Waarom zijn de meeste brokkenmakers dan jonge mannen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur
Heb auto nodig, moet toch overal kunnen komen als ik moet solliciteren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef Nobu het volgende:
Goede zaak, kun je je geld voortaan aan het aflossen van je schulden besteden.
Die moeten uitwijken voor vrouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Waarom zijn de meeste brokkenmakers dan jonge mannen?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Balen
Hoelang heeft ze rijbewijs?
En watvoor auto heb/had je?
Omdat ze moeten uitwijken voor een vrouw en daardoor op een boom belanden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze heeft haar rijbewijs 3 weken, ik had een VW Lupo diesel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Balen
Hoelang heeft ze rijbewijs?
En watvoor auto heb/had je?
Omdat de meeste vrouwen wel luisteren en überhaupt niet achter het stuur kruipen maar braaf in de keuken blijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die moeten uitwijken voor vrouwen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat ze moeten uitwijken voor een vrouw en daardoor op een boom belanden.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die moeten uitwijken voor vrouwen.
onterechte klacht bij deze.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze heeft haar rijbewijs 3 weken, ik had een VW Lupo diesel.
Foto`s volgen snel. Moet morgenochtend naar het bergingsbedrijf waar auto staat om spullen eruit te halen. Zal wel wat foto`s maken.quote:
Ik voel me alleen bij mezelf veiligquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wat een reacties zeg, ik voel me veiliger bij een vrouw in de auto dan bij een man. Helemaal jonge mannen zijn een gevaar op de weg met hun, kijk eens wat ik durf.
Als je zere neus reacties wil ga je maar naar een een andere sub sectie, dit is klagen om te klagen en nu klagen we over vrouwen in het verkeer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wat een reacties zeg, ik voel me veiliger bij een vrouw in de auto dan bij een man. Helemaal jonge mannen zijn een gevaar op de weg met hun, kijk eens wat ik durf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |