Mja, 1 jaartje...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn, 20 jaar geen auto rijden en dan ook 20 schadevrije jaren opbouwen. Tel uit je winst. Lekker de autoverzekering overschrijven naar grootmoeder die sinds 1982 niet meer autorijd.
Dan ken je mijn ex niet. Daar stonden na de eerste rit mijn nagelafdrukken in het dashboard en had ik mijn broek volgepist , gewoon uit pure doodangst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wat een reacties zeg, ik voel me veiliger bij een vrouw in de auto dan bij een man. Helemaal jonge mannen zijn een gevaar op de weg met hun, kijk eens wat ik durf.
Verzekerings kwestie wordt het inderdaad. Maar de verzekering zal alles voor de tegenpartij vergoeden, en voor je zusje niets. Je mag blij zijn als je je auto kwijt kan bij een garage of handelaar voor wat rest waarde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ben WA+ verzekerd en auto is helemaal kapot aan de voorkant. Laten repareren is geen optie want een andere goede 2ehands auto is goedkoper.
Geen idee of er een punt van haar rijbewijs gaat. Ze heeft alleen een ander van achter aangereden, verder zijn er geen gewonden gevallen, ze is niet door rood gereden o.id. Dus ik neem aan dat het gewoon een verzekerings kwestie wordt.
Morgen de kapotte auto ophalen en het is de bedoeling om hem voor onderdelen te verkopen.
Nou, ik zie in mijn woonplaats toch echt dat vrouwen niet kunnen parkeren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik voel me alleen bij mezelf veilig![]()
voor de mannen:
http://www.nu.nl/man/2727611/vrouwen-kunnen-beter-parkeren.html
Na een vakantie moet ik altijd alweer even wennen laat staan een jaarquote:
En te hopen dat de tegenpartij geen "whiplash" heeft of claimt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
[..]
Verzekerings kwestie wordt het inderdaad. Maar de verzekering zal alles voor de tegenpartij vergoeden, en voor je zusje niets. Je mag blij zijn als je je auto kwijt kan bij een garage of handelaar voor wat rest waarde.
Tjah, maar het is ergens interessant dus om voor iemand anders de verzekering te betalen zodat je jaartje niet afloopt..quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:40 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Na een vakantie moet ik altijd alweer even wennen laat staan een jaar
Bij het tv programma "de slechtste chauffeur van Nederland" zijn het toch echt de vrouwen die slechter rijden. De mannen zijn onverantwoordelijk en zorgen daardoor voor extreem gevaarlijke situaties, maar ze kunnen wel rijden. Dat kan van de vrouwen niet gezegd worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan ken je mijn ex niet. Daar stonden na de eerste rit mijn nagelafdrukken in het dashboard en had ik mijn broek volgepist , gewoon uit pure doodangst.
Kijk eens wat ik durf rijden komt vaker voor bij mannen inderdaad
Lekker scheuren en niks van je omgeving meekrijgen is echter meer iets van vrouwen.
Dan bouwt diegene geen schadevrije jaren op. Dat is een fout die ik ook gemaakt hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, maar het is ergens interessant dus om voor iemand anders de verzekering te betalen zodat je jaartje niet afloopt..
Tjah, maar daarmee verschuif je toch alleen maar de kosten naar een later tijdstip? Wat financieel aantrekkelijk is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:46 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dan bouwt diegene geen schadevrije jaren op. Dat is een fout die ik ook gemaakt heb
quote:
Omdat het rijbewijsbezit bij mannen ongeveer 10% hoger ligt en mannen vaker rijdenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Waarom zijn de meeste brokkenmakers dan jonge mannen?
Nou, dat zijn niet de enige oorzaken, roekeloosheid is wel een grote factor, maar mannen maken over het algemeen wel veel meer km's dan vrouwen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Omdat het rijbewijsbezit bij mannen ongeveer 10% hoger ligt en mannen vaker rijden
Kan, maar die kortingen gaan naar rato. Op dit moment heb ik de meest basis verzekering voor m'n auto en betaal ik iets van 25 euro. Maar op het moment dat ik meer jaren heb en later wel wat duurs ga rijden krijg ik een leuke korting op een veel hogere premie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, maar daarmee verschuif je toch alleen maar de kosten naar een later tijdstip? Wat financieel aantrekkelijk is?
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:38 schreef Skinneh het volgende:
[..]
Kan, maar die kortingen gaan naar rato. Op dit moment heb ik de meest basis verzekering voor m'n auto en betaal ik iets van 25 euro. Maar op het moment dat ik meer jaren heb en later wel wat duurs ga rijden krijg ik een leuke korting op een veel hogere premie.
Ik geloof het zo dat mannen meer brokken maken, maar inderdaad heeft dat dan meer met roekeloosheid te maken... En of je die weggebruikers wilt meenemen in een onderzoek naar rijvaardigheid onder de sekses... Die uitzondering's gevalletjes die met drank op gaan rijden bijvoorbeeld zeggen naar mijn mening niks over gemiddeld rijvaardigheid van een man.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat zijn niet de enige oorzaken, roekeloosheid is wel een grote factor, maar mannen maken over het algemeen wel veel meer km's dan vrouwen.
Het grote euvel met drank achter stuur is dat jijzelf nog gelooft dat je gewoon kan rijden. Zeker als je vrij tolerant voor alcohol bent, je bent dan niet zichbaar dronken maar je reflexen en je reactievermogen zijn net zo slecht als van een persoon die wel fysieke kenmerken van dronkenschap vertoont. Gelukkig gaat het meestal goed en leren we van onze fouten.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof het zo dat mannen meer brokken maken, maar inderdaad heeft dat dan meer met roekeloosheid te maken... En of je die weggebruikers wilt meenemen in een onderzoek naar rijvaardigheid onder de sekses... Die uitzondering's gevalletjes die met drank op gaan rijden bijvoorbeeld zeggen naar mijn mening niks over gemiddeld rijvaardigheid van een man.
Maarja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |