OV is stervensduur. En fiets is niet echt handig als je 60km bij je huis vandaag solliciteert.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kun je ook met de fiets en het OV doen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zal jouw zusje eens aan puin rijden.![]()
Of je leest het topic ff door...quote:
mijn 1e keer in mijn eentje reed ik ook meteen door een rood stoplicht, sloeg mijn motor 3x af richtingaanwijzer ipv ruitenwisser en vice versaquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
M`n zusje reedt voor het eerst in der 1tje sinds ze der rijbewijs heeft, ze was totaal in trance van dat er niemand naast haar zat.
Haar laten betalen zal niet gaan, ze heeft geen inkomen. Ze woont samen met haar vriendin die fulltime werkt en alles betaald.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Haar lekker laten betalen,
daarnaast haar rijbewijs innemen
Ik zal het CBR even een mailtje sturen om ze van hun dwaling op de hoogte te stellen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
M`n zusje reedt voor het eerst in der 1tje sinds ze der rijbewijs heeft, ze was totaal in trance van dat er niemand naast haar zat.
Haha in de war met richtingaanwijzer en ruitenwisser? Voor zover ik weet zit richtingaanwijzer altijd links en ruitenwisser rechtsquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn 1e keer in mijn eentje reed ik ook meteen door een rood stoplicht, sloeg mijn motor 3x af richtingaanwijzer ipv ruitenwisser en vice versa![]()
was toch wel even wennen moet ik zeggen
ik zat voor het eerst in mijn ma's auto, nog nooit alleen gereden, laat staan in die auto. Wel alles heel gelaten gelukkigquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haha in de war met richtingaanwijzer en ruitenwisser? Voor zover ik weet zit richtingaanwijzer altijd links en ruitenwisser rechts
Eerste keer dat ik alleen reedt was meteen in m`n eigen Lupo. Had m`n rijbewijs versneld aangevraagd, wel bijna 2x zo duur als normaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zat voor het eerst in mijn ma's auto, nog nooit alleen gereden, laat staan in die auto. Wel alles heel gelaten gelukkig
was helemaal in trance idd
Kneusquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn 1e keer in mijn eentje reed ik ook meteen door een rood stoplicht, sloeg mijn motor 3x af richtingaanwijzer ipv ruitenwisser en vice versa![]()
Lol. Ik vond het juist superchill rijden zonder iemand die je de hele tijd op de vingers kijkt. Reed ook gelijk beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zat voor het eerst in mijn ma's auto, nog nooit alleen gereden, laat staan in die auto. Wel alles heel gelaten gelukkig
was helemaal in trance idd
Ben WA+ verzekerd en auto is helemaal kapot aan de voorkant. Laten repareren is geen optie want een andere goede 2ehands auto is goedkoper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef error_404 het volgende:
Krijgt ze nou ook meteen een punt op haar rijbewijs, eigenlijk?
En hoe ben jij verzekerd? Als hij total loss is, zal het nogal wat gaan kosten....
Benenwagen, fiets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb auto nodig, moet toch overal kunnen komen als ik moet solliciteren.
Jij wandeld/fiets gezellig naar een gesprek 60km verderop? Ik woon in Winschoten, hier in buurt is nauwelijks werd dus moet het verder weg zoekenquote:
Dus dat mag je dan dus zelf gaan betalen...? Fijn zusje....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ben WA+ verzekerd en auto is helemaal kapot aan de voorkant. Laten repareren is geen optie want een andere goede 2ehands auto is goedkoper.
Morgen de kapotte auto ophalen en het is de bedoeling om hem voor onderdelen te verkopen.
ik ging rechtdoor terwijl ik af moest slaan, maar niemand zij hier naar rechtsquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon niks vergoed en mijn verzekering betaald de schade aan de auto waar m`n zusje tegenaan is geknald.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
ik ging rechtdoor terwijl ik af moest slaan, maar niemand zij hier naar rechts![]()
verder valt dit ws. onder jouw verzekering en anders onder de WA van je zusje alhoewel ik me afvraag of WA verzekering geldt voor familie.
Open een topic in PTA, dan kunnen we allemaal meedenken en speuren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ben nu al marktplaats aan het afspeuren naar een leuk goedkoop wagentje waar ik voorlopig even in kan rijden.
Omdat jonge mannen meer en vaker op de weg zijn, mutsje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Waarom zijn de meeste brokkenmakers dan jonge mannen?
Nee die heeft geen inkomen. Is gestopt met werken toen ze bij der vriendin ging wonen, die onderhoudt hen. Zusje zorgt nu fulltime voor dochtertje van 2 omdat ze haar niet naar creche/peuterspeelzaal wil sturen.quote:
Lesbisch stel met dochtertje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee die heeft geen inkomen. Is gestopt met werken toen ze bij der vriendin ging wonen, die onderhoudt hen. Zusje zorgt nu fulltime voor dochtertje van 2.
Ja kleine Layla is van m`n zusje en haar ex-vriend/quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lesbisch stel met dochtertje?
Wel een biologische ouder of dat ook niet?
Dus je hebt een auto die zo nieuw is dat hij al in een wegenbelastingvrije categorie valt, en die verzeker je niet All-risk en je leent hem uit aan iemand die net een rijbewijs heeft en niet de middelen om de schade te vergoeden.... daarbij heb je zelf ook niet de middelen de auto te vervangen, dus als je je auto zelf kort gereden had dan had je hetzelfde probleem gehad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ben WA+ verzekerd en auto is helemaal kapot aan de voorkant. Laten repareren is geen optie want een andere goede 2ehands auto is goedkoper.
Geen idee of er een punt van haar rijbewijs gaat. Ze heeft alleen een ander van achter aangereden, verder zijn er geen gewonden gevallen, ze is niet door rood gereden o.id. Dus ik neem aan dat het gewoon een verzekerings kwestie wordt.
Morgen de kapotte auto ophalen en het is de bedoeling om hem voor onderdelen te verkopen.
Ah, dus die uitkering shit zit in de familie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee die heeft geen inkomen. Is gestopt met werken toen ze bij der vriendin ging wonen, die onderhoudt hen. Zusje zorgt nu fulltime voor dochtertje van 2 omdat ze haar niet naar creche/peuterspeelzaal wil sturen.
Volgens mij was dat in 1 zo'n onderzoek wel meegenomen (hoeveelheid op de weg) en waren het alsnog jonge mannen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef netflanders het volgende:
[..]
Omdat jonge mannen meer en vaker op de weg zijn, mutsje.
winschoten heeft een prima trein verbinding voor het noorden gezien dan.. dus niet zo zeuren.. En daarnaast zag ik al diverse schoonmakers gezocht in jouw omgeving.. dus tsjaquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon niks vergoed en mijn verzekering betaald de schade aan de auto waar m`n zusje tegenaan is geknald.
Ben nu al marktplaats aan het afspeuren naar een leuk goedkoop wagentje waar ik voorlopig even in kan rijden.
Zo nieuw is de auto niet, namelijk bouwjaar 2002.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je hebt een auto die zo nieuw is dat hij al in een wegenbelastingvrije categorie valt, en die verzeker je niet All-risk en je leent hem uit aan iemand die net een rijbewijs heeft en niet de middelen om de schade te vergoeden.... daarbij heb je zelf ook niet de middelen de auto te vervangen, dus als je je auto zelf kort gereden had dan had je hetzelfde probleem gehad.
Als je dat niet kunt betalen en de auto wel nodig hebt dan moet je dus all risk verzekeren.
Lupo 3L; die dingen bestaan al jaren hoor. Tweedehands voor een paar duizend euro....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je hebt een auto die zo nieuw is dat hij al in een wegenbelastingvrije categorie valt,
Uitkering shit? Mijn zusje heeft geen uitkering, toen ze single was werkte ze 40u per week en ging de kleine naar de opvang.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, dus die uitkering shit zit in de familie.
Schattigquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja kleine Layla is van m`n zusje en haar ex-vriend/
Jonge mannen zijn inderdaad wat roekelozer.. Iets met testosteron en alles...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in 1 zo'n onderzoek wel meegenomen (hoeveelheid op de weg) en waren het alsnog jonge mannen.
Klopt, die van mij is ook al 10 jaar oud en ze zijn inderdaad al een hele tijd niet meer in productie. Heb die van mij uit Duitsland gehaald, hier in Nederland zijn ze niet veel te koop.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef error_404 het volgende:
[..]
Lupo 3L; die dingen bestaan al jaren hoor. Tweedehands voor een paar duizend euro....
Volgens mij worden ze niet eens meer gemaakt....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |