Sowieso een drama scheids die Kassai. Overal voor fluiten, niet consequent en onsymphatiek.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:46 schreef Anonymousz het volgende:
de scheids had de pingels te makkelijk gegeven imo
Gebaseerd waarop?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:49 schreef boekenplank het volgende:
Saaiste finale sinds tijden wordt het daar in München.
Grapje?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sowieso een drama scheids die Kassai. Overal voor fluiten, niet consequent en onsymphatiek.
Inderdaad, 18 jaar lange carrière vol prijzen en lofbetuigingen samenvatten met 1 penalty en dan vergelijken met een ordinaire overschatte schopper. Ololquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grapje?
En hoe doe je sympathiek als scheids? Lachen zoals Webb en treurig kijken als je een kaart uitdeelt? Klappen bij een mooi doelpunt?
Geen grap nee. Hij kijkt de hele tijd chagrijnig, hij trekt veel te snel geel (protesteren van Robben bijvoorbeeld) en ik heb een keer een filmpje bij de NOS gezien tijdens het WK, waar vragen aan hem werden gesteld en hij reageerde als een politicus in het Catshuis. Na aanleiding van slechte optredens van scheidsrechters tijdens het WK. Als een marionet van Blatter alles ontkennen.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grapje?
En hoe doe je sympathiek als scheids? Lachen zoals Webb en treurig kijken als je een kaart uitdeelt? Klappen bij een mooi doelpunt?
Ramos heeft niets gewonnen? Hij is een meesterlijke back als je het mij vraagt, altijd op het randje maar nooit eroverheen zoals bijv een Pepe. Niets dan respect voor hem.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, 18 jaar lange carrière vol prijzen en lofbetuigingen samenvatten met 1 penalty en dan vergelijken met een ordinaire overschatte schopper. Olol
Hij is toch bijna geen back meer?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ramos heeft niets gewonnen? Hij is een meesterlijke back als je het mij vraagt, altijd op het randje maar nooit eroverheen zoals bijv een Pepe. Niets dan respect voor hem.
Vind ik ook, die man van vanavond was zo inconsequent als de neten.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:12 schreef Tarado het volgende:
Die Turk bij Barca - Chelsea was beter, dat wel
Hij is toch al enkele jaren over z'n top heenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ramos heeft niets gewonnen? Hij is een meesterlijke back als je het mij vraagt, altijd op het randje maar nooit eroverheen zoals bijv een Pepe. Niets dan respect voor hem.
Wat dan wel?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is toch al enkele jaren over z'n top heen
Echt nietquote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef Equites het volgende:
[..]Hij is een van de beste verdedigers ter wereld op dit moment. Vooral die lange passes van hem
Alaba, Gustavo, Badstuberquote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef tech4u het volgende:
welke spelers van bayern zijn nu geschorst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |