Ik dacht, mm eens kijken hoe lang jij het volhoud niet te postenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie o wie pakt de lapo?
Vijf minutenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik dacht, mm eens kijken hoe lang jij het volhoud niet te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat je (dankzij je leeftijd en levenservaring) een vaderfiguur bent. Jij zou je kinderen (ons) nooit in de steek laten.
Een sukkel, zo voel ik me wel eens als ik een domme fout heb gemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of je bent een sukkel die niet van zijn fouten leert. Jij mag het zeggen
negenhonderd incl., redelijke prijs?quote:Behuizing Inwin EM020
Voeding Recom 600Watt
Asus moederbord socket 1155
Intel Core i7 2600 4.30GHz
WD 1TB SATA hardeschijf
OCZ Agility3 60GB SSD
Kingston 8GB DDR3
DVD +/- rewriter
Multi cardreader
Asus EAH6850 1GB graphics
Linksys Wireless LAN 600Mbps
Mooi systeempje. Goeie specs.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
negenhonderd incl., redelijke prijs?
Ik dacht dat je op school zat? Of zit je op stage?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:38 schreef -Datdus- het volgende:
Ik word er best moe van dat het hier op werk standaard +30 of -30 graden is.
Stage.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op school zat? Of zit je op stage?
Ik ga mee doen in een (kort) theaterstuk, maar daar moet wel wat training aan vast zitten omdat een deel improvisatie is.quote:
Nice!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga mee doen in een (kort) theaterstuk, maar daar moet wel wat training aan vast zitten omdat een deel improvisatie is.
Mensen, ik geloof dat dit code taal is. AlDie zit in de problemen. Snel AlDie. Is de kraai gevlogen richting het land van opkomende zon?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog een struisvogelei van de chef gekregen, deze keer met geinige deuken erin
Bedankt, dan ben ik er wel uit denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 10:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Mooi systeempje. Goeie specs.
Redelijke prijs? Geen idee. Denk van wel.
is een goede prijs.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bedankt, dan ben ik er wel uit denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi, dan neem ik die eens af bij de pcboer.
Ik durf hier bijna niet meer te posten, ik heb volgens het statstooltje al evenveel posts als nummer #2 en #3 bij elkaar opgeteldValt wel op dat de 'werkende' mensen overdag dit topic vol postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jij, ik, Mender, Datdus
.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Posten tijdens werk, dat doe ik nou echt nooitquote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt wel op dat de 'werkende' mensen overdag dit topic vol posten. Jij, ik, Mender, Datdus
.
Ik werk ook gewoon.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt wel op dat de 'werkende' mensen overdag dit topic vol posten. Jij, ik, Mender, Datdus
.
Eens.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aldus? Het is AlDie of Datdus, geen combinatie mogelijk.
Over wie heb je het nou?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woah, buddy. Ik wil niet jonger dan jij zijn
Dit heb ik als ik iets veranderd heb aan de server.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef -Datdus- het volgende:
Kennen jullie het gevoel... Dat je je code hebt geschreven en je eigenlijk het niet wilt testen omdat je weet dat er waarschijnlijk fouten in zitten.
Plaatje om te zien?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Chelsea was wel een plaatje om te zien, ja. Lekker massief en efficient, bijna een uur lang met een man minder tegen een op alle fronten betere ploeg. Dan verdien je de winst
Daar heb ik gelukkig een xdebugger voorquote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef -Datdus- het volgende:
Kennen jullie het gevoel... Dat je je code hebt geschreven en je eigenlijk het niet wilt testen omdat je weet dat er waarschijnlijk fouten in zitten.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mender en site zitten ons nu hard uit te lachen omdat wij ons oud voelen
Dat ziet er efficient uit, ja. Mooi heen en weer passen en op balbezit spelen vind ik heels niet zo leuk als succesvol verdedigend spelen. Het werkte toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Plaatje om te zien?
20% balbezit, anti voetbal.
Dat ziet er idd heel mooi uit
Ligt eraan wanneer in het weekend. Maar lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef gogosweden het volgende:
Ik ben bezig met een klein skyblock--pvp mapje voor een persoon of 10 die ik wss dit weekend zal hosten.
Stuur maar een pm als je mee wil doen, er zijn dus maar 10 plaatsen
jajaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, volgens de filename een werknemer van EKON software
Nee man, daar is de muismat alleen van. We hebben daar verder niets, maar dan ook niets mee te maken
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer in het weekend. Maar lijkt me wel leuk.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Had vandaag een afspraak met mn scriptie begeleider om de eerste versie van mijn scriptie te bespreken, ik was al voorbereid op het ergste. Tot mijn verbazing zei de beste man dat het een sterk geschreven stuk, kritisch met een goeie betooglijn. Het zat in de richting van een 7,5.
Nu de laatste foutjes nog verbeteren en hij mag definitief ingeleverd worden![]()
![]()
Keurig! Waar was het ook alweer over?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Had vandaag een afspraak met mn scriptie begeleider om de eerste versie van mijn scriptie te bespreken, ik was al voorbereid op het ergste. Tot mijn verbazing zei de beste man dat het een sterk geschreven stuk was, kritisch met een goeie betooglijn. Het zat in de richting van een 7,5.
Nu de laatste foutjes nog verbeteren en hij mag definitief ingeleverd worden![]()
![]()
Een discussie over de mate van continuïteit tussen de Bronstijd en IJzertijd binnen Europa in het kader van het Three Age System. Waarbij een vergelijking wordt getrokken tussen Europa als geheel en het Nederrijnse gebied.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Keurig! Waar was het ook alweer over?
Daar is men het niet over eens, het hangt nauw samen met de schaal waarop je onderzoekt. Een van mijn conclusies is dat wanneer men op Europese niveau een ontwikkeling onderzoekt men abrupte veranderingen kan zien. Wanneer dezelfde veranderingen op lokaal niveau worden onderzocht lijken ze veelal een voortzetting te zijn van al bestaande ontwikkelingen/processen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En die continuïteit is er... toch?
Ja inderdaad en dan merk je dat bierbrouwers maar wat graag naar redenen zoeken om het allemaal maar duurder te maken, terwijl ze dezelfde problemen toen ook hadden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar is men het niet over eens, het hangt nauw samen met de schaal waarop je onderzoekt. Een van mijn conclusies is dat wanneer men op Europese niveau een ontwikkeling onderzoekt men abrupte veranderingen kan zien. Wanneer dezelfde veranderingen op lokaal niveau worden onderzocht lijken ze veelal een voortzetting te zijn van al bestaande ontwikkelingen/processen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeven mails naar de pcboer gestuurt. Schiet eens op met die definitieve offerte.
Geduld is overrated.
Haha ik zou even gebeld heb met hun als ik was. Of ze al een keer je een mailjes ontvang heb.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeven mails naar de pcboer gestuurt. Schiet eens op met die definitieve offerte.
Geduld is overrated.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha ik zou even gebeld heb met hun als ik was. Of ze al een keer je een mailjes ontvang heb.
Maar ik ken als je probleem. Denk anders maar dat als het langer duurd het des relaxd ook is.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi, dan neem ik die eens af bij de pcboer.
Ik durf hier bijna niet meer te posten, ik heb volgens het statstooltje al evenveel posts als nummer #2 en #3 bij elkaar opgeteldWaarom word je geen mod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word je ook, maar bij de een harder dan de ander!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
Als ik een contract lees heb ik altijd het gevoel dat ik genaaid word.
Al besteld?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goed, de compleet herziene verlanglijst
Wel zielig voor de offertemaker.
Redelijk betaalbare pc, alleen nog iemand met verstand van die dingen voor een sixpackje dat ding in elkaar laten sleutelen en een monitor + toetsenbord op de koop zien te tikken.
Bron.quote:As you may have guessed, paying about $80 more for the 100 MHz clock speed increase between the fastest i5 and the i7 isn't a great deal. The main reason to pay this additional cash for a i7 is hyper-threading, but this advantage will only be evident if you frequently use programs that can actually make use of 8 threads.
For most users, the i5 is clearly the better deal. The i5-2500 makes the most sense in my opinion, as it offers an extremely quick base clock speed of 3.3 GHz for about $200. Of course, the value of this is subject to change in the future as Intel fleshes out its product line with new models.
Bron.quote:HT wil zeggen dat de i7 cpu 4 extra virtuele cores aan kan maken. Dit wil zeggen dat het van een quadcore ineens een octacore wordt. Je zou denken: 2x zoveel cores = 2x zoveel prestatie. Nou nee dus. Vooral bij games is hier helemaal niks van te merken aangezien de huidige nieuwere games nog geen eens vol gebruik kunnen maken van 4 cores. Dat betekend dat door de "achterstand in ontwikkeling van games" hexa- en octacores eigenlijk onzin zijn. De komende jaren gaat dit wel veranderen, maar de komende 3-4 jaar ga je nog genoeg hebben aan een quadcore tijdens het gamen.
Applicaties die deze HT wel kunnen benutten hebben dus voordeel bij een i7. Voorbeelden hiervan zijn VM'en, professioneel video-editten en renderen, extreem multitasken.
Maar ik post niet hoe duur mijn computer is om mijn epenis te vergroten..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar Bobber is rijk, die begrijpt die zorgen niet.
Mender aan het ragenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef Topiek het volgende:
Jongens iedereen op skype komen, Mender is aan het ragen![]()
Koppeldeurtje, ik vraag toch om advies en of dat een goede prijs/kwaliteitsverhouding is?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik post niet hoe duur mijn computer is om mijn epenis te vergroten..
met je lijstje.. WAUW MEER DAN 900 EURO OMG OMG STOER
lekker voor die i5 gaan dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bron.
Dat stuk gaat over deze serie kaarten volgens mij. Klopt iig qua datum.
[..]
Bron.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga mee doen in een (kort) theaterstuk, maar daar moet wel wat training aan vast zitten omdat een deel improvisatie is.
XDquote:Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat hij ging larpen
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef Mender het volgende:
Klant: Mijn compjoeter is stuk. Hij is heel erg traag.
Mender: Reinstall![]()
Klant2: Mijn computer is kapot. Ik heb geen internet meer. Volgens de helpdesk van Ziggo ligt het aan de pc.
Mender: Test internet. Internet werkt.![]()
Klant3: Ik denk dat er iets niet goed is met mijn computer. Ik heb hem net gekocht. Maar hij geeft geen beeld.
Mender: Monitor op de video kaart aansluiten, niet op de onboard vga connector van het mainboard.![]()
Klant4: Er is iets mis met mijn computer. Hij valt na een uur uit.
Mender: Maakt pc open. Treft een kilo stof aan.![]()
Klant5: aub wachtwoord verwijderen.
Mender:![]()
Klant6: Mijn wifi werkt niet.
Mender: Deze pc heeft geen wifi.
Hoe heb jij niet het vertrouwen in de mensheid verloren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe heb jij niet het vertrouwen in de mensheid verloren?
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler om Bobber te ontzien.Ik heb het gedaan en ik deed het op mijn opleiding dagelijks nota bene. Ik scheet bijna in mijn broek. Betaal gewoon die ¤60 scheelt je een hoop stress.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een pc in elkaar zetten of wat ik allemaal vergeet mee te nemen?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Noem eens een concreet voorbeeld
Bijvoorbeeld sta je doodsangsten uit als je een Intel proccesor in de socket doet want dan zie je heel je moederbord buigen en hoort je als je de lever dicht doet keihard KRRRRRRRGGGGRRERRRR. De rest is een kwestie van kabeltjes goed aanleggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bedoelde het laatste maar doe maar allebei
Serieus, je moet er redelijk veel kracht op zetten en het klinkt alsof je het stuk maakt. Ook heb ik 33 keer gekeken of hij wel de goede kant op wees.quote:
Ik had alles aangesloten en heb hem toen naar de winkel gebracht en gevraagd of ze wilden nakijken of ik alles goed had gedaan. LOL, stopt die gozer gewoon de stekker erin en de pc aan. Ik kreeg een hartverlamming. Zegt 'ie ja, werkt prima!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat, dat klinkt trouwens best eng.
Geen idee, ik had wel gevraagd of ze hem van binnen na wilde kijken. Ik denk dus dat het anders hun schuld geweest zou zijn. Maar voor hetzelfde geld zeggen ze gewoon. "Ja, jij hebt hem verkeerd in elkaar gezet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie zou er aansprakelijk zijn als hij zo boem was ontploft vraag ik me af.
Hoelang doen ze er eigenlijk over?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, in schroeven enzo heb ik ook allemaal geen zin, assemblage dan maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht ik echt al een half jaar op.quote:
Cpu in de socket plaatsen buiten het chassis. En iets zachts onder het mainboard leggen zodat hij niet zo ver doorbuigt bij het er vast zetten van de heatsink. Niet te veel koelpasta op de cpu doen. Mainboard in het chassis vast schroeven. En dan heb je het ergste wel gehad.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
3 dagen zeggen ze.
Wel kwam ik deze net tegen. Misschien is zelf in elkaar zetten en als dat niet lukt naar de computerboer gaan ook geen gek idee.
koelpasta zit tegenwoordig netjes op de koeler, dus das kwestie van bescherming erafhalen en koeler op z'n plek doen..quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Cpu in de socket plaatsen buiten het chassis. En iets zachts onder het mainboard leggen zodat hij niet zo ver doorbuigt bij het er vast zetten van de heatsink. Niet te veel koelpasta op de cpu doen. Mainboard in het chassis vast schroeven. En dan heb je het ergste wel gehad.
En idd die guide er bij houden.
Ah ja ok. Als dat op de koeler zit wel jaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
koelpasta zit tegenwoordig netjes op de koeler, dus das kwestie van bescherming erafhalen en koeler op z'n plek doen..
oh, ik dacht dattie standaard koeler had, weet niet zeker of het bij 3rd party koelers er ook opzit.. maar dacht dat mijn scythe het wel had... (kan mij niet herinneren dat ik geklooid heb met koelpastaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef Mender het volgende:
Naja ik zei het aangezien hij deze heatsink heeft.
http://azerty.nl/0-976-20(...)ev-b-scsk-1100-.html
En ik dacht dat het daar niet op zat.
Jij veranderd ook snel van inzicht.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
fuck dit ik betaal voor assembleren
Ja als het ingewikkeld klinkt ben ik weg hoor. Straks druk ik wat knopjes of breek ik een hoek van zo'n plaatje af en dan ben ik tweehonderd euro armer.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij veranderd ook snel van inzicht.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
It's quiet...too quiet...[gunshot; bullet whizzes past his head] Now, suddenly, it's too loud. I preferred it when it was quiet.
alleen doe de 360quote:Op donderdag 26 april 2012 14:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zing anders nog eens dat liedje van gino pietermaai.
Hij is de nieuwe bobbernaut.quote:
arme jijquote:Op donderdag 26 april 2012 14:44 schreef bobbernaut het volgende:
ik wil trouwens niet dat aldi me inhaalt met posts..
D: waar kan je eigk je post stats zien?quote:
yeah! ik heb echt zin in 3.0 vraag me af wat er allemaal in zit..quote:
Ik:quote:geregistreerd op: woensdag 22 juni 2011 @ 22:18
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 4213 (gemiddeld 14 per dag)
Reeks:quote:geregistreerd op: maandag 3 januari 2011 @ 21:25
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 4279 (gemiddeld 9 per dag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slappe?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber:
[..]
Ik:
[..]
Reeks:
SC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MC:Wel lekker selectief om van de mc reeks alleen dit jaar te selecteren. Terwijl het gebruikelijk om een periode van een jaar te selecteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als je alleen vanaf dit jaar telt heb jij de meeste posts ja.![]()
HOU JE BAKKES NOUquote:Op donderdag 26 april 2012 15:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Wel lekker selectief om van de mc reeks alleen dit jaar te selecteren. Terwijl het gebruikelijk om een periode van een jaar te selecteren.
Ja als je alleen vanaf dit jaar telt heb jij de meeste posts ja.
HA JE WORDT GEPOWNED EN DAN ZEG JE MAAR DAT IE STIL MOET ZIJN!!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HOU JE BAKKES NOU
Je bent een tyfusnoob.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HOU JE BAKKES NOU
HAHA! JE DACHT DAT WE HET NIET DOOR ZOUDEN HEBBEN HE!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HOU JE BAKKES NOU
HIGH FIVE MENDUR!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:12 schreef Mender het volgende:
[..]
HAHA! JE DACHT DAT WE HET NIET DOOR ZOUDEN HEBBEN HE!
En dit heet AA-BBquote:Op donderdag 26 april 2012 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die rijmvorm heet 'trap'
Tom is wel lief hoor, ik dol alleen maar met julliequote:Op donderdag 26 april 2012 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
Haten op Tom,
Dat maakt je alleen maar dom.
Tom is een baas,
Wat ben jij nou voor dwaas?
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wil je nu een sticker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
Zo idd.. Hagel en regennnnquote:Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kutweer alhier, bij jullie ook?
ja en er komt nog meer aan ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kutweer alhier, bij jullie ook?
RANDSTAD JUNGE!!quote:
Dat snap je niet mien jung!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf is de randstad rail? Stadse fratsen
Welk station?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Btw, de randstad rail rijd nu opeens op de trambaan?!
Y U QUOTE ME 2 TIMES?!quote:
idkquote:
Ik heb fans,quote:Op donderdag 26 april 2012 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
Haten op Tom,
Dat maakt je alleen maar dom.
Tom is een baas,
Wat ben jij nou voor dwaas?
je komt nooit in de RR?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Btw, de randstad rail rijd nu opeens op de trambaan?!
Ik kan geeneens welk dialect dan ook, hier in de omgeving spreken het het zuiverste Nederlands waar dan ookquote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat snap je niet mien jung!
Terug naar je akkerland!
dat is een dialect opzich...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kan geeneens welk dialect dan ook, hier in de omgeving spreken het het zuiverste Nederlands waar dan ook
Hoax, jij woont niet inquote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kan geeneens welk dialect dan ook, hier in de omgeving spreken het het zuiverste Nederlands waar dan ook
'jullie'? Bobber ook? Je bloedeigen fan?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb fans,
ADWtKV een dikke pens.
Jullie zijn allemaal mongolen,
mbo 2 is jullie aanbevolen.
Zij die weten dat ik van hen houd, hoeven niet zo te vrezen voor lijfsbehoud.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
'jullie'? Bobber ook? Je bloedeigen fan?
quote:
quote:De kleurloosheid van het ABN blijkt ook uit het feit dat Nederlanders menen dat ‘het beste Nederlands’ gesproken wordt in Haarlem – de Harmen Siezen onder de Nederlandse steden. Die plaatsing blijkt op een misverstand te berusten. In de negentiende eeuw beweerde de dialectkenner J. Winkler dat het Haarlemse dialect het minst van de standaardtaal verschilde, maar hij bedoelde daarmee zeker niet dat iedere Haarlemmer ABN sprak. Dat het misverstand kon blijven voortleven, heeft mogelijk te maken met het feit dat het dialect van Haarlem zo onbekend is.
ik wist niet dat de RR ook op trambanen reedquote:Op donderdag 26 april 2012 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je komt nooit in de RR?
randstad rail kan prima in trambaan rijden, niks bijzonders
of bedoel je soms treinbaan?
Nee..quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Zij die weten dat ik van hen houd, hoeven niet zo te vrezen voor lijfsbehoud.
Hoax.quote:
Meeten?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat bobber in leidscheveen of vooorburg of zo woont.
quote:Dialecten zoals het Roermonds of het Achterhoeks, en het standaard Nederlands zoals dat in – bijvoorbeeld – Dronten wordt gesproken, zijn allemaal varianten van dezelfde taal. (Ik zei bewust Dronten, en niet Haarlem, omdat recent onderzoek heeft uitgewezen dat in Dronten tegenwoordig het ABNste ABN gesproken wordt.)
HOAX WANT DRONTEN.quote:
Drievliet nigguh.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
KOM MEETEN MET MIJ MORGEN @ DUINRELL JWZ
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi bobber mag niet in de grote mensen attracties lekker hem gaan uitlachen in duinrell!11!!1
Vorig jaar mocht ik ook in alles, en toen was ik een stuk kleiner!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi bobber mag niet in de grote mensen attracties lekker hem gaan uitlachen in duinrell!11!!1
Daar woonde ik eerst vlakbij..quote:
quote:
"Ah" WAT NOU DOE NORMAAL MANquote:Op donderdag 26 april 2012 15:12 schreef bobbernaut het volgende:
Dat mau 1e staat?!
wss alleen door zn "Ah" posts!
quote:
heb je ze voor RR3+4 ooit het hele spoor om zien leggen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik wist niet dat de RR ook op trambanen reed
JE BENT EEN NIGGUH Gquote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik schaam me dit te zeggen, maar KFC is wel oké
Is zo veeer, ik kan vanuit mn raam de stad zien...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die in wateringen. Omdat honger!
idk, ik kom nooit in een RR..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je ze voor RR3+4 ooit het hele spoor om zien leggen?
enige probleem wat ze (geregeld) hadden langs de routes van 3 en 4 was dat hij ergens tegaan zou botsen doordattie te breed was (hijs breedere t.o.v. oude trams)
overigens vind ik die RR eigenlijk echt kut trams... saai, klote zitplaatsen (maar ze zijn wel sneller)
Die oude hadden nog een soort van "knus" iets overzich..
loonslaafquote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
anderhalf uur dan klaar voor vandaag buddies
Ik vind de randstad veel beter.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je ze voor RR3+4 ooit het hele spoor om zien leggen?
enige probleem wat ze (geregeld) hadden langs de routes van 3 en 4 was dat hij ergens tegaan zou botsen doordattie te breed was (hijs breedere t.o.v. oude trams)
overigens vind ik die RR eigenlijk echt kut trams... saai, klote zitplaatsen (maar ze zijn wel sneller)
Die oude hadden nog een soort van "knus" iets overzich..
Ik zit al een tijdje thuis!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
anderhalf uur dan klaar voor vandaag buddies
loonslaafquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef -Datdus- het volgende:
LOL ik stape uit de RR had al uitgecheckt komt er zo'n scan-neger. "OV kaart" ik "Dude, ik check net uit. duh. Dit heb je zeker niet goed uitgedacht?" Vervolgens houdt hij zijn smoel en loopt door naar binnen.
Wah jonge?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drumpie zien we straks terug in de WAJONG
Jawel ik ga wel huilenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ga topic kapen ok niet huilen dus gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |