niet het logo`quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand Blauw zwarte vlaggen?
Het was blauw zwart toch?
neem dan de fiets luiequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef leeell het volgende:
ohja, vanaf leiden centraal kan je niet lopen naar de korfbal vereniging hoor,
tenminste, je ben zo anderhalf uur onderweg
Dan wordt het een mars vanaf de parking van de korfbal verenigingquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef leeell het volgende:
ohja, vanaf leiden centraal kan je niet lopen naar de korfbal vereniging hoor,
tenminste, je ben zo anderhalf uur onderweg
Ligt eraan, hebben ze daar wel een brug of viaduct? Zonder dat klinkt het natuurlijk lang niet zo gek en gaat dat hele feestje niet door.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
We moeten beginnen met een mars vanaf het station
Deze man regelt de marsquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef leeell het volgende:
Station > Leyhof met bus is niet eens een kwartier
Leyhof > korfbal vereniging is 5 / 10 minuten
genoeg bruggen in leidenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan, hebben ze daar wel een brug of viaduct? Zonder dat klinkt het natuurlijk lang niet zo gek en gaat dat hele feestje niet door.
Jongen maak jij je nou maar druk om de wedstrijdquote:
Is het niet dit:quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef leeell het volgende:
Station > Leyhof met bus is niet eens een kwartier
Leyhof > korfbal vereniging is 5 / 10 minuten
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jongen maak jij je nou maar druk om de wedstrijd
Ja dus dat, we willen dat je je volledig focust op zaterdag en het aanstaande kampioenschap.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jongen maak jij je nou maar druk om de wedstrijd
dat is toch bij de vereniging daar ?quote:
Zo ver is het echt niet lopen man, denk dat het 45 minuten lopen is.quote:
Net als feyenoord paar jaar terug met die house bootquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Bonkers. het volgende:
We kunnen ook een rave organiseren de avond van te voren. Trekken we hem gewoon door, de wedstrijd begint toch al om 10 uur. Met genoegpillen moet dat wel lukken.
45 minuten lopen?! We moeten wel fit genoeg aankomen daar om die Velocitas-apen te slopen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo ver is het echt niet lopen man, denk dat het 45 minuten lopen is.
Nog steeds te lang, maar ik heb sowieso een fiets bij het station
We gaan met steven en kromme, dus reken maar 45 minuten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:17 schreef leeell het volgende:
ohhh bij 5 mei plein, dat kan je lopen vanaf centraal, half uurtje als je doorloopt, drie kwartier als je een kale bolle bij je hebt
Drie kwartier dus met Steven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:17 schreef leeell het volgende:
ohhh bij 5 mei plein, dat kan je lopen vanaf centraal, half uurtje als je doorloopt, drie kwartier als je een kale bolle bij je hebt
Bij mij kan er niemand achterop, dat is een beetje gay. En m'n fiets is daar te brak voorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef leeell het volgende:
er kan 1 iemand achter op bij mij (niet steven)
Heb je geen auto toevalig? Ik kan mijn oma lief aankijken, maar dan zit er dadelijk een Steven in de auto van oma'tje. Of ik dat wil is een tweedequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef leeell het volgende:
er kan 1 iemand achter op bij mij (niet steven)
Heeequote:
Zolang t maar niet mijn fiets is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef leeell het volgende:
of eigenlijk, nee niemand jat maar een fiets
nee helaas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je geen auto toevalig? Ik kan mijn oma lief aankijken, maar dan zit er dadelijk een Steven in de auto van oma'tje. Of ik dat wil is een tweede.
zou wel best zijn, volg ik met bromquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je geen auto toevalig? Ik kan mijn oma lief aankijken, maar dan zit er dadelijk een Steven in de auto van oma'tje. Of ik dat wil is een tweede.
Weet je wel waar je het over hebt, ventje? Doortreken met pillenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh trouwens, ik heb vrijdag sowieso fissa in Leiden, dus als ik zaterdag ga trek ik wel door. Beters neemt iemand de pillen mee anders trek ik t niet
Beter komen we gewoon met auto's aan idd of lopendquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef DonRaja het volgende:
Aaaah kom op, hoe gay is dat: een relllende hooligan op de fiets...
ik had hem hele de kanker in geslagen, ouwe knarquote:
jij wel met je 1,50 leeell, jij welquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik had hem hele de kanker in geslagen, ouwe knar
Het was een grapje, ik doe niet aan harddrugs. Ben geen ektoquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef De_kromme het volgende:
Kan je geen mensen taggen hier? Kutforum is het ook eigenlijk he.
LittleRabbit, Afhaalchinees, Caland, nubreektmijnklomp. Allen aanwezig? Beter wordt er een auto geregeld.
[..]
Weet je wel waar je het over hebt, ventje? Doortreken met pillen. Steven neemt wel wat speed voor je mee.
Alcohol is ook harddrugs, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik doe niet aan harddrugs. Ben geen ekto
Echt hè, net Toivonen.quote:
oud mannetje kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij wel met je 1,50 leeell, jij wel
Ja, maar ik vertrouw een brouwerij meer dan een of andere straatjunk/dealerquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alcohol is ook harddrugs, maar dat is weer een ander verhaal.
We moeten een auto hebben jongens, kom op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |