Ik ook, ben erg benieuwd wat ze nu bedacht haddenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef Verbal het volgende:
Ik wil heel graag weten hoe het pakket eruit zag...
V.
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, ben erg benieuwd wat ze nu bedacht hadden
Misschien heeft Geert wel een kopietje gemaakt, dat hij vlak voor de verkiezingen per ongeluk in de trein verliest. Je weet het niet, zoiets kan gewoon gebeuren. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Die gaat ergens heeeeel diep in een la, want die info is slecht voor de onderhandelingspositie van VVD en CDA.
Balkenende is de reden dat we nu in problemen zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rutte mag wel aan de bak zeg. Ik verlang naar het kabinet-Balkenende.
Die moeten gewoon maandag in de krant staan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Dethroned het volgende:
Ze moeten ook die CBS cijfers niet achterhouden goddammit
Iig D66 en PvdA, maar welke partijen daar bij moeten zie ik zo snel niet in. Misschien de VVD wel, waardoor er weer een Paars kabinet ontstaat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het ging me meer om het feit: welke partijencombinatie kan die dan bewerkstelligen?
en toch zal het moeten. Iig het snijden in de bureaucratie kan wat opleveren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Sorry maar de zorg KAN niet anders/minder
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat Wilders hier garen bij spinnen in de vorm van meer zetels? Ik denk persoonlijk van wel..
Net als Maxime Verhagen en zijn wajangpoppen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Toekito het volgende:
Die Brinkman pleegt nu echt een moord op Wilders via twitter trouwens. Neem aan dat we die gek niet meer terug zien na de verkiezingen.
Ik weet het zeker. Hoe hij praat ook; beetje in de slachtofferrol.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat Wilders hier garen bij spinnen in de vorm van meer zetels? Ik denk persoonlijk van wel..
ze zullen wel met alle 150 gaan overleggen maandag en misschien dinsdag en woensdag ook wel om aan die cijfers van Brussel te gaan voldoen. Want het is bijna 1 mei, de uiterste termijn uit Brussel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nogmaals, ik ben er wel voor om tot de verkiezingen een soort van gemiddelde bezuiniging te houden, waarbij iedereen een lijstje inlevert op basis waarvan mensen dan bezuinigingen gaan samenstellen óf om zonder kabinet wel verder te gaan; iedereen kan dan een wetsvoorstel doen. Met een van deze twee maatregelen wordt de schade beperkt.
huisje bekeken, op het pluche gezeten, drankje gedronken en een sigaartje gerookt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef Szura het volgende:
"Totaal anders" willen bezuinigen maar wel 2 maanden in het Catshuis zitten.
Wat heeft die clown daar dan de hele tijd uitgevoerd![]()
Fuck de EU, Nederland eerst.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zullen wel met alle 150 gaan overleggen maandag en misschien dinsdag en woensdag ook wel om aan die cijfers van Brussel te gaan voldoen. Want het is bijna 1 mei, de uiterste termijn uit Brussel.
Fleur bezwangerenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef Szura het volgende:
"Totaal anders" willen bezuinigen maar wel 2 maanden in het Catshuis zitten.
Wat heeft die clown daar dan de hele tijd uitgevoerd![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fuck de EU, Nederland eerst.
zoals LXIV uitlegde is de EU niet je ergste vijand, de financiele markt wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De EU boetes zijn niet mals dus je moet een middenweg gaan zoeken nu.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ik denk van niet. Als de andere partijen met een goed verhaal komen dan wordt de ballon Wilders doorgeprikt en staat hij in zijn hemd te schutterenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
En de billen van Fleur goed bestudeerd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
huisje bekeken, op het pluche gezeten, drankje gedronken en een sigaartje gerookt.
En als ie wel op zijn zetelniveau blijft staat ie toch buitenspel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk van niet. Als de andere partijen met een goed verhaal komen dan wordt de ballon Wilders doorgeprikt en staat hij in zijn hemd te schutteren
Post niet gelezen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
zoals LXIV uitlegde is de EU niet je ergste vijand, de financiele markt wel.
Welke billen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef Szura het volgende:
[..]
En de billen van Fleur goed bestudeerd.
Anyway, hij gooit bij dezen z'n enige politieke bondgenoten weg.
Mooi staaltje van je hand overspelen.
Houd je wel rekening met de PVV kiezer? Wilders zijn argumenten zijn strategisch: 'Eigen land eerst etc. etc.' ..quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk van niet. Als de andere partijen met een goed verhaal komen dan wordt de ballon Wilders doorgeprikt en staat hij in zijn hemd te schutteren
Dit zou denk ik beter zijn ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het niet gewoon beter om Willem Alexander koning te laten worden en het land te regeren?
het is niet te hopen. echt niet. overigens is het linkse blok een stuk groter dus zal rutte het ook nog eens moeilijk krijgen tijdens een eventuele formatie met zijn partij als de grootste.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef attila_de_hun het volgende:
De volgende regering is natuurlijk Rutte II want de VVD zal wel de grootste blijven...
Maar in die markt kunnen we nog best een potje breken. Een AA-status is ook niet het einde van de wereld. En het gaat alleen maar om de leningen die we herfinancieren, op de huidige leningen blijft het percentage natuurlijk gelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik stem voor Friso.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het niet gewoon beter om Willem Alexander koning te laten worden en het land te regeren?
precies en die zijn machtig. Wilders kost ons echt klauwen vol met geld. Misschien niet in de handel, maar wel in het vertrouwen dat landen in instellingen in ons land hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |