Snap alleen niet waarom er maar 4 clubs in zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Avanti zit wel een dikke sloeber.
Brekende Klompen, Jalalalaquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb een feest in Leiden, dus ik blijf dan sowieso daar gewoon. Ik zal wel rond half 10 met m'n dronken harses op 't station staan (kant van 't centrum) dus moet je ff een paar keer hard iets over klompen roepen.
Of die slapende zwerver mee slepen.
da's met veld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom er maar 4 clubs in zitten.
Wij zijn met een grotere groep maar dit is wel de bedoeling jaquote:
Shit, ik denk wij zijn origineelquote:
Twee slapende zwervers oppikkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb een feest in Leiden, dus ik blijf dan sowieso daar gewoon. Ik zal wel rond half 10 met m'n dronken harses op 't station staan (kant van 't centrum) dus moet je ff een paar keer hard iets over klompen roepen.
Of die slapende zwerver mee slepen.
Ja heb vorige wedstrijd nog een paar tikken kennen uitdelen aan die mafklapper Paulquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Patje. ONZ-Mod. RKC-Hooligan in hart en nieren
Doe eerst eens van jezelfquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een teamfoto van die Avantizooi
Volgend jaar pakken bij UTR-RKC.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb vorige wedstrijd nog een paar tikken kennen uitdelen aan die mafklapper Paul
Ik kan niet garanderen dat er niet over jet heen gekotst wordt. Of de coach. Of stijn. Of geurineerd.quote:
Haha zoiets zou echt fucking geniaal zijnquote:
Terecht, wat een mongool is dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb vorige wedstrijd nog een paar tikken kennen uitdelen aan die mafklapper Paul
Is goed, heb nu stadionverbod bij RKC namelijk.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed, heb nu stadionverbod bij RKC namelijk.
Maar als hij uit zich zelf op de vereniging komt? Mikken we 'm in het slootje aan de zijkant ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tyfen we voor de trein op centraal.
nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beters neem er iemand wel een voetbal mee, dat we kunnen proberen die bal in de korf te schieten terwijl zij bezig zijn
Onder water houden tot hij niet meer bubbeltquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als hij uit zich zelf op de vereniging komt? Mikken we 'm in het slootje aan de zijkant ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |