Precies als de rente laag is moet je nooit lenenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In plaats van een studie ben ik nu aan het ondernemen en dat gaat me prima af, maar bedankt voor je goede zorgen
Nu bergen lenen is gewoon onverstandig, daar hoef je geen economie voor gestudeerd te hebben.
Voor mij een schuld van meer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Het wordt voor mij zeker een schuld van 5 a 6k. Heb nog een redelijke spaarvermogen voor iemand van mijn leeftijd (13k).
Ik ben erg benieuwd wat hij gaat zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Geert Wilders zo in de vermoorde onschuld rol denk ik
En waarschijnlijk genoeg mensen die dat nog geloven ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Geert Wilders zo in de vermoorde onschuld rol denk ik
het lag aan alles en iedereen behalve aan hemzelf. Op het sentiment spelen is hij goed in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn.
quote:
De polen die de banen inpikken, de stelende roemenen, etcquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:31 schreef Olga het volgende:
Zal hij het over allochtonen gaan hebben?Dat het hun schuld is
En daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef MouzurX het volgende:
Wat rutte gewoon zegt is "ja er moeten verkiezingen komen, maar we moeten NU echt een pakket er doorheen krijgen anders zijn de gevolgen dramatisch"
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:32 schreef Toekito het volgende:
Amber alert: weggelopen van Catshuis. Beschrijving: ca. 185m, geblondeerd haar, brede mond, schaapskleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |