Moet iedereen staan?quote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef Aleandra het volgende:
Ben ik de enigste die de tafel en stoelen de deur uitgooit, lekker muziekje opzet en alleen koffie schenk bij binnenkomst en indien nodig bij verlaten (de rest pakken ze maar zelf, is toch niet bij te houden)?
Idd een goede tip, ook al hoef je niet te werken weten zij veelquote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga niet.
Goede tip is om te werken in het weekend.
Ja, jij met je dirty mindquote:Op zondag 22 april 2012 23:44 schreef Polarcat het volgende:
Zijn de bewakingsfiets en ik de enige die lazen: hoe doe jij "het" op verjaardagen?
Heb je zo'n irritante familie dan?quote:Op maandag 23 april 2012 00:46 schreef Henno het volgende:
Die familieverjaardagen zijn de ergste ja... midden op de fucking middag oninteressante verhalen aanhoren van lui die je ook alleen maar ziet op hun verjaardag, en het "het was gezellig, moeten we vaker doen!".... sterf.
Die vermijd ik dan ook zoveel mogelijk. Gewoon een avond lekker doorzakken waarbij de rest het voor de jarige betaalt, daar wil ik m'n medewerking wel aan verlenen, mits geschikte mensen. Geen verplichtingen, gewoon die ethanol-oplossing naar binnen tanken en lachen.
Zeer herkenbaar, heb ook een poephekel aan verjaardagen van mijn familie. Verjaardagen van me vrienden zijn daarintegen heerlijk, weer een goeie smoes om weer bier te drinken, maar dit spreekt voor iedereen denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 00:46 schreef Henno het volgende:
Die familieverjaardagen zijn de ergste ja... midden op de fucking middag oninteressante verhalen aanhoren van lui die je ook alleen maar ziet op hun verjaardag, en het "het was gezellig, moeten we vaker doen!".... sterf.
Die vermijd ik dan ook zoveel mogelijk. Gewoon een avond lekker doorzakken waarbij de rest het voor de jarige betaalt, daar wil ik m'n medewerking wel aan verlenen, mits geschikte mensen. Geen verplichtingen, gewoon die ethanol-oplossing naar binnen tanken en lachen.
Koffie.quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Oohm het volgende:
Hoe doe jij het op verjaardagen en waarom?
Met koffie drinken en gebak eten kijk ik meestal wat om me heen en verveel ik me op een geisoleerde manier.
Eeh, wat?quote:Als we dan iets doen bv spelletje dan wordt het meestal wel gezellig.
Ze willen waarschijnlijk ook liever dat iedereen niet lang blijft. Dan kunnen de piepers om 18uur op tafel en lekker vroeg naar bedquote:Op maandag 23 april 2012 10:07 schreef CutCake het volgende:
Als het een verjaardag in een kringetje is, het alleen over werk/baby's gaat, het door de week is, er geen mogelijkheid is om een groot vuur te stoken en/of er alleen Euroshopper borrelnootjes/knakworstjes/paprikachips is ben ik zo weg. Als ik al kom dan, doe gvd een beetje moeite want bij mijn feestjes zuip je wel alles op en blijf je de hele avond omdat dat wél gezellige feestjes zijn...
dit.quote:Op maandag 23 april 2012 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik schitter door afwezigheid. Verjaardagen interesseren me niet en al helemaal niet die van mezelf.
Hangt erg van de verjaardag op.quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Oohm het volgende:
Hoe doe jij het op verjaardagen en waarom?
Met koffie drinken en gebak eten kijk ik meestal wat om me heen en verveel ik me op een geisoleerde manier. Als we dan iets doen bv spelletje dan wordt het meestal wel gezellig.
Nou nou zeg. 't Is toch logisch dat iemand van 93 geen losbandig feest meer geeft?! Wees gewoon blij dat ze nog leeft. Die ene dag in het jaar dat je naar haar verjaardag 'moet'...quote:Op maandag 23 april 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Die familieverjaardagen vermijd ik. Behalve die van oma, die is nu 93 en al 7 jaar wordt het met de hele familie op de meest gezapige manier gevierd 'omdat ze er volgend jaar misschien niet meer is'. Ik ga dan ook omdat ze er volgend jaar misschien niet meer is, maar al 7 jaar hoop ik dat het de laatste keer is dat we het moeten vieren
Wees blij dat ze het niet over seks hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
Tegenwoordig zit ik meestal buiten omdat het binnen over poepluiers en borstvoeding gaat.
Ten eerste wens ik mijn oma niet dood, maar bedoelde ik dat ik wenste dat ze een andere manier van haar verjaardag vieren zou kiezenquote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou nou zeg. 't Is toch logisch dat iemand van 93 geen losbandig feest meer geeft?! Wees gewoon blij dat ze nog leeft. Die ene dag in het jaar dat je naar haar verjaardag 'moet'...
Je oma doodwensen.
Ik huur altijd de blokhut af van een scoutingclub. Alle drank uitstallen, koelkasten vol met zooi en ze pakken het zelf maar.quote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef Aleandra het volgende:
Ben ik de enigste die de tafel en stoelen de deur uitgooit, lekker muziekje opzet en alleen koffie schenk bij binnenkomst en indien nodig bij verlaten (de rest pakken ze maar zelf, is toch niet bij te houden)?
Daar kan ik me in vinden. Familieverjaardagen vind ik écht vreselijk, zondag nog eentje gehad, ik verging bijna van saaiheid. En dan al die gesprekken over mensen die je niet kent en je minder dan niets interesseren. Een vreselijke verplichting is dat. Mijn eigen verjaardag vier ik voor familie meer "omdat het moet", maar dat is dan ook alleen met vader, moeder, zus + man, schoonmoeder en schoonzusje. Dat trek ik nog enigszins, met ooms en tantes heb ik helemaal niets.quote:Op maandag 23 april 2012 00:46 schreef Henno het volgende:
Koffie en vooral taart!quote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Koffie.
Thee.
Taart.
En verder: feestjes vind ik leuk, stijve verjaardagen niet. En een feestje kan ook best ter ere van iemand zijn/haar verjaardag zijn.
[..]
Eeh, wat?
Een spelletje doen tijdens een verjaardag? Ben je 4 ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |