Dit riep ik in februari toen PvdA-politici zich kandidaat stelden als fractievoorzitter. Ik kon toen nog niet weten dat het kabinet Rutte-Verhagen zou klappen. En evenmin kon ik weten dat die andere man uit Wageningen (Pechtold) een overwegend rechts Kunduz-akkoord zou tekenen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dijsselbloem schijnt niet beschikbaar te zijn, volgens een Volkskrant-verslaggever.![]()
Daarmee is de kans dat ik binnen afzienbare termijn nog weer PvdA stem, ook wel verdwenen, denk ik. Ik hou het bij die andere man uit Wageningen.
Dus naast Paul de Leeuw hebben we nu ook Paul de Beer?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik stemde vroeger altijd op de lijsttrekker maar sinds ik lid ben van D66 en er de nodige mensen ken zijn er eigenlijk altijd wel mensen die ik een stem gun.
Ik twijfel ditmaal nog wie ik ga verblijden. Paul de Beer (nr 21) uit Breda wellicht.
Beide. Paul is een goede kerel waarmee ik heb samengewerkt in het campagneteam voor de PS Verkiezingen in Brabant van 2007. En ook in de raad van Breda doet hij het goed in de raad.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus naast Paul de Leeuw hebben we nu ook Paul de Beer?
Heeft het nog een specifieke reden trouwens? Geloof je in de capaciteiten van die man, of is het iemand die je het gewoon gunt?
Uit interesse: waarom niet opnieuw Van Dam dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:11 schreef FTWO het volgende:
Afgelopen twee keren niet (2006: Albayrak, 2010: Van Dam). Dit keer wel...
Die stem in 2010 had met name te maken met zijn rol tijdens de val van het kabinet (waarvan de echte oorzaak imo nog nooit genoemd is. Wellicht omdat deze vrij lullig is...). Albayrak vanwege het gegeven dat zij de zwaar opgehemelde Hirhsi Ali eens te plek zette.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit interesse: waarom niet opnieuw Van Dam dan?
En dat was?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:35 schreef JeMoeder het volgende:
Nu wel. Aangezien mijn favo kandidaat niet terugkeert in de kamer
Zijn vertrek is inderdaad een gemis ja. Was de ideale opvolger geweest op het moment dat Pechtold vertrekt.quote:
Paar weken terug hing het er nog om, maar ik zie haar graag terug in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:09 schreef remlof het volgende:
Mei Li Vos, al heeft ze het deze keer niet echt nodig op #20 op de lijst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |