Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Dat ook welquote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat slecht dit, het lijkt wel een 06-lijn
Er valt dus geld mee te verdienen?quote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat slecht dit, het lijkt wel een 06-lijn
quote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
Jurkje moet door, want die andere was nog slechter.
quote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
Goddank. Dag dag, met je gele broek en je bestudeerde maniertjes.
Nou 't jurkie heeft ook wel maniertjesquote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
Goddank. Dag dag, met je gele broek en je bestudeerde maniertjes.
das waarquote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
Het was wel een klote-lied trouwens, ik vond haar auditie niet eens zo slecht destijds.
Was dat niet zo'n vriendinnetje van Amy Winehouse? Zoals de helft van de deelnemersquote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
Het was wel een klote-lied trouwens, ik vond haar auditie niet eens zo slecht destijds.
Geen idee, ze deden met z'n tweetjes auditie en iedereen was lovend daar, maar mijn oren deden zeerquote:
voor een keer zou ik haar wel doenquote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo he, die wenkbrauwen, ze lijkt wel een emoticon
Jij steekt 'm nog in een parkeermeter, dus dat zegt weinigquote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
voor een keer zou ik haar wel doen
Jij zou bijna iedereen doen volgens mijquote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Jij steekt 'm nog in een parkeermeter, dus dat zegt weinig
[..]
Ik zit hier hardop te lachenquote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo he, die wenkbrauwen, ze lijkt wel een emoticon
Ja maar dat doe jij met iedereen die jong is en waar een gat in zit, dus dat is niet zo bijzonderquote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Haar wenkbrauwen?quote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
[..]
Je hebt nu niets gedronken?quote:Op zondag 22 april 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Vreemd, in mijn herinnering was iedereen veel beter.
Past wel bij hem denk ikquote:
vreemd idd.... ik vond zijn uithalen beter dan die van haarquote:
Eerste keer omdat iedereen veel beter Engels zingt dan hier maar daarna .....quote:Op zondag 22 april 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Vreemd, in mijn herinnering was iedereen veel beter.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee want één duo zit bij Tom en de andere bij Jessie
I agree.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
Iets stinkt er aan die Ruth-Ann/Ben battle. Ze waren alle 4 ly-risch over hem en over Ruth-Ann helemaal niet bij de blind auditions. En vervolgens klinkt het nog niet naar behoren bij haar. De battle werd even terloops in een paar seconden weggemoffeld tussen de rest van de battles deze avond. Er klopt iets niet.
zet je aluminiumhoedje opquote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
Iets stinkt er aan die Ruth-Ann/Ben battle. Ze waren alle 4 ly-risch over hem en over Ruth-Ann helemaal niet bij de blind auditions. En vervolgens klinkt het nog niet naar behoren bij haar. De battle werd even terloops in een paar seconden weggemoffeld tussen de rest van de battles deze avond. Er klopt iets niet.
Dat stuk hebben ze eruit gekniptquote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
ik typ blind en maak zelden een foutquote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dan kijk ik even niet. Ik kijk op mijn scherm.
Ik typ blind maar gek genoeg kijk ik wel op mijn scherm. Vreemde gewoonte.quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik typ blind en maak zelden een fout
quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad zo voor de tv!
[ afbeelding ]
Ik luister gewoon naar de tv terwijl ik typquote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typ blind maar gek genoeg kijk ik wel op mijn scherm. Vreemde gewoonte.
Jawelquote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je het origineel wel kent.
Oren luisteren ook niet ... Je bent een vrouw en kunt meer dingen tegelijk of ben je van voor die generatie?quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dan kijk ik even niet. Ik kijk op mijn scherm.
Ik zat gewoon niet op te letten denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Oren luisteren ook niet ... Je bent een vrouw en kunt meer dingen tegelijk of ben je van voor die generatie?
De andere vrouw zingt veel beterquote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat het duo doorgaat, ik vind ze leuk. Ouwe hippies.
Dan gaat hij door met die andere vrouwquote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
De andere vrouw zingt veel beter
Ik vind haar stem niet prettig. Maar sowieso lastig om een duo met een solist te vergelijken denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
De andere vrouw zingt veel beter
Ik vind die man het zuiverst zingenquote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef MissJ het volgende:
ik ben voor het duo. Die soliste klinkt namelijk als een geit.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef MissJ het volgende:
ik ben voor het duo. Die soliste klinkt namelijk als een geit.
quote:
21:30 , maar ik denk dat het uitlooptquote:
Nee tot 10 uur, het is om half 9 begonnen en het duurt gewoon anderhalf uur net als gisteren.quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
21:30 , maar ik denk dat het uitloopt
ik corrigeerde mezelf alquote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee tot 10 uur, het is om half 9 begonnen en het duurt gewoon anderhalf uur net als gisteren.
Tja dat was bij de NL versie ook al. Blijkbaar heeft de jury toch altijd een andere smaak dan de kijker. OF het is toch dat het in de studio anders klinkt.quote:
Ik vind de jurkjes maar stom.quote:Op zondag 22 april 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
Styling is wel een stuk beter dan in Nederland
quote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
toedels, ik schakel over naar De wereld rond in 80 dates
zet ad-blocker uitquote:
Maar ze moet wel doorquote:Op zondag 22 april 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Als je alleen luistert klinkt die ene als een man
Beetje Joss Stone achtig. En ik heb een hekel aan Joss Stone.quote:Op zondag 22 april 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Blondje haalt het niet. En de soliste zingt raar.
Jessiequote:
feli, die van mij ook, wij zijn goede talentenjagers, bij TVK was geen van mijn schatjes doorquote:
meestal komt die in de Laura Jansenversie voorquote:Op zondag 22 april 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Dit nummer hebben we ook nog nooit gehoord in een talentenjacht
Misschien zat je toen net te typenquote:Op zondag 22 april 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Dit nummer hebben we ook nog nooit gehoord in een talentenjacht
quote:
ik heb geen kindjesquote:Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stuur mijn kindjes niet naar een TV-show
Oh ik ben wel wat gewend.quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry nu krijg je het elke keer te horen ....
Is in de UK kennelijk goedkoopquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Ze hebben wel allemaal ontzettend veel make-up op.
IRL adobequote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
op de profielfoto's staan alle kandidaten zonder make-up, de meesten zijn irl echt gigantisch lelijkquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Je zult schrikken als je ooit wakker word met een vrouw naast je in bed zonder make-up opquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
op de profielfoto's staan alle kandidaten zonder make-up, de meesten zijn irl echt gigantisch lelijk
Ik schrik al van mezelf zonder make-up.quote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult schrikken als je ooit wakker word met een vrouw naast je in bed zonder make-up op
ik val meestal op lichtgetinte meisjes, die hebben geen make-up nodigquote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult schrikken als je ooit wakker word met een vrouw naast je in bed zonder make-up op
In real life = profielfoto?quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
op de profielfoto's staan alle kandidaten zonder make-up, de meesten zijn irl echt gigantisch lelijk
Sowieso horen 11 jarigen geen make-up te dragenquote:Op zondag 22 april 2012 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik val meestal op lichtgetinte meisjes, die hebben geen make-up nodig
Het zijn allemaal Ben Saunders. Met harp.quote:Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
En ik dacht nog wel dat de UK versie betere zangers zou hebben, niet dus.
quote:
Er is een wimper afgezakt?quote:
Dat heet maskerenquote:Op zondag 22 april 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Dammit, daar gaat mijn kindje
[..]
Terwijl ik het typte dacht ik ongeveer hetzelfde
twitter:_jamesdawson twitterde op zondag 22-04-2012 om 21:46:12I'm starting to think #thevoiceuk might mainly be about singing the shit out of a song until it's dead and bleeding. reageer retweet
twitter:mauricewijnen twitterde op zondag 22-04-2012 om 21:51:12OMG, Will-i-Am gooit potentiële finalist eruit voor meisje van 17, dom dom dom #VoiceUK reageer retweet
Och verrek, je bent natuurlijk terug uit Azië! Hoe was 't?quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ah, dan kijk ik die nog even en dan ga ik weer terug naar de dansers. Of slapen, in mijn hoofd is het nog 7 uur later
wat was zijn commentaar dan bij HGT dat voor een hommo-dansgroepje een extra golden ticket uit de hoge hoed werd getoverdquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef iBenny het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op zondag 22-04-2012 om 21:51:12OMG, Will-i-Am gooit potentiële finalist eruit voor meisje van 17, dom dom dom #VoiceUK reageer retweet
Geen idee..quote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
wat was zijn commentaar dan bij HGT dat voor een hommo-dansgroepje een extra golden ticket uit de hoge hoed werd getoverd
Maurice, alsof ie iets betekend heeft in een talentenshowquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef iBenny het volgende:
Hij geeft op Twitter beter commentaar dan dat hij ooit op tv heeft gedaanquote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maurice, alsof ie iets betekend heeft in een talentenshow
Prima. Weer wat vage dingen gedaan in Tokio en omstreken. Inclusief drama, geen geld en meerquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Och verrek, je bent natuurlijk terug uit Azië! Hoe was 't?
Dit nummer is zo geweldig.
Ik heb niet gekeken, maar ik sluit me hier bij aanquote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je haar ookquote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar ik sluit me hier bij aan
quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar ik sluit me hier bij aan
En hij replied me altijd terug.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij geeft op Twitter beter commentaar dan dat hij ooit op tv heeft gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |