Ik ook, ben erg benieuwd wat ze nu bedacht haddenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef Verbal het volgende:
Ik wil heel graag weten hoe het pakket eruit zag...
V.
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, ben erg benieuwd wat ze nu bedacht hadden
Misschien heeft Geert wel een kopietje gemaakt, dat hij vlak voor de verkiezingen per ongeluk in de trein verliest. Je weet het niet, zoiets kan gewoon gebeuren. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Die gaat ergens heeeeel diep in een la, want die info is slecht voor de onderhandelingspositie van VVD en CDA.
Balkenende is de reden dat we nu in problemen zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rutte mag wel aan de bak zeg. Ik verlang naar het kabinet-Balkenende.
Die moeten gewoon maandag in de krant staan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Dethroned het volgende:
Ze moeten ook die CBS cijfers niet achterhouden goddammit
Iig D66 en PvdA, maar welke partijen daar bij moeten zie ik zo snel niet in. Misschien de VVD wel, waardoor er weer een Paars kabinet ontstaat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het ging me meer om het feit: welke partijencombinatie kan die dan bewerkstelligen?
en toch zal het moeten. Iig het snijden in de bureaucratie kan wat opleveren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Sorry maar de zorg KAN niet anders/minder
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat Wilders hier garen bij spinnen in de vorm van meer zetels? Ik denk persoonlijk van wel..
Net als Maxime Verhagen en zijn wajangpoppen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Toekito het volgende:
Die Brinkman pleegt nu echt een moord op Wilders via twitter trouwens. Neem aan dat we die gek niet meer terug zien na de verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |