Het is inderdaad de enige spanning in een duf leven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
Gij vuile topicdief. Ik eis dat Erik wordt genote!

Jetzt zu ende.quote:

Alsof Rutte dreigende taal kan uitslaan. Alhoewel hij best agressief kan zijn denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Friek_ het volgende:
Dat was weer lekker roddelen gisteren bij Pauw en Witteman. Volgens de chef politiek van de Telegraaf heeft Rutte zich behoorlijk dreigend opgesteld richting Wilders. "Als jij dit doorzet [de stekker eruit trekt] decimeer ik jou bij de volgende verkiezingen tot nul."
Dit moet een prachtig debat worden zometeen.

Hij heeft duidelijk geen Oude Geschiedenis gestudeerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Friek_ het volgende:
"Als jij dit doorzet [de stekker eruit trekt] decimeer ik jou bij de volgende verkiezingen tot nul."

Als jij dit doorzet pleeg ik genocide op uw achterban. Zou Guido hebben gezegd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk geen Oude Geschiedenis gestudeerd.

Klopt, stekkers zijn uit de vorige eeuwquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk geen Oude Geschiedenis gestudeerd.

Als ik het zo hoorde is er behoorlijk wat frustratie losgekomen tijdens die onderhandelingen. Met deuren smijten, luidkeels gevloek en meer. Plus nog eens een Fleur Agema die in tranen uitbarst als het over het zorgdossier gaat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof Rutte dreigende taal kan uitslaan. Alhoewel hij best agressief kan zijn denk ik.

Merk die wiskundige fout nou eens op.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof Rutte dreigende taal kan uitslaan. Alhoewel hij best agressief kan zijn denk ik.

Heerlijk lijkt me dat, zo'n fulminerende dreigende premier die Wilders staat uit te schelden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik het zo hoorde is er behoorlijk wat frustratie losgekomen tijdens die onderhandelingen. Met deuren smijten, luidkeels gevloek en meer. Plus nog eens een Fleur Agema die in huilen uitbarst als het over het zorgdossier gaat.

Een persoon decimeren is een beetje slap inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Merk die wiskundige fout nou eens op.

Decimeren tot 0?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:47 schreef waht het volgende:
[..]
Een persoon decimeren is een beetje slap inderdaad.

Als het echt zo is gegaan geef ik al m'n vertrouwen in de politiek op. Dergelijk kleutergedrag is onacceptabel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik het zo hoorde is er behoorlijk wat frustratie losgekomen tijdens die onderhandelingen. Met deuren smijten, luidkeels gevloek en meer. Plus nog eens een Fleur Agema die in tranen uitbarst als het over het zorgdossier gaat.

Er is veel fout met die zin, laten we het daarop houden.quote:

Mwoah, ik zie het wel gebeuren. Met Wilders en Verhagen opgesloten zitten voor 7 weken is niet wat je noemt een pretje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef waht het volgende:
[..]
Als het echt zo is gegaan geef ik al m'n vertrouwen in de politiek op. Dergelijk kleutergedrag is onacceptabel.

"Veel fout met" lijkt me ook niet geheel correct.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:50 schreef waht het volgende:
[..]
Er is veel fout met die zin, laten we het daarop houden.

Verhagen lijkt me wel een goede gozer eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie het wel gebeuren. Met Wilders en Verhagen opgesloten zitten voor 7 weken is niet wat je noemt een pretje.

Allicht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Veel fout met" lijkt me ook niet geheel correct.

Ja dat geloof ik wel. Je onderhandeld met iemand met een bord voor zijn kop.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik het zo hoorde is er behoorlijk wat frustratie losgekomen tijdens die onderhandelingen. Met deuren smijten, luidkeels gevloek en meer. Plus nog eens een Fleur Agema die in tranen uitbarst als het over het zorgdossier gaat.

Vermoedelijk zijn Rutte en Verhagen zaterdag nog flink gaan afpilzen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verhagen lijkt me wel een goede gozer eerlijk gezegd.

Bestaat er geen fraai Belgisch equivalent?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn Rutte en Verhagen zaterdag nog flink gaan afpilzen.

Het comazuipen lijkt me geen geschikte bezigheid na zo'n ernstig feit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bestaat er geen fraai Belgisch equivalent?

Tvlxd was niet betrokken bij de onderhandelingen, nochtans.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het comazuipen lijkt me geen geschikte bezigheid na zo'n ernstig feit.

Ik vertrouw hem voor geen cent.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verhagen lijkt me wel een goede gozer eerlijk gezegd.

U verkeert in kringen van asceten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat woord is mij nimmer ter ore gekomen.

Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef De_Guidance het volgende:
Zit je ook op een Belgisch forum Reya?
Politics.be bijvoorbeeld ?

Ik zou graag zien dat de media eens echt lieten zien wie Rutte is....... Een wolf in schaapskleren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dankzij zijn beleid bent u immers al 'gedecimeerd' tot nul.

De Rutte van de afgelopen anderhalf jaar was meer een schaap in wolfskleren, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat de media eens echt lieten zien wie Rutte is....... Een wolf in schaapskleren.

Ik begrijp zijn populariteit dan ook niet. Zijn kiezers dan echt dom of op zijn minst erg naïef?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Rutte van de afgelopen anderhalf jaar was meer een schaap in wolfskleren, heb ik het idee.

U bent geswitched?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:26 schreef betyar het volgende:
SP, gewoon om de rechtse klapviolen dwars te liggen.

Daar worden FP bezoekers heen gedirigeerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom is er eigenlijk een verkiezingsforum én een politiek forum? Is VKZ een soort hek om het moddergooien heen?

Yup. Het is om de klapjosti's weg te houden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom is er eigenlijk een verkiezingsforum én een politiek forum? Is VKZ een soort hek om het moddergooien heen?

Ik gaf Rutte juist een compliment. Ik geef de beste man het voordeel van de twijfel. Zeker weten doe ik het, maar ik denk dat Rutte deed wat nodig was om de PVV om zeep te helpen. Het was een kwestie van wie de langste adem had. En eerlijk is eerlijk: zijn tactiek heeft de VVD geen windeieren gelegd. En de PVV lijkt het komende decennium uitgespeeld waarmee de weg vrij is voor een meer hervormingsgezinde coalitie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn populariteit dan ook niet. Zijn kiezers dan echt dom of op zijn minst erg naïef?
En dan vinden mensen Wilders een populist en volksmenner. Ik geloof eerder dat Rutte voor die kwalificaties in aanmerking komt.

Dit is ingesteld om Eriksd aan lichaamsbeweging te helpen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |