quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi, dan neem ik die eens af bij de pcboer.
Ik durf hier bijna niet meer te posten, ik heb volgens het statstooltje al evenveel posts als nummer #2 en #3 bij elkaar opgeteldWaarom word je geen mod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word je ook, maar bij de een harder dan de ander!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
Als ik een contract lees heb ik altijd het gevoel dat ik genaaid word.
Al besteld?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goed, de compleet herziene verlanglijst
Wel zielig voor de offertemaker.
Redelijk betaalbare pc, alleen nog iemand met verstand van die dingen voor een sixpackje dat ding in elkaar laten sleutelen en een monitor + toetsenbord op de koop zien te tikken.
Bron.quote:As you may have guessed, paying about $80 more for the 100 MHz clock speed increase between the fastest i5 and the i7 isn't a great deal. The main reason to pay this additional cash for a i7 is hyper-threading, but this advantage will only be evident if you frequently use programs that can actually make use of 8 threads.
For most users, the i5 is clearly the better deal. The i5-2500 makes the most sense in my opinion, as it offers an extremely quick base clock speed of 3.3 GHz for about $200. Of course, the value of this is subject to change in the future as Intel fleshes out its product line with new models.
Bron.quote:HT wil zeggen dat de i7 cpu 4 extra virtuele cores aan kan maken. Dit wil zeggen dat het van een quadcore ineens een octacore wordt. Je zou denken: 2x zoveel cores = 2x zoveel prestatie. Nou nee dus. Vooral bij games is hier helemaal niks van te merken aangezien de huidige nieuwere games nog geen eens vol gebruik kunnen maken van 4 cores. Dat betekend dat door de "achterstand in ontwikkeling van games" hexa- en octacores eigenlijk onzin zijn. De komende jaren gaat dit wel veranderen, maar de komende 3-4 jaar ga je nog genoeg hebben aan een quadcore tijdens het gamen.
Applicaties die deze HT wel kunnen benutten hebben dus voordeel bij een i7. Voorbeelden hiervan zijn VM'en, professioneel video-editten en renderen, extreem multitasken.
Maar ik post niet hoe duur mijn computer is om mijn epenis te vergroten..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar Bobber is rijk, die begrijpt die zorgen niet.
Mender aan het ragenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef Topiek het volgende:
Jongens iedereen op skype komen, Mender is aan het ragen![]()
Koppeldeurtje, ik vraag toch om advies en of dat een goede prijs/kwaliteitsverhouding is?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik post niet hoe duur mijn computer is om mijn epenis te vergroten..
met je lijstje.. WAUW MEER DAN 900 EURO OMG OMG STOER
lekker voor die i5 gaan dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bron.
Dat stuk gaat over deze serie kaarten volgens mij. Klopt iig qua datum.
[..]
Bron.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga mee doen in een (kort) theaterstuk, maar daar moet wel wat training aan vast zitten omdat een deel improvisatie is.
XDquote:Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat hij ging larpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef Mender het volgende:
Klant: Mijn compjoeter is stuk. Hij is heel erg traag.
Mender: Reinstall![]()
Klant2: Mijn computer is kapot. Ik heb geen internet meer. Volgens de helpdesk van Ziggo ligt het aan de pc.
Mender: Test internet. Internet werkt.![]()
Klant3: Ik denk dat er iets niet goed is met mijn computer. Ik heb hem net gekocht. Maar hij geeft geen beeld.
Mender: Monitor op de video kaart aansluiten, niet op de onboard vga connector van het mainboard.![]()
Klant4: Er is iets mis met mijn computer. Hij valt na een uur uit.
Mender: Maakt pc open. Treft een kilo stof aan.![]()
Klant5: aub wachtwoord verwijderen.
Mender:![]()
Klant6: Mijn wifi werkt niet.
Mender: Deze pc heeft geen wifi.
Hoe heb jij niet het vertrouwen in de mensheid verloren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe heb jij niet het vertrouwen in de mensheid verloren?
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler om Bobber te ontzien.Ik heb het gedaan en ik deed het op mijn opleiding dagelijks nota bene. Ik scheet bijna in mijn broek. Betaal gewoon die ¤60 scheelt je een hoop stress.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een pc in elkaar zetten of wat ik allemaal vergeet mee te nemen?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Noem eens een concreet voorbeeld
Bijvoorbeeld sta je doodsangsten uit als je een Intel proccesor in de socket doet want dan zie je heel je moederbord buigen en hoort je als je de lever dicht doet keihard KRRRRRRRGGGGRRERRRR. De rest is een kwestie van kabeltjes goed aanleggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bedoelde het laatste maar doe maar allebei
Serieus, je moet er redelijk veel kracht op zetten en het klinkt alsof je het stuk maakt. Ook heb ik 33 keer gekeken of hij wel de goede kant op wees.quote:
Ik had alles aangesloten en heb hem toen naar de winkel gebracht en gevraagd of ze wilden nakijken of ik alles goed had gedaan. LOL, stopt die gozer gewoon de stekker erin en de pc aan. Ik kreeg een hartverlamming. Zegt 'ie ja, werkt prima!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat, dat klinkt trouwens best eng.
Geen idee, ik had wel gevraagd of ze hem van binnen na wilde kijken. Ik denk dus dat het anders hun schuld geweest zou zijn. Maar voor hetzelfde geld zeggen ze gewoon. "Ja, jij hebt hem verkeerd in elkaar gezet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie zou er aansprakelijk zijn als hij zo boem was ontploft vraag ik me af.
Hoelang doen ze er eigenlijk over?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, in schroeven enzo heb ik ook allemaal geen zin, assemblage dan maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht ik echt al een half jaar op.quote:
Cpu in de socket plaatsen buiten het chassis. En iets zachts onder het mainboard leggen zodat hij niet zo ver doorbuigt bij het er vast zetten van de heatsink. Niet te veel koelpasta op de cpu doen. Mainboard in het chassis vast schroeven. En dan heb je het ergste wel gehad.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
3 dagen zeggen ze.
Wel kwam ik deze net tegen. Misschien is zelf in elkaar zetten en als dat niet lukt naar de computerboer gaan ook geen gek idee.
koelpasta zit tegenwoordig netjes op de koeler, dus das kwestie van bescherming erafhalen en koeler op z'n plek doen..quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Cpu in de socket plaatsen buiten het chassis. En iets zachts onder het mainboard leggen zodat hij niet zo ver doorbuigt bij het er vast zetten van de heatsink. Niet te veel koelpasta op de cpu doen. Mainboard in het chassis vast schroeven. En dan heb je het ergste wel gehad.
En idd die guide er bij houden.
Ah ja ok. Als dat op de koeler zit wel jaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
koelpasta zit tegenwoordig netjes op de koeler, dus das kwestie van bescherming erafhalen en koeler op z'n plek doen..
oh, ik dacht dattie standaard koeler had, weet niet zeker of het bij 3rd party koelers er ook opzit.. maar dacht dat mijn scythe het wel had... (kan mij niet herinneren dat ik geklooid heb met koelpastaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef Mender het volgende:
Naja ik zei het aangezien hij deze heatsink heeft.
http://azerty.nl/0-976-20(...)ev-b-scsk-1100-.html
En ik dacht dat het daar niet op zat.
Jij veranderd ook snel van inzicht.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
fuck dit ik betaal voor assembleren
Ja als het ingewikkeld klinkt ben ik weg hoor. Straks druk ik wat knopjes of breek ik een hoek van zo'n plaatje af en dan ben ik tweehonderd euro armer.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij veranderd ook snel van inzicht.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
It's quiet...too quiet...[gunshot; bullet whizzes past his head] Now, suddenly, it's too loud. I preferred it when it was quiet.
alleen doe de 360quote:Op donderdag 26 april 2012 14:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zing anders nog eens dat liedje van gino pietermaai.
Hij is de nieuwe bobbernaut.quote:
arme jijquote:Op donderdag 26 april 2012 14:44 schreef bobbernaut het volgende:
ik wil trouwens niet dat aldi me inhaalt met posts..
D: waar kan je eigk je post stats zien?quote:
yeah! ik heb echt zin in 3.0 vraag me af wat er allemaal in zit..quote:
Ik:quote:geregistreerd op: woensdag 22 juni 2011 @ 22:18
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 4213 (gemiddeld 14 per dag)
Reeks:quote:geregistreerd op: maandag 3 januari 2011 @ 21:25
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 4279 (gemiddeld 9 per dag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |