SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar... ja maar... ja maar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik had net de bak met dropmaantjes voor mn neus.
Ik voel me soms nog aardig puberaal..quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ja maar!
Jij is toch geen klein (of groot) monster o.O
Hmmmquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik voel me soms nog aardig puberaal..
Dat is toch diner? o.Oquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, tijd voor de lunch. Poolse cup noodles, ik ben benieuwd.
Zo'n zakje? Als ik met die paar happen mijn diner zou kunnen doen zou ik flink afvallen. Ik zit er wel altijd flink vol van. Ze hebben misschien geen goede voedingsstoffen maar hongerremmend is ook wat waard voor een keertjequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch diner? o.O
Eet smakelijk
Het was geen kritiek hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo'n zakje? Als ik met die paar happen mijn diner zou kunnen doen zou ik flink afvallen. Ik zit er wel altijd flink vol van. Ze hebben misschien geen goede voedingsstoffen maar hongerremmend is ook wat waard voor een keertje.
Ik wilde dat al niet zeggen.. Ik haal wel eens chipjes in huis voor de kinderen, maar zeker niet dagelijks en ook niet wekelijks. Snoep heb ik nog een of ander uitdeelei staan, met wat zakjes yellies, maar die vindt mevrouw niet lekker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
waarom moet je chips, snoep en alles halen als er kinderen komen?
Ik heb ook wel eens kinderen over de vloer gehad en een banaan kunnen ze krijgen
Ik zou mijn eigen eten meebrengen als dat de keuze isquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht, we gaan straks Chinees eten bij mijn zwager. Zelf kiezen is geen optie, het is standaard bami, nasi, babi pangang en kipsate.
Nasi en kipsate, en niet te veel saté?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht, we gaan straks Chinees eten bij mijn zwager. Zelf kiezen is geen optie, het is standaard bami, nasi, babi pangang en kipsate.
is de verveling.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik meer zin heb om te vreten dan anders, na vijf uur op de bank liggenwat een kutleven zo
Ik had laatst weer eens zo'n zak met mini-zakjes gehaald, om mijn eigen weerstandsspier te trainen zeg maar, en de kinderen hebben er niks van op. F. wel... alles.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde dat al niet zeggen.. Ik haal wel eens chipjes in huis voor de kinderen, maar zeker niet dagelijks en ook niet wekelijks. Snoep heb ik nog een of ander uitdeelei staan, met wat zakjes yellies, maar die vindt mevrouw niet lekker.
Koekjes heb ik wel, gewoon biscuit.
Hoe gaat het nu met jouw gewicht? Nog iets af of tenminste stabiel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:
is de verveling.
ik merk dat ik er ook enórm veel moeite mee heb om normaal te eten momenteel
nee, aan gekomen zelfs, ik kan wel janken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jouw gewicht? Nog iets af of tenminste stabiel?
Niet helemaal onbegrijpelijk hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Mirjam het volgende:
nee, aan gekomen zelfs, ik kan wel janken.
maar ik verveel me ook zooooo erg.
dus flinke moeite mee ja
ik ben nu op zoek naar vrijwilligerswerk, misschien helpt dat wat
mja, iets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet helemaal onbegrijpelijk hoor
En wat voor vrijwilligerswerk zou je graag willen doen?
nee, zo gedraagt koude rijst zich gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Als je die nasi van de chinees in de koelkast zet dan is het de dag erna zo een vast blok, dat zal vast niet het vet zijn wat is gestold?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Mirjam het volgende:
mja, iets.
heb nu geinformeerd bij een verpleeghuis, ik wil dan graag een individuele vrijwilliger worden, ik wil graag net dat beetje verschil maken, als ik dan toch vrijwilligerswerk ga doen.
ja,ik zou het wel tof vinden om voor iemand individueel het verschil te kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]Snap ik! En in een verpleeghuis is wel leuk helpen, vind ik dan hè. Want je kan heel waardevol zijn door alleen al met mensen koffie te drinken. Of krullers in het haar doen
(daar waren heel veel vrijwilligsters in een verpleeghuis waar ik co-schap liep mee bezig en dan maar babbelen en zo....was een héél klein verpleeghuis in een dorpje en zelden oude mensen er zo goed verzorgd uit gezien, leek wel of het halve dorp er vrijwilligerswerk deed! Lein zei dat in het vph in Den Haag gewoon praktisch geen vrijwillgers waren en dat hje dat echt kon merken...)
Ik twijfel ernstig inderdaad. Maar ik weet niet of dat wel goed valt. Ik snap het ook gewoon niet. Bij iedere verjaardag van schoonpa, schoonma, zwager en mijn vriend wordt dit gehaald. Er wordt altijd gekankerd op de kwaliteit. Niemand vind het echt lekker. En toch doen ze het elke keer weer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou mijn eigen eten meebrengen als dat de keuze is
Ik heb daar echt lak aan hoor, wat een ander denkt over wat ik eet. Inmiddels zijn ze het wel van mij gewend denk ik. Want als ze het niet goed vinden dat ik mijn eigen prakje meebreng dan eet ik dus niets en dat vinden ze ook niet goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik twijfel ernstig inderdaad. Maar ik weet niet of dat wel goed valt. Ik snap het ook gewoon niet. Bij iedere verjaardag van schoonpa, schoonma, zwager en mijn vriend wordt dit gehaald. Er wordt altijd gekankerd op de kwaliteit. Niemand vind het echt lekker. En toch doen ze het elke keer weer.
Ik ben lekker op 31 december jarig. Familie is 's middags welkom, zo lang ze maar voor het eten oprotten.
Mijn moeder is psycholoog geweest (nu met pensioen) in een geriatrisch verpleeghuis. Ze had heel goed contact met de vrouw van een van haar bewoners. Ze is nu nog steeds vrijwilliger voor die vrouw. Gaat er vaak op bezoek, vooral toen ze in het ziekenhuis lag en ook toen haar man overleed. Ze regelt eigenlijk alle financieen enzo voor haar. Ze had een neef die dat deed maar die heeft even 5000 euro van zijn tante gejat dus die is niet meer welkom. Ik hoop dat ik later ook zo iemand tref, geen kinderen hebben heeft toch zo zijn nadelen. Mijn moeder voelt echt een soort vriendschap met die vrouw, is echt leuk op die manier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja,ik zou het wel tof vinden om voor iemand individueel het verschil te kunnen maken.
samen krantje lezen, of iemand mee een blokje om nemen ofzo
ik vind dat mooi, als mensen dat doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn moeder is psycholoog geweest (nu met pensioen) in een geriatrisch verpleeghuis. Ze had heel goed contact met de vrouw van een van haar bewoners. Ze is nu nog steeds vrijwilliger voor die vrouw. Gaat er vaak op bezoek, vooral toen ze in het ziekenhuis lag en ook toen haar man overleed. Ze regelt eigenlijk alle financieen enzo voor haar. Ze had een neef die dat deed maar die heeft even 5000 euro van zijn tante gejat dus die is niet meer welkom. Ik hoop dat ik later ook zo iemand tref, geen kinderen hebben heeft toch zo zijn nadelen. Mijn moeder voelt echt een soort vriendschap met die vrouw, is echt leuk op die manier.
Hey, mijn oudste ook! En idd, tot nu toe (4 keer) gezorgd dat de visite voor etenstijd weer weg is op een paar vrienen na.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben lekker op 31 december jarig. Familie is 's middags welkom, zo lang ze maar voor het eten oprotten.
Ik was geen vriendquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey, mijn oudste ook! En idd, tot nu toe (4 keer) gezorgd dat de visite voor etenstijd weer weg is op een paar vrienen na.
Ideaal is dat ja. Mijn zwager en vriend hebben samen een bedrijf dus die kunnen 's middags gewoon vrij nemen. De ouders en schoonouders zijn met pensioen dus voor hen is het ook geen probleem. Voor hun pensionering vierde ik het gewoon op een andere avond.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey, mijn oudste ook! En idd, tot nu toe (4 keer) gezorgd dat de visite voor etenstijd weer weg is op een paar vrienen na.
Ik heb ook besloten dat ik het gewoon niet waard vind om ongezond te eten terwijl ik het niet lekker vind. Ik neem dan liever later op de avond ene blokje kaas ofzo. Ik ga zo eens kijken of ik een maaltijdsalade met 35% korting kan vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb daar echt lak aan hoor, wat een ander denkt over wat ik eet. Inmiddels zijn ze het wel van mij gewend denk ik. Want als ze het niet goed vinden dat ik mijn eigen prakje meebreng dan eet ik dus niets en dat vinden ze ook niet goed
quote:
Nou, vooral dat dus! Als het nu iets echt heel erg lekkers is, dan neem ik wel een bordje. Maar zoals jij het beschrijft is het niet eens lekker! Echt niet doen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook besloten dat ik het gewoon niet waard vind om ongezond te eten terwijl ik het niet lekker vind. Ik neem dan liever later op de avond ene blokje kaas ofzo. Ik ga zo eens kijken of ik een maaltijdsalade met 35% korting kan vinden.
Als ik geluk heb bestellen ze nasi speciaal en daar zit een bakje atjar bij. Ik word heel vreemd aangekeken als ik dat opeetquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, vooral dat dus! Als het nu iets echt heel erg lekkers is, dan neem ik wel een bordje. Maar zoals jij het beschrijft is het niet eens lekker! Echt niet doen hoor(ik lust bijv echt geen babi pangang en nasi met saté vind ik geen volwaardige maaltijd, daar zit bij mij altijd groente bij)
Fajita'squote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet zo gaan koken, maar heb geen inspiratie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |