Dan bouwt diegene geen schadevrije jaren op. Dat is een fout die ik ook gemaakt hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, maar het is ergens interessant dus om voor iemand anders de verzekering te betalen zodat je jaartje niet afloopt..
Tjah, maar daarmee verschuif je toch alleen maar de kosten naar een later tijdstip? Wat financieel aantrekkelijk is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:46 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dan bouwt diegene geen schadevrije jaren op. Dat is een fout die ik ook gemaakt heb
quote:
Omdat het rijbewijsbezit bij mannen ongeveer 10% hoger ligt en mannen vaker rijdenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Waarom zijn de meeste brokkenmakers dan jonge mannen?
Nou, dat zijn niet de enige oorzaken, roekeloosheid is wel een grote factor, maar mannen maken over het algemeen wel veel meer km's dan vrouwen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Omdat het rijbewijsbezit bij mannen ongeveer 10% hoger ligt en mannen vaker rijden
Kan, maar die kortingen gaan naar rato. Op dit moment heb ik de meest basis verzekering voor m'n auto en betaal ik iets van 25 euro. Maar op het moment dat ik meer jaren heb en later wel wat duurs ga rijden krijg ik een leuke korting op een veel hogere premie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, maar daarmee verschuif je toch alleen maar de kosten naar een later tijdstip? Wat financieel aantrekkelijk is?
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:38 schreef Skinneh het volgende:
[..]
Kan, maar die kortingen gaan naar rato. Op dit moment heb ik de meest basis verzekering voor m'n auto en betaal ik iets van 25 euro. Maar op het moment dat ik meer jaren heb en later wel wat duurs ga rijden krijg ik een leuke korting op een veel hogere premie.
Ik geloof het zo dat mannen meer brokken maken, maar inderdaad heeft dat dan meer met roekeloosheid te maken... En of je die weggebruikers wilt meenemen in een onderzoek naar rijvaardigheid onder de sekses... Die uitzondering's gevalletjes die met drank op gaan rijden bijvoorbeeld zeggen naar mijn mening niks over gemiddeld rijvaardigheid van een man.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat zijn niet de enige oorzaken, roekeloosheid is wel een grote factor, maar mannen maken over het algemeen wel veel meer km's dan vrouwen.
Het grote euvel met drank achter stuur is dat jijzelf nog gelooft dat je gewoon kan rijden. Zeker als je vrij tolerant voor alcohol bent, je bent dan niet zichbaar dronken maar je reflexen en je reactievermogen zijn net zo slecht als van een persoon die wel fysieke kenmerken van dronkenschap vertoont. Gelukkig gaat het meestal goed en leren we van onze fouten.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof het zo dat mannen meer brokken maken, maar inderdaad heeft dat dan meer met roekeloosheid te maken... En of je die weggebruikers wilt meenemen in een onderzoek naar rijvaardigheid onder de sekses... Die uitzondering's gevalletjes die met drank op gaan rijden bijvoorbeeld zeggen naar mijn mening niks over gemiddeld rijvaardigheid van een man.
Maarja
Of met drank op rijden uitzonderingen zijn ligt vooral aan de omgeving, er zijn helaas nog steeds regio's waar het heel regelmatig gebeurt.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof het zo dat mannen meer brokken maken, maar inderdaad heeft dat dan meer met roekeloosheid te maken... En of je die weggebruikers wilt meenemen in een onderzoek naar rijvaardigheid onder de sekses... Die uitzondering's gevalletjes die met drank op gaan rijden bijvoorbeeld zeggen naar mijn mening niks over gemiddeld rijvaardigheid van een man.
Maarja
Dat schijnt dus niet zo te zijn, de meeste drankrijders schijn je in de groep 45 - 65 jaar te vinden.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of met drank op rijden uitzonderingen zijn ligt vooral aan de omgeving, er zijn helaas nog steeds regio's waar het heel regelmatig gebeurt.
En ja, meestal zijn het dan (jonge) mannen die met drank op achter het stuur stappen, wederom deels roekeloosheid.
Overdag zullen dat idd de meesten zijn, maar je wilt niet weten wat je in het weekend op sommige plekken nog uit de kroeg ziet rollen en de auto instappen...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet zo te zijn, de meeste drankrijders schijn je in de groep 45 - 65 jaar te vinden.
Maar mijn vraag is dus of je dat op de stapel rijvaardigheid moet gooien of gewoon roekeloos gedragquote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overdag zullen dat idd de meesten zijn, maar je wilt niet weten wat je in het weekend op sommige plekken nog uit de kroeg ziet rollen en de auto instappen...
Als je een kleine 3 km naar huis toe moet rijden over landelijke wegen is dat niet zo'n probleem. Die blowers achter het stuur zouden ze moeten aanpakken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overdag zullen dat idd de meesten zijn, maar je wilt niet weten wat je in het weekend op sommige plekken nog uit de kroeg ziet rollen en de auto instappen...
Dat is dus precies de instelling op het platteland, en eens in de zoveel tijd bleek daar dan net een fietser te rijden...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een kleine 3 km naar huis toe moet rijden over landelijke wegen is dat niet zo'n probleem. Die blowers achter het stuur zouden ze moeten aanpakken.
Ik heb dan ook niet over ladderzat rijden, denk niet zo zwart-wit. Ik heb er over het achter het stuur stapoen met 6 of 7 biertjes op en dan een kleine 3 km naar huis over landelijke wegen. Mankeert niets aan dan zie je echt fietsers wel hoor. Geloof me.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus precies de instelling op het platteland, en eens in de zoveel tijd bleek daar dan net een fietser te rijden...
Fietser dood en de lul die haar doodgereden heeft zit met z'n zatte kop bij z'n ouders voor de deur in de auto; te bezopen om uit te stappen, en niet eens gemerkt dat hij iemand doodgereden heeft
Ja, die 3/6/9 km landelijke wegen maakt dus ook uit.
omfgquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet over ladderzat rijden, denk niet zo zwart-wit. Ik heb er over het achter het stuur stapoen met 6 of 7 biertjes op en dan een kleine 3 km naar huis over landelijke wegen. Mankeert niets aan dan zie je echt fietsers wel hoor. Geloof me.
Ze moeten wat aan die blowers in de steden doen, die zijn vele malen gevaarlijker op de wegen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet over ladderzat rijden, denk niet zo zwart-wit. Ik heb er over het achter het stuur stapoen met 6 of 7 biertjes op en dan een kleine 3 km naar huis over landelijke wegen. Mankeert niets aan dan zie je echt fietsers wel hoor. Geloof me.
Ze moeten wat aan die blowers in de steden doen, die zijn vele malen gevaarlijker op de wegen.
Met wiet/hasj achter het stuur op is natuurlijk ook niet goed, maar als je stoned bent, dan ben je je wel veel meer bewust van je beperkingen. Met alcohol het tegenovergestelde. Je denkt dat het nog prima gaat.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
stoned heb je ook geen besef van hoeof wat, hou toch op.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef lbeew het volgende:
[..]
Met wiet/hasj achter het stuur op is natuurlijk ook niet goed, maar als je stoned bent, dan ben je je wel veel meer bewust van je beperkingen. Met alcohol het tegenovergestelde. Je denkt dat het nog prima gaat.
Lees eens goed wat ik zeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef Deetch het volgende:
[..]
stoned heb je ook geen besef van hoeof wat, hou toch op.
Hoe kun je niet zien dat de brug openstaat?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat?? Hoe kun je nou niet door hebben dat het andere verkeer stilstaat?
Kan het niet zo zijn dat ze dat in sommige onderzoeken ook meenemen?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Kan het ook niet zo zijn dat er meer mannen op de weg zitten dan vrouwen?
Bladiblaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 25 april 2012 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ze dat in sommige onderzoeken ook meenemen?
Nou dat onderzoek waar ik het over had was dat meegenomen en toen kwam er jonge mannen uit. Wat niet zo raar is, op FOK! bevinden we ons niet zoveel in petjeskringen, maar dat is alsnog bijna 50% van de bevolking.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bladiblaaaaaaaaaaa
Die eeuwige discussie zonder cijfers blijft een beetje zeilig geblaat onderling de sexes.
Ze was vergeten dat haar zusje slechtziend is.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:36 schreef lbeew het volgende:
[..]
Hoe kun je niet zien dat de brug openstaat?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |