SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar... ja maar... ja maar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik had net de bak met dropmaantjes voor mn neus.
Ik voel me soms nog aardig puberaal..quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ja maar!
Jij is toch geen klein (of groot) monster o.O
Hmmmquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik voel me soms nog aardig puberaal..
Dat is toch diner? o.Oquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, tijd voor de lunch. Poolse cup noodles, ik ben benieuwd.
Zo'n zakje? Als ik met die paar happen mijn diner zou kunnen doen zou ik flink afvallen. Ik zit er wel altijd flink vol van. Ze hebben misschien geen goede voedingsstoffen maar hongerremmend is ook wat waard voor een keertjequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch diner? o.O
Eet smakelijk
Het was geen kritiek hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo'n zakje? Als ik met die paar happen mijn diner zou kunnen doen zou ik flink afvallen. Ik zit er wel altijd flink vol van. Ze hebben misschien geen goede voedingsstoffen maar hongerremmend is ook wat waard voor een keertje.
Ik wilde dat al niet zeggen.. Ik haal wel eens chipjes in huis voor de kinderen, maar zeker niet dagelijks en ook niet wekelijks. Snoep heb ik nog een of ander uitdeelei staan, met wat zakjes yellies, maar die vindt mevrouw niet lekker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
waarom moet je chips, snoep en alles halen als er kinderen komen?
Ik heb ook wel eens kinderen over de vloer gehad en een banaan kunnen ze krijgen
Ik zou mijn eigen eten meebrengen als dat de keuze isquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht, we gaan straks Chinees eten bij mijn zwager. Zelf kiezen is geen optie, het is standaard bami, nasi, babi pangang en kipsate.
Nasi en kipsate, en niet te veel saté?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht, we gaan straks Chinees eten bij mijn zwager. Zelf kiezen is geen optie, het is standaard bami, nasi, babi pangang en kipsate.
is de verveling.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik meer zin heb om te vreten dan anders, na vijf uur op de bank liggenwat een kutleven zo
Ik had laatst weer eens zo'n zak met mini-zakjes gehaald, om mijn eigen weerstandsspier te trainen zeg maar, en de kinderen hebben er niks van op. F. wel... alles.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde dat al niet zeggen.. Ik haal wel eens chipjes in huis voor de kinderen, maar zeker niet dagelijks en ook niet wekelijks. Snoep heb ik nog een of ander uitdeelei staan, met wat zakjes yellies, maar die vindt mevrouw niet lekker.
Koekjes heb ik wel, gewoon biscuit.
Hoe gaat het nu met jouw gewicht? Nog iets af of tenminste stabiel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:
is de verveling.
ik merk dat ik er ook enórm veel moeite mee heb om normaal te eten momenteel
nee, aan gekomen zelfs, ik kan wel janken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jouw gewicht? Nog iets af of tenminste stabiel?
Niet helemaal onbegrijpelijk hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Mirjam het volgende:
nee, aan gekomen zelfs, ik kan wel janken.
maar ik verveel me ook zooooo erg.
dus flinke moeite mee ja
ik ben nu op zoek naar vrijwilligerswerk, misschien helpt dat wat
mja, iets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet helemaal onbegrijpelijk hoor
En wat voor vrijwilligerswerk zou je graag willen doen?
nee, zo gedraagt koude rijst zich gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Als je die nasi van de chinees in de koelkast zet dan is het de dag erna zo een vast blok, dat zal vast niet het vet zijn wat is gestold?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Mirjam het volgende:
mja, iets.
heb nu geinformeerd bij een verpleeghuis, ik wil dan graag een individuele vrijwilliger worden, ik wil graag net dat beetje verschil maken, als ik dan toch vrijwilligerswerk ga doen.
ja,ik zou het wel tof vinden om voor iemand individueel het verschil te kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]Snap ik! En in een verpleeghuis is wel leuk helpen, vind ik dan hè. Want je kan heel waardevol zijn door alleen al met mensen koffie te drinken. Of krullers in het haar doen
(daar waren heel veel vrijwilligsters in een verpleeghuis waar ik co-schap liep mee bezig en dan maar babbelen en zo....was een héél klein verpleeghuis in een dorpje en zelden oude mensen er zo goed verzorgd uit gezien, leek wel of het halve dorp er vrijwilligerswerk deed! Lein zei dat in het vph in Den Haag gewoon praktisch geen vrijwillgers waren en dat hje dat echt kon merken...)
Ik twijfel ernstig inderdaad. Maar ik weet niet of dat wel goed valt. Ik snap het ook gewoon niet. Bij iedere verjaardag van schoonpa, schoonma, zwager en mijn vriend wordt dit gehaald. Er wordt altijd gekankerd op de kwaliteit. Niemand vind het echt lekker. En toch doen ze het elke keer weer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou mijn eigen eten meebrengen als dat de keuze is
Ik heb daar echt lak aan hoor, wat een ander denkt over wat ik eet. Inmiddels zijn ze het wel van mij gewend denk ik. Want als ze het niet goed vinden dat ik mijn eigen prakje meebreng dan eet ik dus niets en dat vinden ze ook niet goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik twijfel ernstig inderdaad. Maar ik weet niet of dat wel goed valt. Ik snap het ook gewoon niet. Bij iedere verjaardag van schoonpa, schoonma, zwager en mijn vriend wordt dit gehaald. Er wordt altijd gekankerd op de kwaliteit. Niemand vind het echt lekker. En toch doen ze het elke keer weer.
Ik ben lekker op 31 december jarig. Familie is 's middags welkom, zo lang ze maar voor het eten oprotten.
Mijn moeder is psycholoog geweest (nu met pensioen) in een geriatrisch verpleeghuis. Ze had heel goed contact met de vrouw van een van haar bewoners. Ze is nu nog steeds vrijwilliger voor die vrouw. Gaat er vaak op bezoek, vooral toen ze in het ziekenhuis lag en ook toen haar man overleed. Ze regelt eigenlijk alle financieen enzo voor haar. Ze had een neef die dat deed maar die heeft even 5000 euro van zijn tante gejat dus die is niet meer welkom. Ik hoop dat ik later ook zo iemand tref, geen kinderen hebben heeft toch zo zijn nadelen. Mijn moeder voelt echt een soort vriendschap met die vrouw, is echt leuk op die manier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja,ik zou het wel tof vinden om voor iemand individueel het verschil te kunnen maken.
samen krantje lezen, of iemand mee een blokje om nemen ofzo
ik vind dat mooi, als mensen dat doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn moeder is psycholoog geweest (nu met pensioen) in een geriatrisch verpleeghuis. Ze had heel goed contact met de vrouw van een van haar bewoners. Ze is nu nog steeds vrijwilliger voor die vrouw. Gaat er vaak op bezoek, vooral toen ze in het ziekenhuis lag en ook toen haar man overleed. Ze regelt eigenlijk alle financieen enzo voor haar. Ze had een neef die dat deed maar die heeft even 5000 euro van zijn tante gejat dus die is niet meer welkom. Ik hoop dat ik later ook zo iemand tref, geen kinderen hebben heeft toch zo zijn nadelen. Mijn moeder voelt echt een soort vriendschap met die vrouw, is echt leuk op die manier.
Hey, mijn oudste ook! En idd, tot nu toe (4 keer) gezorgd dat de visite voor etenstijd weer weg is op een paar vrienen na.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben lekker op 31 december jarig. Familie is 's middags welkom, zo lang ze maar voor het eten oprotten.
Ik was geen vriendquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey, mijn oudste ook! En idd, tot nu toe (4 keer) gezorgd dat de visite voor etenstijd weer weg is op een paar vrienen na.
Ideaal is dat ja. Mijn zwager en vriend hebben samen een bedrijf dus die kunnen 's middags gewoon vrij nemen. De ouders en schoonouders zijn met pensioen dus voor hen is het ook geen probleem. Voor hun pensionering vierde ik het gewoon op een andere avond.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey, mijn oudste ook! En idd, tot nu toe (4 keer) gezorgd dat de visite voor etenstijd weer weg is op een paar vrienen na.
Ik heb ook besloten dat ik het gewoon niet waard vind om ongezond te eten terwijl ik het niet lekker vind. Ik neem dan liever later op de avond ene blokje kaas ofzo. Ik ga zo eens kijken of ik een maaltijdsalade met 35% korting kan vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb daar echt lak aan hoor, wat een ander denkt over wat ik eet. Inmiddels zijn ze het wel van mij gewend denk ik. Want als ze het niet goed vinden dat ik mijn eigen prakje meebreng dan eet ik dus niets en dat vinden ze ook niet goed
quote:
Nou, vooral dat dus! Als het nu iets echt heel erg lekkers is, dan neem ik wel een bordje. Maar zoals jij het beschrijft is het niet eens lekker! Echt niet doen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook besloten dat ik het gewoon niet waard vind om ongezond te eten terwijl ik het niet lekker vind. Ik neem dan liever later op de avond ene blokje kaas ofzo. Ik ga zo eens kijken of ik een maaltijdsalade met 35% korting kan vinden.
Als ik geluk heb bestellen ze nasi speciaal en daar zit een bakje atjar bij. Ik word heel vreemd aangekeken als ik dat opeetquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, vooral dat dus! Als het nu iets echt heel erg lekkers is, dan neem ik wel een bordje. Maar zoals jij het beschrijft is het niet eens lekker! Echt niet doen hoor(ik lust bijv echt geen babi pangang en nasi met saté vind ik geen volwaardige maaltijd, daar zit bij mij altijd groente bij)
Fajita'squote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet zo gaan koken, maar heb geen inspiratie...
......quote:
Jum... Hier is het Chili met tortilla's gewordenquote:
Dat zeggen moeders altijd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik me niet druk moet maken..
De mijne niet eigenlijk die is altijd heel eerlijk. Vooral als ze merkt dat ik me ergens druk over maakt..quote:
Kreeg ze ook mee vorige week na de opname. Met maagbeschermers maar heb ze om deze reden dan ook niet genomen. Maar het werkt wel super!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Silmarwen het volgende:
Pas op met diclofenac, kun je enorme maagpijn mee krijgen. Dus geen sinaasappelsap enzo erbij.
Mijn vriend slikt die dingen al sinds augustus 2011quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
mijn diclofenac heeft ingebouwde maagbeschermers. Ben er ook niet zo gevoelig voor, kan probleemloos 3 strips paracetamol eten op 1 dag
(nee, da's geen hobby)
Ja dat jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, is hetzelfde ras, net als naproxen. Niet-steroide anti-inflammatoire drugs, aka NDAIS
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 22:12:48 ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoorAuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige hechtingen die ik ooit heb gehad is op mijn achterhoofd (punt van de achterklep van de auto) en bij m'n doos. Ik zal jullie de foto's besparen.
Ja arm ding.. 3 hechtingenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Auw!
De enige hechtingen die ik ooit heb gehad is op mijn achterhoofd (punt van de achterklep van de auto) en bij m'n doos. Ik zal jullie de foto's besparen.
Ja ja iets met peuken, stoer hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook littekens hebben zonder hechtingen! Zoals brandwonden, die heb ik veul
diclofenac is een hemels wondermiddel jongequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Maar helpen de diclofenacjes wel een beetje SQ? Hoe lang gaat zoiets duren eigenlijk? En moet je alleen rust of ook fysio nog?
zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja iets met peuken, stoer hoor
Hopelijk kom je de nacht een beetje doorquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
diclofenac is een hemels wondermiddel jonge![]()
neem er zo nog 1 voor het slapen gaan.
Hoe lang het duurt? Zo lang als het duurt... Geen idee dus! Ik doe mijn oefeningen nu, sinds de eerste pil, en dat volhouden!
Het was ook een grapje hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het nietik vind het juist domme littekens, maar de meeste peukenbrandwonden die ik heb zijn dus echt by accident
Ik rook niet meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkigmaar dus niet door een vliegengordijn lopen met brandende peuk he!
Baringslittekens zijn juist wel stoer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baringslittekens zijn vervelend weet je.. gemeen pijnlijk in de tijd van de maand![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik rook niet meer
Das nog stoerder...Serieus, blijf je dat voelen? Iewww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baringslittekens zijn vervelend weet je.. gemeen pijnlijk in de tijd van de maandSpoilers!
Ik voel ze volgens mij niet meer hoor. Kan ook overgaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Serieus, blijf je dat voelen? Iewww!
Dat hoeft niet hoor, ik heb er nooit last van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Serieus, blijf je dat voelen? Iewww!
En hoe gaat het met eten en drinken?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa is weer thuis. Operatie is goed gegaan. Heb alleen heel erg veel pijn, moet veel hoesten (wat veel pijn doet) en mijn stem klinkt raar.
Het eerste wat ik vroeg toen ik half uit mijn narcose kwam was "mag ik alsjeblieft wat drinken?"quote:Op woensdag 25 april 2012 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hoe gaat het met eten en drinken?
Fijn dat alles goed is gegaan!
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het eerste wat ik vroeg toen ik half uit mijn narcose kwam was "mag ik alsjeblieft wat drinken?"
Zo'n dorst. En zo'n droge bek.
Infuus ging er gisteren ook al uit. Ik dronk genoeg (ondanks de pijn)
ik MOEST vanochtend eten, anders mocht ik niet naar huis. Met tranen over mn wangen een witte boterham zonder korstjes en met kaas weggeduwd.
Stelletje nazi's.
Jawel, maar ik heb onwijs last van slijm en hoesten.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is geen gevangenis hoor, je kan gewoon gaan als je naar huis wilt
Staat er alleen bij ontslag 'tegen doktersadvies in naar huis'.
Maar kan me voorstellen dat die eerste boterham vreselijk veel pijn deedWas een kommetje yoghurt of zo geen eten
Ijsjes eten doet ook pijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lekker veel waterijsjes eten?
of doet dat ook pijn?
Ik ook niet. Maar dankjewel.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet of ik nou moet jompelen of moet antijompelen voor je Lonaa! Mooi dat het goed gegaan is in ieder geval.
Wat ga je doen qua sport?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, sportkleding gekocht.. vanmiddag er toch echt aan geloven!
Gelukkig maar...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga niet lekker roken.
Daar zit een groot verschil tussen he? Tussen zin hebben in, en het daadwerkelijk doen.
Tenminste, bij mij wel.
Bij kelamandelen MOET je juist veel ijsjes eten en juist GEEN brood anders gaat de wond weer open.. vaag dat dat moest!! Ik hoefde dat helemaal nietquote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb onwijs last van slijm en hoesten.En yoghurt maakt meer slijm. Dat zag ik helemaal niet zitten.
Nou goed, ik ben thuis, dus ik kan lekker zelf kiezen nu.
[..]
Ijsjes eten doet ook pijn.
Maar minder pijn dan brood ofzo, omdat het zo kooud is.
[..]
Ik ook niet. Maar dankjewel.
En jongens, nu ik weer thuis ben heb ik ONWIJS zin in een sigaret.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bij kelamandelen MOET je juist veel ijsjes eten en juist GEEN brood anders gaat de wond weer open.. vaag dat dat moest!! Ik hoefde dat helemaal niet
en roken.. tja ik vind het heel dom to be honest.. je hebt een open wond in je keel en daar ga jij lekker overheen roken.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga niet lekker roken.
Daar zit een groot verschil tussen he? Tussen zin hebben in, en het daadwerkelijk doen.
Tenminste, bij mij wel.
Zijn er tegenwoordig nog mensen (behalve ouderen dan) die roken o.Oquote:
Ja?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog mensen (behalve ouderen dan) die roken o.O
Behalve mijn moeder ken ik volgens mij niemand die dat doet
Jij rookt ook niet veel.quote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 25 april 2012 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ow... dan heb ik vast rare vrienden
Ik zit nu serieus in mijn gedachte na te gaan wie er van mijn vrienden roken, maar het is echt niemand.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt
Nee, zonder gekheid... Ik heb ook niet veel rokers in mijn omgeving, maar ze zijn er wel van mijn leeftijd.
Twee goede vriendinnen roken vrijwel dagelijks en ik ken ook genoeg mensen die zo af en toe een sigaret meepikken op een feestje. Ik ben eerder de grote uitzondering die nog nooit een trekje genomen heeft.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu serieus in mijn gedachte na te gaan wie er van mijn vrienden roken, maar het is echt niemand.
Van mijn medestudenten weet ik niet, maar dat zijn er zoveel (en ik ken de meesten niet) dat ik het niet weet.
Ik heb ook nog nooit een gerookt ook niet de behoefte gehad om te proberen. Alleen met mijn bruiloft heb ik een voorzichtige trek genomen van een sigaar, om vervolgens misselijk te zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 14:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Twee goede vriendinnen roken vrijwel dagelijks en ik ken ook genoeg mensen die zo af en toe een sigaret meepikken op een feestje. Ik ben eerder de grote uitzondering die nog nooit een trekje genomen heeft.
Ja, daar trap ik niet meer in hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben juist weer begonnen! Helpt goed met afvallen, lekker kakken.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef Silmarwen het volgende:
een paar die echt niet meer zouden moeten roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, dat deed ik expres)
disclaimer
Liggen ze niet zacht?quote:
??quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch knap hoe jullie me telkens weten te shockeren.
Nee, bij masturbatie krom je je rugquote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Mag je niet op je rug liggen? Kun je gewoon de hele dag met je doos spelen, verbrand ook best calorieën..
je bent gewoon niets gewend, als dit al shoquerend is, is Fok misschien niet je plekquote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lees je reactie die je hierna postte en waarop je in de reactie reageerde
Ook als je een flinke dildo hebt?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, bij masturbatie krom je je rug
Nou wat een shock ze praten over vingerenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch knap hoe jullie me telkens weten te shockeren.
stokte jouw adem ook even?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou wat een shock ze praten over vingeren
Als ik klaarkom wel even ja.quote:
Kussen in je rug?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan welke vorm? Het is heel lastig masturberen met een holle rug
Zo heftig ja?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie het al gebeuren dat ik klaarkom en mijn spit er direct weer terug in schiet
ik dacht gelijk even aan een geil moment ?quote:
Je wou toch niet zeggen dat je jezelf niet kan doen ?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan welke vorm? Het is heel lastig masturberen met een holle rug
ik was er al bang voorquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik dacht gelijk even aan een geil moment ?
misschien als ik de vibo achterlangs haal?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat je jezelf niet kan doen ?
of anaal inbrengt ?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien als ik de vibo achterlangs haal?
ik gok met bolle, wegens armlengtequote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Stimmung
Ik ging me serieus af vragen of ik met holle of bolle rug masturbeer
dat ik daar aan dacht ? nou het was anders niks om bang voor te zijn ?quote:
niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
dat ik daar aan dacht ? nou het was anders niks om bang voor te zijn ?
Geil! dildo in je hol en vingeren tegelijkquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb ik nog clitorale stimulatie nodig om klaar te komen?
Nee, het was geil ?quote:
jamaar, vingeren met holle rug luktnie-hie!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Geil! dildo in je hol en vingeren tegelijk
Iemand anders vragen om het te doen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, vingeren met holle rug luktnie-hie!
Zou je ook anaal kunnen klaarkomen of heet het dan gewoon poepen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb ik nog clitorale stimulatie nodig om klaar te komen?
ja dat moet dan maar!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Fuente het volgende:
[..]
Iemand anders vragen om het te doen?
ik gnorktequote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou je ook anaal kunnen klaarkomen of heet het dan gewoon poepen?
onzin! iedereen kan vingeren dus jij ookquote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, vingeren met holle rug luktnie-hie!
Zo squirten uit je anus ?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou je ook anaal kunnen klaarkomen of heet het dan gewoon poepen?
Post eens?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak me gek!
Ik heb daar nog een mooi plaatje van
Diarree squirten ?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak me gek!
Ik heb daar nog een mooi plaatje van
In een bad?quote:
en een kopje ?quote:
Kan ook...quote:
Ja er zijn ook mensen die brengen cola flessen in.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan ook...
Je kan je ook over een jampot laten glijden.?
dat was een ranzig flimpje.quote:
en dan tegen de dokter zeggen dat je uitgleed in de badkamer en zomaar pardoes met je kont op de jampot landde en dat ie zo naar binnen schoot?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan ook...
Je kan je ook over een jampot laten glijden.?
Beginnen bij de hals, of de onderkant?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die brengen cola flessen in.
onderkant ?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beginnen bij de hals, of de onderkant?
gewoon overdwars?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beginnen bij de hals, of de onderkant?
restecp? Dan heb je toch geen rectale spanning meer over?quote:
dan krijg je een enorm breed gat , wel lekker voor Gaping.quote:
Anaal? Kijk na 2 kinderen kun je je 2 persoonmatras er wel in kwijt. Maar mn anus is nog wel in tact.quote:
Ik heb geen idee ? ik sla over ? ik krijg al pijn in mn hol van de thermometer ?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
restecp? Dan heb je toch geen rectale spanning meer over?
ligt er aan hoe ver je uitscheurt?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anaal? Kijk na 2 kinderen kun je je 2 persoonmatras er wel in kwijt. Maar mn anus is nog wel in tact.
Kwestie van rekoefeningen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ? ik sla over ? ik krijg al pijn in mn hol van de thermometer ?
Tot kloaka <3quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan hoe ver je uitscheurt?
ah, proctofobiequote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ? ik sla over ? ik krijg al pijn in mn hol van de thermometer ?
Inderdaad. En het was lekker.. alleen die douche, daar moet een muntje in, en doet het maar 2 minutenquote:
Ik geloof dat ik dan thuis zou douchenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Inderdaad. En het was lekker.. alleen die douche, daar moet een muntje in, en doet het maar 2 minuten
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Naar is dat he! Wel goed van je dat je niet toegegeven hebt!
Ik heb Vicky vanavond gezien! Very nice!
Oh dat doe ik ook altijd!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag een gebakje gehad op het werk (collega 25 jaar in dienst) en het was echt een super lekker gebakjeAlleen daarna had ik het gevoel dat ik ook wel dropjes kon eten. En vanavond in de supermarkt wilde ik ook fudge meenemen en zag ik de B&J Baked Alaska. Wat is dat toch in je brein dat als je één vinger geeft, ze je hele hand willen. Eten. Anyway, fudge en gebakken Alaska gewoon in de super achtergelaten en maar 2 dropjes gegeten. Maar toch. Saboterende gedachtes. Bah!
Het begin is er.quote:
Hoeveel spinazie moet je daarvoor eten?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb stilstand. Maar ja, ik poep groen terwijl ik maandag spinazie heb gegeten. Mijn lichaam is in standby
het was 400 gram ofzo. Maar normaliter poep ik 3 keer per dag want ik ben best actief, en omdat ik nu niet zo actief kan zijn gaat de darmwerking ook wat tragerquote:Op donderdag 26 april 2012 08:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoeveel spinazie moet je daarvoor eten?
Dat doe ik ook als ik een groene smoothie met spinazie maakquote:Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb stilstand. Maar ja, ik poep groen terwijl ik maandag spinazie heb gegeten. Mijn lichaam is in standby
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Na een week stil gestaan te hebben was er hier van morgen weer een kilo af
Het gaat ontzettend langzaam maar het gaat wel naar beneden.
Nee, maar die weken ervoor gingen wel erg langzaamquote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een kilo per week is heul niet langzaam!
Thanksquote:Op donderdag 26 april 2012 09:25 schreef Isabeau het volgende:
voor dat BMI!
En ik vind 'officiële weegdagen' onzinnigJe bent nu een kilo minder zwaar hoor.
Ik heb ook nog een grafiekje met de algehele trendlijnquote:Op donderdag 26 april 2012 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Dan vind ik mijn trendlijn handiger om te zien of je lichter bent en de goede kant op gaat
dat vind ik ook zo fijn, lichter zijn dan vriendquote:Op donderdag 26 april 2012 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het begin is er.
Weegschaal was vanmorgen ook erg aardig weer. Ik was lichter dan F.!Heel flauw, maar wel een kleine persoonlijke battle voor mij. Kan morgen wel weer anders zijn hoor, maar voor vandaag was ik even heel blij.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook nog een grafiekje met de algehele trendlijnmaar die werk ik niet elke week bij (net weer even gedaan en ziet er wel goed uit).
Ja, die van mij had verhalen over broodjes döner op zijn werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig zit vriend nog steeds hoger dan ik. Blijft ook wel zo, toen ik gisteravond in bed lag hoorde ik biertjes geplopt worden en hotdogs in de microgolf gaan
Ik ga ook op tijd naar bed als ik me verveelquote:Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga ook echt belachelijk vroeg naar bed nu ik niet mag bankhangen![]()
de pijn is echt veeeeeeel minder, dinsdagochtend moest ik mezelf echt gillend omhoog klauwen als ik wilde gaan staan en nu beweeg ik weer gewoonquote:Op donderdag 26 april 2012 09:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga ook op tijd naar bed als ik me verveel![]()
Is de pijn al minder?
Ik kan nu niets opnoemenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
en echt, je beseft pas hoeveel dingen je met een gebolde rug doet als je het niet meer mag
Doet me denken aan een opmerking van mijn vaderquote:Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik ben altijd bang zwaarder dan mijn vader te worden. Die jojo'd ook altijd rond de 85-100 kilo en ik heb daar wel eens boven gezeten
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dingen van een bord eten.... Gisteren lopend een wokschotel gegeten
Dan zou ik mezelf maar gauw volproppen met gezonde dingen zodat je geen puf meer kan zeggen en er geen plek meer is voor ongezond spulquote:Op donderdag 26 april 2012 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
I cant, i cant, i cant stop eating
8 kilo groente is anders helemaal niet zo ergquote:Op donderdag 26 april 2012 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja niemand wordt ook slanker van 8 kilo gezonde zeut
Wel als je ze naar binnen stouwt om te proberen een gevoel van onrust weg te krijgenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
8 kilo groente is anders helemaal niet zo erg
Ja, het gaat. Gister was ruk, vandaag gaat het wel oke. Slecht geslapen, dat wel. Maar er zitten mooie wit/geel/grijze plakken op de wonden, dus dat is goed. Slikken gaat (doet wel zeer) net als praten.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ow... da's ook niet echt motiverend.
Hoe is het verder? Is het een beetje te doen met de pijn?
Bah, poepthee.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Roosvicee laxo?
Ondanks de suiker en glucose-fructose siroop niet eens echt heel erg fout vlgs mij.
Of poepthee...
Lijkt me niet lekker slikken.quote:
goegedaanquote:Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukt!![]()
Even trots op mezelf hoor!
Ik vind het knapquote:Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukt!![]()
Even trots op mezelf hoor!
*knuf* even iemand bellen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, voel ik me ineens heel erg alleen...
Er zijn niet zoveel iemanden die ik bellen kan. (zonder nou gelijk heel depressief te willen klinken)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |