quote:
zijn er toch nog fragmenten waar wel mensen naar kijkenquote:
Geen idee.quote:
Er zal zeker ergens gevoetbald worden maar niet op NED 3quote:
Matthijs doet niet aan interruptus.quote:Op maandag 23 april 2012 19:33 schreef jcdragon het volgende:
Gezicht van Matthijs toen hij doorhad wat Jan bedoelde
maandag: VIquote:
Gheghequote:Op maandag 23 april 2012 19:33 schreef Specularium het volgende:
Dries zit langzaam aan tafel te overlijden.
Heeft hij verder nog werk? Of doet hij alleen dit?quote:Op maandag 23 april 2012 19:36 schreef Norrage het volgende:
Felix, de allerergste vaste gast van DWDD
Toen-ie zelf in het pluche zat kreeg-ie niets voor elkaar.quote:Op maandag 23 april 2012 19:36 schreef Norrage het volgende:
Strijd met Claudia om de eerste plek.quote:Op maandag 23 april 2012 19:36 schreef Norrage het volgende:
Yvonne...quote:Op maandag 23 april 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strijd met Claudia om de eerste plek.
Om de 2e plek.quote:Op maandag 23 april 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strijd met Claudia om de eerste plek.
owjaquote:Op maandag 23 april 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om de 2e plek.
De aller-ergste is toch wel Sylvana Simons.
boeren moeten aub niet zeurenquote:Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
Felix neemt het op voor bloedende boeren uit 3% Brussel.
Je kan beter een lijstje beginnen met leukste personages. Dan ben je sneller klaar.quote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef Norrage het volgende:
Moeten we niet eens een vervelendste DWDD personage lijstjestopic organiseren?
Ik vind Claudia leuk, en je kunt haar haten of niet, ze stel iig wel relevante vragen als tafeldame.quote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef BlueMage het volgende:
Sylvana, Felix, Yvonne en Claudia mogen van mij allemaal thuis blijven, dan wordt DWDD veel beter.
Herman Brusselmans!quote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Je kan beter een lijstje beginnen met leukste personages. Dan ben je sneller klaar.
en ze lacht zo lekker aanstekelijk mee vanaf de achtergrondquote:Op maandag 23 april 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Claudia leuk, en je kunt haar haten of niet, ze stel iig wel relevante vragen als tafeldame.
Maar je hoort haar steeds dat lachje van haar.quote:Op maandag 23 april 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Claudia leuk, en je kunt haar haten of niet, ze stel iig wel relevante vragen als tafeldame.
weet je zeker dat dat geen 'natuur' is? Ik ken ze namelijk niet.quote:Op maandag 23 april 2012 19:41 schreef whitetiger300 het volgende:
Boeren....cool story bro.
Ik ken weinig boeren die niet grote stukken land braak laten liggen om subsidie op te strijken om vervolgens te klagen over de ganzen. Niet echt vernieuwend in wat dan ook, laat staan de voedsel industrie.
Soms heeft ze idd zinnige vragen maar dat gehinnik.quote:Op maandag 23 april 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Claudia is bloedirritant maar ze heeft het wel vaak bij het rechte eind jaquote:Op maandag 23 april 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
geen poep, broeder.quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef eriksd het volgende:
Wat zit Felix toch weer een hoop lulkoek te verkondigen met enorm veel woorden.
Felix en Dries go waaaay back, weetje...quote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef Evertjan het volgende:
wie is Felix om de heer van Agt te tutoyeren???
ik word echt agressief van hem, wil hem eens flink petsen in dat vleesgelaat van em.quote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef BlueMage het volgende:
Die Rottenberg is weer de hele tijd aan 't woord...godsamme.
gast bij DWDD is ook een baanquote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Felix die het heeft over een politicus die nooit meer aan een baan komt...
Weert=Limburg=Geertje?quote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef Frag_adder het volgende:
wat heeft wilders met Weert te maken?
Ja Blerick hadden ze moeten zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef Frag_adder het volgende:
wat heeft wilders met Weert te maken?
Ze weet het ook aardig verborgen te houden.quote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef Frag_adder het volgende:
ik wist niet eens dat Sap lijsttrekster van groen links was
doet ze goed danquote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze weet het ook aardig verborgen te houden.
hihiquote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef eriksd het volgende:
Alors, moet je niet over die jongens beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |