Mee eensquote:Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef Ziba het volgende:
Zo duidelijk: hij wil alleen maar seks met je
en schaamt zich voor je in het bijzijn van anderen.
quote:Op maandag 23 april 2012 00:55 schreef Jul137 het volgende:
Dit betekende wel dat ik een relatie van zes jaar en samenwonend moest beëindigen en dat heb ik ook gedaan.
Dit. Terecht idd, dom wijfquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:57 schreef doxtase het volgende:
Je bent een slet. Na de eerste alinea niet meer gelezen. De volgorde is: eerst relatie verbreken, dan andere neuken.
Edit: de rest gelezen: je bent zijn neukertje.
Dit zeiden mijn vriendinnen ook al, maar ik kan het gewoon niet geloven, hij is soms zo lief tegen me.quote:Op maandag 23 april 2012 00:57 schreef doxtase het volgende:
Je bent een slet. Na de eerste alinea niet meer gelezen. De volgorde is: eerst relatie verbreken, dan andere neuken.
Edit: de rest gelezen: je bent zijn neukertje.
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef Ziba het volgende:
Zo duidelijk: hij wil alleen maar seks met je
en schaamt zich voor je in het bijzijn van anderen.
Kan het niet zijn dat hij misschien meer tijd nodig heeft om zich te binden?quote:Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef MaJo het volgende:
He's just not that into you... Hard maar waar. Als hij je echt leuk zou vinden dan zou hij echt voor je gaan en niet alleen maar voor je deur staan als hij alcohol op heeft en zin heeft in sex. Zet hem zo snel mogelijk uit je hoofd want dit soort jongens kiezen niet ineens voor je. Ik heb twee jaar van mijn leven verspild aan zo'n type en dat is hij gewoon niet waard. Sterkte
Nee, misschien moeilijk te geloven maar open je ogen eens, iemand die je oprecht leuk vind gaat niet zo met je om.quote:Op maandag 23 april 2012 01:13 schreef Jul137 het volgende:
Kan het niet zijn dat hij misschien meer tijd nodig heeft om zich te binden?
quote:Samen hebben we gehuild om het einde van onze relatie, maar ik richtte me daarna helemaal op A.
Waarom zou hij zich aan jouw binden als je hem toch makkelijk na 6 jaar zou dumpen voor iemand die spontaan is en er leuk uitziet?quote:Op maandag 23 april 2012 01:13 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Dit zeiden mijn vriendinnen ook al, maar ik kan het gewoon niet geloven, hij is soms zo lief tegen me.
[..]
Daar ben ik ook bang voor...
[..]
EN dit.quote:Op maandag 23 april 2012 01:18 schreef LangBlaadje het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich aan jou binden als je hem toch makkelijk na 6 jaar zou dumpen voor iemand die spontaan is en er leuk uitziet?
Precies, kan me goed voorstellen dat hij enorm afgeknapt is op dit gedrag. Zeker aangezien hij, zoals ik het lees, niet op de hoogte was van de relatie? Hoe dan ook een vreemdganger is geen relatiemateriaal.quote:Op maandag 23 april 2012 01:18 schreef LangBlaadje het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich aan jouw binden als je hem toch makkelijk na 6 jaar zou dumpen voor iemand die spontaan is en er leuk uitziet?
Wat je kan doen is:quote:
je ex is een emotioneel wrakquote:Wat is nu eigenlijk bindingsangst
Strikt genomen is bindingsangst een psychische stoornis, meestal vanuit een pijnlijk verleden. Je ouders gaven je bijvoorbeeld geen liefde of kans je te hechten, of je hebt liefde op een manier leren kennen als iets dat vooral wantrouwen of pijn betekent. Bewust of onbewust probeer je vervolgens nieuwe pijn te vermijden. Met als extreem gevolg dat je geen enkele diepe band in je leven toelaat. Zoals gezegd: zo bekeken valt het onder de psychische stoornissen, met als gemeenschappelijk kenmerk 'komt niet veel voor'. Aan de andere kant is bindingsangst een beetje een modewoord geworden. Een verzamelnaam voor allerlei kinken in de relatie-kabel, waar angsten en onzekerheden achter zitten.
Je bent een hoer,quote:Op maandag 23 april 2012 00:55 schreef Jul137 het volgende:
Later ben ik na het werk eens met hem en anderen meegegaan om wat te drinken, wat (na een etentje samen) eindigde in zijn bed. Daarna gebeurde het wel een aantal keer per week dat ik met hem mee ging naar zijn huis, mits de gelegenheid zich voordeed.
...
Dus ik besloot er gewoon aan toe te geven en ervoor te gaan. Dit betekende wel dat ik een relatie van zes jaar en samenwonend moest beëindigen en dat heb ik ook gedaan. Hij - J - was er helemaal kapot van, maar vermoedde al iets.
en een simpele fuckbuddy.quote:Echter, sinds A weet dat ik om hem mijn relatie heb beëindigd, is hij ineens heel afstandelijk geworden.
Always Sunny.quote:Op maandag 23 april 2012 01:17 schreef Plantagehouder het volgende:
Demonstrate value
Engage physically
Nurture dependence
Neglect emotionally <----
Inspire hope <---
Separate entirely
Waarom zou iemand zich willen 'binden'?quote:Op maandag 23 april 2012 01:13 schreef Jul137 het volgende:
Inderdaad een pareltjequote:
Die volgorde ben ik het ook nietee eens. Beetje moeite doen voor je relatie voor je het uitmaakt moet er ook nog tussen.quote:Op maandag 23 april 2012 07:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
Topic kon na reactie 1 wel op slot. Vat het wel zo'n beetje samen. Hopen dat jij je net zo gebruikt voelt als je inmiddels ex. Volgorde is inderdaad ---> uitmaken --> ander neuken. Niet andersom, nu verdien je het.
Agreedquote:Op maandag 23 april 2012 08:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die volgorde ben ik het ook nietee eens. Beetje moeite doen voor je relatie voor je het uitmaakt moet er ook nog tussen.
Misschien was die moeite al gedaan? TS heeft de schijn natuurlijk tegen, maar we kunnen hier geen oordeel over vellen.quote:Op maandag 23 april 2012 08:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die volgorde ben ik het ook nietee eens. Beetje moeite doen voor je relatie voor je het uitmaakt moet er ook nog tussen.
Oh, ik zeg niet dat TS het niet gedaan heeftquote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Misschien was die moeite al gedaan? TS heeft de schijn natuurlijk tegen, maar we kunnen hier geen oordeel over vellen.
dat ging ook niet over ts, maar over die stappen die genoemd worden, was geen oordeel.quote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Misschien was die moeite al gedaan? TS heeft de schijn natuurlijk tegen, maar we kunnen hier geen oordeel over vellen.
Ach ja, het lukt even niet om je gevoelens te onderdrukken, dan maar meteen eraan toegeven, met die ander in bed duiken en je vriend opzij zettenquote:Ik heb geprobeerd mijn gevoelens voor A te onderdrukken maar dat lukte niet. Dus ik besloot er gewoon aan toe te geven en ervoor te gaan. Dit betekende wel dat ik een relatie van zes jaar en samenwonend moest beëindigen en dat heb ik ook gedaan.
Je kent de situatie niet dus waar je dit oordeel op baseert?quote:Op maandag 23 april 2012 08:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, het lukt even niet om je gevoelens te onderdrukken, dan maar meteen eraan toegeven, met die ander in bed duiken en je vriend opzij zetten
Verliefdheid is vaak een tijdelijk gevoel, moet je daar nou echt altijd aan toegeven? Op die manier zou er toch niemand meer samen blijven?quote:Op maandag 23 april 2012 09:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je kent de situatie niet dus waar je dit oordeel op baseert?
Ik vrees op weinig meer dan een extrapolatie van het feit dat ze is vreemdgegaan.
Maar als je echt heel verliefd wordt op een ander, dan is je relatie waarschijnlijk toch niet wat het zou kunnen zijn.
Cru, maar wel waar.
Uit het deel dat ik quote lijkt het me allemaal nogal impulsief te zijn gegaan: verliefd, aan toegeven, weg bij huidige vriend.quote:Op maandag 23 april 2012 09:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je kent de situatie niet dus waar je dit oordeel op baseert?
Ik vrees op weinig meer dan een extrapolatie van het feit dat ze is vreemdgegaan.
Maar als je echt heel verliefd wordt op een ander, dan is je relatie waarschijnlijk toch niet wat het zou kunnen zijn.
Cru, maar wel waar.
Dit, het hoeft ook helemaal niet te bekenen dat je huidige relatie slecht is.quote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Verliefdheid is vaak een tijdelijk gevoel, moet je daar nou echt altijd aan toegeven? Op die manier zou er toch niemand meer samen blijven?
Misschien ben ik afwijkend, maar als ik iets echt goeds heb dan is er simpelweg geen enkele interesse in een ander. Die ander is namelijk lachwekkend ongeschikt in vergelijking met wat ik heb.quote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Verliefdheid is vaak een tijdelijk gevoel, moet je daar nou echt altijd aan toegeven? Op die manier zou er toch niemand meer samen blijven?
Ook voor een langdurige relatie?quote:
Dit, kwaliteitspostquote:Op maandag 23 april 2012 09:44 schreef Copycat het volgende:
Die nieuwe liefde uit de TT bleek niet zo'n liefde te zijn toen voor hem de nieuwigheid er af was. En dan gaat dat makkelijke neukertje ook nog eens haar relatie verbreken ... Voor hem.
Hij schrikken, want dat was niet de bedoeling, Nu wil nieuwe liefde alleen nog wat 'liefde' geven in beschonken toestand. Als ook zijn vlees zwak is.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 april 2012 10:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ook voor een langdurige relatie?
beschrijft het helemaalquote:
Dit stuk komt me iets te zakelijk en koel over, reden voor mij om dit alles niet zo te geloven.quote:Ik heb geprobeerd mijn gevoelens voor A te onderdrukken maar dat lukte niet. Dus ik besloot er gewoon aan toe te geven en ervoor te gaan. Dit betekende wel dat ik een relatie van zes jaar en samenwonend moest beëindigen en dat heb ik ook gedaan. Hij - J - was er helemaal kapot van, maar vermoedde al iets. We gingen uitelkaar en ik heb via een makelaarskantoor een leuk appartementje kunnen vinden. Samen hebben we gehuild om het einde van onze relatie, maar ik richtte me daarna helemaal op A.
Hoezo? Ze hebben samen nog gehuild notabene!quote:Op maandag 23 april 2012 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit stuk komt me iets te zakelijk en koel over, reden voor mij om dit alles niet zo te geloven.
Nee vind ik ook, maar TS was ook gemeen tegen Johannes.quote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef Marie30 het volgende:
Ben ik dan de enige die vind dat hier wel erg gemeen gedaan wordt tegen TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |