quote:
quote:
Die TVP heb jij illegaal geupload vrindquote:
TVP FTW!quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die TVP heb jij illegaal geupload vrind
Er is namelijk een VOLG TOPIC knop
YO FOOL!quote:
quote:
snor er af en in model knippenquote:
Wat is 'in model'quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:12 schreef minthy het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Dagoduck zo hoogstwaarschijnlijk naar de kapper gaat
En dat hij gaat zeggen: "Doe maar wat"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:12 schreef minthy het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Dagoduck zo hoogstwaarschijnlijk naar de kapper gaat
Ik hoop het mop, ik hoop het...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dat hij gaat zeggen: "Doe maar wat"
Picsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb het niet heel kort trouwens, maar wel m'n oren vrijMag wel wat wax in ook...
Neequote:
Goed gedaan, jong!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb het niet heel kort trouwens, maar wel m'n oren vrijMag wel wat wax in ook...
Qftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef weerstandje het volgende:
Picssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Dacht't nietquote:
En waarom jou wel en mij niet?!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dago terug in het land![]()
DM'de mij net dat hij een mooie piccaaaa heeft geschoten
Ja godver, ik volg je toch niet? Heb je alleen op Google+, maar das uitgestorvenquote:
Ah, ik moest ff scrollen!! Tof, beter dan dat lange!quote:
Ik kan er niet tegen als mensen mij niet terugvolgen, op Twitter ook. Dan voel ik me genegeerd en niet gewaardeerd *kras*quote:
Niet die foto's op FOK zetten hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen mij niet terugvolgen, op Twitter ook. Dan voel ik me genegeerd en niet gewaardeerd *kras*
Ik plaats nooit foto's door, vind ik een nare hobby... Sowieso foto's maken van anderen en online gooienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet die foto's op FOK zetten hoorstaan andere mensen op...
Geen foto's met andere mensen a.u.b.quote:
Nou, dat vind ik bizar geil!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
En ik doe het van de zomer nog wel wat korter
Ja hallo, ik was 15quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Mrbalkenende het volgende:
1. jezelf dagoduck noemen...
2. dat haar..
3. afknippen misschien?
4. dat snorretje
Geen zorgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen foto's met andere mensen a.u.b.Hier waren we wel al een hele dag onderweg dus het zit helemaal door de war..
In juli heb ik deze account al 11 jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was 15Ik weet dat ik een van de weinige fokkers ben die wel al een account heb voor een jaar of 4...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In juli heb ik deze account al 11 jaar.
Fuck
Ik ben een regelrechte FOK!Opaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Jij zit hier al langer dan dat ik doe!
Ach, ik ben een oud wijf... Zullen we opaatje en omaatje spelen? Dan zet ik een kopje thee en ga ik sokken breienquote:
Wel in je nakie dan hèquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, ik ben een oud wijf... Zullen we opaatje en omaatje spelen? Dan zet ik een kopje thee en ga ik sokken breien
Uiteraard liefje, maar ik verwacht wel dat jij ook in je blote poeperd rond gaat huppelen als je een kop koffie voor me inschenktquote:
Ik laat die goochelaar dan fungeren als handdoekenrekje voor jouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Uiteraard liefje, maar ik verwacht wel dat jij ook in je blote poeperd rond gaat huppelen als je een kop koffie voor me inschenkt
Wat walgelijk attent ook weer van je! Als je maar niet gaat kwispelen, dan vliegen de kopjes van tafelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik laat die goochelaar dan fungeren als handdoekenrekje voor jou
Nou verdomme, ik kan hier gewoon mezelf zijn! Dat ik dit niet eerder heb ontdektquote:
in september ik 10 jaar.....maar pas 3 jaar echt actiefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In juli heb ik deze account al 11 jaar.
Fuck
Lord of the Rings Henkie Stylequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in september ik 10 jaar.....maar pas 3 jaar echt actief
puik kapsel btw eendje!
wazmetjouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef Zolder het volgende:
Er zitten echt rare mensen op dit forum die marcotmbook al.
Eens, ik ben raar...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef Zolder het volgende:
Er zitten echt rare mensen op dit forum die marcotmbook al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |