Hey, Theo Janssen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
Jwow en vriend:
[ afbeelding ]
Kopen vast Christian Audigier winkels leeg als ze er de kans voor krijgen.
Alleen epileert die zijn wenbkrauwen nietquote:
Tja, kortere broeken voor mannen zijn weer "in" maar ik ben toch maar wat blij met de langere modellen. Dit oogt toch echt wel supergayquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Knakker van The Only way is Essex loopt erbij alsof-ie in zijn pyjama loopt + lelijke schoenen
Wat zij aanheeft is ook niet mooi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:04 schreef pberends het volgende:
Justin Bieber (& Selena Gomez) in LA 8/12/12
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF heeft Bieber nu weer aan?
- die zonnebril
- dat 'basketball-hempie'
- een leger-korte-broek
- rode clownsschoenen
- die vieze stijlloze kettingen/sieraden
- en vooral: die pet waardoor hij op een rode Conehead lijkt
Het wordt steeds belachelijker.
Komt die nu pas in haar punk fase?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef pberends het volgende:
Miley Cyrus
[ afbeelding ]
trailertrashwhore.
ik zal wel geen smaak hebben maar ik vind dat best tof eigenlijkquote:
ik hou wel van bont, dus dat zal een verklaring kunnen zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 06:54 schreef SEMTEX het volgende:
Smaken verschillenik vind die broek vooral erg lelijk
+ is jurylid in de Britse X-factorquote:Op maandag 20 augustus 2012 06:59 schreef Skaai het volgende:
Ze zingt blijkbaar? Ik heb nog nooit van haar gehoord
Het is dan eigenlijk ook Dion Kraus (ik vind het zo'n griezeltje).quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk ook Dion Kraus (ik vind het zo'n griezeltje).
Ik dacht even dat ik Jeroen van Inkel voorbij zag komenquote:
Op weg naar een huwelijk in 1883 en verdwaald? Nu zie ik trouwens al 2 foto's met van die hoge broeken. Als dit een trend wordt pleeg ik zelfmoord ....quote:Op maandag 10 september 2012 17:19 schreef SEMTEX het volgende:
gasten bij het huwelijk van Peaches en Thomas Cohen:
[ afbeelding ]
Die doen tegenwoordig ook al aan ordinair?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:03 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook niet zo geslaagd, creatie is van Viktor en Rolf.
Lelijk. ook wanneer Doutzen het draagt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:03 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook niet zo geslaagd, creatie is van Viktor en Rolf.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe het er uit ziet als ze gaat zitten..
En die ziet er weer buitengewoon truttig uit. Wat is hun stijl eigenlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind die andere V&R bij de Gouden Kalveren ook niet heel denderend
[ afbeelding ]
Verkeerde topic.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:58 schreef pberends het volgende:
Keira Knightley - W magazine November 2012
[ afbeelding ]
Keira, enger als nooit tevoren.
En ze heeft altijd al zo'n naar mondje. Net een omgebouwde hier...quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:58 schreef pberends het volgende:
Keira Knightley - W magazine November 2012
[ afbeelding ]
Keira, enger als nooit tevoren.
Idd, die ene jurk ordinair en gewoon lelijk, en dan dit omading. Zo zie je ook maar weel dat zelfs Doutzen's look valt of staat met haar styling. Weinig supermodel te ontdekken op deze manier. Beetje een gemiste kans.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind die andere V&R bij de Gouden Kalveren ook niet heel denderend
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Kim K. gaat uit eten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |