Waarom zijn de meeste brokkenmakers dan jonge mannen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur
Heb auto nodig, moet toch overal kunnen komen als ik moet solliciteren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef Nobu het volgende:
Goede zaak, kun je je geld voortaan aan het aflossen van je schulden besteden.
Die moeten uitwijken voor vrouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Waarom zijn de meeste brokkenmakers dan jonge mannen?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Balen
Hoelang heeft ze rijbewijs?
En watvoor auto heb/had je?
Omdat ze moeten uitwijken voor een vrouw en daardoor op een boom belanden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze heeft haar rijbewijs 3 weken, ik had een VW Lupo diesel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Balen
Hoelang heeft ze rijbewijs?
En watvoor auto heb/had je?
Omdat de meeste vrouwen wel luisteren en überhaupt niet achter het stuur kruipen maar braaf in de keuken blijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die moeten uitwijken voor vrouwen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat ze moeten uitwijken voor een vrouw en daardoor op een boom belanden.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
onterechte klacht bij deze.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze heeft haar rijbewijs 3 weken, ik had een VW Lupo diesel.
Foto`s volgen snel. Moet morgenochtend naar het bergingsbedrijf waar auto staat om spullen eruit te halen. Zal wel wat foto`s maken.quote:
Ik voel me alleen bij mezelf veiligquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wat een reacties zeg, ik voel me veiliger bij een vrouw in de auto dan bij een man. Helemaal jonge mannen zijn een gevaar op de weg met hun, kijk eens wat ik durf.
Als je zere neus reacties wil ga je maar naar een een andere sub sectie, dit is klagen om te klagen en nu klagen we over vrouwen in het verkeer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wat een reacties zeg, ik voel me veiliger bij een vrouw in de auto dan bij een man. Helemaal jonge mannen zijn een gevaar op de weg met hun, kijk eens wat ik durf.
Say what?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef HiddenResponse het volgende:
voor de mannen:
http://www.nu.nl/man/2727611/vrouwen-kunnen-beter-parkeren.html
Dat kun je ook met de fiets en het OV doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb auto nodig, moet toch overal kunnen komen als ik moet solliciteren.
M`n zusje reedt voor het eerst in der 1tje sinds ze der rijbewijs heeft, ze was totaal in trance van dat er niemand naast haar zat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Gulmez het volgende:
Zal bij mijn familie nooit gebeuren, bij ons zit auto rijden in de gene namelijk.
Ze heeft een vriendinquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zal jouw zusje eens aan puin rijden.![]()
Turken kopen toch gezamenlijk een auto ? Hele familie een bedrage.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Gulmez het volgende:
Zal bij mijn familie nooit gebeuren, bij ons zit auto rijden in de gene namelijk.
Lol.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
M`n zusje reedt voor het eerst in der 1tje sinds ze der rijbewijs heeft, ze was totaal in trance van dat er niemand naast haar zat.
OV is stervensduur. En fiets is niet echt handig als je 60km bij je huis vandaag solliciteert.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kun je ook met de fiets en het OV doen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zal jouw zusje eens aan puin rijden.![]()
Of je leest het topic ff door...quote:
mijn 1e keer in mijn eentje reed ik ook meteen door een rood stoplicht, sloeg mijn motor 3x af richtingaanwijzer ipv ruitenwisser en vice versaquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
M`n zusje reedt voor het eerst in der 1tje sinds ze der rijbewijs heeft, ze was totaal in trance van dat er niemand naast haar zat.
Haar laten betalen zal niet gaan, ze heeft geen inkomen. Ze woont samen met haar vriendin die fulltime werkt en alles betaald.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Haar lekker laten betalen,
daarnaast haar rijbewijs innemen
Ik zal het CBR even een mailtje sturen om ze van hun dwaling op de hoogte te stellen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haha in de war met richtingaanwijzer en ruitenwisser? Voor zover ik weet zit richtingaanwijzer altijd links en ruitenwisser rechtsquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn 1e keer in mijn eentje reed ik ook meteen door een rood stoplicht, sloeg mijn motor 3x af richtingaanwijzer ipv ruitenwisser en vice versa![]()
was toch wel even wennen moet ik zeggen
ik zat voor het eerst in mijn ma's auto, nog nooit alleen gereden, laat staan in die auto. Wel alles heel gelaten gelukkigquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haha in de war met richtingaanwijzer en ruitenwisser? Voor zover ik weet zit richtingaanwijzer altijd links en ruitenwisser rechts
Eerste keer dat ik alleen reedt was meteen in m`n eigen Lupo. Had m`n rijbewijs versneld aangevraagd, wel bijna 2x zo duur als normaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zat voor het eerst in mijn ma's auto, nog nooit alleen gereden, laat staan in die auto. Wel alles heel gelaten gelukkig
was helemaal in trance idd
Kneusquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn 1e keer in mijn eentje reed ik ook meteen door een rood stoplicht, sloeg mijn motor 3x af richtingaanwijzer ipv ruitenwisser en vice versa![]()
Lol. Ik vond het juist superchill rijden zonder iemand die je de hele tijd op de vingers kijkt. Reed ook gelijk beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zat voor het eerst in mijn ma's auto, nog nooit alleen gereden, laat staan in die auto. Wel alles heel gelaten gelukkig
was helemaal in trance idd
Ben WA+ verzekerd en auto is helemaal kapot aan de voorkant. Laten repareren is geen optie want een andere goede 2ehands auto is goedkoper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef error_404 het volgende:
Krijgt ze nou ook meteen een punt op haar rijbewijs, eigenlijk?
En hoe ben jij verzekerd? Als hij total loss is, zal het nogal wat gaan kosten....
Benenwagen, fiets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb auto nodig, moet toch overal kunnen komen als ik moet solliciteren.
Jij wandeld/fiets gezellig naar een gesprek 60km verderop? Ik woon in Winschoten, hier in buurt is nauwelijks werd dus moet het verder weg zoekenquote:
Dus dat mag je dan dus zelf gaan betalen...? Fijn zusje....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ben WA+ verzekerd en auto is helemaal kapot aan de voorkant. Laten repareren is geen optie want een andere goede 2ehands auto is goedkoper.
Morgen de kapotte auto ophalen en het is de bedoeling om hem voor onderdelen te verkopen.
ik ging rechtdoor terwijl ik af moest slaan, maar niemand zij hier naar rechtsquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon niks vergoed en mijn verzekering betaald de schade aan de auto waar m`n zusje tegenaan is geknald.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
ik ging rechtdoor terwijl ik af moest slaan, maar niemand zij hier naar rechts![]()
verder valt dit ws. onder jouw verzekering en anders onder de WA van je zusje alhoewel ik me afvraag of WA verzekering geldt voor familie.
Open een topic in PTA, dan kunnen we allemaal meedenken en speuren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ben nu al marktplaats aan het afspeuren naar een leuk goedkoop wagentje waar ik voorlopig even in kan rijden.
Omdat jonge mannen meer en vaker op de weg zijn, mutsje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee die heeft geen inkomen. Is gestopt met werken toen ze bij der vriendin ging wonen, die onderhoudt hen. Zusje zorgt nu fulltime voor dochtertje van 2 omdat ze haar niet naar creche/peuterspeelzaal wil sturen.quote:
Lesbisch stel met dochtertje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee die heeft geen inkomen. Is gestopt met werken toen ze bij der vriendin ging wonen, die onderhoudt hen. Zusje zorgt nu fulltime voor dochtertje van 2.
Ja kleine Layla is van m`n zusje en haar ex-vriend/quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lesbisch stel met dochtertje?
Wel een biologische ouder of dat ook niet?
Dus je hebt een auto die zo nieuw is dat hij al in een wegenbelastingvrije categorie valt, en die verzeker je niet All-risk en je leent hem uit aan iemand die net een rijbewijs heeft en niet de middelen om de schade te vergoeden.... daarbij heb je zelf ook niet de middelen de auto te vervangen, dus als je je auto zelf kort gereden had dan had je hetzelfde probleem gehad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ben WA+ verzekerd en auto is helemaal kapot aan de voorkant. Laten repareren is geen optie want een andere goede 2ehands auto is goedkoper.
Geen idee of er een punt van haar rijbewijs gaat. Ze heeft alleen een ander van achter aangereden, verder zijn er geen gewonden gevallen, ze is niet door rood gereden o.id. Dus ik neem aan dat het gewoon een verzekerings kwestie wordt.
Morgen de kapotte auto ophalen en het is de bedoeling om hem voor onderdelen te verkopen.
Ah, dus die uitkering shit zit in de familie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee die heeft geen inkomen. Is gestopt met werken toen ze bij der vriendin ging wonen, die onderhoudt hen. Zusje zorgt nu fulltime voor dochtertje van 2 omdat ze haar niet naar creche/peuterspeelzaal wil sturen.
Volgens mij was dat in 1 zo'n onderzoek wel meegenomen (hoeveelheid op de weg) en waren het alsnog jonge mannen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef netflanders het volgende:
[..]
Omdat jonge mannen meer en vaker op de weg zijn, mutsje.
winschoten heeft een prima trein verbinding voor het noorden gezien dan.. dus niet zo zeuren.. En daarnaast zag ik al diverse schoonmakers gezocht in jouw omgeving.. dus tsjaquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon niks vergoed en mijn verzekering betaald de schade aan de auto waar m`n zusje tegenaan is geknald.
Ben nu al marktplaats aan het afspeuren naar een leuk goedkoop wagentje waar ik voorlopig even in kan rijden.
Zo nieuw is de auto niet, namelijk bouwjaar 2002.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je hebt een auto die zo nieuw is dat hij al in een wegenbelastingvrije categorie valt, en die verzeker je niet All-risk en je leent hem uit aan iemand die net een rijbewijs heeft en niet de middelen om de schade te vergoeden.... daarbij heb je zelf ook niet de middelen de auto te vervangen, dus als je je auto zelf kort gereden had dan had je hetzelfde probleem gehad.
Als je dat niet kunt betalen en de auto wel nodig hebt dan moet je dus all risk verzekeren.
Lupo 3L; die dingen bestaan al jaren hoor. Tweedehands voor een paar duizend euro....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je hebt een auto die zo nieuw is dat hij al in een wegenbelastingvrije categorie valt,
Uitkering shit? Mijn zusje heeft geen uitkering, toen ze single was werkte ze 40u per week en ging de kleine naar de opvang.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, dus die uitkering shit zit in de familie.
Schattigquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja kleine Layla is van m`n zusje en haar ex-vriend/
Jonge mannen zijn inderdaad wat roekelozer.. Iets met testosteron en alles...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in 1 zo'n onderzoek wel meegenomen (hoeveelheid op de weg) en waren het alsnog jonge mannen.
Klopt, die van mij is ook al 10 jaar oud en ze zijn inderdaad al een hele tijd niet meer in productie. Heb die van mij uit Duitsland gehaald, hier in Nederland zijn ze niet veel te koop.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef error_404 het volgende:
[..]
Lupo 3L; die dingen bestaan al jaren hoor. Tweedehands voor een paar duizend euro....
Volgens mij worden ze niet eens meer gemaakt....
Je zusje en haar partner vangen dus *niks* aan uitkeringen of andere toeslagen? Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Uitkering shit? Mijn zusje heeft geen uitkering, toen ze single was werkte ze 40u per week en ging de kleine naar de opvang.
Schoonmaak werk heb ik vaak gedaan, helaas is dat meestal maar voor 16u per week dus solliciteren zal ik moeten blijven doen. En met de trein? Nee, veel te duur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
winschoten heeft een prima trein verbinding voor het noorden gezien dan.. dus niet zo zeuren.. En daarnaast zag ik al diverse schoonmakers gezocht in jouw omgeving.. dus tsja
Nee, haar vriendin werkt in 5 ploegendienst dus heeft een boven modaal inkomen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zusje en haar partner vangen dus *niks* aan uitkeringen of andere toeslagen? Geloof ik niet.
Maar ze hebben geen geld om jouw auto te vergoeden. Gelul meid, gelul.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee, haar vriendin werkt in 5 ploegendienst dus heeft een boven modaal inkomen.
Dat, ze kunnen het zich ook permitteren dat de zus van TS volledig gestopt is met werken zodat haar kind niet naar de opvang hoeft....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ze hebben geen geld om jouw auto te vergoeden. Gelul meid, gelul.
Haar vriendin is niet degene die mijn auto in puin gereden heeft toch? Dus die is niet verantwoordelijk. Stel ik zou met m`n vriend samenwonen terwijl hij de enige kostwinner is en ik rij de auto van een ander in puin, dan is hij ook niet verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ze hebben geen geld om jouw auto te vergoeden. Gelul meid, gelul.
True, maargoed, laat haar het maar afbetalen en het zelf voor je regelenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haar vriendin is niet degene die mijn auto in puin gereden heeft toch? Dus die is niet verantwoordelijk. Stel ik zou met m`n vriend samenwonen en ik rij de auto van een ander in puin, dan is hij ook niet verantwoordelijk.
Dan leent je zus het onderhands van haar partner, zo moeilijk is het allemaal niet. Dus, of je zus en partner hebben geen geld of ze zijn te gierig het aan jou te geven. Welke van de 2 is het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haar vriendin is niet degene die mijn auto in puin gereden heeft toch? Dus die is niet verantwoordelijk. Stel ik zou met m`n vriend samenwonen terwijl hij de enige kostwinner is en ik rij de auto van een ander in puin, dan is hij ook niet verantwoordelijk.
Ze is inmiddels op zoek naar een part time baantje, dat wel. Kleine meid kan wel 3 ochtenden of middagen per week naar opa en oma. Maar zusje is helaas nogal kieskeurig. Kreeg het aanbod om 3 middagen van 13u tot 17u in snackbar te werken en wees het af omdat frituurvet zo stinkt :Squote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maargoed, laat haar het maar afbetalen en het zelf voor je regelenHet heeft geen haast maar tis wel iets wat je van haar mag verwachten.
Waar het om gaat is dat iemand anders jouw auto in de prak rijdt en dat niet vergoedt. Maar goed, dat is iets persoonlijks tussen jou en je zus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Haar vriendin is niet degene die mijn auto in puin gereden heeft toch? Dus die is niet verantwoordelijk. Stel ik zou met m`n vriend samenwonen terwijl hij de enige kostwinner is en ik rij de auto van een ander in puin, dan is hij ook niet verantwoordelijk.
Lol, je zusje is wel het meisje in de relatie zeg...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze is inmiddels op zoek naar een part time baantje, dat wel. Kleine meid kan wel 3 ochtenden of middagen per week naar opa en oma. Maar zusje is helaas nogal kieskeurig. Kreeg het aanbod om 3 middagen van 13u tot 17u in snackbar te werken en wees het af omdat frituurvet zo stinkt :S
Daar heb jij dan toch geen boodschap aan? Betalen moet ze.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze is inmiddels op zoek naar een part time baantje, dat wel. Kleine meid kan wel 3 ochtenden of middagen per week naar opa en oma. Maar zusje is helaas nogal kieskeurig. Kreeg het aanbod om 3 middagen van 13u tot 17u in snackbar te werken en wees het af omdat frituurvet zo stinkt :S
De auto is jouw zusjes verantwoordelijkheid zolang zij erin rijdt. Het is toch logisch dat ze TEN MINSTE helpt met het vergoeden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wettelijk is de eigenaar van de auto aansprakelijk. De verzekering van de auto van de eigenaar zal ook de schade aan de andere partij moeten vergoeden indien schuld. TS is dus een aantal schadevrije jaren kwijt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
De auto is jouw zusjes verantwoordelijkheid zolang zij erin rijdt. Het is toch logisch dat ze TEN MINSTE helpt met het vergoeden?
Haar vriendin is ook niet degene die haar bezwangerd heeft maar vindt het wel prima dat je zus gestopt is met werken om zelf voor haar kind te kunnen zorgen, het is dus hun keuze dat je zus door haar onderhouden wordt en zij dus opdraait voor de kosten die je zus maakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Gaat dat schade vrije jaren in vanaf dat je je rijbewijs hebt, of vanaf dat je een eigen auto hebt met verzekering?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wettelijk is de eigenaar van de auto aansprakelijk. De verzekering van de auto van de eigenaar zal ook de schade aan de andere partij moeten vergoeden indien schuld. TS is dus een aantal schadevrije jaren kwijt.
Vanaf het moment dat een auto op jouw naam staat en ook zo verzekerd is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat dat schade vrije jaren in vanaf dat je je rijbewijs hebt, of vanaf dat je een eigen auto hebt met verzekering?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je een auto verzekerd hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat dat schade vrije jaren in vanaf dat je je rijbewijs hebt, of vanaf dat je een eigen auto hebt met verzekering?
Wanneer je een auto met een verzekering hebt. Als je net je verzekering hebt afgesloten en je veroorzaakt een ongeluk sta je in de minquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aye ok... Ik rij namelijk met een auto op naam van mijn ouders.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat een auto op jouw naam staat en ook zo verzekerd is.
Eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar heb jij dan toch geen boodschap aan? Betalen moet ze.
Hoeft niet perse op eigen naam te staan. Staat die van mij ook nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat een auto op jouw naam staat en ook zo verzekerd is.
Schadevrije jaren gaan altijd over de tijd waarop er een verzekering was voor een auto waarvan jij de hoofdbestuurder bent.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als die op jouw naam verzekerd is dan bouw je wel no calim op.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aye ok... Ik rij namelijk met een auto op naam van mijn ouders.
Is het zo? Dat is best raar eigenlijk vind ik..quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef Leandra het volgende:
En als er meer dan een jaar geen auto en jou als bestuurder gekoppeld is dan ben je die schadevrije jaren kwijt.
Dat zou lekker zijn, 20 jaar geen auto rijden en dan ook 20 schadevrije jaren opbouwen. Tel uit je winst. Lekker de autoverzekering overschrijven naar grootmoeder die sinds 1982 niet meer autorijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het zo? Dat is best raar eigenlijk vind ik..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |