De wedstrijd is wel wat vroeg, namelijk al om:quote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee.
Als ik win van Velocitas Leiderdorp is de stand zo:
1 Ik met 8p
2 Velocitas 4p
Als ik nog alles verlies en velocitas beiden wint. Staan we beiden om 8 punten. Dat noemen ze bij ons dubbelkampioen
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Is Korfbal eigenlijk de enige sport waar er twee clubs kampioen kunnen worden?
Ik ken genoeg hockeysletjes op school. Wassenaar is hockeystad. Zal het ze wel vrgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Is Korfbal eigenlijk de enige sport waar er twee clubs kampioen kunnen worden?
Ik moet volgende week in Pijnacker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef Bonkers. het volgende:
Dat is jammer. Een beslissingswedstrijd was helemaal mooi geweest.
Geen gekanker met combivervoer, hè?!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week in Pijnacker.
Ik ga gewoon zonder, fuck de locale driehoek, ik ben een badboyquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen gekanker met combivervoer, hè?!
Jij zorgt maar voor jezelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen gekanker met combivervoer, hè?!
Als kampioen toch wel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week in Pijnacker.
feesten in de kantine met jouquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Steven. Wat ga je doen als de shit afgelopen is?
wee nie man, gaan we stappen tot een uurtje of 19 ofzo?quote:
Draaien ze dit soort muziek ook voor de wedstrijd?quote:
nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Draaien ze dit soort muziek ook voor de wedstrijd?
Daar word ik altijd zo geil van he.
Harde fissa hele weekend toch, kampioen met Ajax en godverdomme ons aller a422 kampioen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wee nie man, gaan we stappen tot een uurtje of 19 ofzo?
Die joey hoeken wij als hij er weer bij is, een oudewetse wesley doen wijquote:
Summer Jam, niks mis mee.quote:
Uitrazen op het American Football veld. die naast het korfbal veld ligtquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wee nie man, gaan we stappen tot een uurtje of 19 ofzo?
Vanaf 0:44 onder de paal in rood-blauw ben ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die joey hoeken wij als hij er weer bij is, een oudewetse wesley doen wij
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf 0:44 onder de paal in rood-blauw ben ik
Wie zorgt dan voor de speed?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
Ik wil wel voor de thee in de rust zorgen.
neemt Steven de GHB mee. Komt helemaal goed.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zonder, fuck de locale driehoek, ik ben een badboy
Niets stalk! "Hooligans verbroederen tijdens korfbalwedstrijd"quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een tempo in die sport man, het is net alsof ik naar bejaardenschaak kijk.
Ik vergeet ook steeds dat het een team vol kleine kinderen is, waar we als volwassen mannen omheen gaan staan schreeuwen. Ik zie het AD al voor me, "combinatie van Ajax, Feyenoord, en Ado supporters stalk 14 jarige korfballertjes". Inclusief actiefoto +spandoeken.
El Pastinoquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niets stalk! "Hooligans verbroederen tijdens korfbalwedstrijd"
Met als ondertitel "El Stino scoort het winnende punt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje vuurwerk en wat aanstekers op het veld, niks aan het handje en mandje jongenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben steeds bang dat jullie je gaan misdragen
[..]
El Pastino
Dat gebeurt alleen als die PSVers ook langskomen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben steeds bang dat jullie je gaan misdragen
[..]
El Pastino
Gaat dat kleine kutkonijn ook? anders ken ik met de combi met hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben best wel serieus om echt te gaan. Stijn442, als je het echt erg vindt moet je het zeggen.. Maar we zullen gewoon normaal doen
.
normaal doen ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben best wel serieus om echt te gaan. Stijn442, als je het echt erg vindt moet je het zeggen.. Maar we zullen gewoon normaal doen
.
Alleen de ouders van hun en een coach gaan meequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef Bonkers. het volgende:
Hoe is de harde kern van Velocitas eigenlijk? Kan je een inschatting geven van hoeveel man sterk, en eventuele wapens?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef leeell het volgende:
[..]
normaal doen ?
daar ga ik niet voor, ik verwacht minstens dan steven de boel gaat ontregelen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje vuurwerk en wat aanstekers op het veld, niks aan het handje en mandje jongen
Die kunnen we wel hebben denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen de ouders van hun en een coach gaan mee
Gewoon normaal doen. Ik zou het zielig vinden om te zeggen dat jullie weg moeten blijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef De_kromme het volgende:
.
Beetje gek die ouders? Eerste generatie hools?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen de ouders van hun en een coach gaan mee
Ik hoop het. Afhaalchinees wilde ook wel. Dan gaan we gewoon met zijn allen vanaf Den Haag HS. Kan iemand checken hoelang het met OV is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gaat dat kleine kutkonijn ook? anders ken ik met de combi met hem.
Alhoewel ik waarschijnlijk flink brak ben zaterdag
Schaam je je voor ons ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Ik zou het zielig vinden om te zeggen dat jullie weg moeten blijven.
Mwahquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje gek die ouders? Eerste generatie hools?
pussy !quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Ik zou het zielig vinden om te zeggen dat jullie weg moeten blijven.
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef DonRaja het volgende:
Ok cool, ik hoef me niet te melden zaterdag. Ik moest wel beloven niet het veld op te rennen en Jet met rust te laten.
Ze hebben niks gezegd over Nabil schoppen en Jet is toch niet de enige chick in jou team Stininho?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]Ja shit, waarom kom je dan.
Steven moet onder de duim gehouden worden, kleine kuthoolie dat het isquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef Bonkers. het volgende:
Onze groep heeft genoeg corrigerend vermogen. Steven houdt iedereen in bedwang en is onze captain.
Je hebt nog 3 anderenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben niks gezegd over Nabil schoppen en Jet is toch niet de enige chick in jou team Stininho?
Hé. Regel je ook eens kaartjes voor de meute voor een potje van ADO?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Steven moet onder de duim gehouden worden, kleine kuthoolie dat het is.
Ik neem de boel wel op sleeptouw, beter gaan we echt!
Lul er nou eens niet overheen El Stinoquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé. Regel je ook eens kaartjes voor de meute voor een potje van ADO?
nee manquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lul er nou eens niet overheen El Stino
Ik kan prima een keer kaarten regelen voor mijn geliefde Fok! hoolies hoor. Jullie zijn van harte welkom. Om de zoveel tijd is er wel een leuke actie dat je voor een tientje een kaartje kan halen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé. Regel je ook eens kaartjes voor de meute voor een potje van ADO?
Ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan prima een keer kaarten regelen voor mijn geliefde Fok! hoolies hoor. Jullie zijn van harte welkom. Om de zoveel tijd is er wel een leuke actie dat je voor een tientje een kaartje kan halen.
Ik kom trouwens echt zaterdag, bereid je voor.
Dude, stappen is niet winkelen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
http://portal.leiden.nl/n(...)assend_winkelweekend als je nog wil stappen na afloop
Beter auto regelen. Heeft iemand een auto die mee wilt en via HS kan rijden? Anders moet ik even een auto regelen, moet wel lukkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)omst/2012-04-28T0955
Dat is de trein van rond 9 uur vanaf HS, iets eerder misschien.
geen vuurwerk héquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ben bezig met een matje te regelen
100.000 is genoeg toch?
waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef leeell het volgende:
trouwens ik kom uit 071, dus als jullie iets zoeken kan ik wel gidsen
jawelquote:
Hou die zogenaamde psv-hoolies achterwegequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ivan komt ook, dus capo'tje geregeld.
loopafstand van centraal.quote:
Ik kan nog wel wat regelen bij Vuurwerk Frank in Lommelquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ben bezig met een matje te regelen
100.000 is genoeg toch?
top, des te meer des te beter voor onze kleine joodquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat regelen bij Vuurwerk Frank in Lommel
centraal ligt niet in het centrum.quote:
leiden binnenstad wel, leiderdorp niet.quote:
Dikke corteo met vuurwerkquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
We moeten beginnen met een mars vanaf het station
Die PSV-ers wel, ze hebben nu toch een blauw/zwart shirtquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand Blauw zwarte vlaggen?
Het was blauw zwart toch?
niet het logo`quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand Blauw zwarte vlaggen?
Het was blauw zwart toch?
neem dan de fiets luiequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef leeell het volgende:
ohja, vanaf leiden centraal kan je niet lopen naar de korfbal vereniging hoor,
tenminste, je ben zo anderhalf uur onderweg
Dan wordt het een mars vanaf de parking van de korfbal verenigingquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef leeell het volgende:
ohja, vanaf leiden centraal kan je niet lopen naar de korfbal vereniging hoor,
tenminste, je ben zo anderhalf uur onderweg
Ligt eraan, hebben ze daar wel een brug of viaduct? Zonder dat klinkt het natuurlijk lang niet zo gek en gaat dat hele feestje niet door.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
We moeten beginnen met een mars vanaf het station
Deze man regelt de marsquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef leeell het volgende:
Station > Leyhof met bus is niet eens een kwartier
Leyhof > korfbal vereniging is 5 / 10 minuten
genoeg bruggen in leidenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan, hebben ze daar wel een brug of viaduct? Zonder dat klinkt het natuurlijk lang niet zo gek en gaat dat hele feestje niet door.
Jongen maak jij je nou maar druk om de wedstrijdquote:
Is het niet dit:quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef leeell het volgende:
Station > Leyhof met bus is niet eens een kwartier
Leyhof > korfbal vereniging is 5 / 10 minuten
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jongen maak jij je nou maar druk om de wedstrijd
Ja dus dat, we willen dat je je volledig focust op zaterdag en het aanstaande kampioenschap.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jongen maak jij je nou maar druk om de wedstrijd
dat is toch bij de vereniging daar ?quote:
Zo ver is het echt niet lopen man, denk dat het 45 minuten lopen is.quote:
Net als feyenoord paar jaar terug met die house bootquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Bonkers. het volgende:
We kunnen ook een rave organiseren de avond van te voren. Trekken we hem gewoon door, de wedstrijd begint toch al om 10 uur. Met genoegpillen moet dat wel lukken.
45 minuten lopen?! We moeten wel fit genoeg aankomen daar om die Velocitas-apen te slopen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo ver is het echt niet lopen man, denk dat het 45 minuten lopen is.
Nog steeds te lang, maar ik heb sowieso een fiets bij het station
We gaan met steven en kromme, dus reken maar 45 minuten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:17 schreef leeell het volgende:
ohhh bij 5 mei plein, dat kan je lopen vanaf centraal, half uurtje als je doorloopt, drie kwartier als je een kale bolle bij je hebt
Drie kwartier dus met Steven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:17 schreef leeell het volgende:
ohhh bij 5 mei plein, dat kan je lopen vanaf centraal, half uurtje als je doorloopt, drie kwartier als je een kale bolle bij je hebt
Bij mij kan er niemand achterop, dat is een beetje gay. En m'n fiets is daar te brak voorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef leeell het volgende:
er kan 1 iemand achter op bij mij (niet steven)
Heb je geen auto toevalig? Ik kan mijn oma lief aankijken, maar dan zit er dadelijk een Steven in de auto van oma'tje. Of ik dat wil is een tweedequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef leeell het volgende:
er kan 1 iemand achter op bij mij (niet steven)
Heeequote:
Zolang t maar niet mijn fiets is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef leeell het volgende:
of eigenlijk, nee niemand jat maar een fiets
nee helaas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je geen auto toevalig? Ik kan mijn oma lief aankijken, maar dan zit er dadelijk een Steven in de auto van oma'tje. Of ik dat wil is een tweede.
zou wel best zijn, volg ik met bromquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je geen auto toevalig? Ik kan mijn oma lief aankijken, maar dan zit er dadelijk een Steven in de auto van oma'tje. Of ik dat wil is een tweede.
Weet je wel waar je het over hebt, ventje? Doortreken met pillenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh trouwens, ik heb vrijdag sowieso fissa in Leiden, dus als ik zaterdag ga trek ik wel door. Beters neemt iemand de pillen mee anders trek ik t niet
Beter komen we gewoon met auto's aan idd of lopendquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef DonRaja het volgende:
Aaaah kom op, hoe gay is dat: een relllende hooligan op de fiets...
ik had hem hele de kanker in geslagen, ouwe knarquote:
jij wel met je 1,50 leeell, jij welquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik had hem hele de kanker in geslagen, ouwe knar
Het was een grapje, ik doe niet aan harddrugs. Ben geen ektoquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef De_kromme het volgende:
Kan je geen mensen taggen hier? Kutforum is het ook eigenlijk he.
LittleRabbit, Afhaalchinees, Caland, nubreektmijnklomp. Allen aanwezig? Beter wordt er een auto geregeld.
[..]
Weet je wel waar je het over hebt, ventje? Doortreken met pillen. Steven neemt wel wat speed voor je mee.
Alcohol is ook harddrugs, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik doe niet aan harddrugs. Ben geen ekto
Echt hè, net Toivonen.quote:
oud mannetje kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij wel met je 1,50 leeell, jij wel
Ja, maar ik vertrouw een brouwerij meer dan een of andere straatjunk/dealerquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alcohol is ook harddrugs, maar dat is weer een ander verhaal.
We moeten een auto hebben jongens, kom op.
Komt er een achter. Ajacied442, geef eens wat aanvullende informatie over de wedstrijd, zijn er staanplaatsen? Kaartverkoop? Wordt er bier geschonken in de kantine?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:24 schreef Nober het volgende:
Het loopt storm op http://www.kzdanaiden.nl/
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
omgquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Aanwezig:
Caland
Steven
de_kromme
Happel
Kapiteintje
Napoleon_four
Nubreektmijnklomp
Grifte
Cara
Smoofie
LittleRabit
DonRaja
Leeell
The_groove
Tarado
Wie nog meer?
staanplaatsen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Komt er een achter. Ajacied442, geef eens wat aanvullende informatie over de wedstrijd, zijn er staanplaatsen? Kaartverkoop? Wordt er bier geschonken in de kantine?
Zie wat 'ie doet met die bidon dan, expres water naar achter spuiten. Die bejaarde heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik had hem hele de kanker in geslagen, ouwe knar
Die wedstrijd is om 11 uur, niet dat dat iets uitmaakt voor de alcoholisten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Komt er een achter. Ajacied442, geef eens wat aanvullende informatie over de wedstrijd, zijn er staanplaatsen? Kaartverkoop? Wordt er bier geschonken in de kantine?
10.00quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Die wedstrijd is om 11 uur, niet dat dat iets uitmaakt voor de alcoholisten.
lees de OP jongequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
za 28/4 11:00 26135 Velocitas C2 - KZ Danaiden C1
Verkeerde wedstrijd?
Velocitas c4- Danaiden c3 is hetquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Verkeerde wedstrijd?
Ajacied is nogal slecht, hij zit in de C3.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Verkeerde wedstrijd?
danaiden c3 - velocitas c4quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Velocitas c4- Danaiden c3 is het
zit een andere reden achterquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacied is nogal slecht, hij zit in de C3.
hij is niet slecht, hij heeft een slechte motoriekquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, maakt toch ook niet uit. Meedoen is belangrijker dan winnen in het korfbal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij is niet slecht, hij heeft een slechte motoriek
onze joodje is 14quote:
zaterdag wat jip en Janneke champagne voor je vriendquote:
Nee. Koffie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zaterdag wat jip en Janneke champagne voor je vriend
2quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef Bonkers. het volgende:
Hoeveel C-elftallen zijn er dan eigenlijk?
Vrijdag?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je mag vrijdag wel een slokje van mij hoor.
Jij bent wel gehyped hè?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef De_kromme het volgende:
Het zou echt fucking geniaal zijn als we daar in één keer komen opdagen met een mannetje of 5-10.
Ik ben best wel serieus.
Ik ben ook serieusquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef De_kromme het volgende:
Het zou echt fucking geniaal zijn als we daar in één keer komen opdagen met een mannetje of 5-10.
Ik ben best wel serieus.
Bij Velocitas 4.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef Bonkers. het volgende:
Hoeveel C-elftallen zijn er dan eigenlijk?
Hij zit bij KZ/Danaidenquote:
weer laagste team?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
3 C-elftallen. Volgend jaar ga ik naar de B
Volgend jaar zullen er maar 2 b-teams zijn./quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
weer laagste team?
en het zijn toch achttallen?
Gehyped?quote:
Wie is dat dan weer Stevenquote:
Die site is toch offline man, zie wel dat die Danaiden C3 in een competitie van 4 clubs zit, Velocitas C4, ONDO C5 en Avanti C7.quote:
Dat is Patje. ONZ-Mod. RKC-Hooligan in hart en nierenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gehyped?
Ik heb wel een feestje tot 5:00. Uurtje of 9 trein vanaf HS dan toch? We moeten echt een auto hebben.. Ik wacht even de reacties van Afhaalchinees en co af. Littlerabbit heeft helaas ook geen auto ter beschikking.
[..]
Wie is dat dan weer Steven? Waar haal je ze allemaal vandaan man.
Ja maar dit is het 2e topic al over ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Die site is toch offline man, zie wel dat die Danaiden C3 in een competitie van 4 clubs zit, Velocitas C4, ONDO C5 en Avanti C7.
Bij Avanti zit wel een dikke sloeber.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Die site is toch offline man, zie wel dat die Danaiden C3 in een competitie van 4 clubs zit, Velocitas C4, ONDO C5 en Avanti C7.
Ik heb een feest in Leiden, dus ik blijf dan sowieso daar gewoon. Ik zal wel rond half 10 met m'n dronken harses op 't station staan (kant van 't centrum) dus moet je ff een paar keer hard iets over klompen roepen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gehyped?
Ik heb wel een feestje tot 5:00. Uurtje of 9 trein vanaf HS dan toch? We moeten echt een auto hebben.. Ik wacht even de reacties van Afhaalchinees en co af. Littlerabbit heeft helaas ook geen auto ter beschikking.
[..]
Wie is dat dan weer Steven? Waar haal je ze allemaal vandaan man.
quote:
Snap alleen niet waarom er maar 4 clubs in zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Avanti zit wel een dikke sloeber.
Brekende Klompen, Jalalalaquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb een feest in Leiden, dus ik blijf dan sowieso daar gewoon. Ik zal wel rond half 10 met m'n dronken harses op 't station staan (kant van 't centrum) dus moet je ff een paar keer hard iets over klompen roepen.
Of die slapende zwerver mee slepen.
da's met veld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom er maar 4 clubs in zitten.
Wij zijn met een grotere groep maar dit is wel de bedoeling jaquote:
Shit, ik denk wij zijn origineelquote:
Twee slapende zwervers oppikkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb een feest in Leiden, dus ik blijf dan sowieso daar gewoon. Ik zal wel rond half 10 met m'n dronken harses op 't station staan (kant van 't centrum) dus moet je ff een paar keer hard iets over klompen roepen.
Of die slapende zwerver mee slepen.
Ja heb vorige wedstrijd nog een paar tikken kennen uitdelen aan die mafklapper Paulquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Patje. ONZ-Mod. RKC-Hooligan in hart en nieren
Doe eerst eens van jezelfquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een teamfoto van die Avantizooi
Volgend jaar pakken bij UTR-RKC.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb vorige wedstrijd nog een paar tikken kennen uitdelen aan die mafklapper Paul
Ik kan niet garanderen dat er niet over jet heen gekotst wordt. Of de coach. Of stijn. Of geurineerd.quote:
Haha zoiets zou echt fucking geniaal zijnquote:
Terecht, wat een mongool is dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb vorige wedstrijd nog een paar tikken kennen uitdelen aan die mafklapper Paul
Is goed, heb nu stadionverbod bij RKC namelijk.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed, heb nu stadionverbod bij RKC namelijk.
Maar als hij uit zich zelf op de vereniging komt? Mikken we 'm in het slootje aan de zijkant ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tyfen we voor de trein op centraal.
nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beters neem er iemand wel een voetbal mee, dat we kunnen proberen die bal in de korf te schieten terwijl zij bezig zijn
Onder water houden tot hij niet meer bubbeltquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als hij uit zich zelf op de vereniging komt? Mikken we 'm in het slootje aan de zijkant ?
Er staat ook een inmense flat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Onder water houden tot hij niet meer bubbelt
Gewoon met vuurpijlen op de korf mikken, wie het eerst raak schiet krijgt een biertjequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beters neem er iemand wel een voetbal mee, dat we kunnen proberen die bal in de korf te schieten terwijl zij bezig zijn
DIEEE HOMO MOET EEN BRIL KOPEN, BRIL KOPEN, BRIL KOPEN.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Velocitas komt de stad niet uit, Velocitas komt de stad niet uit
Geen vuurwerk, geen groepsverkrachtingen en geen Stininhoquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat korfbal filmpje:')
HAZENKAMP HOOLIGANSS
Stefan komt sowieso wel, die woont ook lekker dichtbij het stationquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:46 schreef leeell het volgende:
nouja, patje kom ook dan,
en regel mono ook ff, en stefan en intronic
Dat is wel weer jammer dan ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen vuurwerk, geen groepsverkrachtingen en geen Stininho
gewoon zeggen dat je een cadeautje voor haat gaat kopen in Leidenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil wel gaan alleen hoe ga ik aan mijn vriendin uitleggen dat ik naar een korfbalwedstrijd van een 14-jarige ga met 15 vreemde mannen
Gewoon zeggen dat je naar Ajax gaat. Zelfde idee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil wel gaan alleen hoe ga ik aan mijn vriendin uitleggen dat ik naar een korfbalwedstrijd van een 14-jarige ga met 15 vreemde mannen
Dat mens zal ook niet zo dom zijn en weet dat ajax zondag speeltquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je naar Ajax gaat. Zelfde idee.
bedankt, broeder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mens zal ook niet zo dom zijn en weet dat ajax zondag speelt
Zeggen dat je gaat chillen met je matties! Of mag je geen sociaal leven meer hebben van d'r?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tering dat is vroeg vriend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef leeell het volgende:
dus gewoon 9:00 , 9:15 op centraal afspreken ?
Natuurlijk wel, toch een beetje apart uitleggen om zaterdagochtend even weg te gaan. ze zal op zijn minst raar opkijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zeggen dat je gaat chillen met je matties! Of mag je geen sociaal leven meer hebben van d'r?
nou en patjen !quote:
Ja las het net. Weet je hoe vroeg ik dan mijn nest uit moetquote:
neem haar gewoon mee, en ga naar haarlemquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja las het net. Weet je hoe vroeg ik dan mijn nest uit moet
En mijn vriendin is dan ook hier of ik ga naar haar toe dan ben ik in Haarlem dan kan het wel
"schat, ik ga een weekendje naar london. Ik moet het vliegtuig van half 10 hebben op zaterdag."quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, toch een beetje apart uitleggen om zaterdagochtend even weg te gaan. ze zal op zijn minst raar opkijken
anders kan jij achterop, mocht siIk niet komenquote:
Bussie gaan we charteren, ben er mee bezigquote:
Fix dan een bestelbusje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bussie gaan we charteren, ben er mee bezig
Nee ik wil ook gewoon drinkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Dastan het volgende:
zolang steven maar niet aan het stuur zit
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Dastan het volgende:
zolang steven maar niet aan het stuur zit
zeer mogelijk in de binnenstadquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat ik doodgereden word
Bus komt inclusief chauffeurquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
het een sluit het andere niet uit bij jou
Leiden is qua verkeer inderdaad echt de grootste tyfuschaos ooit.quote:
Parijs dan. Als je even 10 seconden niet oplet in een file. Is er iemand voor je ingeritst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Leiden is qua verkeer inderdaad echt de grootste tyfuschaos ooit.
ga dan gewoon met een normale bus manquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke een bus kost ons 3tientjes de man, en we moeten zelf bier regelen maar het is wel een optie toch?
Dan mogen we niet eens drinkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef leeell het volgende:
[..]
ga dan gewoon met een normale bus man
wilde je voor die 5 minuten dat je in de bus zit 25 ekkies meer betalen dan ?quote:
quote:
Brengt die bus van 30 euries ons dan ook terug naar huis of alleen naar centraal? Anders ga ik wel op de fietsquote:
Op de zaterdagochtend zijn pas vanaf 10:00 de winkels open. Grote kans van wel ja. Maar als je weer terug wil heb je dikke kans dat er 2 moeten lopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef leeell het volgende:
kost je drie euro en er is toch geen hond op dat traject dan
Hou jij je nou eens met Velocitas bezig en niet met onze tifosi actiequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de zaterdagochtend zijn pas vanaf 10:00 de winkels open. Grote kans van wel ja. Maar als je weer terug wil heb je dikke kans dat er 2 moeten lopen
valt mee, lammenschans traject is bedoeld voor een stormloop aan scholieren, en die zijn er nu toch nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de zaterdagochtend zijn pas vanaf 10:00 de winkels open. Grote kans van wel ja. Maar als je weer terug wil heb je dikke kans dat er 2 moeten lopen
Neequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou jij je nou eens met Velocitas bezig en niet met onze tifosi actie
Ben je al zenuwachtig of we echt komen of niet?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig of we echt komen of niet?
Ik ga sowieso komen over killer jet maar dat terzijde
stijn422 was er ook nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat we dit hebben moeten missen.
Nee dit is de c2quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dit is de c2
Kun je nagaan dat een dikzakkie hoger speelt dan Stijntje
Het is korfbal, dan gaat het niet om postuurquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dit is de c2
Kun je nagaan dat een dikzakkie hoger speelt dan Stijntje
ohquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is korfbal, dan gaat het niet om postuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |