Say what?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef HiddenResponse het volgende:
voor de mannen:
http://www.nu.nl/man/2727611/vrouwen-kunnen-beter-parkeren.html
Dat kun je ook met de fiets en het OV doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb auto nodig, moet toch overal kunnen komen als ik moet solliciteren.
M`n zusje reedt voor het eerst in der 1tje sinds ze der rijbewijs heeft, ze was totaal in trance van dat er niemand naast haar zat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Gulmez het volgende:
Zal bij mijn familie nooit gebeuren, bij ons zit auto rijden in de gene namelijk.
Ze heeft een vriendinquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zal jouw zusje eens aan puin rijden.![]()
Turken kopen toch gezamenlijk een auto ? Hele familie een bedrage.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Gulmez het volgende:
Zal bij mijn familie nooit gebeuren, bij ons zit auto rijden in de gene namelijk.
Lol.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
M`n zusje reedt voor het eerst in der 1tje sinds ze der rijbewijs heeft, ze was totaal in trance van dat er niemand naast haar zat.
OV is stervensduur. En fiets is niet echt handig als je 60km bij je huis vandaag solliciteert.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kun je ook met de fiets en het OV doen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zal jouw zusje eens aan puin rijden.![]()
Of je leest het topic ff door...quote:
mijn 1e keer in mijn eentje reed ik ook meteen door een rood stoplicht, sloeg mijn motor 3x af richtingaanwijzer ipv ruitenwisser en vice versaquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
M`n zusje reedt voor het eerst in der 1tje sinds ze der rijbewijs heeft, ze was totaal in trance van dat er niemand naast haar zat.
Haar laten betalen zal niet gaan, ze heeft geen inkomen. Ze woont samen met haar vriendin die fulltime werkt en alles betaald.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Haar lekker laten betalen,
daarnaast haar rijbewijs innemen
Ik zal het CBR even een mailtje sturen om ze van hun dwaling op de hoogte te stellen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haha in de war met richtingaanwijzer en ruitenwisser? Voor zover ik weet zit richtingaanwijzer altijd links en ruitenwisser rechtsquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn 1e keer in mijn eentje reed ik ook meteen door een rood stoplicht, sloeg mijn motor 3x af richtingaanwijzer ipv ruitenwisser en vice versa![]()
was toch wel even wennen moet ik zeggen
ik zat voor het eerst in mijn ma's auto, nog nooit alleen gereden, laat staan in die auto. Wel alles heel gelaten gelukkigquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haha in de war met richtingaanwijzer en ruitenwisser? Voor zover ik weet zit richtingaanwijzer altijd links en ruitenwisser rechts
Eerste keer dat ik alleen reedt was meteen in m`n eigen Lupo. Had m`n rijbewijs versneld aangevraagd, wel bijna 2x zo duur als normaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zat voor het eerst in mijn ma's auto, nog nooit alleen gereden, laat staan in die auto. Wel alles heel gelaten gelukkig
was helemaal in trance idd
Kneusquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn 1e keer in mijn eentje reed ik ook meteen door een rood stoplicht, sloeg mijn motor 3x af richtingaanwijzer ipv ruitenwisser en vice versa![]()
was toch wel even wennen moet ik zeggen
Lol. Ik vond het juist superchill rijden zonder iemand die je de hele tijd op de vingers kijkt. Reed ook gelijk beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zat voor het eerst in mijn ma's auto, nog nooit alleen gereden, laat staan in die auto. Wel alles heel gelaten gelukkig
was helemaal in trance idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |