollololquote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Mannelijke kaak, kleine tieten, would not hit.
Totdat ze aan je deur staatquote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Slaan zou ik haar ook niet.. wel wat anders..quote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Heeft Mourinho toch wel aan zichzelf te danken, even een offensief en dan terugtrekkenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef Parafernalia het volgende:
Hier gelukkig wel gerechtigheid.
RealWtf
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef speknek het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |