Vrouw van 68, die zijn nogal fragiel helaas.quote:Op zondag 22 april 2012 17:16 schreef Fiorano het volgende:
Bluh, toch een dode te betreuren. Bijdeze mijn medeleven aan de nabestaande
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=361170#p361170quote:Op zondag 22 april 2012 17:43 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat mij opvalt is dat er nog nergens iets gezegd is over de beide machinisten van de treinen. Neem aan dat ze het zagen aankomen en gevlucht zijn, maar daarover is dus niets terug te lezen.
...waar iedereen hem goed kan zienquote:Op zondag 22 april 2012 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
De VIRM is inmiddels ook weggehaald. staat nu enkele honderden meters dichterbij Amsterdam Centraal.
Tja, het is niet dat ie nog niet gezien is...?quote:
Leuke PR-actie tegenover wachtende reizigersquote:Op zondag 22 april 2012 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tja, het is niet dat ie nog niet gezien is...?
Ik snap dat het niet ideaal is, maar ik denk dat de gemiddelde treinreiziger nuchter genoeg is om zich er niet bang door te laten maken. Ik zou het in ieder geval gen probleem vinden.quote:Op zondag 22 april 2012 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuke PR-actie tegenover wachtende reizigers
Wel knap dat ze de Betuwelijn in één nacht omgebouwd hebben voor ERTMSquote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Monopoly het volgende:
Vrijdagmiddag begonnen in Amsterdam Westhaven, kolentrein laden voor Duitsland.
Class'66Naar Emmerich vertrokken.
Hotel overnachting en Zaterdag om 14.00 vertrokken vanaf Emmerich naar Pernis over de Betuwelijn.
Zelf gereden hele stuk. Dat ERTMS level 2 is wel verdomd fijn
Mentormachinist besloot halverwege de Betuwelijn zijn veiligheidsvestje voor het raam te hangen. Dus zonder zicht nog 20 km gereden. Best vreemd. Maar je moet vertrouwen op je scherm.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel knap dat ze de Betuwelijn in één nacht omgebouwd hebben voor ERTMS
Ja idd. Beste typo van mequote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Betuwelijn versus Betuweroute he
Kijk mam! Zonder handjesquote:Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd. Beste typo van me
[ afbeelding ]
Zit wel krap overigens.
Hahahaquote:
Ja toch, een man moet kunnen genieten op zijn werk.quote:Op zondag 22 april 2012 19:15 schreef b2py het volgende:
Peukie erbij in de kabine!
Verder echt dramatisch dat er een dode te betreuren is.
Wat voor gevolgen zal dit voor de spoorwegveiligheid hebben? Treinen nog meer crashbestendig?
Gewoon ERTMS versneld invoeren.quote:Op zondag 22 april 2012 19:15 schreef b2py het volgende:
Peukie erbij in de kabine!
Verder echt dramatisch dat er een dode te betreuren is.
Wat voor gevolgen zal dit voor de spoorwegveiligheid hebben? Treinen nog meer crashbestendig?
Toe maar, vijf onderzoeken.quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef Aether het volgende:
Lijkt me dat nu.nl het wat ruim interpreteert?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |