is een goede prijs.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bedankt, dan ben ik er wel uit denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi, dan neem ik die eens af bij de pcboer.
Ik durf hier bijna niet meer te posten, ik heb volgens het statstooltje al evenveel posts als nummer #2 en #3 bij elkaar opgeteldValt wel op dat de 'werkende' mensen overdag dit topic vol postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jij, ik, Mender, Datdus
.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Posten tijdens werk, dat doe ik nou echt nooitquote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt wel op dat de 'werkende' mensen overdag dit topic vol posten. Jij, ik, Mender, Datdus
.
Ik werk ook gewoon.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt wel op dat de 'werkende' mensen overdag dit topic vol posten. Jij, ik, Mender, Datdus
.
Eens.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aldus? Het is AlDie of Datdus, geen combinatie mogelijk.
Over wie heb je het nou?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woah, buddy. Ik wil niet jonger dan jij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |