SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Hij had zeker de kans, maar dat neemt niet weg dat Chelsea niet aan het voetballen wasquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Messi had het tij kunnen doen keren
Ik reken op je. Zelf ben ik van plan aankomend weekend rustig aan te doen. Misschien één avondje uit, maar even geen vrouwen.quote:
Neequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef Plastic_zak het volgende:
beachie zullen we hier ook 'poepen op brood verplicht' doen
het zijn allemaal nepvrienden ze lachen achter je rug vraag maar aan dientjequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Neeik wil mijn arg vriendjes niet boos maken.
G kom gewoon naar de meet van arg7 dan zul je het zien hoe ze zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het zijn allemaal nepvrienden ze lachen achter je rug vraag maar aan dientje
ik denk dat jan een mes in mn slaap gaat proppenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Beach het volgende:
[..]
G kom gewoon naar de meet van arg7 dan zul je het zien hoe ze zijn.
Dat mes ketst af op je absquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik denk dat jan een mes in mn slaap gaat proppen
Viespeuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat leek erop en ik moest er asn denken
Ik ram mn handpalm tegen jouw handpalm aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik denk dat jan een mes in mn slaap gaat proppen
is het raar dat ik hier een stijve van krijg? :$quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ram mn handpalm tegen jouw handpalm aanen geef je een stevige handdruk
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
is het raar dat ik hier een stijve van krijg? :$
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, opsodemieteren jijmet je tyfusbagger altijd.
Zeg jijquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, opsodemieteren jijmet je tyfusbagger altijd.
Sodemieter op man met zulke praat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg ik jaik ben een van de betere users in deze reeks.
mja mja, dat soort volk misg wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg ik jaik ben een van de betere users in deze reeks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
heb je mn memo niet gehad ?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
iemand met coolface als UIHeul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een plastic zakje met daarop een coolface
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
iemand met coolface als UIwow jij kent je klassiekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
neenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
heb je mn memo niet gehad ? [ afbeelding ]
dan zal mn secetaresse (KB) de wind flink van voren krijgen na deze nalatigheid.quote:
Het is Beach maar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:09 schreef leeell het volgende:
[..]
dan zal mn secetaresse (KB) de wind flink van voren krijgen na deze nalatigheid.
trek die plastic zak eens over je hoofdquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heul nieteen plastic zakje met daarop een coolface
ik weet allesquote:
Dan verbrand de zak.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
trek die plastic zak eens over je hoofd
[..]
ik weet alles
Spiegels ook zekerquote:
Zijn jullie daar straks als enige 2quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef Beach het volgende:
Bobo P_z gaat mee als mijn introducé naar hetgeen waar we niet meer over mogen praten.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef Beach het volgende:
Bobo P_z gaat mee als mijn introducé naar hetgeen waar we niet meer over mogen praten.
Alle smatjes voor onszelfquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn jullie daar straks als enige 2
Okayquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:18 schreef Klinky het volgende:
love me love me pretenddd that you loooove me
ik hoef toch niet alsof te doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:18 schreef Klinky het volgende:
love me love me pretenddd that you loooove me
ja tochquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef Beach het volgende:
Zoals het hoort.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Whatsapp smileys op FOK! gebruiken![]()
![]()
tevens welterusten allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker vriendquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Whatsapp smileys op FOK! gebruiken![]()
![]()
tevens welterusten allen
SPOILER: Booooo.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef Beach het volgende:
Kwestie van onwetendheid. Ik heb nogal moeite om mensen dichtbij te laten komen door gebeurtenissen in het verleden, maar nu ik meer over jou te weten ben gekomen groeit mijn liefde als een lammetje in de lente.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Opeens zoveel liefde voor me.eerst altijd ruzie, maar tegenwoordig keiharde lobi.
Tis een complot..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:47 schreef Henkie94 het volgende:
Vertel Bobo, ik voel nog niks namelijk.
Zo mooi dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kwestie van onwetendheid. Ik heb nogal moeite om mensen dichtbij te laten komen door gebeurtenissen in het verleden, maar nu ik meer over jou te weten ben gekomen groeit mijn liefde als een lammetje in de lente.
Liefde valt niet te forceren, geef het gewoon tijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:47 schreef Henkie94 het volgende:
Vertel Bobo, ik voel nog niks namelijk.
Op een gegeven moment in het leven stap je uit die negatieve achtbaan en kan je dingen een plekje geven. Je gaat van de mooie dingen in het leven het positieve van zien en krijgt hier respect, waardering en liefde voor.quote:
Mooi mooiquote:Op woensdag 25 april 2012 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
Ja gaat goed hoor 10 met een gouden griffel en een hete stoot aan mijn zijde en binnenkort weer binnen handbereik:B
En mt ptr r de dooi ?
Ipv peter r de Vries, peter r de dooi ;$$ en dat ben jij en ik.vroeg hoe het met jou ging dus hihi ;$quote:Op woensdag 25 april 2012 12:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi mooi:B
En wat betekent dat laatste?![]()
:B
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ipv peter r de Vries, peter r de dooi ;$$ en dat ben jij en ik.vroeg hoe het met jou ging dus hihi ;$
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ipv peter r de Vries, peter r de dooi ;$$ en dat ben jij en ik.vroeg hoe het met jou ging dus hihi ;$
Deze vrouw die weetquote:Op woensdag 25 april 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Des te minder je opruimt des je meer Zen wordt.
Maar pas op, 'ruimt u te hard, dan maakt de chaos weer zijn start'quote:Op woensdag 25 april 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Des te minder je opruimt des je meer Zen wordt.
Ik ken iemand uit Amersfoort, wrmquote:Op woensdag 25 april 2012 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Woont hier iemand toevallig in Amersfoort?
Morgen moet ik daar m'n examen doen. Anderhalf uur met de auto rijdenquote:
Maar waarom moet je dan iemand in Amersfoort hebben?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Morgen moet ik daar m'n examen doen. Anderhalf uur met de auto rijden
Na, omdat ik daar maar heel even zit. Maak mijn examen in 10 minuten jwz en dan weer een anderhalf uur terugquote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maar waarom moet je dan iemand in Amersfoort hebben?Crashen etc? :3c
Ja, dacht ik ook al aanquote:
Cammen met mij toch :SSquote:Op woensdag 25 april 2012 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat dan doen?
[..]
Op bed liggen onder de dekens werkt ook niet echt mee..
Ja als mijn introduce.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
beach ik kom ook naar de arg7 meet, abs showen ja toch
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan doet nu zn vrienden.
[..]
geloof je niet na al die teleurstellingen
Ik lig op de bank stream te kiek'n, zal ook niet lang durenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat dan doen?
[..]
Op bed liggen onder de dekens werkt ook niet echt mee..
Hehehe. Knikkebollen alles.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik lig op de bank stream te kiek'n, zal ook niet lang duren.
Ik moest Googlenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lelijk lichaam hierboven op die afbeelding.
[..]
Hehehe. Knikkebollen alles.
Ik kende het nietquote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
muah muah
[..]
Wut. Is toch een algemeen bekend woord?
Ouders?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
muah muah
[..]
Wut. Is toch een algemeen bekend woord?
Waarom dip dan schatquote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha turk xd
[..]
Neee even een dip.Hoe is het met jouuu?
ahaha a zemmel xdquote:
Biseksuelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan doet nu zn vrienden.
[..]
geloof je niet na al die teleurstellingen
Omdat ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom dip dan schat
ja uh gewoon denk ikiemand gaf me wel een goede studietip
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik.![]()
Gewoon allemaal factoren en dat breekt je op een gegeven moment als iemand met zn vingers knipt.
Vertel!
wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gatver!!! Ik walg van de Nederlandse naschoolse opvangs(?) en creches zeg. Ik hoorde op de radio net dat ze op zo'n naschoolse of whatever het ook was dat ze een kind die zn kiwi niet kon schillen het met schil en al op lieten eten?!
Wat?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gatver!!! Ik walg van de Nederlandse naschoolse opvangs(?) en creches zeg. Ik hoorde op de radio net dat ze op zo'n naschoolse of whatever het ook was dat ze een kind die zn kiwi niet kon schillen het met schil en al op lieten eten?!
Hmmm lekker harige schilquote:Op woensdag 25 april 2012 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet je deze ook eerst schillen voordat je het kan opeten?quote:
Er is een fout opgetredenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://nu.nl/pda/algemeen(...)g-na-misstanden.html
Weet niet of deze link werkt? Walging.
Censureringquote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://nu.nl/pda/algemeen(...)g-na-misstanden.html
Weet niet of deze link werkt? Walging.
Dankje zero.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef Zeroku het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-weg-misstanden.html
Dit is 'm.
Terug naar de rolpatronen van de jaren 50.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef leeell het volgende:
ouders die hun kinderen naar kinderdagverblijven sturen (met grote regelmaat) verdienen ook geen kinderen
kortzichtig en bekrompenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef leeell het volgende:
ouders die hun kinderen naar kinderdagverblijven sturen (met grote regelmaat) verdienen ook geen kinderen
nee.quote:
als ik een euro had gehad voor elke keer dat iemand dat tegen me zeiquote:Op woensdag 25 april 2012 19:42 schreef Beach het volgende:
Ik vind leeell best een rare jongen eerlijk gezegd.
Geen controle.quote:
ben ik het deels mee eens tuurlijk. Maar stel je kan niet rondkomen van het salaris en moet daardoor meer werken? En wat over alleenstaande moeders? He?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Want? Je wilt een kind, je hebt een kind maar je bent het grootste deel van de tijd weg.
ditquote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Want? Je wilt een kind, je hebt een kind maar je bent het grootste deel van de tijd weg.
uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben ik het deels mee eens tuurlijk. Maar stel je kan niet rondkomen van het salaris en moet daardoor meer werken? En wat over alleenstaande moeders? He?
Beetje jammer van dat "he?". Nu heb ik geen zin meer om normaal te gaan reageren.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben ik het deels mee eens tuurlijk. Maar stel je kan niet rondkomen van het salaris en moet daardoor meer werken? En wat over alleenstaande moeders? He?
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Beetje jammer van dat "he?". Nu heb ik geen zin meer om normaal te gaan reageren.
lafquote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef HappyBob het volgende:
Vreemde mensen met vreemde visies. Een discussie waar ik me niet in ga mengen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef HappyBob het volgende:
Vreemde mensen met vreemde visies. Een discussie waar ik me niet in ga mengen.
neerbuigend ja,quote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Beetje jammer van dat "he?". Nu heb ik geen zin meer om normaal te gaan reageren.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben gewoon zwak in discussies en probeer op deze manier toch het gevoel van overwinning te creëren.quote:
rustig rustig manquote:
Niets mis met een discussie, mits gewoon normaal i.p.v. op de persoon.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:54 schreef Beach het volgende:
Ik haat zulke discussies het loopt nergens op uit en 9 vd 10 keer verandert niemand van mening.
Mits gewoon irl ipv op FOK!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niets mis met een discussie, mits gewoon normaal i.p.v. op de persoon.
heb je dat tank spel al eens gespeeld?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:04 schreef Trollscience het volgende:
leell, wat een schatje toch ook eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb je dat tank spel al eens gespeeld?
Nee, vrijwel altijdquote:Op woensdag 25 april 2012 20:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Alleen als het in verkeerde context geplaatst wordt toch?
Ecce cor meum.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:16 schreef Trollscience het volgende:
Nee Latijn gebruiken om intelligenter over te komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Daarom alle familie verwijderd van fbquote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Trollscience het volgende:
Familie die uitgebreide gesprekken gaan voeren op je status-updates. Dacht ik wil even pronken met mijn foto.
Zeg dat je gehackt bent en ze niet meer kan toevoegen. Werkt al-tijd!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef Trollscience het volgende:
Ja maar dan gaat iedereen vragen waarom ik ze heb verwijderd
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeg dat je gehackt bent en ze niet meer kan toevoegen. Werkt al-tijd!
Ditquote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom alle familie verwijderd van fb
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon een familielijstje maken en alles afschermen voor die mensen.
Zekerheid voor alles, daarom dus verwijderenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon een familielijstje maken en alles afschermen voor die mensen.
Precies, ditquote:Op woensdag 25 april 2012 20:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zekerheid voor alles, daarom dus verwijderen
mn zusje deed dat, en toen kwam mn oom erachter en ging hij klagen bij mn moeder en toen mn moeder aan mn zusje vragen wat ze verborgen had enzoquote:Op woensdag 25 april 2012 20:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zekerheid voor alles, daarom dus verwijderen
Raar ja aangezien Ronaldo homo is.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
Whehe mijn neefje helemaal op zijn bek krijgen omdat hij homo naar de TV riepBest zielig eigenlijk
.
Op je profiel staat toch ook friends/vrienden en niet familiequote:Op woensdag 25 april 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn zusje deed dat, en toen kwam mn oom erachter en ging hij klagen bij mn moeder en toen mn moeder aan mn zusje vragen wat ze verborgen had enzo
quote:Uw resultaat:
U krijgt het cijfer: 8.9
Oefentoets toch.quote:
heb je iets verstuikt?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat verband is wel heel makkelijk te zien ja
wat is somdaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Sociosik heb nog dagelijks contact met hem op somda.
Gewoon drie nemen nu.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik wel maar moet morgen naar school.
Een echte baas drinkt het gewoon hoor, 2 flesjes kan geen kwaadquote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik wel maar moet morgen naar school.
Het is normaal bier.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het Kanon is zou ik het houden bij 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |