abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110720493
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110720756
(en alles is automatisch braaf in een spoiler gekomen)
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:46:58 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_110720778
Haha, de TT! :D Ik zal er nog een Napoleonnetje instoppen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_110720811
Ik had net de bak met dropmaantjes voor mn neus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110720895
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik had net de bak met dropmaantjes voor mn neus.
Ja maar... ja maar... ja maar!

Jij is toch geen klein (of groot) monster o.O
pi_110720990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja maar... ja maar... ja maar!

Jij is toch geen klein (of groot) monster o.O
Ik voel me soms nog aardig puberaal..
pi_110721480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik voel me soms nog aardig puberaal..
Hmmm :P Tja... ja... misschien moet je dan wel snoepen :')
Of alles weggooien
Of... of... of... nu op eten en dan niet meer kopen?
pi_110721518
Ik koop het niet, dat doet die collega.
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:02:19 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110721542
Tink, ik heb ooit begrepen dat pannekoeken op zich niet eens heel slecht zijn, het is vaak het beleg dat ze fouter maakt dan boterhammen. Maar in de basis is het alleen meel, melk en eieren, toch?

Ik was nog bezig met een reply over snaaitrek maar ik werd 'gestoord' door mijn baas, en toen was het topic dicht. :')

Ik heb al trek sinds lunch.

En aangezien ik net bij het Beck hoofdstuk ben over het onderscheiden van wat het is dat je voelt honger, trek, of eetdrang weet ik nu inmiddels dat het trek is. :')
Ik heb om 1 uur pas mijn brood op, dus ik kan onmogelijk honger hebben.

Maar inmiddels is het 15 uur en is het wel ongeveer tijd voor mijn tussendoortje. *O* :')
pi_110721839
Zo, tijd voor de lunch. Poolse cup noodles, ik ben benieuwd.
Spoilers!
pi_110721896
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, tijd voor de lunch. Poolse cup noodles, ik ben benieuwd.
Dat is toch diner? o.O

Eet smakelijk :D
pi_110721971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is toch diner? o.O

Eet smakelijk :D
Zo'n zakje? Als ik met die paar happen mijn diner zou kunnen doen zou ik flink afvallen. Ik zit er wel altijd flink vol van. Ze hebben misschien geen goede voedingsstoffen maar hongerremmend is ook wat waard voor een keertje ;) .
Spoilers!
pi_110722094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo'n zakje? Als ik met die paar happen mijn diner zou kunnen doen zou ik flink afvallen. Ik zit er wel altijd flink vol van. Ze hebben misschien geen goede voedingsstoffen maar hongerremmend is ook wat waard voor een keertje ;) .
Het was geen kritiek hoor :) alleen ik dacht altijd dat het diners waren.
:P Ikzelf ben niet zo fan van instant voedsel, dus heb dat nog nooit gehad
pi_110722144
ik doe een instant boullion... Ik hou ervan.
pi_110722253
Volkoren boterham met sandwichspread... :) nog geen lunch gehad :@
pi_110722256
I know! Ik heb ze ooit op kamers wel als diner gegeten maar dan met salade ofzo erbij. Had het al jaren niet op maar ik kwam allemaal spannende smaken tegen in Polen. Ze blijven maar plaats in mijn kast innemen dus ik ga maar eens in de week zo'n zakje eten. Ik ben heel benieuwd hoe die met borsjt smaak smaakt. Ik durf m nog niet zo goed te nemen dus ik heb nu kaassaus O+ .
Spoilers!
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:25:21 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_110722763
waarom moet je chips, snoep en alles halen als er kinderen komen?
Ik heb ook wel eens kinderen over de vloer gehad en een banaan kunnen ze krijgen :')
disclaimer
pi_110722812
Zucht, we gaan straks Chinees eten bij mijn zwager. Zelf kiezen is geen optie, het is standaard bami, nasi, babi pangang en kipsate.
Spoilers!
pi_110722839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
waarom moet je chips, snoep en alles halen als er kinderen komen?
Ik heb ook wel eens kinderen over de vloer gehad en een banaan kunnen ze krijgen :')
Ik wilde dat al niet zeggen.. Ik haal wel eens chipjes in huis voor de kinderen, maar zeker niet dagelijks en ook niet wekelijks. Snoep heb ik nog een of ander uitdeelei staan, met wat zakjes yellies, maar die vindt mevrouw niet lekker.
Koekjes heb ik wel, gewoon biscuit.
pi_110722846
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht, we gaan straks Chinees eten bij mijn zwager. Zelf kiezen is geen optie, het is standaard bami, nasi, babi pangang en kipsate.
Ik zou mijn eigen eten meebrengen als dat de keuze is _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110722851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nasi en kipsate, en niet te veel saté?
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:27:12 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_110722852
gewoon een beetje nasi pakken dan, da's de minste van de evils :')
disclaimer
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:28:31 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_110722927
ik moet wel zeggen dat ik meer zin heb om te vreten dan anders, na vijf uur op de bank liggen :') wat een kutleven zo :')
disclaimer
pi_110722954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik meer zin heb om te vreten dan anders, na vijf uur op de bank liggen :') wat een kutleven zo :')
is de verveling.
ik merk dat ik er ook enórm veel moeite mee heb om normaal te eten momenteel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_110722966
Als je die nasi van de chinees in de koelkast zet dan is het de dag erna zo een vast blok, dat zal vast niet het vet zijn wat is gestold?
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:29:30 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110722992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik wilde dat al niet zeggen.. Ik haal wel eens chipjes in huis voor de kinderen, maar zeker niet dagelijks en ook niet wekelijks. Snoep heb ik nog een of ander uitdeelei staan, met wat zakjes yellies, maar die vindt mevrouw niet lekker.
Koekjes heb ik wel, gewoon biscuit.
Ik had laatst weer eens zo'n zak met mini-zakjes gehaald, om mijn eigen weerstandsspier te trainen zeg maar, en de kinderen hebben er niks van op. F. wel... alles. :') :D
pi_110723020
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:

is de verveling.
ik merk dat ik er ook enórm veel moeite mee heb om normaal te eten momenteel
Hoe gaat het nu met jouw gewicht? Nog iets af of tenminste stabiel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110723061
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met jouw gewicht? Nog iets af of tenminste stabiel?
nee, aan gekomen zelfs, ik kan wel janken.
maar ik verveel me ook zooooo erg.
dus flinke moeite mee ja :{
ik ben nu op zoek naar vrijwilligerswerk, misschien helpt dat wat
pi_110723095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Mirjam het volgende:

nee, aan gekomen zelfs, ik kan wel janken.
maar ik verveel me ook zooooo erg.
dus flinke moeite mee ja :{
ik ben nu op zoek naar vrijwilligerswerk, misschien helpt dat wat
Niet helemaal onbegrijpelijk hoor :*
En wat voor vrijwilligerswerk zou je graag willen doen?
pi_110723151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet helemaal onbegrijpelijk hoor :*
En wat voor vrijwilligerswerk zou je graag willen doen?
mja, iets.
heb nu geinformeerd bij een verpleeghuis, ik wil dan graag een individuele vrijwilliger worden, ik wil graag net dat beetje verschil maken, als ik dan toch vrijwilligerswerk ga doen.
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:32:22 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_110723153
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Als je die nasi van de chinees in de koelkast zet dan is het de dag erna zo een vast blok, dat zal vast niet het vet zijn wat is gestold?
nee, zo gedraagt koude rijst zich gewoon :D

mir ;( :*
disclaimer
pi_110723331
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Mirjam het volgende:

mja, iets.
heb nu geinformeerd bij een verpleeghuis, ik wil dan graag een individuele vrijwilliger worden, ik wil graag net dat beetje verschil maken, als ik dan toch vrijwilligerswerk ga doen.
:Y Snap ik! En in een verpleeghuis is wel leuk helpen, vind ik dan hè. Want je kan heel waardevol zijn door alleen al met mensen koffie te drinken. Of krullers in het haar doen :D (daar waren heel veel vrijwilligsters in een verpleeghuis waar ik co-schap liep mee bezig en dan maar babbelen en zo....was een héél klein verpleeghuis in een dorpje en zelden oude mensen er zo goed verzorgd uit gezien, leek wel of het halve dorp er vrijwilligerswerk deed! Lein zei dat in het vph in Den Haag gewoon praktisch geen vrijwilligers waren en dat je dat echt kon merken...)
pi_110723383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y Snap ik! En in een verpleeghuis is wel leuk helpen, vind ik dan hè. Want je kan heel waardevol zijn door alleen al met mensen koffie te drinken. Of krullers in het haar doen :D (daar waren heel veel vrijwilligsters in een verpleeghuis waar ik co-schap liep mee bezig en dan maar babbelen en zo....was een héél klein verpleeghuis in een dorpje en zelden oude mensen er zo goed verzorgd uit gezien, leek wel of het halve dorp er vrijwilligerswerk deed! Lein zei dat in het vph in Den Haag gewoon praktisch geen vrijwillgers waren en dat hje dat echt kon merken...)
ja,ik zou het wel tof vinden om voor iemand individueel het verschil te kunnen maken.
samen krantje lezen, of iemand mee een blokje om nemen ofzo
pi_110723390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou mijn eigen eten meebrengen als dat de keuze is _O-
Ik twijfel ernstig inderdaad. Maar ik weet niet of dat wel goed valt. Ik snap het ook gewoon niet. Bij iedere verjaardag van schoonpa, schoonma, zwager en mijn vriend wordt dit gehaald. Er wordt altijd gekankerd op de kwaliteit. Niemand vind het echt lekker. En toch doen ze het elke keer weer.

Ik ben lekker op 31 december jarig. Familie is 's middags welkom, zo lang ze maar voor het eten oprotten.
Spoilers!
pi_110723523
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik twijfel ernstig inderdaad. Maar ik weet niet of dat wel goed valt. Ik snap het ook gewoon niet. Bij iedere verjaardag van schoonpa, schoonma, zwager en mijn vriend wordt dit gehaald. Er wordt altijd gekankerd op de kwaliteit. Niemand vind het echt lekker. En toch doen ze het elke keer weer.

Ik ben lekker op 31 december jarig. Familie is 's middags welkom, zo lang ze maar voor het eten oprotten.
Ik heb daar echt lak aan hoor, wat een ander denkt over wat ik eet. Inmiddels zijn ze het wel van mij gewend denk ik. Want als ze het niet goed vinden dat ik mijn eigen prakje meebreng dan eet ik dus niets en dat vinden ze ook niet goed :')
pi_110723607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja,ik zou het wel tof vinden om voor iemand individueel het verschil te kunnen maken.
samen krantje lezen, of iemand mee een blokje om nemen ofzo
Mijn moeder is psycholoog geweest (nu met pensioen) in een geriatrisch verpleeghuis. Ze had heel goed contact met de vrouw van een van haar bewoners. Ze is nu nog steeds vrijwilliger voor die vrouw. Gaat er vaak op bezoek, vooral toen ze in het ziekenhuis lag en ook toen haar man overleed. Ze regelt eigenlijk alle financieen enzo voor haar. Ze had een neef die dat deed maar die heeft even 5000 euro van zijn tante gejat dus die is niet meer welkom. Ik hoop dat ik later ook zo iemand tref, geen kinderen hebben heeft toch zo zijn nadelen. Mijn moeder voelt echt een soort vriendschap met die vrouw, is echt leuk op die manier.
Spoilers!
pi_110723685
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn moeder is psycholoog geweest (nu met pensioen) in een geriatrisch verpleeghuis. Ze had heel goed contact met de vrouw van een van haar bewoners. Ze is nu nog steeds vrijwilliger voor die vrouw. Gaat er vaak op bezoek, vooral toen ze in het ziekenhuis lag en ook toen haar man overleed. Ze regelt eigenlijk alle financieen enzo voor haar. Ze had een neef die dat deed maar die heeft even 5000 euro van zijn tante gejat dus die is niet meer welkom. Ik hoop dat ik later ook zo iemand tref, geen kinderen hebben heeft toch zo zijn nadelen. Mijn moeder voelt echt een soort vriendschap met die vrouw, is echt leuk op die manier.
ik vind dat mooi, als mensen dat doen.
ik ken iemand die al jaaaren een gezin met zwaar gehandicapt kind helpt, gewoon voor niks.
ik vind dat mooi O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:41:27 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110723697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hey, mijn oudste ook! En idd, tot nu toe (4 keer) gezorgd dat de visite voor etenstijd weer weg is op een paar vrienen na. :)
pi_110723833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hey, mijn oudste ook! En idd, tot nu toe (4 keer) gezorgd dat de visite voor etenstijd weer weg is op een paar vrienen na. :)
Ik was geen vriend :'(
pi_110723973
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ideaal is dat ja. Mijn zwager en vriend hebben samen een bedrijf dus die kunnen 's middags gewoon vrij nemen. De ouders en schoonouders zijn met pensioen dus voor hen is het ook geen probleem. Voor hun pensionering vierde ik het gewoon op een andere avond.

Ik weet nog dat ik het vroeger echt niet leuk vond om op die dag jarig te zijn. Nou waren mijn verjaardagen sowieso niet zo boeiend omdat er nooit iemand van mijn leeftijd kwam. Sommige familie en vrienden van mijn ouders kwamen dan wel 's avonds maar ze hadden ook altijd nog andere plannen. Sommigen kwamen om het jaar omdat ze niet altijd oudjaarsavond op wilden offeren. Snap ik ook wel, daarom vier ik mijn verjaardag voor vrienden ook niet of op een andere dag.
Spoilers!
pi_110724093
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb daar echt lak aan hoor, wat een ander denkt over wat ik eet. Inmiddels zijn ze het wel van mij gewend denk ik. Want als ze het niet goed vinden dat ik mijn eigen prakje meebreng dan eet ik dus niets en dat vinden ze ook niet goed :')
Ik heb ook besloten dat ik het gewoon niet waard vind om ongezond te eten terwijl ik het niet lekker vind. Ik neem dan liever later op de avond ene blokje kaas ofzo. Ik ga zo eens kijken of ik een maaltijdsalade met 35% korting kan vinden.
Spoilers!
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:52:26 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110724291
Ik vier het ook niet per se op die dag hoor, het is maar net hoe het uit komt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik was geen vriend :'(
:D Er bleef maar 1 stel tuttebol! En jij moest vozen! :{w
pi_110724868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb ook besloten dat ik het gewoon niet waard vind om ongezond te eten terwijl ik het niet lekker vind. Ik neem dan liever later op de avond ene blokje kaas ofzo. Ik ga zo eens kijken of ik een maaltijdsalade met 35% korting kan vinden.
Nou, vooral dat dus! Als het nu iets echt heel erg lekkers is, dan neem ik wel een bordje. Maar zoals jij het beschrijft is het niet eens lekker! Echt niet doen hoor :N (ik lust bijv echt geen babi pangang en nasi met saté vind ik geen volwaardige maaltijd, daar zit bij mij altijd groente bij)
pi_110725176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, vooral dat dus! Als het nu iets echt heel erg lekkers is, dan neem ik wel een bordje. Maar zoals jij het beschrijft is het niet eens lekker! Echt niet doen hoor :N (ik lust bijv echt geen babi pangang en nasi met saté vind ik geen volwaardige maaltijd, daar zit bij mij altijd groente bij)
Als ik geluk heb bestellen ze nasi speciaal en daar zit een bakje atjar bij. Ik word heel vreemd aangekeken als ik dat opeet :Y) . Ik heb nu al trek in mijn maaltijdsalade!
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 april 2012 @ 16:28:36 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110726189
Ik moet zo gaan koken, maar heb geen inspiratie...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110726305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet zo gaan koken, maar heb geen inspiratie...
Fajita's :9

Dat ga ik maken :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 16:31:04 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:35:11 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_110726494
ik ga voor brood, want dat kan ik liggend of lopend eten :')
disclaimer
pi_110726941
Zo, komkommertje erbij. Lekkah!

't Is maar goed dat je geen overdosis groente kunt eten.
Spoilers!
pi_110731221
Hmpf.
Het regent.
Vandaag 1,5 uur gefietst.

Nevermind, wandeltijd :)

[ Bericht 30% gewijzigd door summer2bird op 24-04-2012 18:33:02 ]
Twiddel
pi_110732049
Geen eetlust.. Geen idee hoe het komt. Heb er nooit last van. Begin erg te twijfelen aan mezelf op het moment.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:47:54 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110732157
Waar twijfel je aan dan?
pi_110732220
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
Waar twijfel je aan dan?
......

[ Bericht 4% gewijzigd door J0ycie88 op 24-04-2012 19:06:41 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:59:09 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110732669
Ah... :s)

[ Bericht 77% gewijzigd door BE op 24-04-2012 19:44:19 ]
pi_110733046
Ik denk het wel.. Vanavond ook eens over hebben met mijn moeder.. Al vind ik dat ook wel eng..
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:13:39 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_110733308
did I miss spicy stuff?? :9
disclaimer
pi_110733355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
did I miss spicy stuff?? :9
Iets pittigs.. Nee ;)
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:20:02 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_110733628
ik denk dat ik het wel kan raden... Sterkte :*
disclaimer
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:20:28 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_110733652
diclofenacje ai luff you!
disclaimer
pi_110734251
Joycie :*

Pff ik ben elke avond weer aan het verzinnen wat we kunnen eten.. Ben zo inspiratieloos...

Lijstje van vandaag:
O: 2 volkoren boterhammen. 1 met 20+ kaas, 1 met rauwe ham
T: bakje worteltjes en een droge cracker
L: magere kwark met cruesli Balanz en een appel
T: latte
D: sperciebonen, gekookte piepers en een tartaartje
T: 2 volkorenkaakjes
B; over de hele dag veel trap gelopen.

Daarnaast 4 grote bekers thee en 1,5 liter water.

Morgenochtend weer even een uurtje flink sporten. Heb ik de afgelopen week weinig tijd/puf (lees flinke buikpijn) voor gehad..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110734286
Diclofenac is je best vriend ;) haha! Hoop alleen niet voor te lang!

En dank u ik hoop het niet nodig te hebben..
pi_110734473
Heb net 4 dropballen op.. Slecht maar heel lekker.. Nu gaat de pot dicht en ga ik aan de afwas!

Vandaag niet aan mijn kcals gekomen. Zit er ongeveer 150 onder. Naja geen ramp denk ik.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 april 2012 @ 19:40:57 #62
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110734716
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Fajita's :9

Dat ga ik maken :P
Jum... Hier is het Chili met tortilla's geworden :) Isa had gelukkig wel inspiratie :P
pi_110734799
Hier hebben we vandaag wokgarnalen, wat roerbakgroente en mie op. Incl. een saus. Best ok. Verder een standaarddagje.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 april 2012 @ 19:49:00 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110735148
Ik ben totaal uit mijn ritme... Gisteren een volleybaltraining, normaal alleen op donderdag. Vandaag vrij en met Isa op stap, normaal werken enzovoort op dinsdag. Ik heb echt geen idee meer waar ik in de week sta :')
pi_110735190
Het is dinsdag, Sjeen! o|O
pi_110735202
Mijn moeder zegt dat ik me niet druk moet maken..
pi_110735278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik me niet druk moet maken..
Dat zeggen moeders altijd?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110735367
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat zeggen moeders altijd?
De mijne niet eigenlijk die is altijd heel eerlijk. Vooral als ze merkt dat ik me ergens druk over maakt..
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:57:10 #69
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_110735551
Pas op met diclofenac, kun je enorme maagpijn mee krijgen. Dus geen sinaasappelsap enzo erbij.
pi_110735723
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Silmarwen het volgende:
Pas op met diclofenac, kun je enorme maagpijn mee krijgen. Dus geen sinaasappelsap enzo erbij.
Kreeg ze ook mee vorige week na de opname. Met maagbeschermers maar heb ze om deze reden dan ook niet genomen. Maar het werkt wel super!
pi_110738225
Als je wilt lachen moet je naar britt en ymke kijken! Mijn god!
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:10:27 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_110739923
mijn diclofenac heeft ingebouwde maagbeschermers. Ben er ook niet zo gevoelig voor, kan probleemloos 3 strips paracetamol eten op 1 dag :')
(nee, da's geen hobby)
disclaimer
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:38:04 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110742179
Een stukje extra pure chocola uit de koelkast pakken omdat je daar echt al heel de avond zin in hebt. En het dan gewoon vergeten omdat je zo druk bezig bent. :')

Ik heb het maar teruggelegd en een biscuitje gepakt. :+
pi_110742280
Ik eet ibuprofen als smarties. Nooit last van.
pi_110743714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
mijn diclofenac heeft ingebouwde maagbeschermers. Ben er ook niet zo gevoelig voor, kan probleemloos 3 strips paracetamol eten op 1 dag :')
(nee, da's geen hobby)
Mijn vriend slikt die dingen al sinds augustus 2011 :')

En het schijnt dat ibu en diclofenac van het zelfde soort is
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:59:34 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_110744042
klopt, is hetzelfde ras, net als naproxen. Niet-steroide anti-inflammatoire drugs, aka NDAIS :')
disclaimer
pi_110744873
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, is hetzelfde ras, net als naproxen. Niet-steroide anti-inflammatoire drugs, aka NDAIS :')
Ja dat ja :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:10:47 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110744906
What's next? Littekens vergelijken?
pi_110745004
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
What's next? Littekens vergelijken?
Ja hoor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 22:12:48 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:12:43 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_110745045
ik slik ook nog seroxatjes hoor!

En ik heb geen bazenlittekens, alleen hele domme ;(
disclaimer
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:13:54 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110745116
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:12 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja hoor

SPOILER
Auw!

De enige hechtingen die ik ooit heb gehad is op mijn achterhoofd (punt van de achterklep van de auto) en bij m'n doos. Ik zal jullie de foto's besparen. :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:14:50 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110745185
Maar helpen de diclofenacjes wel een beetje SQ? Hoe lang gaat zoiets duren eigenlijk? En moet je alleen rust of ook fysio nog?
pi_110745217
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Auw!

De enige hechtingen die ik ooit heb gehad is op mijn achterhoofd (punt van de achterklep van de auto) en bij m'n doos. Ik zal jullie de foto's besparen. :D
Ja arm ding.. 3 hechtingen :X Maar het geneest goed :Y

Whahaha ik heb ook 6 hechtingen gehad *daar*
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:15:23 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_110745223
je kan ook littekens hebben zonder hechtingen! Zoals brandwonden, die heb ik veul :')
disclaimer
pi_110745310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook littekens hebben zonder hechtingen! Zoals brandwonden, die heb ik veul :')
Ja ja iets met peuken, stoer hoor :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:16:38 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110745318
Oh ja... Zo ver dacht ik niet eens. Maar zelfs dan heb ik weinig imposants eigenlijk.
Of je moet striae tellen, dan kom ik een heel eind. :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:17:20 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_110745352
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Maar helpen de diclofenacjes wel een beetje SQ? Hoe lang gaat zoiets duren eigenlijk? En moet je alleen rust of ook fysio nog?
diclofenac is een hemels wondermiddel jonge :D :D neem er zo nog 1 voor het slapen gaan.
Hoe lang het duurt? Zo lang als het duurt... Geen idee dus! Ik doe mijn oefeningen nu, sinds de eerste pil, en dat volhouden!
disclaimer
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:18:56 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_110745470
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja ja iets met peuken, stoer hoor :D
zo bedoelde ik het niet ;( ik vind het juist domme littekens, maar de meeste peukenbrandwonden die ik heb zijn dus echt by accident :@
disclaimer
pi_110745491
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

diclofenac is een hemels wondermiddel jonge :D :D neem er zo nog 1 voor het slapen gaan.
Hoe lang het duurt? Zo lang als het duurt... Geen idee dus! Ik doe mijn oefeningen nu, sinds de eerste pil, en dat volhouden!
Hopelijk kom je de nacht een beetje door :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo bedoelde ik het niet ;( ik vind het juist domme littekens, maar de meeste peukenbrandwonden die ik heb zijn dus echt by accident :@
Het was ook een grapje hoor ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 22:19:59 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:21:51 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_110745674
gelukkig O+ maar dus niet door een vliegengordijn lopen met brandende peuk he!

Baringslittekens zijn juist wel stoer! O+
disclaimer
pi_110745807
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig O+ maar dus niet door een vliegengordijn lopen met brandende peuk he!

Baringslittekens zijn juist wel stoer! O+
Ik rook niet meer ;)
Das nog stoerder...

SPOILER
Baringslittekens zijn vervelend weet je.. gemeen pijnlijk in de tijd van de maand :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:29:52 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_110746414
antirookmafia :r

:P
disclaimer
pi_110749367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
antirookmafia :r

:P
Heul niet je rookt maar een end heen :P
pi_110749841
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik rook niet meer ;)
Das nog stoerder...

SPOILER
Baringslittekens zijn vervelend weet je.. gemeen pijnlijk in de tijd van de maand :')
Serieus, blijf je dat voelen? Iewww!
Spoilers!
pi_110750125
Nou mijn maatijdsalade staat nog braaf in de koelkast. Mijn zwager had ook geen zin in Chinees dus heeft ie Grieks laten komen. En het was me toch lekkerrrrrrr. Heb geen patatjes op, we kip, gehakt, gyros, tzaziki, tomatenrijst en een berg koolsla. En daarna nog een klein geake en toastjes met brie.

Ik moet echt zooo weer in een normaal ritme komen. Het voelt een beetje nutteloos met zaterdag een bezoekje in Duitsland en maandag Koninginnedag oor de boeg. Maar dat zijn ook juist redenen om de rest an de week streng te doen,
Spoilers!
pi_110755749
*O* *O* rondedansje doet *O* *O*
9 kilo eraf en de weegschaal gaf de 82 aan (82.8)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110755767
Hoi :W

Ik hou het even niet bij :W

I'll be back :W

Sterkte voor allen die het nodig hebben *;

*O* voor allen die het verdienen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110755774
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik voel ze volgens mij niet meer hoor. Kan ook overgaan.

En verder -O- . Ik sta al 12 dagen stil/ schommel rond de 86, met uitschieters richting 85 maar niks blijvends. Zo irritant.
Mijn lief die 25 kilo lichter is dan ik blijft met hetzelfde eetpatroon maar iets kleinere hoeveelheden vrolijk afvallen. Zo frustrerend!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_110755804
nm

[ Bericht 99% gewijzigd door DancingPhoebe op 25-04-2012 07:12:48 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 25 april 2012 @ 07:21:27 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110755844
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat hoeft niet hoor, ik heb er nooit last van.

Vicky! Wat goed zeg! *O*
pi_110755992
Littekens *daar* doen mij aan mijn eerste bevalling (van iemand anders) denken. Hemeltje lief, wat een anti-zwangerschaps-reclame was dat voor mij zeg _O- Na afloop zei de gyn dat het wel uitzonderlijk fout ging en dat het normaal toch niet zo was. uh huh.... huuuuu, kinderen!! *rent gillend weg*

Anyway, zomaar een kilo lichter dan gisteren en ik ben nog 2x op de weegschaal gaan staan ook en het getal bleef gelijk. :o (en dat na bijna 2 weken praktisch stil staan)
  woensdag 25 april 2012 @ 07:43:02 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_110756010
whoei, fijn isa! En vicky!
*O*

ik hou me volgende week wel weer bezig met de weegschaal :')
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 07:46:14 #103
54772 Silmarwen
pi_110756040
Ik heb alleen nog last van het litteken van de keizersnede. grappig hoe dat gebied er omheen gevoelloos is, maar wel vreselijk kan jeuken.

Straks naar de kaakchirurg *ril*

De weegschaal was wel ok vanochtend.

O: Havermout + thee
T: Grapefruit + thee
L: 2 Boterhammen met kaas, komkommer, tomaat + glas melk
T: 2 Rijstwafels met iets + thee
D: Straks even kijken wat er in huis is. :D
S: Bodybalance
T: Magere yoghurt
  woensdag 25 april 2012 @ 07:53:15 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_110756116
sterkte bij de kaakchirurg!!
disclaimer
pi_110756201
Isa en Vicky *O*
  woensdag 25 april 2012 @ 08:03:27 #106
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110756218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte bij de kaakchirurg!!
Het is een consult, nog geen daadwerkelijke ingreep :+
  woensdag 25 april 2012 @ 08:04:53 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_110756236
dan hoeft ze ook niet te rillen :D
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 08:06:03 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_110756253
hm, zo'n niet-zitten policy is vooral 's morgens heel lastig merk ik :') het gaan lange lange dagen worden :')
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 08:10:33 #109
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110756305
*O* go Vicky & isa *O*

Zo eindelijk ff de tijd om rustig te posten. Nu het meeste verhuisd is keert de rust eindelijk terug!

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt
T: appel
L: 2 boterhammen met york ham en wat komkommer
T: snacktomaatjes
D: kip tandoori ( lekker makkelijk want man heeft avonddienst) met komkommersalade
S: een uurtje naar de sportschool
T: schaaltje magere aardbeien kwark
Be happy with the little things in life
  woensdag 25 april 2012 @ 08:13:03 #110
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110756333
Littekens, irritante dingen, vooral als het weer omslaat :{ dan jeuken die krengen zeg :(
  woensdag 25 april 2012 @ 08:13:20 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110756339
Lekker Isa! :Y
  woensdag 25 april 2012 @ 08:23:37 #112
54772 Silmarwen
pi_110756456
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
dan hoeft ze ook niet te rillen :D
Jawel... Die man heeft mega handen en ik een kleine mond. :(
  woensdag 25 april 2012 @ 08:23:55 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_110756460
_O-
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 08:27:43 #114
1762 YPPY
Yppiaans
pi_110756517
Wat goed Vicky! En Isa ook al. :-)

Gisteren de fietstest gehad en ik scoor niet het aller-aller-allerlaagste. Dat is mooi. Was na afloop ook niet moe. Wel rustig in de sportschool. Misschien omdat er voetbal op stond en geen vrouwenshows?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 25 april 2012 @ 09:45:16 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110758082
Zo. Nu gaat het toch echt gebeuren. De zweep erover ~O>

gisteren caloos niet geteld:
O yoghurt, muesli, lijnzaad
T 3 maiswafels met St Moret
L cup noodles (310 kcal)
T appel, 3/4 komkommer, paaseitje
A Grieks: veel salade, wat rijst, half stukje kip en gehakt, tzaziki, opscheplepel gyros
T hazelnootgebakje met de slagroom er grotendeels vanaf, 3 toastjes met brie

Hmpf, als ik had geweten dat we bij mijn zwager zouden eten had ik lichter geluncht en geen St Moret op mijn maiswafels gesmeerd maar ja. Die lullo laat om 3 uur 's middags pas weten dat hij het uberhaupt viert. Nu dus een maaltijdsalade voor de lunch. 't Ding is 190 kcal per 100 gram en 450 gram zwaar _O- . Ik mieter alle pasta er gewoon uit en gebruik de helft van de dressing. Dan is het alleen nog groente, appel, paar amandelen en wat blauwe kaas.

Vandaag:
O yoghurt, muesli, lijnzaad
S 2 miles
T 3 maiswafels, tomatensap
L: salade dus
T appel, paprika, opkikker
A Aspergetaart Met wat minder room en geitenkaas
T 3 dropjes
Spoilers!
  woensdag 25 april 2012 @ 10:02:17 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110758537
Zo, ontbijtje zit er in.
Zo even huishouden en chili maken voor vanavond. :9
pi_110760276
Sta stil op de weegschaal :{ Anderzijds naar dit weekend is het een wonder dat ik niet ben aangekomen O-) Deze week er weer goed tegen aan!

O. 2 boterhammen met kaas
L. 2 boterhammen met sandwichspread
T. Smoothie
D. Hangt er vanaf of ik besluit bij een vriend te eten die heel vet en zwaar kookt of om zelf te koken. Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste
T. Appel
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 april 2012 @ 11:25:03 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110760887
Zo... De derde woensdag op rij hetzelfde gewicht :P
pi_110761115
:W

Lonaa is weer thuis. Operatie is goed gegaan. Heb alleen heel erg veel pijn, moet veel hoesten (wat veel pijn doet) en mijn stem klinkt raar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_110761186
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef Lonaa het volgende:

Lonaa is weer thuis. Operatie is goed gegaan. Heb alleen heel erg veel pijn, moet veel hoesten (wat veel pijn doet) en mijn stem klinkt raar.
En hoe gaat het met eten en drinken?
Fijn dat alles goed is gegaan!
pi_110761270
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En hoe gaat het met eten en drinken?
Fijn dat alles goed is gegaan!
Het eerste wat ik vroeg toen ik half uit mijn narcose kwam was "mag ik alsjeblieft wat drinken?"
Zo'n dorst. En zo'n droge bek.
Infuus ging er gisteren ook al uit. Ik dronk genoeg (ondanks de pijn)

ik MOEST vanochtend eten, anders mocht ik niet naar huis. Met tranen over mn wangen een witte boterham zonder korstjes en met kaas weggeduwd.
Stelletje nazi's.
pi_110761371
Het is geen gevangenis hoor, je kan gewoon gaan als je naar huis wilt 8-)
Staat er alleen bij ontslag 'tegen doktersadvies in naar huis'.

Maar kan me voorstellen dat die eerste boterham vreselijk veel pijn deed :o Was een kommetje yoghurt of zo geen eten :?
  woensdag 25 april 2012 @ 11:39:37 #123
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110761386
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het eerste wat ik vroeg toen ik half uit mijn narcose kwam was "mag ik alsjeblieft wat drinken?"
Zo'n dorst. En zo'n droge bek.
Infuus ging er gisteren ook al uit. Ik dronk genoeg (ondanks de pijn)

ik MOEST vanochtend eten, anders mocht ik niet naar huis. Met tranen over mn wangen een witte boterham zonder korstjes en met kaas weggeduwd.
Stelletje nazi's.
;(
lekker veel waterijsjes eten?
of doet dat ook pijn?
  woensdag 25 april 2012 @ 11:40:12 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110761406
Ik weet niet of ik nou moet jompelen of moet antijompelen voor je Lonaa! Mooi dat het goed gegaan is in ieder geval.
Spoilers!
pi_110761537
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is geen gevangenis hoor, je kan gewoon gaan als je naar huis wilt 8-)
Staat er alleen bij ontslag 'tegen doktersadvies in naar huis'.

Maar kan me voorstellen dat die eerste boterham vreselijk veel pijn deed :o Was een kommetje yoghurt of zo geen eten :?
Jawel, maar ik heb onwijs last van slijm en hoesten. ;( En yoghurt maakt meer slijm. Dat zag ik helemaal niet zitten. ;(

Nou goed, ik ben thuis, dus ik kan lekker zelf kiezen nu.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

;(
lekker veel waterijsjes eten?
of doet dat ook pijn?
Ijsjes eten doet ook pijn. ;(
Maar minder pijn dan brood ofzo, omdat het zo kooud is.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet of ik nou moet jompelen of moet antijompelen voor je Lonaa! Mooi dat het goed gegaan is in ieder geval.
Ik ook niet. Maar dankjewel.

En jongens, nu ik weer thuis ben heb ik ONWIJS zin in een sigaret.
pi_110761592
Ik zou lekker gaan roken :')
pi_110761674
Ik ga niet lekker roken. :')

Daar zit een groot verschil tussen he? Tussen zin hebben in, en het daadwerkelijk doen.

Tenminste, bij mij wel.
  woensdag 25 april 2012 @ 12:14:22 #128
54772 Silmarwen
pi_110762561
Alles wat je eet of drinkt gaat pijn doen helaas. Het is echt een klote operatie. Probeer je keel vochtig te houden en als het kan door neus te ademen.
pi_110762604
zo, sportkleding gekocht.. vanmiddag er toch echt aan geloven!
  woensdag 25 april 2012 @ 12:26:18 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110762903
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, sportkleding gekocht.. vanmiddag er toch echt aan geloven!
Wat ga je doen qua sport?
Spoilers!
pi_110763044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat ga je doen qua sport?
Naar de sportschool :+ Gewoon fietsen, hardlopen, roeien, spinnen.. that kind of stuff :P
pi_110763507
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:

Daar zit een groot verschil tussen he? Tussen zin hebben in, en het daadwerkelijk doen.

Tenminste, bij mij wel.
Gelukkig maar... ^O^ Je wilt zo snel mogelijk van de pijn af zijn O+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2012 12:47:22 ]
pi_110764387
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jawel, maar ik heb onwijs last van slijm en hoesten. ;( En yoghurt maakt meer slijm. Dat zag ik helemaal niet zitten. ;(

Nou goed, ik ben thuis, dus ik kan lekker zelf kiezen nu.

[..]

Ijsjes eten doet ook pijn. ;(
Maar minder pijn dan brood ofzo, omdat het zo kooud is.

[..]

Ik ook niet. Maar dankjewel.

En jongens, nu ik weer thuis ben heb ik ONWIJS zin in een sigaret.
Bij kelamandelen MOET je juist veel ijsjes eten en juist GEEN brood anders gaat de wond weer open.. vaag dat dat moest!! Ik hoefde dat helemaal niet
en roken.. tja ik vind het heel dom to be honest.. je hebt een open wond in je keel en daar ga jij lekker overheen roken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 25 april 2012 @ 13:23:36 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110764900
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

Bij kelamandelen MOET je juist veel ijsjes eten en juist GEEN brood anders gaat de wond weer open.. vaag dat dat moest!! Ik hoefde dat helemaal niet
en roken.. tja ik vind het heel dom to be honest.. je hebt een open wond in je keel en daar ga jij lekker overheen roken.
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:

Tenminste, bij mij wel.
Spoilers!
pi_110765018
Wat een onwijze kutdag , vanochtend direct offertes en noodzakelijke wijzigingen verdedigen , met veel praten wel mn adviezen opgevolgd door directie etc. Maar Jezus wat een gezeik.....

Als gevolg daarvan dus langs kantine gelopen op het punt staan om een brownie te kopen maar niet gedaan *O*

en toen maar met kannetje water naar mn bureau.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110765513
Je kan het!
pi_110765735
Goedzo Joen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110765771
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou lekker gaan roken :')
Zijn er tegenwoordig nog mensen (behalve ouderen dan) die roken o.O
Behalve mijn moeder ken ik volgens mij niemand die dat doet
pi_110766038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zijn er tegenwoordig nog mensen (behalve ouderen dan) die roken o.O
Behalve mijn moeder ken ik volgens mij niemand die dat doet
Ja?
Ik paf gewoon hoor.
pi_110766242
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja?
Ik paf gewoon hoor.
Jij rookt ook niet veel.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110766259
Ow... dan heb ik vast rare vrienden ;)
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 april 2012 @ 14:01:54 #142
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110766337
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ow... dan heb ik vast rare vrienden ;)
Het is dat je het zelf zegt :P

Nee, zonder gekheid... Ik heb ook niet veel rokers in mijn omgeving, maar ze zijn er wel van mijn leeftijd.
pi_110766391
Ik.ken er ook genoeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110766394
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is dat je het zelf zegt :P

Nee, zonder gekheid... Ik heb ook niet veel rokers in mijn omgeving, maar ze zijn er wel van mijn leeftijd.
Ik zit nu serieus in mijn gedachte na te gaan wie er van mijn vrienden roken, maar het is echt niemand.
Van mijn medestudenten weet ik niet, maar dat zijn er zoveel (en ik ken de meesten niet) dat ik het niet weet.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:06:19 #145
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110766480
Hier word de groep niet-rokers steeds groter.. De afgelopen maanden zijn vooral in onze familie een hoop gestopt met roken, mijn man, mijn schoonbroer, de vriendin van mijn schoonvader, nog een tante.. De niet rokers overheersen
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 april 2012 @ 14:06:21 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110766481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik zit nu serieus in mijn gedachte na te gaan wie er van mijn vrienden roken, maar het is echt niemand.
Van mijn medestudenten weet ik niet, maar dat zijn er zoveel (en ik ken de meesten niet) dat ik het niet weet.
Twee goede vriendinnen roken vrijwel dagelijks en ik ken ook genoeg mensen die zo af en toe een sigaret meepikken op een feestje. Ik ben eerder de grote uitzondering die nog nooit een trekje genomen heeft.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:08:24 #147
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110766549
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Twee goede vriendinnen roken vrijwel dagelijks en ik ken ook genoeg mensen die zo af en toe een sigaret meepikken op een feestje. Ik ben eerder de grote uitzondering die nog nooit een trekje genomen heeft.
Ik heb ook nog nooit een gerookt ook niet de behoefte gehad om te proberen. Alleen met mijn bruiloft heb ik een voorzichtige trek genomen van een sigaar, om vervolgens misselijk te zijn :D geen succes dus, een gevalletje eens en nooit meer whaha
pi_110766737
Ik ben 8jr geleden gestopt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110766766
Ik ben juist weer begonnen! Helpt goed met afvallen, lekker kakken.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:18:36 #150
54772 Silmarwen
pi_110766980
Ken zat mensen die roken, maar ook veel die niet meer roken en een paar die echt niet meer zouden moeten roken.
pi_110767043
Die laatste ken ik ook..
Ik vind het zo stinken :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110767083
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben juist weer begonnen! Helpt goed met afvallen, lekker kakken.
Ja, daar trap ik niet meer in hoor.
Heb ik eerder eens gedaan.
Oh wee als je dan weer stopt met roken.
Dat probeer ik er nu dus af te krijgen :@
  woensdag 25 april 2012 @ 14:21:57 #153
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110767139
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef Silmarwen het volgende:
een paar die echt niet meer zouden moeten roken.
:D!
pi_110767147
Ik stop elke winter. Ik ga niet in de kou buiten staan namelijk. Dan moet je meteen over op de poepdrankjes.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:37:21 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_110767770
roken O+
welkom terug lonaa en sterkte met herstellen :*
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 14:58:16 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110768517
Mijn moeder rookt als een ketter, mjn vader is net een paar weken gestopt als het goed is en van mijn vriendenkring is er eentje die na een paar jaar stoppen weer is gaan roken en een ander die af en toe met hem mee rookt. Inmijn softbalteam waren er een stuk of 2.
Maar een paar jaar terug waren dat er veel meer. :Y
  woensdag 25 april 2012 @ 15:56:23 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_110771004
plat op je buik laptoppen :')

SPOILER
(ja, dat deed ik expres :6)
disclaimer
pi_110771312
Geen onderkin
pi_110771337
EN jesters! DAMN! Ik kijk bijna tot je navel gek!
  woensdag 25 april 2012 @ 16:06:51 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_110771526
het is weinig comfortabel helaas :(
disclaimer
pi_110771901
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
het is weinig comfortabel helaas :(
Liggen ze niet zacht?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:15:27 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_110771939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Liggen ze niet zacht?
:D dat wel :')
disclaimer
pi_110772051
Mag je niet op je rug liggen? Kun je gewoon de hele dag met je doos spelen, verbrand ook best calorieën..
pi_110772168
Toch knap hoe jullie me telkens weten te shockeren.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:21:58 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_110772304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
??
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 16:22:22 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_110772324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Mag je niet op je rug liggen? Kun je gewoon de hele dag met je doos spelen, verbrand ook best calorieën..
Nee, bij masturbatie krom je je rug :(
disclaimer
pi_110772441
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

??
Lees je reactie die je hierna postte en waarop je in de reactie reageerde ;)
  woensdag 25 april 2012 @ 16:25:48 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_110772487
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Lees je reactie die je hierna postte en waarop je in de reactie reageerde ;)
je bent gewoon niets gewend, als dit al shoquerend is, is Fok misschien niet je plek _O-
disclaimer
pi_110772516
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, bij masturbatie krom je je rug :(
Ook als je een flinke dildo hebt?
pi_110772522
Vandaag 1 uur gefietst :P
Morgen moet ik eerst vrijwilligerswerk doen en daarna naar school :)
Twiddel
  woensdag 25 april 2012 @ 16:27:13 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_110772566
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook als je een flinke dildo hebt?
ligt er aan welke vorm? Het is heel lastig masturberen met een holle rug :')
disclaimer
pi_110772617
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou wat een shock ze praten over vingeren :@
  woensdag 25 april 2012 @ 16:28:49 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_110772637
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou wat een shock ze praten over vingeren :@
stokte jouw adem ook even? :o
disclaimer
pi_110772655
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als ik klaarkom wel even ja.
pi_110772666
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kussen in je rug?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:29:56 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_110772693
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ik klaarkom wel even ja.
ik zie het al gebeuren dat ik klaarkom en mijn spit er direct weer terug in schiet :')
disclaimer
pi_110772765
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zie het al gebeuren dat ik klaarkom en mijn spit er direct weer terug in schiet :')
Zo heftig ja?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:31:46 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_110772785
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo heftig ja?
zo heftig dat ik er helemaal van ga shoqueren!
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 16:32:00 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_110772800
okee sorry, ik hou al op :')
disclaimer
pi_110772812
Ka-pot
pi_110772843
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik dacht gelijk even aan een geil moment ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:33:15 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_110772859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ka-pot
maar je hebt het wel gedaan :D
disclaimer
pi_110772869
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je wou toch niet zeggen dat je jezelf niet kan doen ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:33:32 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_110772871
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Joene het volgende:

[..]

ik dacht gelijk even aan een geil moment ?
ik was er al bang voor :9
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 16:33:55 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_110772897
quote:
8s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Joene het volgende:

[..]

Je wou toch niet zeggen dat je jezelf niet kan doen ?
misschien als ik de vibo achterlangs haal?
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 april 2012 @ 16:35:14 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110772962
Stimmung *O*

Ik ging me serieus af vragen of ik met holle of bolle rug masturbeer :+
pi_110772982
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

misschien als ik de vibo achterlangs haal?
of anaal inbrengt ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:36:00 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_110773000
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Stimmung *O*

Ik ging me serieus af vragen of ik met holle of bolle rug masturbeer :+
ik gok met bolle, wegens armlengte :(
disclaimer
pi_110773005
quote:

[..]

ik was er al bang voor :9
dat ik daar aan dacht ? nou het was anders niks om bang voor te zijn ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:36:22 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_110773025
quote:
5s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Joene het volgende:

[..]

of anaal inbrengt ?
dan heb ik nog clitorale stimulatie nodig om klaar te komen?
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 16:36:35 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_110773038
quote:
5s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Joene het volgende:

[..]

dat ik daar aan dacht ? nou het was anders niks om bang voor te zijn ?
niet?
disclaimer
pi_110773070
Jullie maken mijn dag serieus weer helemaal goed O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 april 2012 @ 16:37:55 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_110773100
gelukkig O+
disclaimer
pi_110773176
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Geil! dildo in je hol en vingeren tegelijk :9
pi_110773195
quote:

[..]

niet?
Nee, het was geil ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:40:58 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_110773263
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Geil! dildo in je hol en vingeren tegelijk :9
jamaar, vingeren met holle rug luktnie-hie! :'(
disclaimer
pi_110773277
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Iemand anders vragen om het te doen? :P
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_110773301
quote:

[..]

Zou je ook anaal kunnen klaarkomen of heet het dan gewoon poepen?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:41:54 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_110773305
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Fuente het volgende:

[..]

Iemand anders vragen om het te doen? :P
ja dat moet dan maar!
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 16:42:09 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_110773324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik gnorkte :') _O-
disclaimer
pi_110773364
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

onzin! iedereen kan vingeren dus jij ook :P
pi_110773378
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo squirten uit je anus ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:44:23 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_110773412
quote:
5s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef Joene het volgende:

[..]

Zo squirten uit je anus ?
maak me gek!
Ik heb daar nog een mooi plaatje van O+
disclaimer
pi_110773442
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maak me gek!
Post eens?
pi_110773448
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maak me gek!
Diarree squirten ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:47:36 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_110773557
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Post eens?
_O-
disclaimer
pi_110773588
quote:
5s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Joene het volgende:

[..]

Diarree squirten ?
In een bad?
pi_110773606
huuuuuuuuuuuuuuu
hou eens op :X
pi_110773610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

In een bad?
en een kopje ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:49:38 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_110773632
quote:
5s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Joene het volgende:

[..]

en een kopje ?
nee, dat was geen plaatje :N
disclaimer
pi_110773636
quote:
5s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Joene het volgende:

[..]

en een kopje ?
Kan ook...

Je kan je ook over een jampot laten glijden.?
pi_110773673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kan ook...

Ja er zijn ook mensen die brengen cola flessen in.
pi_110773684
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat was geen plaatje :N
dat was een ranzig flimpje.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:50:41 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_110773685
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kan ook...

en dan tegen de dokter zeggen dat je uitgleed in de badkamer en zomaar pardoes met je kont op de jampot landde en dat ie zo naar binnen schoot?
disclaimer
pi_110773704
quote:
15s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja er zijn ook mensen die brengen cola flessen in.
Beginnen bij de hals, of de onderkant?
pi_110773765
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

onderkant ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:53:01 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_110773782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

gewoon overdwars?
disclaimer
pi_110773796
quote:
5s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Joene het volgende:

[..]

onderkant ?
restecp? Dan heb je toch geen rectale spanning meer over?
pi_110773820
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gewoon overdwars?
dan krijg je een enorm breed gat , wel lekker voor Gaping. 8-)
pi_110773836
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gewoon overdwars?
Anaal? Kijk na 2 kinderen kun je je 2 persoonmatras er wel in kwijt. Maar mn anus is nog wel in tact.
pi_110773845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

restecp? Dan heb je toch geen rectale spanning meer over?
Ik heb geen idee ? ik sla over ? ik krijg al pijn in mn hol van de thermometer ?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:54:44 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_110773869
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Anaal? Kijk na 2 kinderen kun je je 2 persoonmatras er wel in kwijt. Maar mn anus is nog wel in tact.
ligt er aan hoe ver je uitscheurt?
disclaimer
pi_110773873
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik heb geen idee ? ik sla over ? ik krijg al pijn in mn hol van de thermometer ?
Kwestie van rekoefeningen.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:55:04 #224
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110773883
:X _O- :D :o LOL O+
pi_110773887
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ligt er aan hoe ver je uitscheurt?
Tot kloaka <3
pi_110773901
ik ga naar huis ?
pi_110773926
Ik ook.
Ff vingeren..
  woensdag 25 april 2012 @ 16:55:53 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_110773932
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Joene het volgende:

[..]

ah, proctofobie O+
disclaimer
  woensdag 25 april 2012 @ 16:56:15 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_110773957
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tot kloaka <3
Cloaca's O+
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 april 2012 @ 16:57:48 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110774025
OMFG... Ik ga maar verder met pizza maken :')
pi_110774527
Hier normaal spinazie aardappels en een kaasburger (ofzoiets :') )
pi_110774740
Honger.
pi_110774942
quote:

[..]

maar je hebt het wel gedaan :D
Inderdaad. En het was lekker.. alleen die douche, daar moet een muntje in, en doet het maar 2 minuten 8)7
  woensdag 25 april 2012 @ 17:23:40 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_110775044
is dat zo'n kwartjessportschool?
disclaimer
pi_110775083
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
is dat zo'n kwartjessportschool?
Fitforfree :P
  woensdag 25 april 2012 @ 18:12:08 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110776829
Floeps, in slaap gevallen. Moet nu nog naar de winkel voor asperges, geitenkaas en citroengras. Dat wordt een latertje vanavond aangezien het filodeeg ook pas net uit de vriezert is :') .
Spoilers!
pi_110776945
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:

Inderdaad. En het was lekker.. alleen die douche, daar moet een muntje in, en doet het maar 2 minuten 8)7
Ik geloof dat ik dan thuis zou douchen :D

En dames, zo classy :')
  woensdag 25 april 2012 @ 18:23:28 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110777249
Ow mèn... chili... Must not take second plate... :{ :9~
pi_110778555
Vanmiddag een gebakje gehad op het werk (collega 25 jaar in dienst) en het was echt een super lekker gebakje :9~ Alleen daarna had ik het gevoel dat ik ook wel dropjes kon eten. En vanavond in de supermarkt wilde ik ook fudge meenemen en zag ik de B&J Baked Alaska. Wat is dat toch in je brein dat als je één vinger geeft, ze je hele hand willen. Eten. Anyway, fudge en gebakken Alaska gewoon in de super achtergelaten en maar 2 dropjes gegeten. Maar toch. Saboterende gedachtes. Bah!
  woensdag 25 april 2012 @ 23:05:35 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110795106
Naar is dat he! Wel goed van je dat je niet toegegeven hebt! :Y

Ik heb Vicky vanavond gezien! Very nice! _O_
pi_110802532
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Naar is dat he! Wel goed van je dat je niet toegegeven hebt! :Y

Ik heb Vicky vanavond gezien! Very nice! _O_
*;

jij zag e ook.supergoed uit! _O_
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110803009
Gister 3 kwartier kracht, half uur buikspieren en 50 mins spinles. Ik was aardig stuk.
  donderdag 26 april 2012 @ 08:09:09 #243
54772 Silmarwen
pi_110803040
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag een gebakje gehad op het werk (collega 25 jaar in dienst) en het was echt een super lekker gebakje :9~ Alleen daarna had ik het gevoel dat ik ook wel dropjes kon eten. En vanavond in de supermarkt wilde ik ook fudge meenemen en zag ik de B&J Baked Alaska. Wat is dat toch in je brein dat als je één vinger geeft, ze je hele hand willen. Eten. Anyway, fudge en gebakken Alaska gewoon in de super achtergelaten en maar 2 dropjes gegeten. Maar toch. Saboterende gedachtes. Bah!
Oh dat doe ik ook altijd!

Weegschaal weer op normaal, ben benieuwd of ik dat vol houd in Parijs. Wel veel lopen, dat scheelt.

O: Havermout + glas water + thee
T: Grapefruit + pot thee
L: 2 Boterhammen (op elkaar) plakje ham, plakje kaas, beetje mosterd + glas melk
T: Banaan + cracotte + thee
D: Kippenpootjes uit de oven (haal het velletje eraf) + klein beetje patatjes + veel rucola/tomaat/komkommer salade.
T: Magere yoghurt + glas cola light.

Heb hoofdpijn, gister te weinig gedronken. -O-
  donderdag 26 april 2012 @ 08:38:53 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110803344
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 06:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

*;

jij zag e ook.supergoed uit! _O_
Het begin is er. :)
Weegschaal was vanmorgen ook erg aardig weer. Ik was lichter dan F.! *O* Heel flauw, maar wel een kleine persoonlijke battle voor mij. Kan morgen wel weer anders zijn hoor, maar voor vandaag was ik even heel blij. :D
  donderdag 26 april 2012 @ 08:40:17 #245
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110803359
Weegschaal naar 120,4 vanmorgen. Wat eindelijk eens onder mijn startgewicht is :D! 300 gram eronder zowaar.
  donderdag 26 april 2012 @ 08:46:57 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_110803449
ik heb stilstand. Maar ja, ik poep groen terwijl ik maandag spinazie heb gegeten. Mijn lichaam is in standby :')
disclaimer
pi_110803452
Komende dinsdag naar de dietiste , ben wel weer benieuwd.

Thuis weegschaal zie ik niet meer voor ik naar de dietiste ga dus dinsdagmiddag maar even kijken wat de schade is.

Ga ervan uit dat ik nog steeds wel iets afval per keer... bleek tot nu toe telkens.
pi_110803574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb stilstand. Maar ja, ik poep groen terwijl ik maandag spinazie heb gegeten. Mijn lichaam is in standby :')
Hoeveel spinazie moet je daarvoor eten?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 26 april 2012 @ 09:00:34 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_110803671
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 08:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoeveel spinazie moet je daarvoor eten?
het was 400 gram ofzo. Maar normaliter poep ik 3 keer per dag want ik ben best actief, en omdat ik nu niet zo actief kan zijn gaat de darmwerking ook wat trager :')
disclaimer
pi_110803833
Na een week stil gestaan te hebben was er hier van morgen weer een kilo af *O*
Het gaat ontzettend langzaam maar het gaat wel naar beneden.
pi_110804085
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
Dat doe ik ook als ik een groene smoothie met spinazie maak _O-
Maar niet 3 dagen later :o
pi_110804106
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Na een week stil gestaan te hebben was er hier van morgen weer een kilo af *O*
Het gaat ontzettend langzaam maar het gaat wel naar beneden.
*O*

Een kilo per week is heul niet langzaam!
  donderdag 26 april 2012 @ 09:21:49 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110804125
Nee idd niet, een kilo is prima. :Y
pi_110804132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O*

Een kilo per week is heul niet langzaam!
Nee, maar die weken ervoor gingen wel erg langzaam ;)
en dit is niet mijn officiele weegdag dus het telt eigenlijk niet.
Maar goed om te zien dat er weer beweging in zit
en een bmi onder de 28 *O*
pi_110804225
*O* voor dat BMI!

En ik vind 'officiële weegdagen' onzinnig :P Je bent nu een kilo minder zwaar hoor.
pi_110804295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:25 schreef Isabeau het volgende:
*O* voor dat BMI!

En ik vind 'officiële weegdagen' onzinnig :P Je bent nu een kilo minder zwaar hoor.
Thanks *)

Ik schommel heel erg dus ik doe het op deze manier:
Een week lang elke dag wegen en daar het gemiddelde van nemen,
en dat weer vergelijken met de volgende week etc
Ben nu alweer 7 weken bezig en nog geen 2 kilo kwijt.
pi_110804323
Dan vind ik mijn trendlijn handiger om te zien of je lichter bent en de goede kant op gaat :D
pi_110804423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Dan vind ik mijn trendlijn handiger om te zien of je lichter bent en de goede kant op gaat :D
Ik heb ook nog een grafiekje met de algehele trendlijn _O- maar die werk ik niet elke week bij (net weer even gedaan en ziet er wel goed uit).
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 april 2012 @ 09:34:57 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110804453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 08:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het begin is er. :)
Weegschaal was vanmorgen ook erg aardig weer. Ik was lichter dan F.! *O* Heel flauw, maar wel een kleine persoonlijke battle voor mij. Kan morgen wel weer anders zijn hoor, maar voor vandaag was ik even heel blij. :D
dat vind ik ook zo fijn, lichter zijn dan vriend :Y
  donderdag 26 april 2012 @ 09:37:01 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_110804504
gelukkig zit vriend nog steeds hoger dan ik. Blijft ook wel zo, toen ik gisteravond in bed lag hoorde ik biertjes geplopt worden en hotdogs in de microgolf gaan :')
disclaimer
pi_110804514
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:33 schreef Sarabi het volgende:

Ik heb ook nog een grafiekje met de algehele trendlijn _O- maar die werk ik niet elke week bij (net weer even gedaan en ziet er wel goed uit).
:D

En ik ben altijd bang zwaarder dan mijn vader te worden. Die jojo'd ook altijd rond de 85-100 kilo en ik heb daar wel eens boven gezeten :o
  donderdag 26 april 2012 @ 09:37:51 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_110804520
ik ga ook echt belachelijk vroeg naar bed nu ik niet mag bankhangen :D :')
disclaimer
  donderdag 26 april 2012 @ 09:38:07 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110804529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig zit vriend nog steeds hoger dan ik. Blijft ook wel zo, toen ik gisteravond in bed lag hoorde ik biertjes geplopt worden en hotdogs in de microgolf gaan :')
Ja, die van mij had verhalen over broodjes döner op zijn werk. :')
pi_110804534
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga ook echt belachelijk vroeg naar bed nu ik niet mag bankhangen :D :')
Ik ga ook op tijd naar bed als ik me verveel :Y
Is de pijn al minder?
  donderdag 26 april 2012 @ 09:40:54 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_110804614
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga ook op tijd naar bed als ik me verveel :Y
Is de pijn al minder?
de pijn is echt veeeeeeel minder, dinsdagochtend moest ik mezelf echt gillend omhoog klauwen als ik wilde gaan staan en nu beweeg ik weer gewoon O+ gisteren in totaal 5 uur gelopen, het leven is zo boring als je alleen op je buik mag liggen of lopen :') dus het lijf is best moe, maar ik doe er alles aan om deze crap zo snel mogelijk achter me te laten :')
disclaimer
pi_110804675
Ik krijg juist pijn van steeds op mijn buik liggen, auw! :X
Maar lopen is wel te doen :Y Heb ook een tijd met rugklachten niet mogen zitten en dat is nog best lastig :') Fijn dat het in ieder geval stukken beter is!
  donderdag 26 april 2012 @ 09:44:11 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_110804688
en echt, je beseft pas hoeveel dingen je met een gebolde rug doet als je het niet meer mag :')
disclaimer
pi_110804715
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
en echt, je beseft pas hoeveel dingen je met een gebolde rug doet als je het niet meer mag :')
Ik kan nu niets opnoemen :') maar krijg ook liever geen spit om er wel achter te komen _O-
  donderdag 26 april 2012 @ 09:48:00 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_110804758
zitten, werken (ict he), in bad liggen, bankhangen, poepen, schoenen aantrekken, de kat aaien, de kat voederen, de kat wegschoppen, nagels lakken, make-upperen, boodschappen sjouwen... :')
disclaimer
  donderdag 26 april 2012 @ 09:50:09 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_110804795
oh, dingen van een bord eten.... Gisteren lopend een wokschotel gegeten :')
disclaimer
pi_110804813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D

En ik ben altijd bang zwaarder dan mijn vader te worden. Die jojo'd ook altijd rond de 85-100 kilo en ik heb daar wel eens boven gezeten :o
Doet me denken aan een opmerking van mijn vader
Toen ik in de pubertijd was vond hij het grappig om mij er op te wijzen dat ik niet in zijn broeken zou passen
Ja goh raar he, ik was echt al een vrouw met heupen en hij heeft helemaal geen heupen (maar als we nu eens over zijn buik zouden beginnen.....)

Achja verder is het een schatje
pi_110804817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dingen van een bord eten.... Gisteren lopend een wokschotel gegeten :')
_O-

Ongemakkelijk. Kon je niet staand aan het aanrecht eten? :')
pi_110804934
I cant, i cant, i cant stop eating :@
pi_110805031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
I cant, i cant, i cant stop eating :@
Dan zou ik mezelf maar gauw volproppen met gezonde dingen zodat je geen puf meer kan zeggen en er geen plek meer is voor ongezond spul 8-)

En eh, als dat niet helpt een :* en ik hoop dat het gevoel snel verdwijnt.
pi_110805092
Mja niemand wordt ook slanker van 8 kilo gezonde zeut :@
  donderdag 26 april 2012 @ 10:07:31 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_110805178
de douchecabine droogwrijven en je voeten afdrogen....
disclaimer
pi_110805419
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja niemand wordt ook slanker van 8 kilo gezonde zeut :@
8 kilo groente is anders helemaal niet zo erg 8-)
pi_110805578
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

8 kilo groente is anders helemaal niet zo erg 8-)
Wel als je ze naar binnen stouwt om te proberen een gevoel van onrust weg te krijgen :')
pi_110810660
Ik poep al sinds maandag niet. :'(

En ik ben, serieus, na 3 dagen niet eten, 0,0 kg afgevallen. :')
  donderdag 26 april 2012 @ 13:16:18 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110811341
Ow... da's ook niet echt motiverend. :X
Hoe is het verder? Is het een beetje te doen met de pijn?
  donderdag 26 april 2012 @ 13:21:38 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110811533
Ik heb net 1 koekje op, heel bewust. En er ligt nu een paaseitje (ja serieus... kan je nagaan hoe achterlijk veel van dat spul we hier op mijn werk hadden) voor m'n neus. Ook heel bewust.
Ik ben nog aan het nagenieten van de smaak van het koekje en ik verheug me enorm op de smaak van het paaseitje.

:')

En daarna drink ik een liter water en ga ik hard aan het werk en raak ik niks meer aan.

Zo!
Ik kan dat!

:')
pi_110811557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ow... da's ook niet echt motiverend. :X
Hoe is het verder? Is het een beetje te doen met de pijn?
Ja, het gaat. Gister was ruk, vandaag gaat het wel oke. Slecht geslapen, dat wel. Maar er zitten mooie wit/geel/grijze plakken op de wonden, dus dat is goed. Slikken gaat (doet wel zeer) net als praten.

De ijsjes komen me de strot uit en het bevroren water ook. De soep smaakt me niet maar de afwisseling is fijn.

Ik zit te denken of ik iets laxerends moet halen ofzo.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:23:28 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110811626
Roosvicee laxo?
Ondanks de suiker en glucose-fructose siroop niet eens echt heel erg fout vlgs mij.
Of poepthee...
pi_110811783
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Roosvicee laxo?
Ondanks de suiker en glucose-fructose siroop niet eens echt heel erg fout vlgs mij.
Of poepthee...
Bah, poepthee.

Gewoon laxeertabletten? 8-)
pi_110811820
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Bah, poepthee.

Gewoon laxeertabletten? 8-)
Lijkt me niet lekker slikken.
pi_110811894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lijkt me niet lekker slikken.
Tabletten zijn wel weg te slikken, ben ik inmiddels achter.
  donderdag 26 april 2012 @ 14:16:58 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110814010
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

Zo!
Ik kan dat!
Gelukt! *O* *)
Even trots op mezelf hoor!
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 april 2012 @ 14:21:45 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110814238
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gelukt! *O* *)
goegedaan *O*

Lonaa, als er niks inzit, komt er natuurlijk ook niks uit he...

waarom is het pas half drie? kan iemand de klok effe drie uur vooruit zetten?
pi_110814757
Ik ben ook verstopt :')
pi_110815556
O. 2 boterhammen met sandwichspread
L. 2 boterhammen met selderijsalade
T. *erge honger trek in tosti... denk dat ik er 1 maak van 1 boterham
D. Aardappeltjes, doppers, eitje (grote groep en ik breek het aardappeltaboe)
T. Sinaasappel én een banaan :Y)
pi_110816024
Goedzo BE!

O: 2 bammen. 1 met runderrookvlees en1 met fricandeau
t: plakje ontbijtkoek
l:kwark met cruesli en druifjs en een cracker met appelstroop (goddelijk)
t: komkommer en een appel
d: prei in de balsamico, lamsbiefstukje en pasta
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 26 april 2012 @ 15:07:32 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110816091
Ik doe mee met een lijstje. *O*

O: Brinta
T: 1 liga, 1 appel
S: hardlopen
L: 3 boterhammen met osseworst
T: 2 cracottes met smeerkaas
D: klein beetje macaroni met smac en kaas, veel tomaten/komkommersalade
T: geen idee nog. Hangt wrsch tussen paar biscuitjes of stukje hele donkere chocola
pi_110816149
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gelukt! *O* *)
Ik vind het knap *O* ik zou het niet kunnen
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 april 2012 @ 15:09:32 #294
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110816185
ow ja, lijstje...

O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - appel, thee
L - 4 sneden bruin, rookvlees, bleekselderij, 3 paaseitjes, thee
T - bos radijsjes, thee
D - tartaartje, gebakken champignons/uitje, broccoli, rijst
S - volleybaltraining
T - koekje, chocolaatje, thee, spa blauw met een rietje :P
pi_110816524
Godverdomme, voel ik me ineens heel erg alleen...
pi_110816850
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, voel ik me ineens heel erg alleen...
*knuf* even iemand bellen?
pi_110816915
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*knuf* even iemand bellen?
Er zijn niet zoveel iemanden die ik bellen kan. (zonder nou gelijk heel depressief te willen klinken)

Hele dag in bed liggen is ook niks voor mij. Verdomme.
  donderdag 26 april 2012 @ 15:28:50 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_110817015
ik voel je pijn, lonaa ;( ff doorbijten!
disclaimer
pi_110817599
Misschien kunnen jullie in 1 bed gaan liggen :7
  donderdag 26 april 2012 @ 15:41:28 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_110817624
morantisch O+
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 april 2012 @ 15:43:28 #301
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110817725
paasei...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')