De wedstrijd is wel wat vroeg, namelijk al om:quote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee.
Als ik win van Velocitas Leiderdorp is de stand zo:
1 Ik met 8p
2 Velocitas 4p
Als ik nog alles verlies en velocitas beiden wint. Staan we beiden om 8 punten. Dat noemen ze bij ons dubbelkampioen
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Is Korfbal eigenlijk de enige sport waar er twee clubs kampioen kunnen worden?
Ik ken genoeg hockeysletjes op school. Wassenaar is hockeystad. Zal het ze wel vrgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Is Korfbal eigenlijk de enige sport waar er twee clubs kampioen kunnen worden?
Ik moet volgende week in Pijnacker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef Bonkers. het volgende:
Dat is jammer. Een beslissingswedstrijd was helemaal mooi geweest.
Geen gekanker met combivervoer, hè?!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week in Pijnacker.
Ik ga gewoon zonder, fuck de locale driehoek, ik ben een badboyquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen gekanker met combivervoer, hè?!
Jij zorgt maar voor jezelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen gekanker met combivervoer, hè?!
Als kampioen toch wel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week in Pijnacker.
feesten in de kantine met jouquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Steven. Wat ga je doen als de shit afgelopen is?
wee nie man, gaan we stappen tot een uurtje of 19 ofzo?quote:
Draaien ze dit soort muziek ook voor de wedstrijd?quote:
nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Draaien ze dit soort muziek ook voor de wedstrijd?
Daar word ik altijd zo geil van he.
Harde fissa hele weekend toch, kampioen met Ajax en godverdomme ons aller a422 kampioen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wee nie man, gaan we stappen tot een uurtje of 19 ofzo?
Die joey hoeken wij als hij er weer bij is, een oudewetse wesley doen wijquote:
Summer Jam, niks mis mee.quote:
Uitrazen op het American Football veld. die naast het korfbal veld ligtquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wee nie man, gaan we stappen tot een uurtje of 19 ofzo?
Vanaf 0:44 onder de paal in rood-blauw ben ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die joey hoeken wij als hij er weer bij is, een oudewetse wesley doen wij
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf 0:44 onder de paal in rood-blauw ben ik
Wie zorgt dan voor de speed?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
Ik wil wel voor de thee in de rust zorgen.
neemt Steven de GHB mee. Komt helemaal goed.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zonder, fuck de locale driehoek, ik ben een badboy
Niets stalk! "Hooligans verbroederen tijdens korfbalwedstrijd"quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een tempo in die sport man, het is net alsof ik naar bejaardenschaak kijk.
Ik vergeet ook steeds dat het een team vol kleine kinderen is, waar we als volwassen mannen omheen gaan staan schreeuwen. Ik zie het AD al voor me, "combinatie van Ajax, Feyenoord, en Ado supporters stalk 14 jarige korfballertjes". Inclusief actiefoto +spandoeken.
El Pastinoquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niets stalk! "Hooligans verbroederen tijdens korfbalwedstrijd"
Met als ondertitel "El Stino scoort het winnende punt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje vuurwerk en wat aanstekers op het veld, niks aan het handje en mandje jongenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben steeds bang dat jullie je gaan misdragen
[..]
El Pastino
Dat gebeurt alleen als die PSVers ook langskomen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben steeds bang dat jullie je gaan misdragen
[..]
El Pastino
Gaat dat kleine kutkonijn ook? anders ken ik met de combi met hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben best wel serieus om echt te gaan. Stijn442, als je het echt erg vindt moet je het zeggen.. Maar we zullen gewoon normaal doen
.
normaal doen ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben best wel serieus om echt te gaan. Stijn442, als je het echt erg vindt moet je het zeggen.. Maar we zullen gewoon normaal doen
.
Alleen de ouders van hun en een coach gaan meequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef Bonkers. het volgende:
Hoe is de harde kern van Velocitas eigenlijk? Kan je een inschatting geven van hoeveel man sterk, en eventuele wapens?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef leeell het volgende:
[..]
normaal doen ?
daar ga ik niet voor, ik verwacht minstens dan steven de boel gaat ontregelen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje vuurwerk en wat aanstekers op het veld, niks aan het handje en mandje jongen
Die kunnen we wel hebben denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen de ouders van hun en een coach gaan mee
Gewoon normaal doen. Ik zou het zielig vinden om te zeggen dat jullie weg moeten blijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef De_kromme het volgende:
.
Beetje gek die ouders? Eerste generatie hools?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen de ouders van hun en een coach gaan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |