Ik zie nu dat hij pas 26 is, ik vind het geen topper daar schopt hij me iets teveel voorquote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef Equites het volgende:
[..]Hij is een van de beste verdedigers ter wereld op dit moment. Vooral die lange passes van hem
Een centrale verdediger is geen back? Weer iets geleerd.quote:
In het engels wel: center backquote:Op donderdag 26 april 2012 01:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Een centrale verdediger is geen back? Weer iets geleerd.
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Een centrale verdediger is geen back? Weer iets geleerd.
Maakt niet uit man. Ramos blijft een meesterlijke back, hij wou zich opofferen voor het team en die penalty nemen, een actie waar ik zeker respect voor heb.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:27 schreef TakAFCA het volgende:
[..]sorry
Zat aan rechtsback en linksback te denken..
Penalties zijn gewoon moeilijk in zo'n situatie, dus hem verwijten dat hij mist lijkt me ook niet terechtquote:Op donderdag 26 april 2012 01:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Ramos blijft een meesterlijke back, hij wou zich opofferen voor het team en die penalty nemen, een actie waar ik zeker respect voor heb.
Mooi, blijft een nuchtere Groninger. Hij kijkt alleen Tom niet aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef tech4u het volgende:
http://nos.nl/video/366522-benieuwd-wat-beckenbauer-zegt.html
Cker, wij kijken een wedstrijdje, de druk die deze jongens voelen is denk ik met maar weinig dingen te vergelijken. Miljoenen mensen kijken naar deze wedstrijd he. En alleen jij moet het doen. Daarom is penalties gewoon puur geluk.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Penalties zijn gewoon moeilijk in zo'n situatie, dus hem verwijten dat hij mist lijkt me ook niet terecht
Is natuurlijk onzin, het is gewoon trainbaar, traptechniek optimaliseren. Alleen komt er bij zo'n wedstrijd ook wat druk kijken. Dat valt dan weer niet te trainen.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Cker, wij kijken een wedstrijdje, de druk die deze jongens voelen is denk ik met maar weinig dingen te vergelijken. Miljoenen mensen kijken naar deze wedstrijd he. En alleen jij moet het doen. Daarom is penalties gewoon puur geluk.
Haha onzin, "wat druk". De druk die deze gasten ervaren moet je echt niet onderschatten. Ga er maar staan, met MILJOENEN ogen op jou gericht.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Is natuurlijk onzin, het is gewoon trainbaar, traptechniek optimaliseren. Alleen komt er bij zo'n wedstrijd ook wat druk kijken. Dat valt dan weer niet te trainen.
Maar puur geluk, nee.
Homo.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Ramos blijft een meesterlijke back, hij wou zich opofferen voor het team en die penalty nemen, een actie waar ik zeker respect voor heb.
Ja, maar penalty's afdoen als puur geluk is gewoon flauwekul. In jouw ogen maakt het dus ook geen fluit uit wie ze neemt?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha onzin, "wat druk". De druk die deze gasten ervaren moet je echt niet onderschatten. Ga er maar staan, met MILJOENEN ogen op jou gericht.
Als je een voetballer meesterlijk vind, ben je tegenwoordig homo?quote:
Penals is gewoon geluk hebben, de keeper moet maar net de goede hoek kiezen. Bij een wedstrijd met zoveel druk is de kans dat een speler raak schiet nog kleiner.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar penalty's afdoen als puur geluk is gewoon flauwekul. In jouw ogen maakt het dus ook geen fluit uit wie ze neemt?
Tuurlijk, maar dan nog is het toch niet puur geluk.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Penals is gewoon geluk hebben, de keeper moet maar net de goede hoek kiezen. Bij een wedstrijd met zoveel druk is de kans dat een speler raak schiet nog kleiner.
Puur gelukquote:Op donderdag 26 april 2012 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Penals is gewoon geluk hebben, de keeper moet maar net de goede hoek kiezen. Bij een wedstrijd met zoveel druk is de kans dat een speler raak schiet nog kleiner.
Wat is er zo meesterlijk aan Ramos? Record aantal gele kaarten en constant bezig met zijn uiterlijk net als die andere homo's bij Real.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Als je een voetballer meesterlijk vind, ben je tegenwoordig homo?
Elke fucking prof is tegenwoordig bezig met zijn uiterlijk. Ik val niet op het uiterlijk van meneer ramos, die ik trouwens aardig sloeber vind. Ik vind hem een prima verdediger die bijna nooit echt te ver gaat en nooit aan de ziekte - aanstelleritus leidt zoals een Busquets, Pepe of Drogba. Hij gaat gewoon altijd vol erin en heb hem nooit zien janken op het veld voor niets. Die meesterlijke lange passes van hem zorgen ervoor dat ik hem waardeer. Jij bent sowieso een standaard Real hater, dus waarom ga ik hier op in.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:56 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Wat is er zo meesterlijk aan Ramos? Record aantal gele kaarten en constant bezig met zijn uiterlijk net als die andere homo's bij Real.
Ja precies hap dan niet. Maar die finale wat denk je daarvan, ga je kijken?quote:Op donderdag 26 april 2012 02:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een standaard Real hater, dus waarom ga ik hier op in.
Tuurlijk. Ik hoop op een aanvallend Chelsea. Winnaar mag van mij Bayern worden, gun het die gasten toch wel in eigen huis, met Robben.quote:Op donderdag 26 april 2012 02:05 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ja precies hap dan niet. Maar die finale wat denk je daarvan, ga je kijken?
Op penalties kan je trainen, nooit gemerkt dat Duitse teams bijna altijd winnen met penalties? De Duitse nationale ploeg verliest al helemaal niet als het op penalties aankomt, puur omdat daar op getrained word. Een goede en hard ingeschoten penalty is namelijk onhoudbaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |