Denk maar aan de affaire in Limburg met Gul en de Koningin.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met zijn partij en zijn uitspraken.
Beste samenvatting tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef Ringo het volgende:
AOW'ers. Dictaten uit Brussel. Onze AOW'ers. Brussel. Dictaten uit Brussel. Voor onze AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel.
Als ik Rutte moet geloven is het tekort dan in die 7 weken ruim vier miljard groter geworden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Klummie het volgende:
7 weken verspild, als ik 'm zou hoor. Wat een gelul. Hij is nu al met de campagne bezig.
Dan zou ik eerder een Oscar uitreikenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij verdient er ook een, namelijk voor clown van het jaar
Ben ik niet mee eens. We weten echt wel wat we economisch verstandig zouden moeten doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Brussel laat de AOW-ers bloeden
Je moet gewoon bezuinigen, en dat ligt niet aan Brussel. Wees blij dat Brussel ons attent maakt op het feit dát we moeten bezuinigen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij verdient er ook een, namelijk voor clown troll van het jaar
Hij denkt, Nederland vergrijst, we hebben dus veel oudjes, dus laat ik mij daar maar op focussenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Olga het volgende:
Wilders wil dat meer aowers op hem stemmen? Die zullen wel zo slim zijn om door die ballon te prikken
mja, dat zou te veel eer zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder een Oscar uitreiken
Het valt mij altijd zo op inderdaad. Ik vroeg mij al af of ik de enige was die opmerkt dat hij continu hetzelfde zegt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Ringo het volgende:
AOW'ers. Dictaten uit Brussel. Onze AOW'ers. Brussel. Dictaten uit Brussel. Voor onze AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel. AOW'ers. Dictaten uit Brussel. Onze AOW'ers. Brussel. Dictaten uit Brussel. Voor onze AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel. Onze AOW'ers. Brussel. Dictaten uit Brussel. Voor onze AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel. Dictaten uit Brussel. Voor onze AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel. AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel.
Ik wil een verstandige politicus ... o wacht die zijn er niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef wise het volgende:
al met al, gewoon kijken wat de kiezers willen
Waar zijn de elite gebleven dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nederland bestaat alleen maar uit burgers.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil een verstandige politicus ... o wacht die zijn er niet.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Ringo het volgende:
AOW'ers. Dictaten uit Brussel. Onze AOW'ers. Brussel. Dictaten uit Brussel. Voor onze AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel. AOW'ers. Dictaten uit Brussel. Onze AOW'ers. Brussel. Dictaten uit Brussel. Voor onze AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel. Onze AOW'ers. Brussel. Dictaten uit Brussel. Voor onze AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel. Dictaten uit Brussel. Voor onze AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel. AOW'ers. Met name AOW'ers. Dictaten uit Brussel.
Moet ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Al die journalisten zijn wel paniekerig en egoistisch
Idd, maar het is een makkelijke doelgroep.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef rubbereend het volgende:
Wilders is begaan met de ouderen
een dag na de verkiezingen liet hij zijn AOW breekpunt al varen
Zal ik dat op een bord zetten en gewoon eens naar den haag gaan?quote:
ze willen de geldpers laten rollen. Nederlandse Guldens FTWquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
De PVV heeft de heilige graal gevonden en weet genoeg te bezuinigen zonder dat ook maar iemand dat zou merken?
indd, we zullen zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef Ascarona het volgende:
Hij wil verkiezingen omdat hij denkt dat hij een sterke campagne kan voeren, ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef rubbereend het volgende:
Wilders is begaan met de ouderen
een dag na de verkiezingen liet hij zijn AOW breekpunt al varen
Misschien voert hij wel een enorm sterke campagne en haalt ie 30-40 zetels, wie weet... maar er is alleen niemand meer die met hem samen wil werkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef Ascarona het volgende:
Hij wil verkiezingen omdat hij denkt dat hij een sterke campagne kan voeren, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |