Natuurlijk. Het zal me verder een worst zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij zijn er ook best mensen die geen van beide clubs haten hoor.
Toch?
Haha, doet het prima... laat Pedro maar op de bank, Tello mag straks wel even op de brommer van Cech meedoen.quote:
quote:
Val doodquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef BobW het volgende:
Als je voor Chelsea bent, houd je niet van voetbal.
Wat een quatschquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef BobW het volgende:
Toch beter dan die gefrustreerde aftrap van chelsea na de 2-0quote:
Eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
OOOOOOOOOOOH WAT EEN PASS <OOOOO)OOH PERFECT
Als je voor Barça bent, hou je van kaartenvragende, doorrollende jankerts.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef BobW het volgende:
Oja nu weet ik het weer.. Haha Iniesta miste net wel, zag je dat? Had ie in 2010 moeten doen, ofnietquote:
torres jonguhquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef ShevaJB het volgende:
Kalou moet erin, die zou eruit kunnen komen met z'n snelheid.
Nee, dan support je de underdogquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef BobW het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef Saekerhett het volgende:
Wie er ook in de finale komt, ik hoop dat Bayern wint.
Als je tegen theater vereniniging Barcelona bent wel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef BobW het volgende:
en die krijgen dan ook een goed gevulde prijzenkast, om wat te bereiken in het leven moet je geen mietje zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:51 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Als je voor Barça bent, hou je van kaartenvragende, doorrollende jankerts.
Dat lijkt me dan wel weer een zegen voor het voetbal. Zo Een prijs pakken met farsoenelijk beleid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef Saekerhett het volgende:
Wie er ook in de finale komt, ik hoop dat Bayern wint.
quote:
;')quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef Dekatria het volgende:
WAT EEN BAL, OP DE LAT ZO PERFECT OOOOOOOOOOOOOOOH
Hahahahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef speknek het volgende:
Blatter heeft in de pauze even een belletje gepleegd. Gelukkig is zelfs god het nu zat blijkbaar.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef speknek het volgende:
Blatter heeft in de pauze even een belletje gepleegd. Gelukkig is zelfs god het nu zat blijkbaar.
vol met aluhoedjes en mensen die ineens voor chelsea zijn omdat barca teveel wintquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef RemcoW23 het volgende:
FOK! is best ziek op dit soort momenten. Laat hier een normaal mens naar kijken en je wordt afgevoerd
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef speknek het volgende:
voetbal is emotiequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom gaat dit topic zo ongelofelijk snel? Kan men ff 10 seconden nadenken voordat men een reactie plaatst? 90% is totale nonsens.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef Dekatria het volgende:
WAT EEN BAL, OP DE LAT ZO PERFECT OOOOOOOOOOOOOOOH
LOLWATZEGGIE? BARCA IS KUT!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom gaat dit topic zo ongelofelijk snel? Kan men ff 10 seconden nadenken voordat men een reactie plaatst? 90% is totale nonsens.
Klopt. Tijd om ook eens uit dit topic te gaan. Het niveau is hier gemiddeld zo nog lager dan op Telegraaf.nlquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef RemcoW23 het volgende:
FOK! is best ziek op dit soort momenten. Laat hier een normaal mens naar kijken en je wordt afgevoerd
Men begon te twijfelen aan zijn integriteit sinds de Hansie Jezus theorie van Tijs van den Brink.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef speknek het volgende:
Daarom PVV!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:55 schreef Ooku het volgende:
Die Turk mag ook nooit meer een grote wedstrijd fluiten, aangezien hij niets zelf ziet en dan op slecht advies afgaat
Flikker op maar je weet het resultaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Heb een trage verbinding. Penaltie Barca nu.
Ben benieuwd.
Dat is wel een paal, maar die ligt horizontaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
Dat ding bovenaan het goal is de paal helemaal niet.
quote:
De scheids gaf geen penalty, deed het op advies van de grensrechter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:55 schreef Bayswater het volgende:
Benieuwd wat de scheids nu weer gaat verzinnen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit hier met volle teugen te genieten. Rode kaarten. Surprise goals. Opstootjes. Discutabele penalty beslissingen. Messi die penalty mist.
En FOK! op de achtergrond met 1 topic per 12 minuten. Mooi avondje is gekomenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit hier met volle teugen te genieten. Rode kaarten. Surprise goals. Opstootjes. Discutabele penalty beslissingen. Messi die penalty mist.
En het voetbal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Topwedstrijd voor de neutrale toeschouwer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij speelt nu bij Barca, dat ging er misquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wtf is er met fabregas gebeurd man, zon goede speler en nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |