Genoeg manieren om hem weer rood te krijgen zonder te schilderen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ga m'n auto overschilderen![]()
Hij is nu rood maar het begint steeds meer naar roze te neigen
Wat is het geworden?quote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan vrijdag mijn nieuwe auto ophalen
Fixedquote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef Purdey het volgende:
Wauw, ik ben in de OP al veranderd! Bedankt Bartje! Mag trouwens nog 1.4, 2002 achter, kom ik binnenkort met foto's
Ja, hij staat nog maar net in de showroomquote:
Niceeequote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, hij staat nog maar net in de showroom
Benzine, 1.4, 5-deurs
Ik blijf maar poetsenquote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Genoeg manieren om hem weer rood te krijgen zonder te schilderen.
Charades zijn tofquote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kun je mij er ook bijzetten?
Daihatsu Charade Sedan '94
Wat is maar blijven poetsen? 2-3x per jaar moet je wel een eindje mee komen denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik blijf maar poetsen
Maar ik wil 'm wit. Ben het rood wel zat
Zoiets ja. Maar daar heb ik geen zin in, want ik krijg de mooie kleur rood gewoon niet helemaal meer terug. En ik heb het idee dat als ik klaar ben ik weer opnieuw kan beginnen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat is maar blijven poetsen? 2-3x per jaar moet je wel een eindje mee komen denk ik.
Heb er even naar staan kijken in de showroom toen ik mn Audi kocht. Mooie auto en erg zuinig volgens mijquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik sta er ook niet in
Peugeot 107 Millesim 200 5 drs, 2010
Dashcovers, in principe om het dash te beschermen tegen zonlicht, omdat ze anders standaard scheuren. Meestal, lees: in de praktijk worden die dingen er dus opgegooid om diezelfde scheuren te verdoezelenquote:Op maandag 23 april 2012 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zie wel eens filmpjes van Amerikanen dat ze een soort van tapijt op het dashboard hebben liggen. Wat is daar in hemelsnaam het nut van?
Even naar Polenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef monsterd. het volgende:
House en ik rijden zo naar Polen, toch maar kijken voor een fiat. Degene die ik op het oog had bleek net verkocht te zijn maar er staan daar vast nog meer dan genoeg te koop. Vanavond zijn we er als het goed is :p
't Is ook een iets andere categorie dan een polo hèquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:14 schreef FalleNk810i het volgende:
Dit interieur heb ik nu in de Audi a4 b5, zit echt super.
[ afbeelding ]
Heb alleen niet van die lelijke speakerbakken maar gewoon origineel.
Echt een wereld van verschil vergeleken met mijn polo qua luxe en rijervaring
Klopt, maar ik ben auto's uit deze klasse helemaal niet gewend haha.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
't Is ook een iets andere categorie dan een polo hè
Zijn die dashboards zo slecht dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dashcovers, in principe om het dash te beschermen tegen zonlicht, omdat ze anders standaard scheuren. Meestal, lees: in de praktijk worden die dingen er dus opgegooid om diezelfde scheuren te verdoezelen
Helpt ook tegen de irritante weerspiegeling van het dash in de voorruit als het zonnetje erop schijnt
Gefeliciteerd! Welke is het geworden, die blauwe of die groene? (Zag ze op Facebook staanquote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef monsterd. het volgende:
En we hebben een fiat gekocht. Zit nu mobiel, dus fotos plaatsen gaat niet zo makkelijk. Waarschijnlijk plaatst house ze nog wel
Watvooreen dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef monsterd. het volgende:
En we hebben een fiat gekocht. Zit nu mobiel, dus fotos plaatsen gaat niet zo makkelijk. Waarschijnlijk plaatst house ze nog wel
Als het maar geen Multipla is.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef monsterd. het volgende:
En we hebben een fiat gekocht. Zit nu mobiel, dus fotos plaatsen gaat niet zo makkelijk. Waarschijnlijk plaatst house ze nog wel
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef monsterd. het volgende:
En we hebben een fiat gekocht. Zit nu mobiel, dus fotos plaatsen gaat niet zo makkelijk. Waarschijnlijk plaatst house ze nog wel
Een 133, maar daar zat echt te veel werk aan voor ons. Niet echt te combineren ook met studie/werk & het gebrek aan garageruimte. Deze rijdt, moeten wat kleine dingen aan gedaan worden (banden etc) en is verder in topstaat.quote:
126, 133, ze hebben heel veel van elkaar wegquote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een 133, maar daar zat echt te veel werk aan voor ons. Niet echt te combineren ook met studie/werk & het gebrek aan garageruimte. Deze rijdt, moeten wat kleine dingen aan gedaan worden (banden etc) en is verder in topstaat.
Toch hebben ze op het uiterlijk na weinig met elkaar te maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
126, 133, ze hebben heel veel van elkaar weg. Wat ben je aan kosten kwijt tot en met NL kenteken denk je?
Huh, wat,wanneer,hoe?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
Fijne regering, met het afschaffen van de kilometervergoeding.
Waar staat het dan? Kon het niet vinden tussen de belangrijkste punten...of keek ik gewoon niet goed?quote:
Whut?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
Fijne regering, met het afschaffen van de kilometervergoeding.
Staat inderdaad in het akkoord, compleet afschaffen (dus niet verlagen) van de belastingvrije kilometervergoeding per 2013.quote:
Zeker een idee van GL ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staat inderdaad in het akkoord, compleet afschaffen (dus niet verlagen) van de belastingvrije kilometervergoeding per 2013.
Wordt dus thuis werken op vrijdag vanaf 2013... Het is dan gewoon niet meer betaalbaar om naar kantoor te rijden voor 4 uurtjes werk...quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staat inderdaad in het akkoord, compleet afschaffen (dus niet verlagen) van de belastingvrije kilometervergoeding per 2013.
zoiets heeft sjoegerd ook gekochtquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:31 schreef Goddelijker het volgende:
Net een kadootje voor mijzelf besteld:
Autel MaxiScan® MS309
[ afbeelding ]
http://www.auteltech.com/ms309.htm
De MaxiScan MS309 is klein van formaat en van prijs maar is krachtig genoeg om een betrouwbare en volledige diagnose te stellen bij OBD2 ondersteunde voertuigen vanaf 1996. Dankzij de de weergave van foutcodes met omschrijving in het display is de MaxiScan MS309 een tijdbesparende oplossing.
Functionaliteiten van de MaxiScan MS309:
Ondersteunt alle OBD2 ondersteunde voertuigen vanaf 1996 tot 2012
Leest en wist universele en fabrikantspecifieke foutcodes
Reset het check engine lampje
Status van het (MIL) storingslampje
Review de emissie status van de OBD monitoren
Status van het (MIL) storingslampje
Leest voertuig informatie VIN, CVN en CIN
Leest bevroren Data
Eenvoudig in gebruik, plug and play
Storingscodes worden met omschrijving weergegeven op het display
Stroomvoorziening via het voertuig, batterijen zijn niet nodig.
Toffe auto's zijn dat!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:34 schreef Hyman het volgende:
komt mn pa thuis, zegt ie ineens dat ie een ford focus heeft gekocht.
[ afbeelding ]
Zoiets volgens mij.
Waarom nou geen lolvo
Klopt ja. Maar deze werkt gewoon lekker standalone, zonder dat je hoeft te kloten met programma's (die niet altijd even fijn/goed werken).quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
zoiets heeft sjoegerd ook gekochtmaar dan met bluetooth
Ik hoop dat dat interieur van die dingen wat mooier is dan die van de vorige versie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Toffe auto's zijn dat!
[..]
Klopt ja. Maar deze werkt gewoon lekker standalone, zonder dat je hoeft te kloten met programma's (die niet altijd even fijn/goed werken).
Normaal bij de dealer kost het uitlezen al 40 euro. Nu hang je deze eraan, de betekenis van de codes haal je zo uit AutoData of van internet, ideaal.
Laten we het hopen dat het die versie is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:45 schreef Goddelijker het volgende:
Nee, de nieuwere zijn mooier:
[ afbeelding ]
Als ie niet werkt:
http://www.netcarshow.com(...)600/wallpaper_0b.htm
Noo waaromquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:34 schreef Hyman het volgende:
komt mn pa thuis, zegt ie ineens dat ie een ford focus heeft gekocht.
[ afbeelding ]
Zoiets volgens mij.
Waarom nou geen lolvo
Nieuwe Mondeo:quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het die versie is.
Dit is toch 10x meer baas:
[ afbeelding ]
en nog (redelijk) te betalen als student!
Vind het nog steeds lelijk, sorry.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nieuwe Mondeo:
[ afbeelding ]
Nieuwe Focus:
[ afbeelding ]
Toch wel een flinke vooruitgang en vooral gewaagder.
Nog een keer dan; Nooo waarom?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog naar gekeken om er eentje te kopen.
die bovenste vind ik de klepjes voor de luchtgaten niet zo mooiquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nieuwe Mondeo:
[ afbeelding ]
Nieuwe Focus:
[ afbeelding ]
Toch wel een flinke vooruitgang en vooral gewaagder.
Okeeequote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet heel duur, sturen/rijden goed, niet heel lelijk.
Meestal voldoen de bestuurders van een Volvo ook wel aan het stereotype ouwe kantoorzak.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef H-D het volgende:
Da's zakelijk!
Ik vind eigenlijk gewoon alles wat Ford maakt dan weer lelijk/saai
En Ford doet het veel beter?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meestal voldoen de bestuurders van een Volvo ook wel aan het stereotype ouwe kantoorzak.
Toch grappig dat het +- 10 jaar bij elkaar hoorde.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:37 schreef H-D het volgende:
[..]
En Ford doet het veel beter?![]()
Volvo propt iig nog leuke motoren in hun auto's. Zelfs dat doet Ford niet.
Mja uiteindelijk moet je natuurlijk gewoon het merk kiezen waar jij je fijn bij voelt en waar jij mee geassocieerd wilt worden.
Lol maar het is nautuurlijk in ieders belang dat de eigen brand identity behouden blijft om verschillende typen kopers aan te sprekenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Toch grappig dat het +- 10 jaar bij elkaar hoorde.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meestal voldoen de bestuurders van een Volvo ook wel aan het stereotype ouwe kantoorzak.
Haha. Hij is inderdaad vervroegdquote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is de 208 nu al uitdaar zou ik nog mail over krijgen van Peugeot! Die is pas leuk bij 24.000
![]()
Balenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:16 schreef Hyman het volgende:
het is trouwens een 2009 ford focus, voor fucking 15kmehn. Alstie nou 5k had bijgelegd kon ie een dikke nieuwe S80 2ehands halen.
Maar nee, die past niet in de garage
valt ook wel mee, R doet 7sec ofzo?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:25 schreef H-D het volgende:
Als je een R hebt of een T6 ofzo trek je waarschijnlijk nog meer dan de helft van de andere mensen eruit hr^^.
wel meer denk ik, tegenwoordig met die A label 'hokken'quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:42 schreef Fiorano het volgende:
Nou als je binnen 7 sec op de 100 zit trek je ongeveer 75% van het overige verkeer eruit
Eigenlijk is het alleen maar een goede ontwikkeling. Hoe eerder op elektriciteit over hoe beter. Hoewel we natuurlijk een oorlog af kunnen wachten tussen de oliemaatschappijen en vooruitgang.quote:
ford en volvo. zoveel gelijk aan elkaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:16 schreef Hyman het volgende:
het is trouwens een 2009 ford focus, voor fucking 15kmehn. Alstie nou 5k had bijgelegd kon ie een dikke nieuwe S80 2ehands halen.
Maar nee, die past niet in de garage
Zo herkenbaar ditquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:16 schreef Fiorano het volgende:
Leuk voorbeeld, een Daf cabine op een MAN chassis met een Mercedes motor. Niks geen gezeur met APK of wat dan ook, gewoon gaaaaaan
Heb daar ook een Nederlandse trailer voorbij zien komen, geen idee wat zo iemand daar in vredesnaam moet, maar goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:30 schreef Fiorano het volgende:
Vraag me af of ze überhaupt in die landen een RDW oid hebben. Wij kwam zelf een paar keer vrachtwagens tegen van een transportbedrijf in de buurt hier, briljant om je eigen woonplaats ineens voorbij te zien komen.
Euh nee. Dan is er toch geen lol/beleving meer aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Eigenlijk is het alleen maar een goede ontwikkeling. Hoe eerder op elektriciteit over hoe beter. Hoewel we natuurlijk een oorlog af kunnen wachten tussen de oliemaatschappijen en vooruitgang.
Dat went ook snel hoor. Over een paar jaar moeten we wel, denk ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Euh nee. Dan is er toch geen lol/beleving meer aan.
Geef mij maar een lekkere 5.0 V8 ofzo.
Mwah het is toch gewoon een hele andere beleving vind ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat went ook snel hoor. Over een paar jaar moeten we wel, denk ik.
Omdat benzineprijzen. Omdat wegenbelasting. Omdat het allemaal betaald moet worden. Heb je die prijzen in de VS wel eens gezien? En nee, het is niet zo simpel als 'dan moet de staat het maar goedkoper maken' want er moet ook gewoon geld binnenkomen bij de staat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Mwah het is toch gewoon een hele andere beleving vind ik.
En het liefst zo lang mogelijk niet elektrisch voor mij^^ik wil gewoon zo'n machtige grote verbrandingsmotor in m'n auto. Daarom word ik altijd zo moe van al dat uitstoot/milieu gezeur hier in NL m.b.t. auto's. Waarom niet zoals in de VS bijvoorbeeld waar het veel minder daar over gaat maar gewoon nog over leuke dingen als cc's en pk's.
Dat zeg ik toch ook niet? En zul je mij ook niet horen zeggen. Als je graag een auto rijdt die veel verbruikt prima maar dan horen daar hoge brandstofkosten bij. Het enige waar ik een probleem mee heb zijn de exorbitante taxes die je in NL betaalt op de aanschaf van een auto anders dan een groen milieuhok.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Omdat benzineprijzen. Omdat wegenbelasting. Omdat het allemaal betaald moet worden. Heb je die prijzen in de VS wel eens gezien? En nee, het is niet zo simpel als 'dan moet de staat het maar goedkoper maken' want er moet ook gewoon geld binnenkomen bij de staat.
Als ik in de VS zou wonen zou ik alsnog een jap rijden, gewoon omdat ik mezelf dan weer wat rijker maak. Plezier halen we hier uit de 126p wel, die met 80km/h lijkt alsof je 160km/h rijdt. En dat met 1:17
Als we over 50 jaar allemaal elektrisch rijden, betalen we ook allemaal wegenbelasting voor onze elektrische paarden. De overheid zal toch inkomsten nodig blijven hebben, dus de belasting op auto's zal altijd wel blijven.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Omdat benzineprijzen. Omdat wegenbelasting. Omdat het allemaal betaald moet worden. Heb je die prijzen in de VS wel eens gezien? En nee, het is niet zo simpel als 'dan moet de staat het maar goedkoper maken' want er moet ook gewoon geld binnenkomen bij de staat.
Als ik in de VS zou wonen zou ik alsnog een jap rijden, gewoon omdat ik mezelf dan weer wat rijker maak. Plezier halen we hier uit de 126p wel, die met 80km/h lijkt alsof je 160km/h rijdt. En dat met 1:17
Qua looks heb ik toch echt liever een s80quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ford en volvo. zoveel gelijk aan elkaar.
Dat went nooitquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat went ook snel hoor. Over een paar jaar moeten we wel, denk ik.
Mensen die geen neuk geven om een "sportieve rijstijl"?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:17 schreef hardcore-gabber het volgende:
wie wil er nou gezien worden in een alles behalve sportieve volvo?
Gelukkig dat ik al verhuisd ben naar de stad waar ik werk anders zou mij dit bijna 1000.- Euro aftrek per jaar bij de IB aangifte verschil maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut, belastingvrije kilometervergoeding weg?
![]()
Dat was zeker onderdeel van de 'vergroening van het fiscale stelsel'quote:Op zondag 29 april 2012 10:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga er paar maand ook aardig bij in nu. Zo'n 1.000 euro op jaarbasis inderdaad. Om op je werk te komen, waar je vervolgens ook weer belasting betaalt.
Nee want het gold ook voor woon-werk kilometers gemaakt met een fiets. Het is meer om onder de 3% begrotingsoverschrijding te blijven voor Brussel.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef H-D het volgende:
Dat was zeker onderdeel van de 'vergroening van het fiscale stelsel'
Exact. Hier idem.quote:Op zondag 29 april 2012 12:59 schreef Mikkie het volgende:
Wel mooi hè.
Je betaalt btw en accijns bij de pomp. Dan wil je werkgever je daar enigszins voor compenseren, en dan betaal je daarvoor nogmaals belasting. Het is wachten op de adem- en kontkrabbelasting binnenkort.
Either way, ik zal er geen km minder om rijden. Ze zakken er maar in, zo lang ik het nog kan betalen blijf ik lekker doen zoals ik het leuk en fijn vind.
Ah ok. Desperate times, desperate measures ofzo.quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee want het gold ook voor woon-werk kilometers gemaakt met een fiets. Het is meer om onder de 3% begrotingsoverschrijding te blijven voor Brussel.
Idd ik ken het!quote:Op maandag 30 april 2012 20:16 schreef JDude het volgende:
Ik had natuurlijk ook gewoon een zuinigere auto kunnen uitzoeken maar hé, het oog, zitvlak en de hoeveelheid bagage willen ook wat.
Oooh da's toch netjes manquote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef JDude het volgende:
Volgens de boordcomputer 1:14 op de snelweg, in de stad keldert het rap richting de 1:10 of erger. Moet bekennen dat ik het nog niet zelf heb gemeten omdat ik er elke keer maar voor een paar tientjes loodvrij in knikker ipv 'm een keer af te vullen.
Lol.quote:Op maandag 30 april 2012 20:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Op landweggetjes met mijn rijstijl wordt het al gauw 12,5/100
Ik heb de baas medegedeeld dat hij het verschil er bij mag leggenquote:Op zondag 29 april 2012 12:59 schreef Mikkie het volgende:
Wel mooi hè.
Je betaalt btw en accijns bij de pomp. Dan wil je werkgever je daar enigszins voor compenseren, en dan betaal je daarvoor nogmaals belasting. Het is wachten op de adem- en kontkrabbelasting binnenkort.
Either way, ik zal er geen km minder om rijden. Ze zakken er maar in, zo lang ik het nog kan betalen blijf ik lekker doen zoals ik het leuk en fijn vind.
daar is de dagteller voorquote:Op maandag 30 april 2012 20:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Lol.
Ik hou het ook niet meer zo echt bij tegenwoordig eigenlijk...geen BC meer.
Jaja ik weet dat het ook zelf berekend kan worden. Maar heb er geen zin en het interesseert me ook eigenlijk niet zo meer.quote:
Dat zou ik inderdaad ook eens moeten doen. Op de korte stukken heb ik daar geen problemen mee, maar op meer dan 100km snelweg gaat het gas al gauw flink op de plank, dat scheelt wel wat euro's per tank. Maar ja, ach, pech hebben. Plezier mag wat kosten.quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef H-D het volgende:
Heb m'n snelheid er eigenlijk nog niet echt op aangepast
Dat wil ik ook best proberen, maar in de publieke sector word je dan vierkant uitgelachenquote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb de baas medegedeeld dat hij het verschil er bij mag leggen
Daarom..blijf gewoon hetzelfde rijdenquote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook eens moeten doen. Op de korte stukken heb ik daar geen problemen mee, maar op meer dan 100km snelweg gaat het gas al gauw flink op de plank, dat scheelt wel wat euro's per tank. Maar ja, ach, pech hebben. Plezier mag wat kosten.
[..]
Dat wil ik ook best proberen, maar in de publieke sector word je dan vierkant uitgelachen.
Mijn baas vindt mij best tofquote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook eens moeten doen. Op de korte stukken heb ik daar geen problemen mee, maar op meer dan 100km snelweg gaat het gas al gauw flink op de plank, dat scheelt wel wat euro's per tank. Maar ja, ach, pech hebben. Plezier mag wat kosten.
[..]
Dat wil ik ook best proberen, maar in de publieke sector word je dan vierkant uitgelachen.
Die komt hier nog voor de deur. Of een S2000 of een 911. Hangt er van af wat het verstandigste wordt om te doen zodra ik rijk ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef Kriegel het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)k-1998-verkocht.html
Net toevallig gereserveerd geraakt, maar stond een uur geleden nog te koop voor maar ¤3500. Tering, het gaat toch wel kriebelen nu met het mooie weer van de laatste dagen, en dat 350Z Burnt Orange staat ook op zo'n MX toch wel erg nice. Moet toch echt nog een klein jaartje wachten vrees ik.
Inderdaad, Zelfde hier: MX5, S15, S2000, of als ik helemaal geld te veel hebt een nieuwer type Boxster of 911(en dan liefst een 993)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die komt hier nog voor de deur. Of een S2000 of een 911. Hangt er van af wat het verstandigste wordt om te doen zodra ik rijk ben.
Wij hebben straks echt heel wat ruimte nodig om alle auto's die we willen hebben ergens te kunnen laten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die komt hier nog voor de deur. Of een S2000 of een 911. Hangt er van af wat het verstandigste wordt om te doen zodra ik rijk ben.
Je kan dan altijd een loods ofzo huren..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wij hebben straks echt heel wat ruimte nodig om alle auto's die we willen hebben ergens te kunnen laten.
Voor een MX5 NA of NB hoef je niet rijk te zijn, dat scheelt. Aanschaf is goed te doen, wegenbelasting is met +-1000 kg een lachertje. Én ze zijn oerbetrouwbaar dus op dat vlak hoef je ook niet veel te verwachten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die komt hier nog voor de deur. Of een S2000 of een 911. Hangt er van af wat het verstandigste wordt om te doen zodra ik rijk ben.
Ik wil een XJS als side car denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef Kriegel het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)k-1998-verkocht.html
Net toevallig gereserveerd geraakt, maar stond een uur geleden nog te koop voor maar ¤3500. Tering, het gaat toch wel kriebelen nu met het mooie weer van de laatste dagen, en dat 350Z Burnt Orange staat ook op zo'n MX toch wel erg nice. Moet toch echt nog een klein jaartje wachten vrees ik.
Ok, we hebben dan niet zo'n sport auto als tweede auto, maar een tweede, volledig andere, auto houd je ook scherp!quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef H-D het volgende:
Twee auto's lijkt mij juist leuk! Beetje afwisselingzo'n XJS als side car en een XJ8 als daily ofzo.....*droom zwijmel*
Nee, leuk die auto's die steeds afhankelijker worden van het electrische systeemquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:04 schreef Fiorano het volgende:
Gisteren sloeg m'n bakkie bijna 2x af voor het stoplicht, in 1 keer heel laag in de toeren zakken (400/500), gaf ik zelf een dot gas, bleef die hangen rond de 2500 toeren. Gebeurde tot 2 keer toe.
Dealer even gebeld, die adviseerde om even 15 min de accupolen los te halen, gisteravond dat dus even gedaan en tot nu toe geen enkel probleem meer gehad.
Leuk die Franse auto's...
Ik heb nu 2 auto's, maar ik zat gisteren serieus even te denken wanneer ik in godsnaam de polo zou rijden nu ik die audi erbij heb..quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef H-D het volgende:
Twee auto's lijkt mij juist leuk! Beetje afwisselingzo'n XJS als side car en een XJ8 als daily ofzo.....*droom zwijmel*
Je neemt m'n woorden te letterlijk. M'n punt is juist dat ik ook best graag zoiets wil, maar in de situatie nu is het niet verstandig en niet nodig. Ik snap ook wel dat je voor al voor 3,5k een leuke roadster hebt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:28 schreef Kriegel het volgende:
Rijk? Gewoon een normale baan hebben en geen enorm gezin, iedereen kan in principe zo'n dingetje erbij hebben.
Het kan ook een stuk goedkoper...
http://link.marktplaats.nl/554487607
http://link.marktplaats.nl/549329007
http://link.marktplaats.nl/555527321
http://link.marktplaats.nl/553957021
Kom op, een paar maanden borden wassen en dit moet ook voor een Lullo te halen zijn. En dan gewoon als daily inzetten, kan makkelijk als je niet elke dag bierkratten hoeft te sjouwen.
Ja dat weet ik, mijn vader heeft ook 2 auto's (1 oldtimer) en dat is ook weer een wereld van verschil als je daar in rijdtquote:Op woensdag 2 mei 2012 07:53 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ok, we hebben dan niet zo'n sport auto als tweede auto, maar een tweede, volledig andere, auto houd je ook scherp!
(auto uit 2007 en auto uit 1991, wereld van verschil!)
2,5kquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je neemt m'n woorden te letterlijk. M'n punt is juist dat ik ook best graag zoiets wil, maar in de situatie nu is het niet verstandig en niet nodig. Ik snap ook wel dat je voor al voor 3,5k een leuke roadster hebt.
Dat ook, maar goed het werkt iniedergeval tot nu toe wel haha.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, leuk die auto's die steeds afhankelijker worden van het electrische systeem
Komende winter dan waarschijnlijk, wil eigenlijk een NB model en die zijn een tikkie duurder. Plus wat ik al zei over m'n huidige auto, daar wil ik nog even mee doorrijden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Dus wanneer haal je er één? Of ben je nog aan het sparen?
Maak er altijd een sport van om op weg naar mijn werk zo zuinig mogelijk te rijden, dus niet harder dan 120km/h en gebruik makend van de "Eco-pro" of "Efficiency" modus. Dat is een route van 150km (alleen heen) over grotendeels de snelweg, met tussen Amersfoort en Utrecht vaak behoorlijk wat file.quote:Op maandag 30 april 2012 20:44 schreef Hyman het volgende:
Ik kwam dr vandaag achter dat als ik netjes 120 reed, dat mn auto dan maar 9l/100km gebruikt.
Economisch man!
Okequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Komende winter dan waarschijnlijk, wil eigenlijk een NB model en die zijn een tikkie duurder. Plus wat ik al zei over m'n huidige auto, daar wil ik nog even mee doorrijden.
Netjes!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak er altijd een sport van om op weg naar mijn werk zo zuinig mogelijk te rijden, dus niet harder dan 120km/h en gebruik makend van de "Eco-pro" of "Efficiency" modus. Dat is een route van 150km (alleen heen) over grotendeels de snelweg, met tussen Amersfoort en Utrecht vaak behoorlijk wat file.
Resultaat:
Audi A6 3.0 TDI Quattro (2012): 5,9l / 100km
BMW 530d xDrive (2011): 6,1l / 100km
Zonder de file zouden beide voertuigen nog net iets minder gebruiken.
En welke vind je fijner rijden? Audi of de BMW?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak er altijd een sport van om op weg naar mijn werk zo zuinig mogelijk te rijden, dus niet harder dan 120km/h en gebruik makend van de "Eco-pro" of "Efficiency" modus. Dat is een route van 150km (alleen heen) over grotendeels de snelweg, met tussen Amersfoort en Utrecht vaak behoorlijk wat file.
Resultaat:
Audi A6 3.0 TDI Quattro (2012): 5,9l / 100km
BMW 530d xDrive (2011): 6,1l / 100km
Zonder de file zouden beide voertuigen nog net iets minder gebruiken.
Ondanks dat de BMW met xDrive (= vierwielaandrijving) toch een stuk neutraler is dan de standaard achterwielaangedreven variant, vind ik de BMW inderdaad toch net wat speelser en wat "uitdagender". Vooral als je wat vlotter rijdt dan merk je toch dat de BMW een stuk gretiger en gewilliger is dan de Audi. Die is rustiger, ondanks dat die met z'n vermogen toch ook behoorlijk kan toehappen, alleen net niet zo strak en scherp als de BMW.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
En welke vind je fijner rijden? Audi of de BMW?
Ik gok BMW aangezien jij meer van dat merk bent kan ik me heugen
Sowieso is het design van die nieuwe 5 echt helemaal geweldig vind ik. Veel mooier en dan de A6. En ondanks dat veel mensen de Audi volgens mij zakelijker vinden vind ik juist de 5 representatiever dan de Audi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ondanks dat de BMW met xDrive (= vierwielaandrijving) toch een stuk neutraler is dan de standaard achterwielaangedreven variant, vind ik de BMW inderdaad toch net wat speelser en wat "uitdagender". Vooral als je wat vlotter rijdt dan merk je toch dat de BMW een stuk gretiger en gewilliger is dan de Audi. Die is rustiger, ondanks dat die met z'n vermogen toch ook behoorlijk kan toehappen, alleen net niet zo strak en scherp als de BMW.
Overigens helpt het ook mee dat ik in de BMW via de USB-aansluiting mijn telefoon (en dus alle data erop, nummers en muziek) direct op de navi-unit kan aansluiten. Bij de Audi moet ik gaan klooien met twee kabels (Auto - USB en dan USB - telefoon) en moet mijn muziek of via de Bluetooth sturen (soms onbetrouwbaar) danwel via een aparte SD-kaart.
En het design van het interieur van de BMW spreekt me meer aan, hoewel dat weer iets persoonlijks is.
Al met al gaat het dus om meer dan alleen de "ride" zelf.
Het zijn beide zeer representatieve auto's, maar de 5-serie lijkt zich beter te verkopen dan de nieuwe A6 (de A6 is wel korter op de markt). Als je een beetje erop gaat letten valt het je pas op hoe veel nieuwe 5-serie's te rondrijden, het aantal A6 en E-klasse's is daarbij enorm in de minderheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Sowieso is het design van die nieuwe 5 echt helemaal geweldig vind ik. Veel mooier en dan de A6. En ondanks dat veel mensen de Audi volgens mij zakelijker vinden vind ik juist de 5 representatiever dan de Audi.
Inderdaad, "had", dat was een auto van het familiebedrijf. Sinds februari is die ingeruild voor een nieuwe BMW 520d Touring, maar daar rijdt ik (helaas) niet op regelmatige basis in.quote:Had jij geen X5 trouwens ofzo?
Xdrive ook beter als Quattro?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ondanks dat de BMW met xDrive (= vierwielaandrijving) toch een stuk neutraler is dan de standaard achterwielaangedreven variant, vind ik de BMW inderdaad toch net wat speelser en wat "uitdagender". Vooral als je wat vlotter rijdt dan merk je toch dat de BMW een stuk gretiger en gewilliger is dan de Audi. Die is rustiger, ondanks dat die met z'n vermogen toch ook behoorlijk kan toehappen, alleen net niet zo strak en scherp als de BMW.
Overigens helpt het ook mee dat ik in de BMW via de USB-aansluiting mijn telefoon (en dus alle data erop, nummers en muziek) direct op de navi-unit kan aansluiten. Bij de Audi moet ik gaan klooien met twee kabels (Auto - USB en dan USB - telefoon) en moet mijn muziek of via de Bluetooth sturen (soms onbetrouwbaar) danwel via een aparte SD-kaart.
En het design van het interieur van de BMW spreekt me meer aan, hoewel dat weer iets persoonlijks is.
Al met al gaat het dus om meer dan alleen de "ride" zelf.
Welk systeem beter is kan ik niet beoordelen, ze leveren beiden meer tractie bij een vochtige of gladde ondergrond t.o.v. de voorwielaangedreven of achteraanwielaangedreven variant van het desbetreffende type.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Xdrive ook beter als Quattro?
Ben zelf natuurlijk meer van Audi, strakker en netter design. Ook persoonlijk uiteraard.
Hoewel ik de laatste modellen van Audi en BMW niet echt geweldig vindt, te veel vormen en ''kreukel's'' (lijnen) over de auto heen. Dan vindt ik Mercedes nog het meest strak qua ontwerp, misschien niet vernieuwend maar wel netjes zonder onzinnige design ''details''.
Is mij ook opgevallen inderdaad. Natuurlijk zijn ze beide representatief maar mijn persoonlijke voorkeur qua stijl/representativiteit gecombineerd met prestaties zou toch de 5serie zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn beide zeer representatieve auto's, maar de 5-serie lijkt zich beter te verkopen dan de nieuwe A6 (de A6 is wel korter op de markt). Als je een beetje erop gaat letten valt het je pas op hoe veel nieuwe 5-serie's te rondrijden, het aantal A6 en E-klasse's is daarbij enorm in de minderheid.
[..]
Inderdaad, "had", dat was een auto van het familiebedrijf. Sinds februari is die ingeruild voor een nieuwe BMW 520d Touring, maar daar rijdt ik (helaas) niet op regelmatige basis in.
Het enige model van Audi dat ik ècht vet vind is de nieuwe S8. Maar in die prijsklasse zou ik 'm desondanks toch laten schieten voor een XJ Supersport.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Xdrive ook beter als Quattro?
Ben zelf natuurlijk meer van Audi, strakker en netter design. Ook persoonlijk uiteraard.
Hoewel ik de laatste modellen van Audi en BMW niet echt geweldig vindt, te veel vormen en ''kreukel's'' (lijnen) over de auto heen. Dan vindt ik Mercedes nog het meest strak qua ontwerp, misschien niet vernieuwend maar wel netjes zonder onzinnige design ''details''.
De firma zit nu in een consolidatiefase waarin we proberen de vaste kosten te drukken, de 520d voldoet prima (bijna net zoveel ruimte als in de X5 voor goederen), alleen de kosten zijn pakweg 2/3 van wat de X5 heeft gekost. Een 6-cylinder was dan weer in de lease & verzekering / belasting een stuk duurder geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Is mij ook opgevallen inderdaad. Natuurlijk zijn ze beide representatief maar mijn persoonlijke voorkeur qua stijl/representativiteit gecombineerd met prestaties zou toch de 5serie zijn.
Waarom heb je voor een 520d gekozen eigenlijk en niet voor een 6cylinder diesel?
Wel jammer dat je er niet vaak in rijdt dan maar als je 530d's en A6'en mag rijden als vervanging is dat ook geen straf lijkt mij
Ja had al wel zo'n idee dat het vanwege de kosten was maar toch ff vragen dacht ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De firma zit nu in een consolidatiefase waarin we proberen de vaste kosten te drukken, de 520d voldoet prima (bijna net zoveel ruimte als in de X5 voor goederen), alleen de kosten zijn pakweg 2/3 van wat de X5 heeft gekost. Een 6-cylinder was dan weer in de lease & verzekering / belasting een stuk duurder geweest.
De directeur rijdt dan de 520d, en omdat ik niet altijd een auto nodig heb regelen we via de leasemij korte-termijn oplossingen als ik het nodig heb (in totaal ongeveer 3 maanden per jaar).
Nee, 9 maanden per jaar autoloos (binnen Nederland / mijn regio gebruik ik mijn studenten-OV), 3 maanden per jaar verschillende auto's (zijn geen aaneengesloten perioden). Alleen als de directeur en ik gezamelijk onderweg zijn, dan pak ik de BMW 520d over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja had al wel zo'n idee dat het vanwege de kosten was maar toch ff vragen dacht ik![]()
Heb je dus 3maanden per jaar een andere auto dan je 520? Of 3 maanden per jaar je 520?
Ah zo. Ik vind OV echt niksquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, 9 maanden per jaar autoloos (binnen Nederland / mijn regio gebruik ik mijn studenten-OV), 3 maanden per jaar verschillende auto's (zijn geen aaneengesloten perioden). Alleen als de directeur en ik gezamelijk onderweg zijn, dan pak ik de BMW 520d over.
Hier kan je trouwens foto's van de auto in kwestie vinden.
Deze is qua elektronica nog een stap verder als die 7 serie van toen volgens mij, wat een hoop opties zegquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, 9 maanden per jaar autoloos (binnen Nederland / mijn regio gebruik ik mijn studenten-OV), 3 maanden per jaar verschillende auto's (zijn geen aaneengesloten perioden). Alleen als de directeur en ik gezamelijk onderweg zijn, dan pak ik de BMW 520d over.
Hier kan je trouwens foto's van de auto in kwestie vinden.
Vind het wel mooi. Agressief en masculien maar dan positiefquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:29 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Deze is qua elektronica nog een stap verder als die 7 serie van toen volgens mij, wat een hoop opties zeg![]()
Vond de 7 serie alleen en stuk mooier, net zoals de X5. Misschien moet ik wel ff wennen aan die nieuwe neus van BMW.
Netjes man! Dat haal ik met m'n vierpitter uit 2001 maar amper. Moet ik echt enorm m'n best voor doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak er altijd een sport van om op weg naar mijn werk zo zuinig mogelijk te rijden, dus niet harder dan 120km/h en gebruik makend van de "Eco-pro" of "Efficiency" modus. Dat is een route van 150km (alleen heen) over grotendeels de snelweg, met tussen Amersfoort en Utrecht vaak behoorlijk wat file.
Resultaat:
Audi A6 3.0 TDI Quattro (2012): 5,9l / 100km
BMW 530d xDrive (2011): 6,1l / 100km
Zonder de file zouden beide voertuigen nog net iets minder gebruiken.
Ik haal het nooitquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Netjes man! Dat haal ik met m'n vierpitter uit 2001 maar amper. Moet ik echt enorm m'n best voor doen.
Ja true...maar op een of andere manier blijft het altijd iets aanlokkelijks hebben als je dan weer op autotrack kijkt ofzo...mja...lastig..lastigquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Mikkie het volgende:
Niet ter vervanging. Hooguit voor erbij, maar ik moet even verstandig zijn en voorlopig rustig afwachten. Op dit moment zijn er zinvollere bestedingen voor m'n geld, want een mooie cabrio op LPG hakt zomaar 8 à 10k uit je spaarrekening.
Ja zo lastig is dat alleen kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:04 schreef Mikkie het volgende:
Daarom: kijken, kijken, niet kopen. Ooit komt dat budget er wel. De komende jaren eerst even slim zijn. Vakantietje doen en studieschuld aflossen
.
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:18 schreef Mikkie het volgende:
Jij ook joh? Dawissikheulnie
Geloof me: ook als je een echte baan hebt is het niet zaligmakend. Dan moet je je normale auto al betalen en daar bovenop komt dan nog de huur en al die andere onzin. Je houdt zo mogelijk nog minder vrij te besteden over dan wanneer je studeert
mwah als je eenmaal een eigen woning hebt / huurt dan komen links en rechts de rekeningen vanzelf binnen. de overheid weet je sowieso wel te vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Jagrappig toch?
![]()
Zo erg?ik hoop toch wel op een enigzins fatsoenlijk startsalaris fzo
wat heb jij gestudeerd?
Jij leeft nog in een droomwereld denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Jagrappig toch?
![]()
Zo erg?ik hoop toch wel op een enigzins fatsoenlijk startsalaris fzo
wat heb jij gestudeerd?
So true. Op een of andere manier vindt extra geld vanzelf zijn weg naar de uitgavenkant van de balansquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:18 schreef Mikkie het volgende:
Jij ook joh? Dawissikheulnie
Geloof me: ook als je een echte baan hebt is het niet zaligmakend.
Opzich kan je als fiscalist nog wel redelijk een baan krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij leeft nog in een droomwereld denk ik
Oh maar dat bedoel ik helemaal niet. Wat ik bedoel is dat jij in de veronderstelling bent dat je heel veel geld overhoudt als je net begint. Maar zodra je op jezelf woont komen de rekeningen links en rechts op je af, dus heel veel ruimte om te sparen heb je zeker in 't begin niet, laat staan als je d'r NOG een auto bij wil hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Opzich kan je als fiscalist nog wel redelijk een baan krijgen.
1 is ook genoeg in het begin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh maar dat bedoel ik helemaal niet. Wat ik bedoel is dat jij in de veronderstelling bent dat je heel veel geld overhoudt als je net begint. Maar zodra je op jezelf woont komen de rekeningen links en rechts op je af, dus heel veel ruimte om te sparen heb je zeker in 't begin niet, laat staan als je d'r NOG een auto bij wil hebben
Ja, eerst ff afwachten wat je gaat verdienen, en dan kijken of er een auto in zit nogquote:
Als het goed is moet ik altijd wel ìets van een auto kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, eerst ff afwachten wat je gaat verdienen, en dan kijken of er een auto in zit nog
* FkTwkGs2012 mompelt iets over prioriteitenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, eerst ff afwachten wat je gaat verdienen, en dan kijken of er een auto in zit nog
True. Mensen die nog studeren hebben vaak een onrealistisch beeld van wat ze kunnen met hun salaris als ze net starten, en ook de hoogte van dat salaris wordt verkeerd ingeschat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
* FkTwkGs2012 mompelt iets over prioriteiten
Volgens mij bedoelt ie meer andersom. Dat als je wilt je altijd wel een auto kan betalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
True. Mensen die nog studeren hebben vaak een onrealistisch beeld van wat ze kunnen met hun salaris als ze net starten, en ook de hoogte van dat salaris wordt verkeerd ingeschat.
Nee dat kan niet, want als jij 1500 euro verdiend (ik noem maar wat) en je hebt vaste lasten van 1350 euro, dan hou je nog 150 euro over, en dan heb je nog niet gegeten en ook nog geen kleding gekocht. Nou, waar haal je dan een auto vanaf? Tenzij je natuurlijk onverstandig wil gaan doen (en helaas zijn dat er heel veelquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:44 schreef H-D het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie meer andersom. Dat als je wilt je altijd wel een auto kan betalen.
Vergeet niet, de Audi A6 heeft een 7-traps automaat en de BMW 5-serie een 8-traps. Dus dan schakel je relatief snel terug en tuf je ook op de snelweg met relatief weinig toeren. Niet voor niets dat in sommige situatie's grote motoren zuiniger zijn dan kleine, die moeten immers veel harder werken om een bepaalde snelheid te halen / houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Netjes man! Dat haal ik met m'n vierpitter uit 2001 maar amper. Moet ik echt enorm m'n best voor doen.
1350 vaste lasten.. Woon je vrijstaand in hartje Amsterdam ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want als jij 1500 euro verdiend (ik noem maar wat) en je hebt vaste lasten van 1350 euro, dan hou je nog 150 euro over, en dan heb je nog niet gegeten en ook nog geen kleding gekocht. Nou, waar haal je dan een auto vanaf? Tenzij je natuurlijk onverstandig wil gaan doen (en helaas zijn dat er heel veel)
Vrijstaand in hartje Amsterdam? En dat met ¤1.350?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
1350 vaste lasten.. Woon je vrijstaand in hartje Amsterdam ofzo?
... ik zet er nog bij (ik noem maar wat) en toch denk je dat ik 't over mezelf heb. Mijn vaste lasten zijn iets meer dan 1100 euro per maand, en m'n salaris is...hoogquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
1350 vaste lasten.. Woon je vrijstaand in hartje Amsterdam ofzo?
Inderdaad, Hier zit je op hoogstens zo'n 1000,- tenzij je echt een luxe/groot huis wilt...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
1350 vaste lasten.. Woon je vrijstaand in hartje Amsterdam ofzo?
Nog zo iemand die geen idee heeft van wat iets kostquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrijstaand in hartje Amsterdam? En dat met ¤1.350?
Lijkt me niet.
Da's wel veel huur hoor? Hier in de regio is dat niet echt standaard fzo. Plus dat ik waarschijnlijk wel ìets meer dan 1500 verdien straks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want als jij 1500 euro verdiend (ik noem maar wat) en je hebt vaste lasten van 1350 euro, dan hou je nog 150 euro over, en dan heb je nog niet gegeten en ook nog geen kleding gekocht. Nou, waar haal je dan een auto vanaf? Tenzij je natuurlijk onverstandig wil gaan doen (en helaas zijn dat er heel veel)
Hoop na mijn studie wel een vaste baan in het oosten des lands te krijgen, dan kan ik lekker goedkoop over de grens gaan wonen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nog zo iemand die geen idee heeft van wat iets kost
Welke kant van het juridisch vak zit je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Da's wel veel huur hoor? Hier in de regio is dat niet echt standaard fzo. Plus dat ik waarschijnlijk wel ìets meer dan 1500 verdien straks.
bruto of netto?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Da's wel veel huur hoor? Hier in de regio is dat niet echt standaard fzo. Plus dat ik waarschijnlijk wel ìets meer dan 1500 verdien straks.
Huur?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Da's wel veel huur hoor? Hier in de regio is dat niet echt standaard fzo. Plus dat ik waarschijnlijk wel ìets meer dan 1500 verdien straks.
Oh dan is het wel normaalquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Huur?ik huur niks, ik heb een koophuis, en dat zijn alle vaste lasten, dus ook GWL, internet, sportschool, verzekeringen, belastingen, etc. Ik vind 't zoveel niet eigenlijk.
Das een heel goed idee..quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoop na mijn studie wel een vaste baan in het oosten des lands te krijgen, dan kan ik lekker goedkoop over de grens gaan wonen.
Notarieel(maar da's geen denderende business meer en wil ook niet in het notariaat werken) & Fiscaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke kant van het juridisch vak zit je?
no problemquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Oh dan is het wel normaalexcuus dacht dat je het over huur had
kandidaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Notarieel(maar da's geen denderende business meer en wil ook niet in het notariaat werken) & Fiscaal.
Bij wijze van natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrijstaand in hartje Amsterdam? En dat met ¤1.350?
Lijkt me niet.
Maar aan de andere kant kun je ook gaan fietsen. Kost ook niks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij wijze van natuurlijk. En qua internet/sportschool. Kun je zo duur maken als je zelf wilt. Je kan ook buiten gaan hardlopen. Kost niks.
Zelfde met auto's natuurlijk. Je kan voor heel weinig autorijden.
duidelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee ik wil dus niet in het notariaat gaan werken.
Volgend jaar afstuderen.
Of lopen, kost ook niks en hoef je ook niet naar de sportschool?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kun je ook gaan fietsen. Kost ook niks.
lopen =/= sportschoolquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:03 schreef H-D het volgende:
[..]
Of lopen, kost ook niks en hoef je ook niet naar de sportschool?
weetikookwel, maar vond het wel leuk in de contextquote:
vereniging? Nee, gewoon, sportschoolquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:06 schreef H-D het volgende:
[..]
weetikookwel, maar vond het wel leuk in de context![]()
wat doe jij dan gewoon sportschool of ook nog vereniging ofzo?
Mwah, buiten hardlopen helpt natuurlijk niet om alle spiergroepen goed te beoefenen, daar is het toch fijn om naar een sportschool te gaan waar je ook begleiding hebt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij wijze van natuurlijk. En qua internet/sportschool. Kun je zo duur maken als je zelf wilt. Je kan ook buiten gaan hardlopen. Kost niks.
Vertel mij wat.quote:Zelfde met auto's natuurlijk. Je kan voor heel weinig autorijden.
Maar goed, over een huis moet je dan alsnog erfbelasting / schenkingsbelasting betalen. H-D zal daar wel meer over weten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:14 schreef Hyman het volgende:
Ik neem later gewoon het huis van mn pa over. Geen hypotheek niks.
Oh geen ideequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, over een huis moet je dan alsnog erfbelasting / schenkingsbelasting betalen. H-D zal daar wel meer over weten.
Idd. Het makkelijkst is natuurlijk als je het gewoon erft. Anders moet je allemaal ingewikkelde dingen gaan doen als jij het al in eigendom hebt maar je pa vruchtgebruik ervan heeft en er nog in woont etc etcquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, over een huis moet je dan alsnog erfbelasting / schenkingsbelasting betalen. H-D zal daar wel meer over weten.
30 year old virginquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:21 schreef Hyman het volgende:
Tegen de tijd dat ik het huis uit ga ben ik wss wel 30.
Like a baws.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Mijn computertechbaas jaquote:
met welke snelheid / snelheden en welke afstandquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik haal met mijn 2009 A3 2.0 vierpitter met 6-traps DSG net 6.0l/100km. Althans, als ik het zelf uitreken. De computer heeft het over 5,5l/100km, klopt geen hol van
De golf die ik voorheen had gaf op diezelfde manier juist teveel aan, ongeveer 0,25l/100km
128km/h, 80km enkele reis waarvan 60 snelweg. Buiten de snelweg vooral ook niet te langzaamquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met welke snelheid / snelheden en welke afstand
Ik voel me klein met 1124cc.quote:
Doet t nog wel perfect! Ga er steeds meer van houdenquote:
netjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
128km/h, 80km enkele reis waarvan 60 snelweg. Buiten de snelweg vooral ook niet te langzaam
Kwam maandag een flitscontainer tegen, weliswaar frontaal, maar ik ga ervan uit dat hij me toch gepakt heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Hyman het volgende:
Vanochtend trouwens een flitser op de a28 waar ik voorbij reed. Zag em wel net op tijd gelukkig.
Dat is waarom ik van de cruise control houdquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kwam maandag een flitscontainer tegen, weliswaar frontaal, maar ik ga ervan uit dat hij me toch gepakt heeft.
Die uitspraak zou met onderstaande auto ineens heel anders overkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kwam maandag een flitscontainer tegen, weliswaar frontaal, maar ik ga ervan uit dat hij me toch gepakt heeft.
Met de Audi A6 had ik een afwijking van 0,17l / 100km.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik haal met mijn 2009 A3 2.0 vierpitter met 6-traps DSG net 6.0l/100km. Althans, als ik het zelf uitreken. De computer heeft het over 5,5l/100km, klopt geen hol van
De golf die ik voorheen had gaf op diezelfde manier juist teveel aan, ongeveer 0,25l/100km
Had ik hem ook op staan, alleen zet ik hem standaard 20km/h te hoog (buiten BBK).quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is waarom ik van de cruise control houd
En van mijn tijd als beroepschauffeur. Getraind oog enzo
Ik tank altijd bij dezelfde pomp (ik ben zelfs zo'n neuroot die aan dezelfde zuil gaat staanquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met de Audi A6 had ik een afwijking van 0,17l / 100km.
De BMW 530d xDrive die ik vorig jaar had, had een afwijking van 0,34l / 100km.
Als je er rekening mee houdt dat er ook bij het narekenen kleine verschillen kunnen onstaan (je gooit nooit exact dezelfde hoeveelheid brandstof in je tank) dan valt het bij de huidige auto's wel mee.
Dat kan, omdat ik veel buiten de regio onderweg ben tank ik altijd bij verschillende pompen en eigenlijk ook alleen tot de eerste klik (waarvan ik denk dat die niet altijd bij hetzelfde punt zal komen).quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik tank altijd bij dezelfde pomp (ik ben zelfs zo'n neuroot die aan dezelfde zuil gaat staan) en altijd helemaal tot de rand toe vol. Misschien dat ik een keer een half litertje op een volle tank mis, maar in de regel mik ik het vervelend precies af. De afwijking die ik constateer is ook altijd binnen 0,05l/100km. Althans, na 6 jaar en 180.000km met het Golfje, durf ik dat wel te beweren
Ik rijd nooit in 1 dag de tank leeg, en als ik op voorhand vermoed dat ik de volgende dag niet meer thuis kom dan ga ik dus tanken. Tik uit m'n chauffeurstijd denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kan, omdat ik veel buiten de regio onderweg ben tank ik altijd bij verschillende pompen en eigenlijk ook alleen tot de eerste klik (waarvan ik denk dat die niet altijd bij hetzelfde punt zal komen).
Het is niet een tik die jij alleen hebt, als mijn tank op een kwart staat ga ik hem standaard weer volgooien. Een tik die ik eraan heb overgehouden toen ik nog in Luxemburg werkte en 's nachts door de Eiffel naar Luxemburg terug reed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik rijd nooit in 1 dag de tank leeg, en als ik op voorhand vermoed dat ik de volgende dag niet meer thuis kom dan ga ik dus tanken. Tik uit m'n chauffeurstijd denk ik
Had ik laatst ook in Groningen, was net de ringweg opgereden en maakte even wat extra vaart om een paar slomen in te halen(type Agila/Yaris Verso....) Ree c.a. 100, en toen spotte ik ineens in de berm een wel heel erg bekend busje.. Vol op de rem, maar als hij flitste zoals normaal(door de achterruit) sta ik op de foto...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had ik hem ook op staan, alleen zet ik hem standaard 20km/h te hoog (buiten BBK).![]()
Eigenlijk heb ik ook een goed oog voor dergelijke details (zag vandaag op andere snelweghelft nog Joep van den Nieuwenhuyzen rijden, in 1 flits zag ik het kenteken i.c.m. de auto en wist dat hij het was), het feit dat ik deze niet heb gezien vind ik eigenlijk erger dan het geld (130 euro) wat ermee gemoeid is.
Ken het, Niet alleen uit de chauffeurstijd, waar het ongeschreven regel was dat als de tank minder dan een kwart diesel meer had, hem vol te gooien, maar ook omdat ik alleen 5 indicatielampjes heb, waarvan ik op het laatste lampje nog tussen de 100 en 200 km rijden kan(weet ik niet zeker trouwens...) dus als ik hem zie branden en de dagteller geeft rond de 500km aan, gooi ik hem vol. Afhankelijk van de pomp gaat er vanaf totaal leeg tussen de 48 en 54 liter in de tank, tot de pomp automatisch stopt.. (60 liter gastank..)quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is niet een tik die jij alleen hebt, als mijn tank op een kwart staat ga ik hem standaard weer volgooien. Een tik die ik eraan heb overgehouden toen ik nog in Luxemburg werkte en 's nachts door de Eiffel naar Luxemburg terug reed.
Alleen ben ik regelmatig op afstanden van 400 tot 500 kilometer van huis aan te treffen, waardoor ik wel genoodzaakt ben buiten mijn woonplaats te tanken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, dat was wel 750km snelweg waarvan ik max 105km/h reed (2900rpm) en ook nog om de 100km stoppen om de 126 af te koelen.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Toevallig nu we het over tanken hebben hebben: ik houd van mijn jap!Hoe heet die App? Hebben zie niet ook zoiets moois voor de iPhone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, dat was wel 750km snelweg waarvan ik max 105km/h reed (2900rpm) en ook nog om de 100km stoppen om de 126 af te koelen.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Volgens mij ben je ondertussen helemaal stapel ofnietquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doet t nog wel perfect! Ga er steeds meer van houden
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Goed, dat was wel 750km snelweg waarvan ik max 105km/h reed (2900rpm) en ook nog om de 100km stoppen om de 126 af te koelen.
aCar, best een leuke appquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:08 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe heet die App? Hebben zie niet ook zoiets moois voor de iPhone?
Hier in nijmegen heb je wel een aantal goedkope pompen ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga meestal tanken als het lampje brandt...dan zoek ik een goedkope pomp op. Soms is dat na 10km, soms na 100km. Laatst kon ik volgens de BC nog 15km rijden, maar ging er toch ruim 64 liter in m'n 63-liter tank.
Overigens H-D: ik heb pedagogiek gedaan aan de uni. Paar deuren verderop van de rechtenfaculteit dus
.
Wel grappig, over goedkope pompen gesproken: 1 keer in Rotterdam over een weg gereden, eerste pomp(shell) was toen iets van 1 euro 35 voor benzine, 500 meter verderop zat nog een pomp, ook een Shell geloof ik, die 1,40 per liter vroeg...quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Hier in nijmegen heb je wel een aantal goedkope pompen ookik tank altijd wel eerder dan het lampje. Ik denk meestal op een kwart al.
Is dat in het Spinozagebouw enzo?
Hoog tijd voor benzinepolitie net als in Dld. Dan is het compleeet..Animal Cops..Fuel Cops...quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wel grappig, over goedkope pompen gesproken: 1 keer in Rotterdam over een weg gereden, eerste pomp(shell) was toen iets van 1 euro 35 voor benzine, 500 meter verderop zat nog een pomp, ook een Shell geloof ik, die 1,40 per liter vroeg...
Hier in een dorp verderop zit in een of ander guur steegje een pomp die nog zo rond de 1,68 zit voor een liter. Kan inderdaad heel erg verschillen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wel grappig, over goedkope pompen gesproken: 1 keer in Rotterdam over een weg gereden, eerste pomp(shell) was toen iets van 1 euro 35 voor benzine, 500 meter verderop zat nog een pomp, ook een Shell geloof ik, die 1,40 per liter vroeg...
In Duitsland is het zo dat een pomphouder elke dag een prijsvoorstel naar de oliemaatschappij doet, welke deze dan accepteert (of niet). Daardoor kan het binnen dezelfde keten wel eens tot regionale verschillen komen die voor de consument niet helemaal duidelijk zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wel grappig, over goedkope pompen gesproken: 1 keer in Rotterdam over een weg gereden, eerste pomp(shell) was toen iets van 1 euro 35 voor benzine, 500 meter verderop zat nog een pomp, ook een Shell geloof ik, die 1,40 per liter vroeg...
Daar zijn vast wel leuke alternatieven voor. Zoek maar op woorden als mileage of car statistics oid.quote:
Yes! Ik word er ook best blij van, dit scheelt gigantisch (of eigenlijk komt het op hetzelfde neer met de prijsstijgingen) en het is gewoon ook een betaalbare maar redelijk grote autoquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:12 schreef von_Preussen het volgende:
![]()
Je Jap is een benzine? Dat zijn dan echt prachtige cijfers!
Yes gevonden, nu even een tijdje proberen om te kijken of t bevalt:)quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar zijn vast wel leuke alternatieven voor. Zoek maar op woorden als mileage of car statistics oid.
Hoe staat het met de A6?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 03:53 schreef Dubish het volgende:
Zozo, hier al lang niet meer geweest![]()
Gaat wel snel met de topics zeg..
Jepquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Hier in nijmegen heb je wel een aantal goedkope pompen ookik tank altijd wel eerder dan het lampje. Ik denk meestal op een kwart al.
Is dat in het Spinozagebouw enzo?
De Tinq bij de Ford dealer (tarweweg ofzo?) is ook goedkoop. ¤1.70 nu ofzo. En de Esso op de Annastraat is ook wel goedkoop als je die voordeelpas hebt. En ik woon daar niet zo ver vandaan dus die doe ik meestal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep
Ik ga vaak naar Lammerts op de Hatertseweg, zit eigenlijk altijd laag en is prima te combineren met een bezoekje aan de Appie XL.
Mooi!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Dubish het volgende:
[..]
Heel goedZie dat jij ook een Audi hebt kunnen bemachtigen.
![]()
Pics?
Netjes! Nog upgrades etc gepland?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mooi!
Ja klopt, moest er toch van komen haha.
Heb nog niet echt veel pics gemaakt, enkel een paar in de schuur dus je zal t hiermee moeten doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
climate control, elektrische ramen met cv+afstandsbediening, sportstoelen en sportstuur oa.
Vraag dan aan die schadehersteller wat het fixen van de rest van de auto je extra kost. Het duurste is het wisselen van de lak in de spuit, en dat betaalt die verzekeraar al. Als dat toch gebeurt maken een paar hoekjes extra meestal niet zo heel veel meer uit, financieel gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef gateway het volgende:
gister op de real parkeerplaats heeft iemand onze auto aangereden.... Dader heeft zich netjes gemeld. Mevrouw was er erg van geschrokken!
Schade aan haar auto: paar krasjes. Bij onze: Bumper in en weer uitgedeukt...... lak eraf geknapt (op andere delen van de auto valt de blanke lak er vanzelf af, fout in de serie bij VW volgens de dealer,lak al te droog voor de blanke lak)
Anyway, kosten geraamd op 851 euro! (wordt als het goed is door de verzekering van de tegenpartij betaald)
Bumper nieuw, incl spuiten en sjit...... Best duur grapje ;P en ik wou nog wel een X de hele auto over laten spuiten.....
Owja, stom. Gelinkt van Audi forum, daarom kan Dubish ze wel zien aangezien die daar lid is waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:12 schreef H-D het volgende:
Je pics doen het niet^^![]()
Vandaag afspraak bij de garage gemaakt voor servicebeurt
Thanks!quote:
Ohzo..nvmquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Owja, stom. Gelinkt van Audi forum, daarom kan Dubish ze wel zien aangezien die daar lid is waarschijnlijk
[..]
Thanks!
Ja, ik wil genoeg. Maar voorlopig gewoon rijden want ik heb genoeg andere zaken die voor gaan nu
Inderdaad ook lid op de audiforum, inmiddels ook je topic gevonden..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Owja, stom. Gelinkt van Audi forum, daarom kan Dubish ze wel zien aangezien die daar lid is waarschijnlijk
[..]
Thanks!
Ja, ik wil genoeg. Maar voorlopig gewoon rijden want ik heb genoeg andere zaken die voor gaan nu
Ehh, 450 km ofzo?quote:
Ik zie het hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef Dubish het volgende:
[..]
Inderdaad ook lid op de audiforum, inmiddels ook je topic gevonden..![]()
Upgrades komt later wel, nu gewoon genieten...
Ik kijk ook veel minder spiegels in de file:{ als je tijden praktisch stilstaat of vooruit kruipt ben ik echt niet constant aan het spiegelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen die in de file niet meer in hun spiegels kijken![]()
Daarom dus afstand houden, als je er dan zoeen op je af ziet komen kan je nog óf in een ander gaatje (want, sja, die is er als er een beetje afstand gehouden wordt) óf de vluchtstrook op. Een van de redenen waarom ik in de file 't liefst op de rechterbaan zit
Dan niet meer nee, maar als je lekker op gang bent en de boel duikt dan (weer) in de ankers, dán welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik kijk ook veel minder spiegels in de file:{ als je tijden praktisch stilstaat of vooruit kruipt ben ik echt niet constant aan het spiegelen.
uhm, Ja, die reserveband ligt 10 km hiervandaan... Maar hij is inmiddels opgehaald en zit er al onder...:)quote:Op zondag 6 mei 2012 17:33 schreef Mikkie het volgende:
Als je dat nu ziet, kun je toch nu wisselen? Kwartiertje werk hooguit, als je de pech hebt dat je reserveband ver weggestopt zit
Haha dat gaat nooit passen, je kan m ook gewoon in de achterbak gooien..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:06 schreef Mikkie het volgende:
Dat dusDaarom zou ik liever geen ringtank willen. Of een thuiskomertje nog ergens anders verstoppen...desnoods onder de passagiersstoel ofzo.
Mja, net als die doppenset en die fles koelvloeistof die ik er nu in heb liggen. Die hebben ook alle hoeken van de bak al gezien binnen twee kmquote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha dat gaat nooit passen, je kan m ook gewoon in de achterbak gooien..
"Kofferbaktas", ideaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, net als die doppenset en die fles koelvloeistof die ik er nu in heb liggen. Die hebben ook alle hoeken van de bak al gezien binnen twee km. Dat gaan we dus maar niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |