Ik kom van de straat, dan zijn dit soort dingen dagelijkse kost. Ik kijk niet meer op van een drive by.quote:
Dat zal ze nu wel afgeleerd hebben jaquote:Op maandag 23 april 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moet ze maar geen nasty shit posten op twitter
ik ben ook al een tijdje op zoek naar waar ajacied422 woont
het laten filmen is ook wel lekker slimquote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zal ze nu wel afgeleerd hebben ja
Ja dat is tegenwoordig ook populair, niet slim natuurlijk, zeker niet als vriend van. Als een omstander het doet tja.. die geeft geen fuck om de gevolgen als dat mens gepakt wordt of juist wel en wil dat, maar als vriendin ga je toch niet die shit opnemen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
het laten filmen is ook wel lekker slim
quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vindt ik.. aiii...
Ik ga dat soort shit niet eens meer kijken. Zo, nu ef boodschappen doen.
Niet echt. Gewoon heel wat keren real life gezien. Iemand slaan terwijl die op de grond ligt is (helaas) vrij standaard, hoe laf het eigenlijk ook is.quote:
De straten van Tilburg toch? Zit je echt bij de Tempeliers trouwens? Je komt toch niet uit Leiden, of ben je een kloon van Ajacied?quote:Op maandag 23 april 2012 19:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kom van de straat, dan zijn dit soort dingen dagelijkse kost. Ik kijk niet meer op van een drive by.
Ha meis.quote:
Ik ben ook van de straat, ik weet hoe negers rollen en daar maak ik gebruik van.quote:Op maandag 23 april 2012 19:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kom van de straat, dan zijn dit soort dingen dagelijkse kost. Ik kijk niet meer op van een drive by.
Tilly OudCentrum Represented. Kanaaldijk is waar ik mijn spul scoor en gebruik, kanaaldijk zal ik sterven. Tempelier in hart en nieren, breivik is geen broeder.quote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De straten van Tilburg toch? Zit je echt bij de Tempeliers trouwens? Je komt toch niet uit Leiden, of ben je een kloon van Ajacied?
Zomaar uit nieuwsgierigheid: waarom zet je er black on black bij? Voegt dat iets toe, zou je er in een ander geval ook white on white bijplaatsen?quote:Op maandag 23 april 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhZH0T6j5C9f09mDTR
Check deze black on black crime video, dafuq man..
Nee, ik vind dat een grappige omschrijvingquote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zomaar uit nieuwsgierigheid: waarom zet je er black on black bij? Voegt dat iets toe, zou je er in een ander geval ook white on white bijplaatsen?
Ok, ik kende het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat een grappige omschrijvingzo noemen 'ze' (zwarte mensen of comedians) het (ook).
podverdorie wat ben jij gezond bezig. Kip groente en een fruitdrankje.quote:Op maandag 23 april 2012 19:36 schreef De_kromme het volgende:
[ afbeelding ],
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ]
Ik ben weer voorzien.
Voorhoofdholteontsteking he. Ik eet sowieso wel gezond, denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 19:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
podverdorie wat ben jij gezond bezig. Kip groente en een fruitdrankje.
Ik eet wanneer ik honger heb jwz. En ik eet burgerlijk aardappeltjes en sperziebonen (Y)quote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voorhoofdholteontsteking he. Ik eet sowieso wel gezond, denk ik.
Wat staat er bij jou op de planning vanaaf? Of ben jij er zo één die om 6 uur stipt eet?
Boskamp.quote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
VI is kut laatste tijd. Is de Kromme er? Anders ga ik niet kijken.
Vind ik nietquote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vind het ook steeds minder aan, laatste 2maanden al zeker 3 afleveringen geskipped. Vanavond weer want ik ga wss sporten.quote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beter dan ooit inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Tegenwoordig schieten de topshows je om de oren
Vind er al een jaar bijna niks meer aan. Kijk echt nog sporadisch. Dus jij bent zo'n fitnessboy? Ik pak je alsnog vriend.quote:Op maandag 23 april 2012 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het ook steeds minder aan, laatste 2maanden al zeker 3 afleveringen geskipped. Vanavond weer want ik ga wss sporten.
2 punten per overwinning?quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm, kan Zaterdag al dubbelkampioen worden.![]()
6 uit 3 nu. En moet tegen de nummer 2 die 4 uit 3 heeft.
Sowieso wel slechte teams waar ik tegen moet
nee.quote:Op maandag 23 april 2012 19:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe wordt je dan dubbelkampioen? Speel je in 2 teams?
Dus Ajax is nu eigenlijk dubbelkampioen?quote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee.
Als ik win van Velocitas Leiderdorp is de stand zo:
1 Ik met 8p
2 Velocitas 4p
Als ik nog alles verlies en velocitas beiden wint. Staan we beiden om 8 punten. Dat noemen ze bij ons dubbelkampioen
lol .. ten eerste weet je niet hoe groot of klein ik ben, hoe serieus ik ben met fitness.. en ook niet of ik misschien marinier oid er naast ben.. maar jij pakt mij!quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vind er al een jaar bijna niks meer aan. Kijk echt nog sporadisch. Dus jij bent zo'n fitnessboy? Ik pak je alsnog vriend.
Boskamp is wel geinig, ik geef het een kans vanavond.
pff de kromme pakt iedereen hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol .. ten eerste weet je niet hoe groot of klein ik ben, hoe serieus ik ben met fitness.. en ook niet of ik misschien marinier oid er naast ben.. maar jij pakt mij!
Als het zover komt wel filmen graagquote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol .. ten eerste weet je niet hoe groot of klein ik ben, hoe serieus ik ben met fitness.. en ook niet of ik misschien marinier oid er naast ben.. maar jij pakt mij!
Jij zit in KZ Danaiden C3 ?quote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee.
Als ik win van Velocitas Leiderdorp is de stand zo:
1 Ik met 8p
2 Velocitas 4p
Als ik nog alles verlies en velocitas beiden wint. Staan we beiden om 8 punten. Dat noemen ze bij ons dubbelkampioen
Ik weet niet eens of je aan fitness doetquote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 20:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of je aan fitness doet...
Maar alsnog pak ik je ja. Ik vecht heel naar, onder de riem, alles.
Ik geloof ook wel dat jij mij pakt, ik ben maar 1.72quote:Op maandag 23 april 2012 20:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of je aan fitness doet...
Maar alsnog pak ik je ja. Ik vecht heel naar, onder de riem, alles.
Ik kom van de straat, vechtskills alles. Als je de agressor bent, win je altijd. Vroegah taakstraf, alles.quote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat jij mij pakt, ik ben maar 1.72![]()
En dat is nasty ja, maar goed.. een flinke stamp tussen iemands benen geven werkt.
Kom maar op zou ik zeggenquote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef De_kromme het volgende:
Ik wilde HMF nog op zijn bek slaan tijdens mijn bezoek aan de Kuip. Dat mietje ging echter in een ander vak zitten, terwijl hij een kaart had voor mijn vak.
Caland zou ook een biertje komen halen, maar dat mietje was ook bang voor mijn vechtskills. Beter kan ik nog naar Loveland a.s. maandag, dan kan ik Steven ten minste een paar stoten op zijn Amsterdamse neus geven.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef De_kromme het volgende:
Ik wilde HMF nog op zijn bek slaan tijdens mijn bezoek aan de Kuip. Dat mietje ging echter in een ander vak zitten, terwijl hij een kaart had voor mijn vak.
Caland zou ook een biertje komen halen, maar dat mietje was ook bang voor mijn vechtskills. Beter kan ik nog naar Loveland a.s. maandag, dan kan ik Steven ten minste een paar stoten op zijn Amsterdamse neus geven.
Ik kan altijd wel lachen om jequote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kut. Geintje hoor steven, ik wist niet dat je nog meelas hier. Kusje erop?
Ja dat komt omdat je 1,70 bentquote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb een hekel aan geweld en luidruchtige mensen.. die altijd moeten laten zien hoe stoer ze zijn en oh ik pak je, jonge ik had die vent gepakt blablabla
jij bent waarschijnlijk gewoon een korfballertje zoals ajacied422quote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb een hekel aan geweld en luidruchtige mensen.. die altijd moeten laten zien hoe stoer ze zijn en oh ik pak je, jonge ik had die vent gepakt blablabla
Echt he. Vervelend kutvolk is dat altijdquote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |