quote:Oud-premier De Jong dreigt zijn partij het CDA te verlaten als het kabinet-Rutte inderdaad een miljard euro bezuinigt op ontwikkelingssamenwerking. Dat zegt hij in Nieuwsuur.
"Als dat gebeurt, wil ik er niets meer mee te maken hebben", zegt De Jong over het kabinet waar zijn partij deel van uitmaakt. "Ik stap er dan uit en ga er tegen vechten, met mijn laatste krachten."
In een brief aan de CDA-onderhandelaars in het Catshuis waarschuwden andere CDA-prominenten zoals oud-premier Lubbers eerder al voor bezuinigingen op ontwikkelingssamenwerking.
Twee kranten meldden vanmorgen dat er overeenstemming zou zijn over een bezuiniging van een miljard. Ingewijden zeggen dat er verschillende varianten op tafel liggen, waarin de bedragen uiteen lopen van een half tot anderhalf miljard.
Nee, hij toont zich erg zwak met zijn bejaarden-argument.quote:
Olliequote:
Hij had beter een alternatief kunnen noemenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:33 schreef DanielBackward het volgende:
Ik snap niet dat Wilders eerst Akkoord gaat en nu het een slecht plan noemt..
Ze waren volgens Rutte er al helemaal uit, dan is het helemaal typischquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
ah, hij gooit het op de ouderen. Wel vreemd dat er dan een akkoord is en hij nu alsnog de stekker er uit trekt.
Nah, toch wel intelligent. Er zijn tig kiezers die dit geloven en weer op de PVV gaan stemmenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, hij toont zich erg zwak met zijn bejaarden-argument.
quote:
Welke Fokker komt er achter wie ze is?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Alleen gezicht zichtbaar, te weinig materiaal om oordeel te geven.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hey hey beetje respect voor BNR he
het balonnetje gaat wel doorgeprikt worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nah, toch wel intelligent. Er zijn tig kiezers die dit geloven en weer op de PVV gaan stemmen
Zeer waarschijnlijk volgens onze weglachpremier Rutte.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef DrNick het volgende:
Wat gaat er gebeuren nu eigenlijk? Komen er nieuwe vergaderingen? Moeten we opnieuw stemmen?
De meeste PVV-stemmers zeiden een paar jaar geleden bij enquetes nog op Verdonk te zullen stemmen. Ze geilen op iemand die zich afzet tegen de rest, die stoere praatjes heeft over hard zijn, en vooral iemand die in opkomst is. Bij tegenslag laten ze je vallen als een baksteen, hun loyaliteit is even oppervlakkig als hun inzicht. Dus Wilders zal stevig moeten inleveren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Olga het volgende:
[..]
De meeste pvv-stemmers denken helaas niet zo....
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Wilders speelt dit zo slim, volgende verkiezingen denk ik 25+ zetels voor hem.
Dat is dus het idiote. Als je niet aan het stabiliteitspact wil voldoen dan had je uberhaupt niets te zoeken aan de tafel van het Catshuis. Wilders is gewoon een clown.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Marcoss het volgende:
Tja, die 3%-eis lag er 7 weken geleden toch ook al?
welke verkiezingsbelofte van Geert?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Lov1 het volgende:
Ook wel dapper, nergens mee instemmen en dan je wel aan je kiesbelofte houdenJa, maar hier hebben we dus helemaal niets aan Geert
Dat moeten we nog maar zien dan, wel te hopen als het aan mij ligt. Weg met de PVV, enkel een populistische partij die ons land alleen de afgrond in helpt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk volgens onze weglachpremier Rutte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |