Ik vrees dat budget, productietijd e..d straks sterk beperkende factor gaan spelen als dat soort dingen zouden moeten gaan gebeuren.quote:Op maandag 23 april 2012 19:14 schreef Duuc-nl het volgende:
Straks de draken van daenerys tegen dat ding van Carice
ja, ik vroeg me ook al af: ze zullen toch niet....quote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
DATIk zat echt te griebelen achter mijn laptop...
Nou ja, slaag met een knots (die uitsteeksels...) is ook geen pretje.quote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
DATIk zat echt te griebelen achter mijn laptop...
Oh ik dacht al dat dat aan mijn zieke geest lag, maar ben dus niet de enige die dacht dat er andere dingen mee gingen gebeurenquote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef Cherryberry het volgende:
Weet je, ik was eigenlijk wel opgelucht toen die ene hoer een pak slaag kreeg met die grote dikke stok. Ik was namelijk bang dat dat ze wat anders ermee gingen doen. Het werd zo suggestief in elkaar gezet brrrrr.... Gelukkig maar, want dat had ik wel heel naar gevonden bah!
Verder goede episode! Vooral genoten van Tyrion, maar ik vind Tywin ook echt ontzettend goed gecast.
Is nog altijd beter dan the alternative. Dat pakslaag overleefd ze tenminste.quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou ja, slaag met een knots (die uitsteeksels...) is ook geen pretje.
En nu zat ik te bedenken welke kant naarder zou zijn...quote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
^Ik was dus gelukkig lang niet de enige die dacht dat er iets heel anders ging gebeuren met die staaf.
Zag al een Requiem For A Dream achtige scène aankomen.
het is ook omdat ik de tudors heb gezien dat het niet werkt, als ik de tudors niet had gezien was het wellicht geen probleem geweestquote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Cherryberry het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan the alternative. Dat pakslaag overleefd ze tenminste.
Overigens eens met de casting van Margaraey. Waardeloos! Maar ik ben idd ook een Tudors kijker geweest, dus dat werkt niet in haar voordeel.
Ik heb de Tudors niet gezien en ik vind dr wel primaquote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het is ook omdat ik de tudors heb gezien dat het niet werkt, als ik de tudors niet had gezien was het wellicht geen probleem geweest
De actrice van Arya ziet er inderdaad jonger uit, hoewel me juist bij haar dit seizoen opvalt dat ze een stuk gegroeid is ten op zichte van de Arya uit de pilot.quote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef Inu het volgende:
Ik was wel verbaasd trouwens toen ik las dat Arya in het echt al 15 is en Sansa maar een jaar ouder
quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb de Tudors niet gezien en ik vind dr wel primagewiekst
WAT? hij heeft wel echt de babyface onder de babyfaces dan!quote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef Kroelo het volgende:
Joffrey is in het echt ook 19zou je niet zeggen
Hij dacht dat je zei dat Sansa 30 was.quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Kroelo het volgende:
[..]
nja, ik vind het gewoon jammer dat ze iemand casten die 14 jaar ouder is dan dat.
waarom spoilers van volgende afleveringen doorlezenquote:Op maandag 23 april 2012 22:23 schreef Angelof9 het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd dat Joffrey op z'n bek getimmerd word. Hier een toekomstige overzichtje (spoilers!): http://www.imdb.com/title/tt0944947/episodes
Dat is wel jammer ja.quote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef Nickske1912 het volgende:
Net op HBO gezien, heerlijke aflevering
Tyrion steelde weer de show, de held! Jammer dat we zijn reactie op het incident met die hoeren niet te zien kregen. Misschien komt dat nog.
Ik begin Game of Thrones steeds meer een comedyserie te vinden. Je lacht je elke keer suf.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Inu het volgende:
Wat een lompe aflevering! Echt een paar keer gezeten dat ik wel wilde doorspoelen
Ik las je verkeerd, mijn excusesquote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Kroelo het volgende:
[..]
nja, ik vind het gewoon jammer dat ze iemand casten die 14 jaar ouder is dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |