Al jaren niet meer.quote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zitten die er niet meer in dan???
begin je nu te snappen hoe weinig je van de organisatie weet?quote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zitten die er niet meer in dan???
Decennia, bedoel je.quote:
Jaar of 4 geleden, idem dito voor notenmix.quote:Op zondag 29 april 2012 14:12 schreef Schild het volgende:
Dacht dat er jaren geleden ook nog een echte orginele Mars in het rantsoen zat...
Verkopen ze die dan in de US?quote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef thesystem het volgende:
Ik ben dan toch meer van de Lupak hahaha!
Yup. Vroegah kregen we nog $60 per dag om van te eten en gingen we gewoon iedere dag buiten de deur eten, daar hield je echt goed geld aan over.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je daar paresto krijgt of dat daar voor je gekookt word?
No, not in the states...hier is het zelf kokent en naar de 'chow hall'.quote:
us? dat is geen oefening maar een verkapte plaatsing.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup. Vroegah kregen we nog $60 per dag om van te eten en gingen we gewoon iedere dag buiten de deur eten, daar hield je echt goed geld aan over.
Tegenwoordig gaat Paresto gewoon mee en zetten ze personeel in om mee te helpen in de US keuken.
'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:34 schreef Erasmo het volgende:
Je zou toch verwachten dat zoiets controversieel wordt verklaard.
Alleen KTZ's staan er in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef AchJa het volgende:
Ik zie dat de hoge heren (kolonel en hoger) niet tot een knelpuntcategorie behoren... Wat is er gebeurd met het zg. "waterhoofd" waar defensie zo hard af wilde?
Dat was te verwachtenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef AchJa het volgende:
Ik zie dat de hoge heren (kolonel en hoger) niet tot een knelpuntcategorie behoren... Wat is er gebeurd met het zg. "waterhoofd" waar defensie zo hard af wilde?
absurd dat er zo weinig militairen van de CLAS en KLU op staan. Je wordt bedreigd met ontslag, maar mag niet weg met een fatsoenlijke regeling.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef AchJa het volgende:
Hoe word je bedreigt als je hier niet op staat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 06:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
absurd dat er zo weinig militairen van de CLAS en KLU op staan. Je wordt bedreigd met ontslag, maar mag niet weg met een fatsoenlijke regeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |