Ik dacht, mm eens kijken hoe lang jij het volhoud niet te postenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie o wie pakt de lapo?
Vijf minutenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik dacht, mm eens kijken hoe lang jij het volhoud niet te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat je (dankzij je leeftijd en levenservaring) een vaderfiguur bent. Jij zou je kinderen (ons) nooit in de steek laten.
Een sukkel, zo voel ik me wel eens als ik een domme fout heb gemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of je bent een sukkel die niet van zijn fouten leert. Jij mag het zeggen
negenhonderd incl., redelijke prijs?quote:Behuizing Inwin EM020
Voeding Recom 600Watt
Asus moederbord socket 1155
Intel Core i7 2600 4.30GHz
WD 1TB SATA hardeschijf
OCZ Agility3 60GB SSD
Kingston 8GB DDR3
DVD +/- rewriter
Multi cardreader
Asus EAH6850 1GB graphics
Linksys Wireless LAN 600Mbps
Mooi systeempje. Goeie specs.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
negenhonderd incl., redelijke prijs?
Ik dacht dat je op school zat? Of zit je op stage?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:38 schreef -Datdus- het volgende:
Ik word er best moe van dat het hier op werk standaard +30 of -30 graden is.
Stage.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op school zat? Of zit je op stage?
Ik ga mee doen in een (kort) theaterstuk, maar daar moet wel wat training aan vast zitten omdat een deel improvisatie is.quote:
Nice!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga mee doen in een (kort) theaterstuk, maar daar moet wel wat training aan vast zitten omdat een deel improvisatie is.
Mensen, ik geloof dat dit code taal is. AlDie zit in de problemen. Snel AlDie. Is de kraai gevlogen richting het land van opkomende zon?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog een struisvogelei van de chef gekregen, deze keer met geinige deuken erin
Bedankt, dan ben ik er wel uit denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 10:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Mooi systeempje. Goeie specs.
Redelijke prijs? Geen idee. Denk van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |